Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 54055 keer)

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 2-11-2008, 21:38:40 »
Die kop van Hans was echt geweldig ::tandpastasmiley::

Offline Jelzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #21 Gepost op: 2-11-2008, 21:40:39 »
Even met de jiskefet modus:

Hee , man lul neem nou eens afscheid.. lul.

Niet persoonlijk, Geert
100 deelnemers 100x meer plezier!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #22 Gepost op: 2-11-2008, 21:40:41 »
Superwending!
Eindleijk weer eens wat actie.. K heb echt dubbel gekeken om hoe Sharon en HiuKwan zo sneeky elkaar steeds aankeken:p
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #23 Gepost op: 2-11-2008, 21:41:11 »
SLimme zet,

Wel jammer dat de enige persoon die nog een robinson zou kunnen zijn er nu uit is..

Offline automatic

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #24 Gepost op: 2-11-2008, 21:41:27 »
hahah wat ik al eerder op het topic van huikwam zei,
ze zijn allemaal hetzelfde, dus zeur niet over bepaalde mensen
huikwam, sharon, yin, geert en hans zijn allemaal hetzelfde!
dus alsjeblieft zeg, waarom mag hiu het wel en de anderen het niet?

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #25 Gepost op: 2-11-2008, 21:42:17 »
Ik vraag me af hoe vaak Geert nu nog nachtmerries heeft van het zinnetje 'Geert neem afscheid'... Dit was echt één van de betere momenten van Expeditie Robinson. Verder heb ik ook erg kunnen genieten van Huikwan en Sharon die enorm hun best aan het doen waren om niet te (glim)lachen tijdens de eilandraad....

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #26 Gepost op: 2-11-2008, 21:42:54 »
Ik kwam ook niet meer bij. En wat een prachtig Ernst-Paul moment, hoe ie dat zo droog zei. ::rofl:: Dit moment was het waard om me door 9,5 voorspelbare afleveringen te ploeteren. Eindelijk weer een onverwachte wending; dat wat ER leuk maakt. ;D

Idd, helemaal mee eens! Complotten horen er gewoon bij, jammer dat het zo voorspelbaar was. Maar dit maakt het weer goed!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #27 Gepost op: 2-11-2008, 21:44:21 »
Met manlief in een deuk gelegen bij deze aflevering!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Aflevering 10
« Reactie #28 Gepost op: 2-11-2008, 21:44:26 »
helemaal goed idd, nogmaals: geweldige actie
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 10
« Reactie #29 Gepost op: 2-11-2008, 21:44:52 »
Mooie aflevering ::bravo::.

Kan iemand de scenairios van volgende week opstellen.
Hoeveel stemmen hebben:
Hiukwam: 2 stemmen.
Sharon: 2/3?
Hans: 0
Yin: 1?

gehad. Voor de duidelijkheid.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 10
« Reactie #30 Gepost op: 2-11-2008, 21:44:58 »
Ik vraag me af hoe vaak Geert nu nog nachtmerries heeft van het zinnetje 'Geert neem afscheid'...

Ja geweldig, je zag het gewoon nadreunen in zijn hoofd.

In tegenstelling tot de meesten hier vind ik het wel mooi dat juist Geert moest vertrekken; als je zo nadrukkelijk laat blijken dat mensen vóór de camera hun mond moeten houden, heb je het voor mij compleet verpest.
Ik vond Geert al een kleurloos, saai persoon, maar die opmerking sloeg alles.

Yin en Hans mogen bloedirritant zijn, ze maken wel mooie tv.
En HiuKwan en Sharon dus ook. ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #31 Gepost op: 2-11-2008, 21:45:15 »
 ::rofl:: ::rofl:: die kop van Geert. Vond het wel een beetje zielig voor hem, maar echt gruwelijk grappig  ::rofl::
Moet wel zeggen dat als je het voorstukje ziet van volgende week, dat Hans en Yin toch wel sportief blijven en dat ze wel inzien dat Hiu het slim gespeeld heeft.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #32 Gepost op: 2-11-2008, 21:47:39 »
hahah wat ik al eerder op het topic van huikwam zei,
ze zijn allemaal hetzelfde, dus zeur niet over bepaalde mensen
huikwam, sharon, yin, geert en hans zijn allemaal hetzelfde!
dus alsjeblieft zeg, waarom mag hiu het wel en de anderen het niet?

Omdat HiuKwan de underdog is. ;)
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10
« Reactie #33 Gepost op: 2-11-2008, 21:48:48 »
Ongelofelijk, was een verrassing. Ondanks dat ik Geert wel tof vond, vond ik dit wel helemaal geweldig :P

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #34 Gepost op: 2-11-2008, 21:48:59 »
Mooie aflevering ::bravo::.

Kan iemand de scenairios van volgende week opstellen.
Hoeveel stemmen hebben:
Hiukwam: 2 stemmen.
Sharon: 2/3?
Hans: 0
Yin: 1?

gehad. Voor de duidelijkheid.

