Auteur Topic: [Kandidaat] Mieke  (gelezen 59222 keer)

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #60 Gepost op: 19-11-2007, 12:01:19 »
Ja ETEN !!!
Ik ga straks op voedseltocht naar de supermarkt. ::rofl::
Laatst had de kokosmelk een andere plaats op de rekken gekregen. Wat een expeditie om die te vinden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #61 Gepost op: 19-11-2007, 12:06:46 »
Ja ETEN !!!
Ik ga straks op voedseltocht naar de supermarkt. ::rofl::
Laatst had de kokosmelk een andere plaats op de rekken gekregen. Wat een expeditie om die te vinden.

Dan moet je ook eens zoeken naar "Creamed Coconut Pur" van Morgenland in de dieetwinkel, 100% bio gemalen kokosnoot!!!
Lekker, ook voor bij bereidingen (soep, sauzen, ...)
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #62 Gepost op: 19-11-2007, 12:11:54 »
Bedankt voor de tip Lukas ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #63 Gepost op: 19-11-2007, 20:02:13 »
Hmm,Mieke,met je beslissing trap je blijkbaar sommige mensen op de tenen(lees Muriel) Gezien het voorfilmpje van volgende aflevering. Maar goed,als dat jouw beslissing is en je volgt je hart ipv het complot,en je wordt er eventueel door deze keuze uitgeflikkert,wel dan vind ik het enorm  ::ok:: ::ok:: ::ok:: van je  ::respect:: ::respect::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #64 Gepost op: 25-11-2007, 23:15:08 »
Mieke,je moeder aan de telefoon "doe de complimenten aan Evi,oei ze gaan ons moeten ondertitelen"   ::rofl::  ::ok::

Maar toen je daar liep samen met Muriël omwille van dat "complotprobleem" werdt jullie dan vooraf gevraagd om Nederlands te praten? Want ik neem aan dat het zonder camera's erbij, het een onderonsje in het dialect zou zijn.

Ocampa

  • Gast
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #65 Gepost op: 25-11-2007, 23:37:02 »
Want ik neem aan dat het zonder camera's erbij, het een onderonsje in het dialect zou zijn.

Laat me raden koekoe.......... een West Vlaams dialect?  ::)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #66 Gepost op: 25-11-2007, 23:39:53 »
Laat me raden koekoe.......... een West Vlaams dialect?  ::)
Dat hoor je mij niet zeggen  ::ohno::  :)

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #67 Gepost op: 25-11-2007, 23:40:13 »
't Was in feite mijn zus aan de telefoon, aangezien mijn ma niet bereikbaar was.

En dat gesprekje was niet opgelegd in 't Nederlands nee: we waren gewoon al goed getraind!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #68 Gepost op: 25-11-2007, 23:46:50 »
't Was in feite mijn zus aan de telefoon, aangezien mijn ma niet bereikbaar was.

En dat gesprekje was niet opgelegd in 't Nederlands nee: we waren gewoon al goed getraind!
  ::rofl:: je begreep toch nog wat je zus (oeps,ik dacht dat het je moeder was) zei? Anders wil ik het voor je vertalen hoor  :) :)

Offline furie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #69 Gepost op: 28-11-2007, 13:01:59 »
Vond het wel flauw van Mieke dat ze eerst akkoord ging met een complot, maar toen het te heet werd onder haar voeten ineens haar hart ging volgen! Een oprecht persoon had in de eerste plaats al direkt gezegd dat ze niet mee zou doen daaraan!
« Laatst bewerkt op: 28-11-2007, 15:39:26 door Megan, Reden: titel van post aangepast »

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #70 Gepost op: 28-11-2007, 15:53:36 »
Akkoord. Bij mij is dat inzicht helaas wat later gekomen...

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #71 Gepost op: 28-11-2007, 17:10:28 »
Akkoord. Bij mij is dat inzicht helaas wat later gekomen...

En hulde daarvoor!  ::jaja::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #72 Gepost op: 29-11-2007, 08:45:34 »
vind ik ook. nobody's perfect, en ik vind het een dappere stap om niet mee te gaan in het complot. ze zette zich daarmee toch in een wat onzekerdere positie, plus het feit dat ze hiermee haar 'vriendin' kwijtraakte. 'vriendin' tussen aanhalingstekens, want een echte vriendin had het begrepen.
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #73 Gepost op: 4-12-2007, 16:20:53 »
Akkoord met Furie. Mieke ziet haar 'fout' veel te laat in en verandert haar stem/houding omdat ze voelt dat ze anders in een benarde situatie terecht zou komen... en dan mag ze de finale vergeten. De groep respecteert Mieke maar neemt het Loek en Muriel wel kwalijk en ze worden er uiteraard goed op afgestraft. Ik vind het maar laf dat Mieke zich dan opeens stilhoud en nadien op de eilandraad zegt dat ze te naif is en haar niet moet laten bemoederen.

Maar ja, we weten uiteindelijk toch niet hoe het allemaal verlopen is dus kan verkeerd zijn.

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #74 Gepost op: 4-12-2007, 17:51:15 »

Maar ja, we weten uiteindelijk toch niet hoe het allemaal verlopen is dus kan verkeerd zijn.

Zo is dat.

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #75 Gepost op: 4-12-2007, 20:33:41 »
Een oprecht persoon had in de eerste plaats al direkt gezegd dat ze niet mee zou doen daaraan!
Niet mee eens. Volgens mij werd het niet besproken als: "zullen we lekker een complotje gaan smeden?" Maar zaten ze gewoon met elkaar te bespreken hoe ze het tactisch het beste aan konden pakken. En vervolgens dacht Mieke op een gegeven moment: dit is niet ok! Ik vind het juist knap als je op iets terug kunt komen, op het moment dat je voelt dat je er niet meer achter staat. Mieke is  ::ok::   ::respect::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Omabroodje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #76 Gepost op: 9-12-2007, 13:10:54 »
Mieke is lichten cool  ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #77 Gepost op: 12-12-2007, 12:13:27 »
Mieke

Toen je in het resort in de spiegel keek, leek je erg blij te zijn met je gewichtsverlies. Hoe is dat nu? Ben je weer aangekomen, ben je misschien zelfs zwaarder dan voorheen (zoals andere kandidaten vermeldden)?
Keep calm and eat chocolates!

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #78 Gepost op: 12-12-2007, 16:54:39 »
Ik was in totaal dus 9 kg kwijt en ben er 7 terug bijgekomen. En daar blijf ik nu toch al een maand hangen. Dus ik denk dat dat mijn (voorlopige) nieuwe gewicht is.

Offline aphrodite

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #79 Gepost op: 14-12-2007, 19:23:11 »
He Mieke, Ik zie heel weinig van je. Heb zelfs een negatief beeld van je, dan meelopen met die en dan met die. Maar weet ook dat het selectief is wat ze uitzenden. Wat vind je er zelf van hoe ze je neerzetten en dat we zo weinig van je zien? No hard feelings, hoop gewoon snel wat meer van je te zien op tv dan . . .