Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 54056 keer)

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #60 Gepost op: 2-11-2008, 22:33:59 »
Het heeft even kunnen bezinken, en ik denk dat dit mijn meest favoriete ER moment ooit was. De gezichten van de drie-eenheid. De verbijstering bij Yin en Hans en de totaal lege blik bij Geert.. 'Pardon?'

Hiu of Sharon zal bij de laatste 3 zitten. En ik hoop toch zo dat een van hen van Yin zal winnen. Hans zal bij de finale eilandraad zo ongeveer 0 stemmen krijgen denk ik.

Als het Hans vs Yin wordt, wint Yin, omdat ze een greintje meer sympathie opwekt.

De kansen van Hans om te winnen zijn denk ik ineens niet meer zo groot.

Offline milufra

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #61 Gepost op: 2-11-2008, 22:36:35 »
Wat een droomscenario voor volgende week zou zijn:

Sharon wint immuniteit
Hiukwan jat de immuniteitsmunt van Hans.
Hans of Yin er uit (om het even wie).


Offline milufra

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #62 Gepost op: 2-11-2008, 22:38:14 »
Hans heeft alleen maar kans om te winnen als hij in de finale staat tegen Yin.
En zelfs dan zal hij maar een kleine kans hebben te winnen...


Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #63 Gepost op: 2-11-2008, 22:38:30 »
LOL @ langkous...


kun je het pardon van geert ook nog ergens vandaan halen....
ik wil het graag als video-ringtone... ::rofl::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #64 Gepost op: 2-11-2008, 22:39:52 »
Het heeft even kunnen bezinken, en ik denk dat dit mijn meest favoriete ER moment ooit was. De gezichten van de drie-eenheid. De verbijstering bij Yin en Hans en de totaal lege blik bij Geert.. 'Pardon?'



credits voor de poster op forum fok ::ok::
« Laatst bewerkt op: 2-11-2008, 23:50:36 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 10
« Reactie #65 Gepost op: 2-11-2008, 22:40:34 »
het kan ook ng dat er geen eilandraad meer komt?

dat die gene die de proef wint zeker is en de rest gedrieeen een proef moet doen, waardoor de 2 besten nog een proef mo0eten den met die de eerste proef won..

of nog anders ..

geweldig haha ik lag echt dubbel, hoe hui ook zo mee speelde en sharon ook, haha
 hans  en yin mogen van mij verleizen..
maar als hu of sharon tegne over hans of yin zitten maken ze al meer kans.. aangezien geert en kyra vast op sharon gaan stemmen in de finale en zeker niet op yin of hans.. maar dat kan ook anders worden..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #66 Gepost op: 2-11-2008, 22:41:27 »
ha ha ha... ik dacht al... waar is het bericht van langkous gebleven???
nu lijkt mijn reactie sneller dan het bericht zelf te zijn geweest
LOL



Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #67 Gepost op: 2-11-2008, 22:42:03 »
Hahaha Thnx voor de screen Langkous! Volgens mij kijkt Hans naar Geert. Zo van: "Geert! Reageer man! Geert? Joehoe?"

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #68 Gepost op: 2-11-2008, 22:42:07 »
Het blijkt wel dat de produktie dit dus wist, en Hiu en Sharon dus zo had neergezet, zodat die 2 stemmen als laatste uit de pot gehaald zouden worden. Om nog even iets meer drama toe te voegen. Goed geproduceerd dus.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 10
« Reactie #69 Gepost op: 2-11-2008, 22:42:47 »
Geniale foto!! ligt helemaal dubbel hier! een van de mooiste robinson momenten ooit!! die koppen ook van die 2!! die dachten dat ze het helemaal in de zak hadden. Slaan de meisjes toch even terug. Nu kan hiu's familie helemaal trots op haar zijn!
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Jelzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #70 Gepost op: 2-11-2008, 22:46:15 »
Het blijkt wel dat de produktie dit dus wist, en Hiu en Sharon dus zo had neergezet, zodat die 2 stemmen als laatste uit de pot gehaald zouden worden. Om nog even iets meer drama toe te voegen. Goed geproduceerd dus.

Dat doen ze ALTIJD met de uitgebrachte stemmen!
100 deelnemers 100x meer plezier!

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #71 Gepost op: 2-11-2008, 22:48:23 »
Hiukwan maakt volgende week natuurlijk geen enkele kans als zij geen immuniteit wint..
Hetzelfde geldt eigenlijk voor Sharon.
Maar ik snap wel dat ze beide voor deze strategie hebben gekozen...anders waren ze er sowieso uitgegaan. Nu maakt één van hem in ieder geval kans bij de laatste drie te komen.

