Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 37699 keer)

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #100 Gepost op: 13-11-2008, 10:52:42 »
Kom, ik denk dat de productie heus wel ingrijpt als ze zien dat er niet eerlijk gespeeld wordt. Vind dit allemaal een beetje ver gezocht....

behalve als ze willen dat hiu wint, en niet een van die 2 apen.

Maar hiu had alles snel op, dus waarom zou het met die worm anders zijn? En al had ze vals gespeeld, dan zeg ik: what goes around, comes around. Yin en hans spelen ook niet eervol.

Hiu, hope you win:)


Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #101 Gepost op: 13-11-2008, 12:30:31 »
behalve als ze willen dat hiu wint, en niet een van die 2 apen.


Hiu, hope you win:)



Hoop ik ook van harte !  ::bravo::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #102 Gepost op: 13-11-2008, 12:52:01 »
Kom, ik denk dat de productie heus wel ingrijpt als ze zien dat er niet eerlijk gespeeld wordt. Vind dit allemaal een beetje ver gezocht....
Tuurlijk, dat denk ik ook. Ik zeg alleen dat het idd zo lijkt en ik beb blij dat hiu de immuniteit heeft gewonnen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #103 Gepost op: 14-11-2008, 03:40:44 »
Kom, ik denk dat de productie heus wel ingrijpt als ze zien dat er niet eerlijk gespeeld wordt. Vind dit allemaal een beetje ver gezocht....

Inderdaad. Ik denk dat de programmaleiding ter plaatse het toch net even beter ziet dan wij thuis  ;) En ik zeg er eerlijk bij, mocht Hiu er zondag uitvliegen, dan is dat mijn laatste ER van dit seizoen, want ik heb geen zin om naar een finale Yin - Hans te kijken. Ik kan me een hele rits leukere bezigheden bedenken.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #104 Gepost op: 14-11-2008, 11:11:48 »
Inderdaad. Ik denk dat de programmaleiding ter plaatse het toch net even beter ziet dan wij thuis  ;) En ik zeg er eerlijk bij, mocht Hiu er zondag uitvliegen, dan is dat mijn laatste ER van dit seizoen, want ik heb geen zin om naar een finale Yin - Hans te kijken. Ik kan me een hele rits leukere bezigheden bedenken.

Kan ik niet mee zitten.

Offline Joever

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #105 Gepost op: 14-11-2008, 12:25:29 »
Kom, ik denk dat de productie heus wel ingrijpt als ze zien dat er niet eerlijk gespeeld wordt. Vind dit allemaal een beetje ver gezocht....

Ik wil er verder ook niks mee suggereren, maar het was gewoon iets wat me opviel tijdens de aflevering. Als je de herhaling nog eens goed bekijkt lijkt het er gewoon erg sterk op dat Hiu die worm per ongeluk uitspuugd. Niet dat het het spel veel beinvloed, want of Sharon nu de finale had gespeeld met Hans en Yin ipv Hiu dat maakt natuurlijk ook weinig uit.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #106 Gepost op: 14-11-2008, 15:25:08 »
Nogmaals...  ::rofl::

Ik heb ze beide opgegeten hoor  ::jaja::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #107 Gepost op: 14-11-2008, 15:31:08 »
Nogmaals...  ::rofl::

Ik heb ze beide opgegeten hoor  ::jaja::


Ja waarom zou je kostbare voedingselementen laten liggen, toch?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #108 Gepost op: 14-11-2008, 16:23:05 »
Nogmaals...  ::rofl::

Ik heb ze beide opgegeten hoor  ::jaja::


Nou, ik vind het echt goed dat je ze opgegeten hebt. Zag er idd raar uit op TV, maar als ik ernaar kijk zie ik niet dat je het uitspuugd of zo...ik zag alleen dat hoofd van yin toen je je tong uitstak...heerlijk moment:)