Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 37698 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 11
« Gepost op: 9-11-2008, 09:47:35 »
De tactische eliminatie van Geert Van Tornhaut door Sharon en Hiu vorige week zindert nog na op het eiland Lima. Zelfs Hans en Yin moeten toegeven dat beide dames een meesterzet bedacht hebben. Hans is toch wel verrast door zoveel tactisch inzicht van de jongere kandidates en geeft grif toe dat hij hen onderschat heeft.

Bij de Robinsonproef zijn overheerlijke lekkernijen de inzet : chocoladetaart, frisdrank, een boterham en een hamburger met frietjes. Maar om die in de wacht te slepen, zijn uiterste concentratie tijdens een geblinddoekte woordpuzzel onontbeerlijk.

Ook bij de eliminatieproef staat 'eten' centraal. Alleen gaat het om héél andere gerechten: levende houtwormen, een vissoepje van ingewanden en een zwart ei. Wie erin slaagt alle gerechten het snelst naar binnen te werken, wint immuniteit én tijd met een geliefde die naar het Robinson-eiland is afgereisd. Hiu’s zus, Hans’ vrouw Monique, Yins vriend Dirk en Sharons vader: ze zijn er allemaal. Dat zorgt uiteraard voor een pakkend weerzien na veertig dagen.

Maar deze ‘geliefden’ moeten ook zelf deelnemen aan het eerste luik van de eetproef... Voor hen worden gedroogde Maleisische bijen opgediend.

Bron: 2be.be
Keep calm and eat chocolates!

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #1 Gepost op: 9-11-2008, 10:48:05 »
Hopelijk vindt Hiu de munt van Hans en Sharon wint immuniteit.
(of andersom)

Is dit teveel gevraagd?

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #2 Gepost op: 9-11-2008, 11:21:52 »
Of een zwarte stem !! Please !

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #3 Gepost op: 9-11-2008, 12:10:14 »
Veel plezier Nederland met de afl van deze avond. Wij moeten nog wachten tot morgen. Ik hoop dat HiuKwan de finale haalt !!!

Offline es_kim_o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #4 Gepost op: 9-11-2008, 13:58:51 »
nee hoor,  je kan hem ook bekijken op de site van rtl5.nl , ik denk dat ze hem vanavond online zetten. 

ik hoop echt echt echt dat sharon en hiu erin blijven de komende afleveringen .. wordt tijd dat hans en yin hun biezen pakken want ik zie ze liever niet in de finale.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #5 Gepost op: 9-11-2008, 16:38:52 »
Van mij mag Hiu eruit...


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #6 Gepost op: 9-11-2008, 17:59:00 »
Hopelijk geen zwarte stemmen vandaag, laat de productie alsjeblieft zich zo min mogelijk bemoeien met het verloop van het spel.
Nog even niks.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #7 Gepost op: 9-11-2008, 18:13:56 »
Hans heeft de munt. Ik zou willen dat hij een pact sluit met Hiu en Sharon zodat ze alle drie op Yin kunnen stemmen.
Een droom?
Het kan toch?
Hans weet zelf ook dat hij meestal verliest van Yin. Maar hij wil winnen.
Hiu en Sharon zijn wat kracht betreft zwakker als Hans.
Dus tactisch gezien zou dit een mooie manier zijn om kans te maken voor hem om als winnaar uit de bus te komen.

Offline NightLife

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #8 Gepost op: 9-11-2008, 18:41:57 »
hmmm, m'n tv gids heeft al weggegeven wie eruit gaat, damn, is al de zoveelste keer... >:(

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #9 Gepost op: 9-11-2008, 19:38:47 »
Welke gids heb je dan?
Zeg je abonnenment op of gooi die gids in de kachel

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #10 Gepost op: 9-11-2008, 19:48:42 »
hmmm, m'n tv gids heeft al weggegeven wie eruit gaat, damn, is al de zoveelste keer... >:(

 ::oink:: Hmmm, aanklaagvoer voor de productie van E.R. Alsof men de clou van de film in de gids zet
::niet-ok::

Ben zelf benieuwd, straks met een bak chips en een biertje op de bank  ::trots::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline NightLife

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #11 Gepost op: 9-11-2008, 20:01:52 »
TV film... is 'n gids voor 2 weken, zitten af en toe wat foutjes in, maar deze keer ben ik bang van niet. :-\\

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #12 Gepost op: 9-11-2008, 20:03:00 »
Voor het programma zou het geweldig zijn als HiuKwan nog een konijn uit de hoge hoed kan toveren. :D


Maar dat zal helaas wel niet gebeuren... :(
Geniet nooit met mate...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #13 Gepost op: 9-11-2008, 20:27:55 »
hmm de info in mijn gids (Veronica) klopt iig niet. De samenvatting zou om 20.10 beginnen.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #14 Gepost op: 9-11-2008, 20:51:20 »
LOL

Hans: "Ik vind dat Hui alleen maar over de rug van anderen zo ver is gekomen, net als Sharon"

De pot verwijd de ketel of zoiets...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline nanana

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #15 Gepost op: 9-11-2008, 21:00:30 »
LOL

Hans: "Ik vind dat Hui alleen maar over de rug van anderen zo ver is gekomen, net als Sharon"

De pot verwijd de ketel of zoiets...

inderdaad! want zelf heeft hij dat natuurlijk niet gedaan en yin natuurlijk ook niet! mooi ook de opmerking: 'ik ben er toch ook wel blij mee, want nu kom ik zelf niet in de positie om hem eruit te moeten stemmen mocht het allemaal zo ver komen.' (of iets in die trant). Antwoord van Sharon vond ik daarop ook mooi (geen dank toch ofzo zei ze?).

Ze denken overigens wel dat die twee meiden dom zijn ofzo ::oink::.....waarom heb je het niet gezegd.....ja, uh, duh, dan zou geert alsnog op hiu gaan stemmen...echt, hoe kom je erop om dat te vragen :o ::)

over die foute info van 20.10u beginnen en dat het toch pas om 20.30u begon. deze week reclames (voorstukjes) gezien en daar werd ook gezegd dat het om 20.10u zou beginnen. heel raar dan dat ze toch de programmering daar niet op aanpassen

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Aflevering 11
« Reactie #16 Gepost op: 9-11-2008, 21:02:07 »
ook op digitale tvgids stond 20.10 uur
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #17 Gepost op: 9-11-2008, 21:27:45 »
Jaaaaaa  ::tandpastasmiley:: Heel goed, Hiu heeft immuniteit!  ::ok::


(en ow ow ow...wat een slechte verliezers!)
« Laatst bewerkt op: 9-11-2008, 21:30:16 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #18 Gepost op: 9-11-2008, 21:30:42 »
Altijd leuk om naar slechte verliezers te kijken. :D
Nog even niks.

Offline nanana

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #19 Gepost op: 9-11-2008, 21:35:20 »
Altijd leuk om naar slechte verliezers te kijken. :D

Ja, maar soms ook niet. Ondertussen gaat het me echt de neus uit hangen: Hans vindt zichzelg gewoon helemaal top. Als een ander verliest valt dat tegen, wint een ander, dan komt dat door afkomst of had het de immuniteitsproef niet mogen zijn. Dat mannetje mag eruit geknikkerd worden. Helaas alleen dat dat toch niet gaat gebeuren en het einde nu voor Sharon getekend is (jammer, maar helaas), tenzij er nog iets gebeurt (munt 'vinden' bij hans of een nieuwe regel met een extra stem ofzo ;)!!)
« Laatst bewerkt op: 9-11-2008, 21:38:52 door nanana »