En wie weet....... als een van hun beide de final haalt zal diegene ook winnen... want er is gewoon niemand van de afvallers (behalve geert "pardon") die Hans (of Yin) in dat geval een stem zal geven.
het mooiste zou nog zijn dat in het geval van een finale tussen Yin en Hans iedereen (behalve meneer pardon) zich van stemming onthoudt...

Anyway... van mij mag Hiukwan winnen.. Die kop van Geert was echt onbetaalbaar grappig. Die man was in complete shock leek het wel...
Heerlijk dat die zelfgenoegzaamheid afgestraft is...
Wel jammer dat Hans zijn debiele lakei kwijt is....

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #72 Gepost op: 2-11-2008, 22:56:28 »
ha ha ha... ik dacht al... waar is het bericht van langkous gebleven???
nu lijkt mijn reactie sneller dan het bericht zelf te zijn geweest
LOL

Ik klikte per ongeluk op verwijderen in plaats van veranderen..Sorry! Oh nee, pardon 8)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #73 Gepost op: 2-11-2008, 22:56:50 »
Fijn dat jullie het zo leuk vonden..!

Het is voor mij de leukste wending tot nu toe..  ::rofl::

YES, 100 punten meis,  ::rofl:: uitstekend gespeeld met Sharon samen. Volgende week weer samen dan kan er een dikke breuk komen tussen Jut  ::niet-ok:: en Jul  ::niet-ok::. Ik hoop dat je verder kan want voor mij ben je degene die de titel Robinson 2008 verdiend.
En daar zijn mijn vrouw en ik unaniem in  ::ok:: ::ok::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #74 Gepost op: 2-11-2008, 22:57:57 »
Langkous, you rock  ::rofl::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #75 Gepost op: 2-11-2008, 22:59:27 »
 ::rofl::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline robje60

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #76 Gepost op: 2-11-2008, 23:00:22 »
volg robinson al vanaf 1e seizoen en dit jaar is toch wel dieptepunt op zn top met fuguren als hans en yin (het zal je baas maar zijn "ondernemers")
Vanavond toppertje die koppen van die gasten ::rofl::
Na hans als je onverhoopts mocht winnen not robinson worthy at all, denk dat je meer een rol is weggelegd in een of ander bananen republiek als dictator
Geweldige avond deze ::rofl::

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #77 Gepost op: 2-11-2008, 23:00:58 »
heeel erg leuk de reacties!

destijds voelde ik me nog lang kut over dat ik zo Geert had eruit gestemd.. omdat hij best vol boosheid nog had gereageerd.. maar goed, het was een mooie aflevering en ik ben blij dat het goed in beeld is gebracht!!

 ::tandpastasmiley::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #78 Gepost op: 2-11-2008, 23:03:20 »
heeel erg leuk de reacties!

destijds voelde ik me nog lang kut over dat ik zo Geert had eruit gestemd.. omdat hij best vol boosheid nog had gereageerd.. maar goed, het was een mooie aflevering en ik ben blij dat het goed in beeld is gebracht!!

 ::tandpastasmiley::

Ben je het eens dat het leuker zou zijn geweest dat het Hans of Yin was geweest?  ;D
Trouwens, sinds Prince er uit was gestemd kreeg ik het gevoel dat jij in de finale zou komen, en die misschien zelfs winnen. Gek gevoel he  ::rofl:: Als ik eerlijk ben lijkt het me nu nogal sterk dat dat nog gaat lukken  ::niet-ok::

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #79 Gepost op: 2-11-2008, 23:08:22 »
mag ik nog effe een emmer braaksel leeggieten over Hans en Yin trouwens...

die Hans met dat zelfgenoegzame egotrippende verhaal over zichzelf en zijn kwaliteiten..
echt!!! hoe debiel ben je dan?
ook hier weer Hiukwan die dat heerlijk en genadeloos afstrafte...

en dan Yin... ik ken weinig personen die zo'n walgelijk minzaam lachje hebben.+
maar ook hoe zij vandaag Hiukwan behandelde en dan vervolgens haar gaat troosten....
en sowieso is zo'n beetje het enige wat zij doet tegen mensen zeggen hoe trots ze opzichzelf mogen zijn om er vervolgesn weer een mes in te duwen...

hoe trots voelen die twee zich eigenlijk na het zien van de tv-beelden.
het is overduidelijk dat de ER crew ze enigszins te kakken zet qua montage... en terecht!!!

ik moet overigens wel zeggen dat ik het knap van ze vind dat ze de meeste (alle) proeven winnen, en volgens mij hebben ze ook wel wat meer respect nu voor de anderen..

maar wat ik als mens van ze zie is echt walgelijk
amper types gezien die zo ontzettend badinerend zijn t.o.v. anderen en tegelijkertijd zo vol van zichzelf...

WOW :-\\