Auteur Topic: [Kandidaat] Mieke  (gelezen 59421 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
[Kandidaat] Mieke
« Gepost op: 5-11-2007, 00:37:06 »
Mieke heeft met 9 stemmen de laatste 10 gehaald! ::ok::


Offline groen draakje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • De rest van je leven begint NU !
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #1 Gepost op: 5-11-2007, 09:02:36 »
Hoi Mieke  ::bravo::
Dit is misschien wel de fijnste manier om gekozen te worden. "De meest waardevolle".
Proficiat!  ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #2 Gepost op: 5-11-2007, 12:44:12 »
Ze was er wel een beetje te zeker van dat ze gekozen ging worden.  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #3 Gepost op: 5-11-2007, 15:40:32 »
Ze was er wel een beetje te zeker van dat ze gekozen ging worden.  :-\\

Ja ik vond het ook. Ik vond haar op den duur wat irritant worden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #4 Gepost op: 6-11-2007, 13:46:15 »
Ze is op zich wel tof
First you go backwards, but then forwards again

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2007, 20:02:52 »
Amai amai, nog maar één aflevering echt in beeld en ze vinden me al irritant. Als dat maar goed komt...

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2007, 20:12:30 »
ach dat vond ik wel meevallen hoor, zo hinderlijk was je niet voor mij. Je was gewoon zeker van je zaak omdat je erg actief bent in het kamp.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #7 Gepost op: 6-11-2007, 20:16:15 »
Op het eiland was ik daar nochtans allesbehalve zeker van. Je ziet ook niet in de uitzending dat er daar eigenlijk een dag tussen is. De stemming gebeurde de maandagnamiddag en de dinsdag werd de uitslag pas bekend gemaakt. Ik kan je garanderen dat ik die nacht geen oog heb dichtgedaan. Ook omdat het wééral es regende.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #8 Gepost op: 6-11-2007, 21:51:04 »
Amai amai, nog maar één aflevering echt in beeld en ze vinden me al irritant. Als dat maar goed komt...

Aha, zandstorm komt uit de kast  ::ok::

Ach, Willemson vindt je irritant, dat is nog lang geen 'ze' hoor  ;D


Wel erg prettig om tot meest waardevolle vrouw verkozen te worden. En nog met zoveel stemmen ook!  ::ok::

Wat vond jij van de manier waarop de andere finalisten tot nu toe zijn bepaald (Kristien, Lieke, Vinnie, Loek en Muriel dus)? Was het erg moeilijk om daarna met elkaar te beslissen wie er nog bij moesten komen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #9 Gepost op: 6-11-2007, 23:09:07 »
Amai amai, nog maar één aflevering echt in beeld en ze vinden me al irritant. Als dat maar goed komt...

Hahaha ja het spijt me, maar ik vond je echt irritant op TV :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #10 Gepost op: 7-11-2007, 00:00:58 »
Ik denk dat Mieke ook een streekgenoot van me is  ::) ::)
Zoet dat kun zin Mieke daj gie oak e westvlamsche ziet? of ek ik dat nu gielegans verkjierd up? Kweetn't ik nie wi,moa 'k pijznd
VERTALING  :) :)
Zou het kunnen zijn,Mieke dat jij ook West-Vlaamse bent? of ben ik nu helemaal mis? Ik weet het niet hoor,maar ik denk het

