Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 54052 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 10
« Reactie #40 Gepost op: 2-11-2008, 21:56:32 »
Klopt volgens bijna, behalve 1 ding:

* Hans wint immuniteit; Sharon en Hiu stemmen op Yin, Hans en Yin stemmen op HiuKwan, Hiu eruit;


In dat geval geeft hij zijn munt waarschijnlijk aan Yin en moeten HiuKwan en Sharon dus ook op elkaar stemmen, maar de conclusie blijft hetzelfde.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 10
« Reactie #41 Gepost op: 2-11-2008, 21:57:03 »
Waanzinnig dit! Die kop van Geert! Onbetaalbaar! ;D ::tandpastasmiley:: ::oink::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #42 Gepost op: 2-11-2008, 21:57:37 »
En krijgen we ook te zien dat Geert (met bril) bij de afvallers komt? Kyra, Sarah, andere Geert? Wat zouden die dan opkijken zeg  ::rofl::

Ik heb dit gevoel een hele tijd niet gehad, maar nu voel ik weer dat ik echt naar volgende week uitkijk!

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #43 Gepost op: 2-11-2008, 21:57:56 »
Eigenlijk is Hiu nog steeds degene die in de grootste gevarenzone zit. Ik denk niet dat Hans en Yin ineens besluiten om op Sharon te stemmen. Als ze het haar kwalijk nemen dat ze op Geert had gestemd in plaats van zich bij hen aan te sluiten, dan hadden we vast al geruzie in het voorstukje gezien. Daardoor denk ik toch dat ze bij Hiu blijven...

Maar heeft Hiu niet gezegd dat door haar Aziatische achtergrond ze wellicht wat minder problemen heeft met eten van "ander" voedsel? Als dat ook voor haar familie geldt... wie weet wint ze (haar familielid) dan volgende week wel... Hoewel waarschijnlijk Sharon er dan weer uit ligt.... tja.... Hans en Yin zijn misschien minder leuk maar toch wel best slim (hoewel vandaar even wat minder) en gruwelijk sterk (kijk maar naar alle overige immuniteitsproeven...)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #44 Gepost op: 2-11-2008, 21:59:14 »
Natuurlijk nemen Yin en Hans het sportief op, het is koekje van eigen deeg. Dat snappen zij ook wel. Het is voor hen een spel en dat wordt goed gespeeld vanavond. Wellicht dat ze het zelfs waarderen dat die dames zoiets doen. Als je tactisch spel hoog in het vaandel hebt, dan heb je ook respect voor andermans tactiek.

Ik vond het briljant grappig allemaal. Bij ons op de bank werd ge-high-fived omdat het zo goed was. Die koppies van HiuKwan en Sharon vond ik zo grappig.

En of ze nu nog verder kunnen komen of niet, deze ronde is gewonnen door HiuKwan en Sharon.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #45 Gepost op: 2-11-2008, 21:59:26 »
Geweldig dat uitgerekend Geert het slachtoffer is geworden, ik kon me geen beter scenario voorstellen. Zijn eigen schijnheiligheid heeft hem zijn kop gekost. Hij stemde niet op zijn oud-kampleden omdat hem dat toevallig goed uitkwam zoals hij zelf al aangaf in zijn slotrelaas. Het was natuurlijk extreem gunstig voor Geert dat hij hetzelfde spel als Hans en Yin kon spelen zonder er op aangesproken te worden. Hans en Yin deden wat dat betreft het vuile werk voor Geert, zij stemden wel hun eigen oud-kampleden weg om de drie-eenheid in het zadel te houden. Geert daarentegen besloot als het erop aankwam niet op zijn eigen oud-kampleden te stemmen omdat er toch een hele grote kans was dat zij het veld moesten ruimen zelfs zonder zijn stem. In dit geval tekende hij zijn eigen einde door de naam van Sharon op het stembriefje te zetten. Goed gespeeld dames!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Ernie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #46 Gepost op: 2-11-2008, 22:00:20 »
Ook sterk van Hiu: "Mij helpen met zoeken naar de munt? Stem gewoon niet op mij!"  ::ok::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #47 Gepost op: 2-11-2008, 22:00:53 »
Maar heeft Hiu niet gezegd dat door haar Aziatische achtergrond ze wellicht wat minder problemen heeft met eten van "ander" voedsel? Als dat ook voor haar familie geldt... wie weet wint ze (haar familielid) dan volgende week wel... Hoewel waarschijnlijk Sharon er dan weer uit ligt.... tja.... Hans en Yin zijn misschien minder leuk maar toch wel best slim (hoewel vandaar even wat minder) en gruwelijk sterk (kijk maar naar alle overige immuniteitsproeven...)

