Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 33376 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 1
« Gepost op: 21-08-2008, 15:56:12 »
Hier alles over de eerste aflevering - 31 augustus 20.30 uur - :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 24-08-2008, 16:47:06 »
Dit topic blijft nog op slot tot enkele uren vooraanvang van de aflevering. Tot die tijd is discusseren over de opzet van dit jaar en de verwachtingen mogelijk in Back to basic!  :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2008, 20:21:46 »
Nog 9 minuutjes ;D :o
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 31-08-2008, 20:35:53 »
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... de intro-tune is terug... geeft direkt de goede sfeer   ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 31-08-2008, 20:55:12 »
Ik vond het begin een beetje vaag als ik heel eerlijk ben. Soort halve flash-back... mmm, van mij mag het wel gewoon chronologisch hoor. ;)

Die ketenen lijken me trouwens vreselijk. ::oink::
Geniet nooit met mate...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 31-08-2008, 21:21:28 »
Jammer dat ze zo raar begonnen. Net alsof we al een of twee aflevering bezig waren en de kandidaten al kenden. Van mij hadden ze ze gewoon weer een voor een voor mogen stellen.

Het valt ook op dat er steeds maar een aantal mensen veel aan het woord zijn; Marleen, Hiukwan en dan die leraar mechanica (Geert?). De rest hangt er nu voor spek en bonen bij.. jammer.

Ben wel benieuwd wie er naar huis moet straks.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 31-08-2008, 21:21:53 »
Ik vind die dagboek-voice-overs nogal slecht... Het wordt echt heel gemaakt opgelezen. :( En ook jammer dat we maar vier kandidaten zien... en dat er geen namen onder in beeld verschijnen als iemand aan het woord is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Richard™²

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 31-08-2008, 21:32:49 »
Niets gelezen, niets gelezen!

Ik moest werken en heb 't dus niet kunnen zien  :\'( :\'(

Weet iemand of er een herhaling komt, daar kan ik namelijk nergens iets over vinden. Ik kijk het liever vanaf de bank op de grote televisie met een lekkere kokosnoot en een glaasje kokosmelk op de schoot dan van achter de computer uit.
† Rust zacht Eepee †

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 31-08-2008, 21:40:03 »
Wát een slechte aflevering. Een overdaad aan Hiukwan en aan Geert, en ik heb de rest nauwelijks gezien. Ik heb me best wel verveeld... ::niet-ok::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 31-08-2008, 22:02:09 »
Wát een slechte aflevering. Een overdaad aan Hiukwan en aan Geert, en ik heb de rest nauwelijks gezien. Ik heb me best wel verveeld... ::niet-ok::

Helemaal mee eens, rommelig begin en als kijker wordt gewoon aan je lot over gelaten over wie wie nou werkelijk is. Mischien gaat Geert D volgende week voor wat vuurwerk zorgen( als ik de vooruitblik mag geloven)
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 31-08-2008, 22:02:24 »
viel mij ook  erg tegen vooral dat begin, en steeds flashbaks waren ook iritant.

en zolas hierboven er waren inderdaad steeds dezelfde mesne vaak aan het woordd.

die marleen werd vast weggestemd omdat ze in zee ging scheiten waarvan andere over hun nek gingen..?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 31-08-2008, 22:19:52 »
5 spelfouten in zo'n kort stukje is best een prestatie

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 31-08-2008, 22:21:39 »
Het weergeven van flashbacks in de eerste aflevering kwam inderdaad nogal misplaatst over. Ik stoorde me niet echt aan de fixatie op een viertal personen. Eigenlijk was het een verademing, daar de introductie van een honderdtal kandidaten nog vers in mijn geheugen lag. De glorieuze bijrol voor de drol van Marleen mochten ze trouwens wel achterwege laten. Bepaalde deelnemers moesten qua zendtijd onderdoen voor het te water gaan van deze langwerpige drol.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 31-08-2008, 22:58:08 »
5 spelfouten in zo'n kort stukje is best een prestatie
zes.........

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 31-08-2008, 23:02:39 »
Ik heb niet normaal naar de aflevering kunnen kijken, want het is heel raar om de expeditie vanuit een ander ooghoek weer mee te maken..

zoals ik nu lees zijn de meningen wel verdeeld over de eerste aflevering, ik moet zeggen dat ik hem best ok vond, maar goed, ik ben bevooroordeeld eigenlijk..

Het is raar, maar 4 maand geleden zat ik in grote afwachting naar wat de expeditie me brengen zou.. ik vind het vooral grappig dat hoewel je maar een paar beelden ziet van mensen, je direct al een eigen mening hebt over die persoon..

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 31-08-2008, 23:21:55 »
Peanut heeft deelgenomen aan de Expeditie?

Wie was je daar?


Offline Avalon

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 31-08-2008, 23:30:18 »
@Peanut : quote:
ik vind het vooral grappig dat hoewel je maar een paar beelden ziet van mensen, je direct al een eigen mening hebt over die persoon.. 


----
Iedereen heeft een eigen mening en beleving van iets. Wij beoordelen hier gewoon mensen op basis van wat we zien op tv.
Ook al weet iedereen dat karakters aangedikt worden, er lekker geknipt en geplakt wordt, dat boeit niemand. Je gaat uit van wat je ziet op tv, anders hoeven we niet meer te kijken natuurlijk.

Da's de lol van het hele programma en als mensen er niet tegen kunnen, moeten ze niet mee doen. Zo simpel is dat.

Ik vond Marleen eerst nog wel leuk, maar na haar nogal trotse en triomfantelijke uitwijding over haar eigen drol in de zee, waar anderen echt van over hun nek gingen, hoefde ze voor mij ook al niet meer.

Op basis van dat fragment juist over eigen drol, belandde ze bij mij in de classificatie lichtelijk hysterisch type en met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Die indruk werd alleen maar bevestigd door nog meer uitlatingen van haar in het vervolg van de serie.

Wel jammer dat ze al eruit is, want ik had best nog veel meer om ze willen lachen.
 

 
 
 


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 1
« Reactie #17 Gepost op: 31-08-2008, 23:34:43 »
Peanut heeft deelgenomen aan de Expeditie?

Wie was je daar?


is het niet zo dat een deelnemer de ondertitel Erkend Indider krijgt?

Kan zijn dat die nog komt.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 1
« Reactie #18 Gepost op: 1-09-2008, 00:08:10 »
Marleen die het vuur even uitblies dat net met veel pijn en moeite was aangestoken.  ::rofl::

En: "ik ben de sterkste van het eiland want ik heb veel noten gegeten en ik ben heel vaak met mijn lieve hond de St. Pietersberg opgelopen".  ::)

Verder vond ik ook dat dat Chineesje (naam ben ik alweer kwijt) aan het woord was. Daar gaan we nog veel lol aan beleven want die lijkt me niet echt opgewassen tegen de ontberingen die nog gaan komen. Zowel geestelijk als fysiek niet.
« Laatst bewerkt op: 1-09-2008, 00:14:52 door Ocampa »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 1
« Reactie #19 Gepost op: 1-09-2008, 01:05:46 »
de kop is er af. vond het begin ook wel vaag en lang duren, ik dacht steeds maar:"kom op met die beroemde tune". ik had wel wat meer ontbering willen zien gedurende dat vastgeketend zitten. en die drol, tja zag er gezond uit maar dat uitgebreid in beeld brengen maakt het tot wat plat vermaak.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw