Auteur Topic: ER 2009  (gelezen 59527 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: ER 2009
« Reactie #40 Gepost op: 14-08-2009, 13:00:49 »
hier ook maar eens kijken, het forum van de mol is zo gezellig, misschien word ik ook wel weer fan van E R.

Alleen maar vrouwen pffffffff dat was niet handig geweest. Ik kan het weten, ik werk met alleen maar vrouwen ;) dat gaat gegarandeerd geweld(ig) worden. Wat een gekloot met die uitzendschema's, zal best wel een ontslagje tot gevolg hebben.

Oké wanneer beginnen we?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #41 Gepost op: 14-08-2009, 13:10:57 »
1e aflevering is 3 September. (My B-day  ;D)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: ER 2009
« Reactie #42 Gepost op: 14-08-2009, 13:12:56 »
mercikes en alvast van harte ::cheerleader::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #43 Gepost op: 17-08-2009, 11:08:31 »
Ik ben benieuwd :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #44 Gepost op: 18-08-2009, 11:11:53 »
Van de 2BE site:

Citaat
Evi Hanssen en Eddy Zoëy presenteren vanaf september 15 splinternieuwe afleveringen van het avontuurlijke 'Expeditie Robinson'. Eddy wordt als nieuwe presentator meteen verwend, want de nieuwe Expeditie gaat van start met... alleen maar vrouwen.



Zodra de nietsvermoedende dames beseffen dat het 'women only' is, daalt de temperatuur tot het nulpunt. En net als de dames een beetje gewend raken aan elkaar, wacht hen alweer een volgende verrassing: een onverwachte wending die in twee extra uitzendingen te zien zal zijn.

Vandaar 15 afleveringen in plaats van de gebruikelijke dertien. Na één dag blijkt het eiland vol vrouwen al te klein. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken… Toch laten de Robinson-vrouwen ook zien dat ze doorzetters zijn en noodgedwongen alles voor elkaar over hebben.

Een extra lange eerste aflevering!

De 11de editie van Expeditie Robinson gaat dus van start met alleen maar vrouwen! Een wereldprimeur: 16 dames tussen 19 tot 46 jaar worden verdeeld in 2 kampen en binden 45
dagen lang de strijd aan met elkaar en de natuur. De eerste verrassing is er meteen één met grote gevolgen: al na 10 minuten is bekend wie de eerste finaliste is. Deze dame kan nooit worden weggestemd en hoeft het alleen nog maar vol te houden tot het einde, 45 dagen lang. Een expeditie op zich… redt ze het of redt ze het niet?

Twee andere dames worden meteen weggestemd nog voor ze zijn begonnen. Maar ze hoeven niet naar huis en kunnen wraak nemen: een buitenkansje dat ze met beide handen aangrijpen. De andere dames zijn gewaarschuwd: de twee verschoppelingen hebben allebei haar op hun tanden.

Zoals dat gaat met allemaal vrouwen op een strand is het al na een dag hommeles. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken. Gemene deler dit jaar: geen van de dames neemt een blad voor de mond. Pas als de zon al lang onder is, wordt het stil op de stranden en kan er geslapen worden op bedden van bamboe en palmtakken.

Maar de dames laten ook zien alles voor elkaar over te hebben. Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven en hoe gemotiveerd ze zijn wordt vooral duidelijk tijdens de proeven, allemaal nieuw en bijzonder spectaculair. Er wordt gehuild, geschreeuwd en gevochten voor elke centimeter.

Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven. Na dit uitputtende, grensverleggende avontuur in Maleisië wordt duidelijk welke kandidaat als ultieme Robinson naar huis gaat als de winnaar van deze 'Expeditie Robinson'.
Geniet nooit met mate...

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #45 Gepost op: 18-08-2009, 11:23:16 »
Ik weet niet wat dat is dit jaar met de publiciteit van Expeditie Robinson, maar voor dat het seizoen al begint zijn de grootste verrassingen al prijs gegeven.

Eerst het feit dat er toch mannen deelnemen aan de expeditie.

Nu dit weer

De 11de editie van Expeditie Robinson gaat dus van start met alleen maar vrouwen! Een wereldprimeur: 16 dames tussen 19 tot 46 jaar worden verdeeld in 2 kampen en binden 45
dagen lang de strijd aan met elkaar en de natuur. De eerste verrassing is er meteen één met grote gevolgen: al na 10 minuten is bekend wie de eerste finaliste is. Deze dame kan nooit worden weggestemd en hoeft het alleen nog maar vol te houden tot het einde, 45 dagen lang. Een expeditie op zich… redt ze het of redt ze het niet?

Twee andere dames worden meteen weggestemd nog voor ze zijn begonnen. Maar ze hoeven niet naar huis en kunnen wraak nemen: een buitenkansje dat ze met beide handen aangrijpen. De andere dames zijn gewaarschuwd: de twee verschoppelingen hebben allebei haar op hun tanden.


Gemiste kans. Deze verrassingen hadden ze beter in de uitzendingen kunnen onthullen.
« Laatst bewerkt op: 19-08-2009, 00:06:01 door Phraser »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #46 Gepost op: 18-08-2009, 14:44:03 »
heb ook nog een stukje extra gevonden...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


volledig artikel met vooral Olga van 2006 zie je hier
« Laatst bewerkt op: 18-08-2009, 15:05:35 door reaver »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #47 Gepost op: 18-08-2009, 15:02:11 »
Hmmm... Had dit niet in een spoiler gekunt?  :-\\

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #48 Gepost op: 18-08-2009, 15:06:56 »
Hmmm... Had dit niet in een spoiler gekunt?  :-\\

voila... maar zoals eerder al aangegeven als je niets op voorhand wil weten over de reeks moet je ook niet gaan neuzen op dit topic, anders kan je alles in spoilers gaan zetten...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #49 Gepost op: 18-08-2009, 19:43:03 »
Ik zag trouwens in de reclame ook al mannen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: ER 2009
« Reactie #50 Gepost op: 18-08-2009, 19:50:59 »
Ik zag vrijdag al een reclame waarin Eddy Zoey aan het einde zei dat er vijf mannen onderweg waren naar de vrouwen. Gisteren zag ik die reclame weer.

Over spoilers gesproken: ik weet al twee namen van vrouwen die in ieder geval niet gaan winnen.  :-X
« Laatst bewerkt op: 18-08-2009, 19:52:45 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #51 Gepost op: 18-08-2009, 19:53:38 »
ow... dat is echt stom :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER 2009
« Reactie #52 Gepost op: 18-08-2009, 21:53:13 »
onderaan dat stukje van olga staat gewoon bijna de complete eerste en 2e aflvering beschreven..
zonder namen maar ergens anders wel, zo te zien aan de post hierboven?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: ER 2009
« Reactie #53 Gepost op: 19-08-2009, 05:20:39 »
vanavond is eddy zoey gast bij on air 19.30u op ned3
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #54 Gepost op: 19-08-2009, 10:20:44 »
Nog even en we weten al voor de eerste uitzending wie de finalisten of wie er gewonnen heeft.   ::tandpastasmiley::


Kan in elk geval niet wachten tot de 3e.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #55 Gepost op: 19-08-2009, 20:15:04 »
vanavond is eddy zoey gast bij on air 19.30u op ned3

Juist gezien, een kleine teaser, heb een paar mooie bliksems gespot  ;)

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #56 Gepost op: 19-08-2009, 20:45:26 »
Juist gezien, een kleine teaser, heb een paar mooie bliksems gespot  ;)
Nounou, je kent de kandidaten nog maar amper en je begint nu al met schelden!  ;D :P

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #57 Gepost op: 19-08-2009, 20:57:42 »
Nounou, je kent de kandidaten nog maar amper en je begint nu al met schelden!  ;D :P

 ;D

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #58 Gepost op: 23-08-2009, 19:49:21 »
Ik weet niet wat dat is dit jaar met de publiciteit van Expeditie Robinson, maar voor dat het seizoen al begint zijn de grootste verrassingen al prijs gegeven.

[...]

Jammer, jammer... ik hou wel van een aantal verassingen. Zulke dingen kan de productie naar mijn idee beter (letterlijk en figuurlijk ::)) geheim houden.... hopelijk zijn het niet de 'grootste verassingen' ::trots::

PS. Is het geen tijd voor en ER2009-afdeling op RN ;D
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #59 Gepost op: 24-08-2009, 19:03:08 »
In elk geval is er vandaag weer een 'geheim' prijsgegeven. Alle mannelijke deelnemers zijn homo.