Auteur Topic: ER 2009  (gelezen 59553 keer)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER 2009
« Reactie #20 Gepost op: 26-07-2009, 22:24:36 »
haha ik ben benieuwd waarom het zo extra spannend werd da er ook doordeweeks aflveringen komen..
zoveel ruzie?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #21 Gepost op: 27-07-2009, 08:58:38 »
Het is eerder andersom. Op donderdag zijn de reguliere afleveringen. Op die 2 zondagen, 6 en 13 september zijn er extra uitzendingen.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #22 Gepost op: 27-07-2009, 13:03:51 »
Zoals verwacht toch mannen in de editie van dit jaar. Het lijkt mij alleen niet zo dat ze ook nog eens 16 mannen hebben op 2 andere eilanden. 

"Hoewel RTL 5 het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson eigenlijk aankondig- de als een ‘women only’-editie, lijkt het erop dat er toch ook weer mannen aan het realityprogramma mee zullen doen. RTL 5 maakte al eerder bekend dat de uitsluitend vrouwelijke kandidaten na de eerste uitzending op 3 september ,,een grote verrassing” te wachten staat. RTL 5 doet daarvan verslag in twee specials op zondag 6 en 13 september. Van deze uitzendingen is nu ook de titel bekend: ‘Expeditie Robinson: De Mannen’."


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #23 Gepost op: 27-07-2009, 17:27:54 »
Lang gebrainstormd over die titel denk ik!  ;D

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #24 Gepost op: 28-07-2009, 11:38:22 »
Actiefoto's

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER 2009
« Reactie #25 Gepost op: 29-07-2009, 20:29:27 »
moeten dan alle vrouwen tegen de mannen?
en dan blijft er een groep? of man of vrouw?

goh ze kunnen dan wel heel veel verzinnen of toch weer gemengd?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #26 Gepost op: 30-07-2009, 20:51:08 »
Als Expeditie Robinson dit jaar niet veel kijkers trekt, dan ligt het in elk geval niet aan de publiciteit. 1 maand voor de eerste uitzending is er al genoeg geschreven over het nieuwe seizoen. Zie hieronder:

Aan de nieuwe reeks van Expeditie Robinson is op voorhaand nog nooit zoveel aandacht besteed als dit keer. Dat heeft vooral te maken met de wrange voorgeschiedenis; Ernst-Paul Hasselbach kwam om bij een ongeluk, RTL besloot toch door te gaan en trok Eddy Zoëy aan. Hij vertrok richting Maleisië en daar zouden zulke goede beelden zijn geschoten, dat er sprake was van een extra dagelijks journaal tijdens de uitzendperiode. Dat werd teruggebracht tot twee extra afleveringen en die zijn nu geschrapt.
De extra afleveringen hadden de titel: De Mannen meegekregen. Dat terwijl in de eerste aflevering is te zien dat er uitsluitend vrouwen op het eiland worden gedropt. Het had een grote verrassing moeten worden, welke werd weggenomen door het vrijgeven van de programmaschema’s van september. Verrassing weg en noodzaak voor speciale afleveringen weg?

We zullen het waarschijnlijk nooit weten. De introductie van de mannen wordt nu verweven in de reguliere afleveringen, waarvan er uiteindelijk 14 worden gemaakt. Onder voorbehoud, want wie weet wijzigen de plannen nog eens 

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #27 Gepost op: 30-07-2009, 22:36:23 »
Zonde...

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #28 Gepost op: 1-08-2009, 12:49:54 »
Wel dom zeg.. Daar zat waarschijnlijk een uitgestippelde campagne aan vast. Eerst iedereen laten geloven dat het alleen om vrouwen zou gaan, 2 extra afleveringen om ook wellicht die niet-kijkers te triggeren. De speculaties wel/geen mannen had röring moeten veroorzaken. En dan noemen ze die afleveringen "de mannen"  en dan lekt het uit. Echt knullig.
Kan me voorstellen hoe dat op die redactie geweest moet zijn! Niet leuk denk ik.

Tja.... de hele clou is er dus nu af.

Maar.. ik ga wel kijken hoor!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER 2009
« Reactie #29 Gepost op: 4-08-2009, 19:42:36 »
dat klinkt dom..als het geheuim moest blijven had je beter de titel ook geheim kunnen houden.

maar nu lees ik dat het dus gewone afleveringen worden?
dat extra spannende was dus met die mannen die komen?

ik ga zeker kijken.. word nu wel nieuwschierig.

dus dan moeten ze weer andere montage doen.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #30 Gepost op: 5-08-2009, 08:26:10 »
Wat me ook opvalt aan de foto is, dat de dames allemaal binnen een bepaalde leeftijdscategorie liggen.
   

Dat had ik ook al opgemerkt, persoonlijk denk ik dat deze leeftijdsgroep wel een vrij grote entertainende waarde heeft qua proeven, intriges & gekibbel, en of deze dames wel werkelijk de eerste nachten zichzelf kunnen organiseren in het survival gebeuren...

Ik hoop toch dat er toch enkele mannen bijkomen om het programma toch een beetje in een vast stramien te brengen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #31 Gepost op: 5-08-2009, 08:39:20 »
Wel dom zeg.. Daar zat waarschijnlijk een uitgestippelde campagne aan vast. Eerst iedereen laten geloven dat het alleen om vrouwen zou gaan, 2 extra afleveringen om ook wellicht die niet-kijkers te triggeren. De speculaties wel/geen mannen had röring moeten veroorzaken. En dan noemen ze die afleveringen "de mannen"  en dan lekt het uit. Echt knullig.
Kan me voorstellen hoe dat op die redactie geweest moet zijn! Niet leuk denk ik.

Tja.... de hele clou is er dus nu af.

Maar.. ik ga wel kijken hoor!

Zou heel deze 'campagne' en het 'uitlekken van info' niet juist een grote publiciteitsstunt zijn?

Lekker wat verwachtingen creëren en dan weer net niet, juist met het doel de kijker nog nieuwsgieriger te maken en ze onbewust te motiveren om hen naar het programma te lokken, benieuwd hoe het uiteindelijk gemonteerd zal worden... 

Bij mij werkt het in iig  ;)
« Laatst bewerkt op: 5-08-2009, 08:41:47 door reaver »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: ER 2009
« Reactie #32 Gepost op: 5-08-2009, 21:27:23 »
ik heb liever een seizoen met alleen mannen :P.
Ik vind het wel een beetje jammer denk ik, want nu zal het wel veel meer drama zijn. Liever een seizoen mannen en vrouwen gescheiden, net als in het seizoen van survivor dat ik nu kijk :P.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #33 Gepost op: 5-08-2009, 22:09:27 »
Tuurlijk is het een publiciteitsstunt, althans, dat is het eerste wat bij mij opkomt. Wel jammer dat die nu al piekt. Het is nog 4 weken voordat de eerste uitzending is, hopelijk kunnen ze het vuur blijven aanwakkeren tot de 3e van september.

Een seizoen met gescheiden mannen en vrouwen is al eens aanbod geweest in 2006. Dat viel me eigenlijk een beetje tegen. De laatste jaren proberen ze een draai te geven aan het programma, door elk jaar met iets nieuws te komen ( mannen en vrouwen gescheiden ( 2006), 100 mensen tegelijk ( 2007), geketend ( 2008), en dit jaar met alleen maar vrouwen ( aangevuld met enkele mannen). Op zich is dat een goed uitgangspunt. Ik vind alleen de uitwerking de laatste jaren toch wel tegenvallen, omdat van dat uitgangspunt na enkele uitzendingen al niks meer overblijft. Kijk maar naar vorig jaar. 1 uitzending dat ze geketend waren, daarna gebeurde er bijna niks meer.

ER vergelijken met Surivor is lastig. Hoewel ze beide van het zelfde concept uitgaan, is de uitvoering van Survivor veel beter. Oke het uitgangspunt is soms het zelf, 2 groepen van 8-9 mensen ( op uitzondering van Cook Islands, All-stars en Marqueses waarbij de vrouwen van de mannen werden gescheiden) maar het verdere verloop kent altijd zoveel twists dat het nergens eigenlijk verzand.

Geef mij volgend jaar gewoon maar weer een diverse groep van 16-18 mensen, met daarbij tijdens de expeditie talloze twist, dan een uniek uitgangspunt, waarvan snel wordt afgestapt.

Voor diegene die survivor nog niet hebben gezien, dat kan ik je zeker aanraden. Beste reality serie die er is.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #34 Gepost op: 6-08-2009, 09:30:17 »
Aaaah  :) De E.R.-perikelen gaan weer beginnen.... het leven komt weer helemaal terug in dit onderdeel van het forum (dat was al een klein beetje met de berichten van Eddy... maar goed):) Nog een paar weekjes wachten en dan is het zo ver... ::bravo::

Tja, alleen vrouwen had ik inderdaad wel jammer gevonden.. maar dat is dus al een gepasseerd topic als ik het zo lees, gelukkig maar. Mannen en vrouwen maken er toch op hun eigen manier een puinhoop van, denken die puinhoop dan ook op hun eigen manier op te lossen en de dynamiek in een gemengde groep vind ik een stuk interessanter dan de dynamiek in een puur vrouwelijke groep.

Ok, vind het nu een stukje minder erg dat ik dus nooit ben uitgenodigt voor een gesprek ;)
Nu weer iets zuurder denk ik  ;)

Overigens vind ik het wel jammer dat het één en ader is uitgelekt... even een anderhalve maand speculeren of er nu wél of géén mannen bij zouden komen was ook wel aardig geweest... met alle voors en tegen van de RN-inwoners haha. Twee extra uitzendingen had ik ook wel zien zitten. Ik denk verder wel dat het geen publiciteitsstunt is geweest maar eerder een stommiteit van iemand om een aflevering "de mannen" te noemen... de clou van de verrassing in de naam ::ohno::

Ik ga er in ieder geval weer voor zitten in de hoop dat het een mooi seizoen wordt, we shall see   ::trots::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #35 Gepost op: 6-08-2009, 23:58:14 »
hele lange tijd neit geweest, heb zo de nodige dingen aan mijn hoofd gehad (letterlijk en figuurlijk).

Maar op aanraden van Swifty ben ik weer terug....
En wacht met spanning af op de bitchfights en gekikt en gekijf tussen de vrouwen....

En hoop dat er nog mooie mannen tussen zitten, hahahahaha
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #36 Gepost op: 11-08-2009, 10:42:53 »
Jammer dat er al gelekt is over format (dus wel mannen). En idd mannen vrouwen en dergelijke formats zijn al redelijk uitgekauwt, maar wie weet kan er nog iets nieuws uit komen. Ik las ergens dat deze dames het meteen niet tof vonden alleen vrouwen. Volgens mij was ik in mijn jaar de enige die dat afschuwelijk vond. Ben benieuwd. Helaas wel op vakantie de eerste drie afleveringen. Dus ik stap wat later in, vakantie is voor mij geen tijd om televisie te kijken.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER 2009
« Reactie #37 Gepost op: 12-08-2009, 20:19:18 »
ik zag gister avond al een voorstukje, je zag een vrouw die een zeeegel(?) kookte ben de naam alweer kwijt.. je zag ook alleen haar.
yolanda??
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: ER 2009
« Reactie #38 Gepost op: 12-08-2009, 20:24:32 »
Dus ik stap wat later in, vakantie is voor mij geen tijd om televisie te kijken.
Maar natuurlijk kan je op expeditierobinson.net weer van alle afleveringen een verslag lezen ::ok::
Menno is gek

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #39 Gepost op: 12-08-2009, 21:20:52 »
hele lange tijd neit geweest, heb zo de nodige dingen aan mijn hoofd gehad (letterlijk en figuurlijk).

Maar op aanraden van Swifty ben ik weer terug....
En wacht met spanning af op de bitchfights en gekikt en gekijf tussen de vrouwen....

En hoop dat er nog mooie mannen tussen zitten, hahahahaha

welkom terug  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!