Volgens mij kwam voor HiuKwan haar moeder op bezoek en die keek niet echt blij met het eten. :D Maar dit kan ook een prijzenproef zijn (win je, dan mag je tijd met je familie doorbrengen).
Nog even niks.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 10
« Reactie #48 Gepost op: 2-11-2008, 22:01:48 »
Geweldig dat uitgerekend Geert het slachtoffer is geworden, ik kon me geen beter scenario voorstellen. Zijn eigen schijnheiligheid heeft hem zijn kop gekost. Hij stemde niet op zijn oud-kampleden omdat hem dat toevallig goed uitkwam zoals hij zelf al aangaf in zijn slotrelaas. Het was natuurlijk extreem gunstig voor Geert dat hij hetzelfde spel als Hans en Yin kon spelen zonder er op aangesproken te worden. Hans en Yin deden wat dat betreft het vuile werk voor Geert...

Helemaal mee eens, wederom goed verwoord!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #49 Gepost op: 2-11-2008, 22:02:18 »
Ik hoop echht dat Hiu de volgende proef ghaat winnen en ik denk idd dat ze in een voordeel ios qua vreemd voedsel. Dan heeft ze nog kansen en dat zou ik echt heel leuk vinden...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10
« Reactie #50 Gepost op: 2-11-2008, 22:09:53 »
De Nederlanders zijn in de meerderheid,Hiukwan,Hans en Sharon en als enige belg Yin. ;)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #51 Gepost op: 2-11-2008, 22:12:06 »
Ik vond het briljante tv vanavond. Een van de hoogtepunten van ER!!! ::ok::

Arme Geert, hoeveel mensen gaan nu "Pardon?" roepen als hij wat zegt ;D Aan de telefoon, op het werk, het familiefeestje van oma...hahahaha
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #52 Gepost op: 2-11-2008, 22:23:58 »
Ik zou best willen weten wat Yin als afscheid tegen Geert heeft gezegd.
Iets van:
Je ouders vrouw en kinderen zullen trots op je zijn! ::oink::


Offline milufra

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #53 Gepost op: 2-11-2008, 22:24:35 »
Eindelijk eens een leuke aflevering. Mijn man lag ook helemaal in een deuk.
Maar wat ontzettend dom van Geert.
En wat is het toch jammer dat die zelfingenomen kwallebak niet weggestemd kan worden. zucht..

Maar 1 troost: winnen zal hij niet. Hij heeft toch te veel vijanden gemaakt.

Trouwens: ik zou als ik Geert (halfoor), Kyra en Sarah was straks in de finale helemaal geen stem willen uitbrengen. Dat wordt nl. kiezen tussen 2 kwaden..

Offline lacey

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #54 Gepost op: 2-11-2008, 22:25:24 »
Geweldige aflevering. geert zei de hele tijd weinig,
maar vandaag zei hij wel het verkeerde.
Hoe bedoel je niks zeggen want het kan wel uitgezonden worden.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #55 Gepost op: 2-11-2008, 22:26:15 »
Fijn dat jullie het zo leuk vonden..!

Het is voor mij de leukste wending tot nu toe..  ::rofl::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #56 Gepost op: 2-11-2008, 22:27:28 »
Fijn dat jullie het zo leuk vonden..!

Het is voor mij de leukste wending tot nu toe..  ::rofl::

Dat verbaast mij niets. Briljante actie. Echt een giller en zo terecht!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #57 Gepost op: 2-11-2008, 22:27:44 »
Jeeeej Peanut!  ::joehoe::

Je moet nog een hele inhaalslag doen met het lezen van reactie's  ::rofl::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #58 Gepost op: 2-11-2008, 22:28:48 »
Hoe er volgende week gestemd wordt, boeit me helemaal niks. Dit is zonder meer een van de geniaalste acties in de geschiedenis van ER!! Heel slim gedaan van Hiukwan, ik was er zelf nog niet opgekomen dat ze aan één medestander genoeg had.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #59 Gepost op: 2-11-2008, 22:31:50 »
Fijn dat jullie het zo leuk vonden..!

Het is voor mij de leukste wending tot nu toe..  ::rofl::

Tot nu toe?? Ik ben benieuwd wat er nog volgt......