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #11 Gepost op: 7-11-2007, 07:48:22 »
Op en top West-Vlaamse ja. Net als Hans, Muriel en Ingeborg. En als je dan onder elkaar bezig bent, dan verval je terug snel in dat dialect natuurlijk.
Wat de finalisten betreft: Kristien had het geluk natuurlijk en ieder ander die op dat moment die bandana had gekregen, had hem zeker ook gehouden. Ik ook hoor. Lieke en Vinni vond ik terechte winnaars bij de sterkste. Ik denk dat Vinni met de stenen ongeveer 15 sec sneller was dan Willem en met die flessen kon ie ook nog een tijdje door. Lieke was ook 2 sec sneller. Ze had dus beide zowel de voorronde als de finale gevonden, dus tercht gewonnen.
Bij de slimste waren het zeker 2 verrassingen. De voorronde bestond dus uit 3 proeven: tijd inschatten, puzzelen en cijfers onthouden. Saskia werd eerste, Muriel tweede, maar de winnaar werd dus toch Muriel. Bij de mannen werd Loek de allergrootste verrassing. Ik gunde het hen echt alletwee, want ik kon met alletwee goed opschieten.
De keuze voor de 3 laatste kandidaten ging eigenlijk relatief vlot moet ik zeggen. De eerste 2 namen waren we héél snel uit. Over de laatste hebben we iets langer gedaan.
« Laatst bewerkt op: 20-11-2007, 16:05:10 door zandstorm »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #12 Gepost op: 7-11-2007, 17:59:22 »
Hey Mieke ::joehoe:: Leuk dat je bij de laatste 10 bent en dat je ons bent komen opzoeken! :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #13 Gepost op: 7-11-2007, 20:21:24 »
Hey Mieke, leuk dat je er ook bent.  ::zwaai::

Groetjes Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #14 Gepost op: 7-11-2007, 22:31:40 »
Heey Mieke  ::zwaai::  Leuk dat je hier ook post, Ingeborg is ook West-Vlaamse? ik dacht dat ze eerder zo van een beetje tussen de 2 was,Deinze,Zulte, die kanten.
Veel heb ik nog niet kunnen klappn  ;) met jou,maja die 100 man komen op ons af, en wie is wie? Maar nu beginnen we de kanditaten beter te leren kennen. Zandstorm? van't zeetje? Tja tis moeilijk om het juist te posten,maar je bent dus afkomstig vanuit de buurt van Arno?   ;) ;)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #15 Gepost op: 8-11-2007, 10:33:05 »
Ik denk dat Mieke ook een streekgenoot van me is  ::) ::)
Zoet dat kun zin Mieke daj gie oak e westvlamsche ziet? of ek ik dat nu gielegans verkjierd up? Kweetn't ik nie wi,moa 'k pijznd
VERTALING  :) :)
Zou het kunnen zijn,Mieke dat jij ook West-Vlaamse bent? of ben ik nu helemaal mis? Ik weet het niet hoor,maar ik denk het
Kun je niet voortaan eerst de vertaling wegzetten, probeer ik eerst dat bovenste helemaal te ontcijferen, staat er een vertaling  >:( ::) goed er stond met koeienletters, LEUK SPELLINGSGRAPJE HE! onder vertaling maar dan nog   ::) ::dom::
I'm a real big goblin..

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #16 Gepost op: 8-11-2007, 17:07:55 »
Ingeborg is van de streek rond Roeselare. Ikzelf ben van Harelbeke, maar in de week woon ik in Leuven aangezien ik in Gasthuisberg werk als verpleegkundige.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #17 Gepost op: 8-11-2007, 22:00:36 »
Kun je niet voortaan eerst de vertaling wegzetten, probeer ik eerst dat bovenste helemaal te ontcijferen, staat er een vertaling  >:( ::) goed er stond met koeienletters, LEUK SPELLINGSGRAPJE HE! onder vertaling maar dan nog   ::) ::dom::

Jamaja,Zet ik er geen vertaling bij,dan krijg ik onder m'n voeten,zet ik er wel vertaling bij,dan vraagt men me om die weg te laten  ??? ???   ::)
OT zandstorm,nu heb ik een nieuwe favo  ::jaja:: ::jaja:: ::ok:: ::ok:: aha van Oarelbeke? dan moet je waarschijnlijk Curd kennen  ;) ;)

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #18 Gepost op: 9-11-2007, 08:19:39 »
Kennen is veel gezegd, maar ik ken hem van zien ja. Mijn broer gaat vlakbij zijn slagerij wonen. Ik ben oorspronkelijk van Kuurne en dus Marnix 'ken' ik net iets beter. Mijn tante is een vriendin van hem. Heb hem nog gezien met Esther op de markt in Kuurne.

Goe, op naar het werk nu. De patiënten wachten...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #19 Gepost op: 9-11-2007, 10:35:08 »
 ::oink::

Belgie is gewoon net één groot dorp ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.