Auteur Topic: ER 2009  (gelezen 59371 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: ER 2009
« Reactie #60 Gepost op: 24-08-2009, 19:09:42 »
Nog een addertje onder het gras bij Expeditie Robinson
Expeditie Robinson kent verrassing na verrassing komend seizoen. Eerst was er het nieuws dat het een women-only editie wordt. Toen de onthulling dat er in een later stadium enkele mannen worden toegevoegd. En vandaag is er weer een addertje onder het gras bovengekomen. De vijf mannen die namelijk naar het Expeditie Robinson-eiland komen, zouden wel eens homoseksueel kunnen zijn.

Zoveel werd althans duidelijk in het promofilmpje op de najaarspresentatie van RTL. De meiden op het eiland hebben al hun kleding moeten afstaan met uitzondering van een bikini. De sfeer daalt al snel tot het nulpunt en verschillende vrouwen smachten naar wat mannelijk schoon. Ze worden op hun wenken bediend, want de mannen hebben een tocht door de jungle afgelegd met een loodzware kist. Een kist met kleding, daar maak je elke vrouw blij mee. Maar een avontuurtje lijkt er niet in te zitten, de mannen hebben de schijn van een homoseksuele geaardheid.

Goeie twist. Expeditie Robinson belooft echt weer een goed seizoen te worden.

Zappenblog.nl
« Laatst bewerkt op: 24-08-2009, 19:13:56 door Nîcky »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #61 Gepost op: 24-08-2009, 19:09:48 »
really??? Ik begin dit seizoen steeds aparter te vinden...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #62 Gepost op: 24-08-2009, 19:52:02 »
Ik vind het een erg rare twist. ER wordt zo wel een typisch vrouwenprogramma.  ???
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #63 Gepost op: 24-08-2009, 20:32:23 »
En dan gaan ze er dat programma "Herken de homo" van maken?

Raar. Al heb ik ooit in een aanmeldingsbrief volgens mij wel eens laten vallen dat ze ipv jong vs oud en NL vs BE misschien gays (en lesbians) vs straights konden doen.  ::rofl:: En dan op een apart eilandje de bi's (zoals de dertigers in jong vs oud).

Maar toch... raar. Alsof die vrouwen zitten te smachten naar een one-night stand als ze ondervoed en onder de zandvlooien zitten?  ??? Is er ooit al een 18+ avontuurtje geweest bij ER dan?  ???

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #64 Gepost op: 24-08-2009, 20:42:15 »
Ik snap wel dat ze niet elk jaar een zelfde soort expeditie willen hebben, maar dit vind ik dan weer te ver doorgeslagen. 16 dames, ik houd me hard vast, als dat maar niet op dames in de dop gaat lijken  ::tandpastasmiley::

Hopelijk proberen ze dit jaar ook eens wat andere twists, tijdens de expeditie zelf, zoals het door elkaar gooien van de teams. Dat ze dit jaar zelf al iemand kiezen, na 1 dag,  die zich al finalist kan noemen, vind ik al helemaal te ver. Denk dat je dan aan het eind krijgt van, jij hebt het niet eerlijk verdient, dus je kan ook niet winnen.

Wie weet keert de immuniteitsmunt wel weer terug, alleen dan is het te hopen, dat die dit jaar wel voor verrassingen kan zorgen op de eilandraad.

Hoewel men spreekt van de beste expeditie in jaren, die we gaan zien, ik blijf er nog sceptisch tegen aanstaan. Eerst zien, dan geloven.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #65 Gepost op: 24-08-2009, 21:09:33 »
Dus toch álleen vrouwachtige mensen ::)

Ik ben het wel met Phraser eens over dat kiezen van de finalist op dag 1... gaat me veel te ver...

wellicht onverdiend... stel je voor dat zo'n type als John uit 2005 gekozen zou worden die kwam in het begin ook vrij aardig over)... ik moet er niet aan denken... ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #66 Gepost op: 24-08-2009, 22:39:00 »
Ik denk als ik zelf zou meedoen, dat ik alleen finalist willen zijn, als ik dat zelf ook heb verdiend door het spel gewoon goed te spellen ipv van aangewezen te zijn als finalist.

Ik heb net de eerste beelden gezien, ben nog niet echt onder de indruk. Er wordt verteld dat ze eerst ( 2 x 8 dames) een week apart van elkaar leven, waarna ze dan op dag 8 er achter komen, dat deze expeditie alleen met vrouwen is.

Wat uiteindelijk de rol van de mannen zal zijn, dat blijft "gelukkig" nog maar even geheim

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #67 Gepost op: 24-08-2009, 22:44:38 »
- zucht -

Ik mis nu al een beetje de tijden van de eerste seizoenen waarin er ook wel wat dingen waren maar niet zo bizar als nu... gewoon recht toe recht aan twee groepen en dan tactische verassingen lijkt me veel leuker...

Hoe meer ik hoo, hoe minder aantrekkelijk tot nu toe... ::ohno::
Maar goed... effe afwachten Dwaas... effe afwachten Dwaas (mezelf inspreken dat het mogelijk allemaal wel meevalt ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #68 Gepost op: 25-08-2009, 09:33:21 »
Het is voor iedereen even afwachten...

En ik snap heel goed dat sommige mensen het concept misschien niet aanspreekt, maar ik hoop eigenlijk alleen maar dat dit kritische forum (positief bedoelt) Eddy een kans geeft. Eddy heeft zelf al aangegeven dat hij de eerste 2, 3 afleveringen waarschijnlijk als een drukke zenuwachtige presentator over kan komen, wat ook niet zo gek is als je de voorgeschiedenis bekijkt.


Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #69 Gepost op: 25-08-2009, 10:39:58 »
Eddy geef ik zeker een kans! Het is niet gemakkelijk wat hij doet en dat op zich verdient al een kans! Het zijn meer al die andere zaken / truukjes die ik hier lees die me af en toe laten zuchten
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #70 Gepost op: 25-08-2009, 12:30:44 »
Ikl ben heel benieuwd hoe eddy in de loop van de afleveringen gaat veranderen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #71 Gepost op: 25-08-2009, 12:40:18 »

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: ER 2009
« Reactie #72 Gepost op: 25-08-2009, 16:37:00 »
Ik zie die ontmoeting tussen de mannen en de vrouwen al helemaal voor me!
Iets zoals dit::)

Verder ga ik het gewoon een kans geven.. we zullen van zelf wel zien!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #73 Gepost op: 25-08-2009, 18:56:24 »
Toch geen homo's in Expeditie robinson. Naar nu blijkt wordt datgeen weer ontkent door een woordvoerder. Als we zo doorgaan, hebben we nog 10 persberichten te gaan ;)

Ik denk zelf dat Eddie nog wel de grootste verrassing van deze expeditie gaat worden. Ik heb er in elk geval alle vertrouwen in.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #74 Gepost op: 25-08-2009, 19:12:24 »
Misschien zijn het lesbische vrouwen die zich vermomd hebben als homoseksuele mannen en blijkt het alsnog enkel met vrouwen te zijn!  ::oink::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: ER 2009
« Reactie #75 Gepost op: 25-08-2009, 19:33:10 »
Misschien zijn het lesbische vrouwen die zich vermomd hebben als homoseksuele mannen en blijkt het alsnog enkel met vrouwen te zijn!  ::oink::
::rofl::

PAs maar op, morgen staat het nog in een persbericht.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER 2009
« Reactie #76 Gepost op: 25-08-2009, 23:07:13 »
ik wacht wel even af. vorig jaar waren de eerste aflveringen ook wat minder.. en je wist bijna al hoe de expditie zou gaan lopen.. tot hui met haar actie sharon mee kreeg en geert weg meost..pardon? wat geweldig! en het seisoen was wel leuk net als andere jaren.

ben benieuws.. alleen dames of alleen heren had me helemaal niks aan geleken.

of gaan als er 5 mannen komen.. er ook meteen 5 vrouwen weg? of de 2 dames teams.. strijden en de verlieznede team gaat na huis op 3 na zodat het weer 8 tegen 8 is.. je kan er zoveel mee bedenken..

homo's? vrouwen die opeens mannen willen voor 18 plus taferelen lijkt me sterk.. het is Exp.rob. geen temptation eiland achtig iets
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: ER 2009
« Reactie #77 Gepost op: 26-08-2009, 12:50:03 »
Kans op één grote catfight wordt met dit bericht nog groter...  ::)

PS. Is het geen tijd voor en ER2009-afdeling op RN ;D

Wordt aan gewerkt ::jaja::
The sun came up and reality set in.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #78 Gepost op: 28-08-2009, 01:42:31 »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: ER 2009
« Reactie #79 Gepost op: 31-08-2009, 15:49:34 »
Nieuw seizoen: catfights en dichte jungle

Eddy Zoëy en Evi Hanssen presenteren vanaf donderdag 3 september veertien splinternieuwe afleveringen van de avontuurlijke RTL 5-realityserie ‘Expeditie Robinson’. Eddy valt als nieuwe presentator met zijn neus in de boter, want de elfde expeditie gaat van start met alleen maar vrouwen.

Zodra de nietsvermoedende dames beseffen dat het women-only is, daalt de temperatuur tot het nulpunt. De zestien worden verdeeld over twee kampen en binden de strijd aan met elkaar én met de elementen. Een verhitte catfight vol emotionele uitbarstingen is het gevolg. Wat de dames echter niet weten, is dat er op het vaste land nog een aantal mannen vechten om hun plek in de expeditie. Zij banen zich een weg door de dichte jungle en hebben van Eddy Zoëy een speciale opdracht gekregen. De mannen kunnen alleen maar naar het eiland als zij deze tocht met elkaar doorstaan. Halen ze de expeditie? En is dat goed nieuws voor de vrouwen?

Leiderschap
Na één dag blijkt het eiland vol vrouwen al te klein. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken. Toch laten ze ook zien dat ze doorzetters zijn. Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven. Gemene deler dit jaar: geen van de dames neemt een blad voor de mond en van geen enkel hart wordt een moordkuil gemaakt. De heren bevestigen op hun beurt ook het bestaande imago van het mannelijke geslacht. Stoer, zelfverzekerd en als kameraden beginnen ze aan een nagenoeg onmogelijke missie met barre omstandigheden. Het wordt nog een helse klus om het eiland te bereiken.

Winnaar
Na veertien uitputtende, grensverleggende weken wordt duidelijk welke kandidaat als ultieme Robinson naar huis gaat als de winnaar van deze elfde ‘Expeditie Robinson’.

Expeditierobinson.nl