Sinds de samenvoeging hebben Hans & Yin er 0, HiuKwan 2 en Sharon 5. ;)
Nog even niks.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #35 Gepost op: 2-11-2008, 21:51:53 »
Grote kans dan dat Sharon eruit gaat.. Jammer. Want ik vond haar nu eindelijk leuk worden. Ook isHiu dat weer in de minderheid en staan Hans en Yin in de finale(Maar dat is nu eigenlijk toch al zeker... helaas)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #36 Gepost op: 2-11-2008, 21:52:07 »
Oh mensen toch wat een prachtuitzending. Ik riep de hele tijd: dames doe niet zo blij straks hebben ze jullie door en stemt Geert alsnog op Hiukwan, maar tis gelukt. Ik ben weer klaarwakker haha. Vond t wel jammer dat t Geert moest zijn maar ja Geert heeft ook een steekje laten vallen (voor de camera moet je nooit zeggen dat je voor de camera iets niet moet zeggen!)
Maar Hiukwan wat ik ook nog zeggen wilde. Trek je de mening over Yin die je gaf niet aan, de meerdereheid van t forum hier denkt zo over Yin en dat al weken. Zij doet met mannen hetzelfde als ze trouwens ook met vrouwen doet, hoe ze je ophemelde alvorens op je te stemmen pffff
Je bent alleen de enige die t durfde te zeggen. Moedige meid.
Wat leuk ook voor Hans dat je mag blijven koken hoeft hij t toch niet te missenen kan hij je nog langer dankbaar zijn. Die gezichten van Yin en Hans aah ik kan niet wachten tot mijn meiden thuiskomen en ik de herhaling mag gaan kijken.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #37 Gepost op: 2-11-2008, 21:52:39 »
Auw... dan hoop ik niet dat Sharon er volgende week uit vliegt.... en als het Sharon niet is wordt het waarschijnlijk Hiu wel (Hans en Yin stemmen samen vast op dezelfde persoon, dus wordt het hoogstens 2-2 = probleem voor Sharon/Hiu)...
Het was helemaal geweldig geweest als de drie-eenheid op het einde helemáál opengebroken kon worden, maar daar zijn geloof ik geen mogelijkheden meer voor?
(en eindelijk, volgende week de varaan!!)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 10
« Reactie #38 Gepost op: 2-11-2008, 21:54:05 »
Hahahahaha ::rofl:: Lachen joh! mijn moeder en ik kwamen niet meer bij toen EP die stem voor sharon pakte! dat betekende dus dat geert naar huis moest!! Jeey! Mijn moeder en ik vonden hem een saaie kandidaat, kleurloos en achterbaks. Tuurlijk zag ik liever Yin naar huis gaan en de week daarna hans maar ik troost me met de gedachte dat Hans nooit zal winnen vanwege het feit dat iedereen hem haat.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #39 Gepost op: 2-11-2008, 21:54:34 »
Eigenlijk vond ik het best wel voorspelbaar dat Hiu en Sharon save waren, maar dat komt omdat dat nogal uit de voorstukjes te halen was. Desondanks niet minder leuk om naar te kijken. HiuKwan is deze aflevering erg in mijn achting gestegen.

Nu is het wel spannend wat de volgende eilandraad zal brengen... Hans zit sowieso veilig met zijn munt. De uitkomst van de immuniteitsproef valt niet te voorspellen doordat we de familieleden van de kandidaten niet kennen. Wel een paar scenario's met gevolgen die ik waarschijnlijk acht (en ik ga er dan vanuit dat HiuKwan niet zo laag is dat ze zich ineens weer tegen Sharon keert, aangezien Sharon haar nu wel gered heeft):
* Yin wint immuniteit, HiuKwan gaat eruit (keuze Sharon en Hiu, Sharon moet dus wel op Hiu, Hiu moet wel op Sharon, Yin en Hans stemmen dan waarschijnlijk ook op Hiu);
* Hans wint immuniteit; Sharon en Hiu stemmen op Yin, Hans en Yin stemmen op HiuKwan, Hiu eruit;
* Sharon wint immuniteit; Hans en Yin stemmen op Hiu, Hiu stemt op Yin, Sharon is dan denk ik wéér een swinging vote, maar hoe dan ook gaat Hiu eruit;
* Hiu wint immuniteit; Hiu en Sharon stemmen op Yin, Hans en Yin stemmen op Sharon en zij vliegt eruit.

Eigenlijk is Hiu nog steeds degene die in de grootste gevarenzone zit. Ik denk niet dat Hans en Yin ineens besluiten om op Sharon te stemmen. Als ze het haar kwalijk nemen dat ze op Geert had gestemd in plaats van zich bij hen aan te sluiten, dan hadden we vast al geruzie in het voorstukje gezien. Daardoor denk ik toch dat ze bij Hiu blijven...