Auteur Topic: ER 2009  (gelezen 59554 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
ER 2009
« Gepost op: 23-07-2009, 12:07:03 »
Nieuw seizoen: alleen maar vrouwen

Eddy Zoëy en Evi Hanssen presenteren vanaf donderdag 3 september dertien splinternieuwe afleveringen van de avontuurlijke RTL 5-realityserie ‘Expeditie Robinson’. Eddy valt als nieuwe presentator met zijn neus in de boter, want de elfde expeditie gaat van start met alleen maar vrouwen.

Zodra de nietsvermoedende dames beseffen dat het women-only is, daalt de temperatuur tot het nulpunt. De zestien worden verdeeld over twee kampen en binden de strijd aan met elkaar én met de elementen. Een verhitte catfight vol emotionele uitbarstingen is het gevolg. Als de dames net een beetje gewend zijn aan elkaar, wacht hen gelijk alweer de volgende verrassing. Een onverwachte wending met grote gevolgen, die in twee extra uitzendingen bij RTL 5 te zien zijn op zondag 6 en 13 september.

Leiderschap
Tijdens de afvalrace worden alle bestaande clichés over het vrouwelijk geslacht nog weer eens bevestigd. Na één dag blijkt het eiland vol vrouwen al te klein. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken. Toch laten ze ook zien dat ze doorzetters zijn en noodgedwongen alles voor elkaar over hebben. Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven. Voor elke centimeter wordt gehuild, geschreeuwd en gevochten. Bij verlies van een opdracht lijkt het leven genadeloos, bij winst de extase grenzeloos. Gemene deler dit jaar: geen van de dames neemt een blad voor de mond en van geen enkel hart wordt een moordkuil gemaakt. Pas als de zon al lang onder is, wordt het stil op de stranden en vallen de ladies in slaap op hun zelfgemaakte bedden van bamboe en palmtakken.

Winnaar
Na dertien uitputtende, grensverleggende weken wordt duidelijk welke kandidaat als ultieme Robinson naar huis gaat als de winnaar van deze elfde ‘Expeditie Robinson’.

Bron: rtl.nl
Keep calm and eat chocolates!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #1 Gepost op: 23-07-2009, 12:22:02 »
Ok, vind het nu een stukje minder erg dat ik dus nooit ben uitgenodigt voor een gesprek ;)

Weet nog niet of ik dit concept leuk ga vinden... Ff afwachten.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #2 Gepost op: 23-07-2009, 12:26:08 »

Offline RobinsonFrits

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #3 Gepost op: 23-07-2009, 12:38:22 »
 ::rofl::

Ok, vind het nu een stukje minder erg dat ik dus nooit ben uitgenodigt voor een gesprek ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: ER 2009
« Reactie #4 Gepost op: 23-07-2009, 12:53:26 »
Vind het eerlijk gezegd ook wel jammer dat er geen mannen meedoen dit jaar, want ik vind gemixt altijd veel leuker maar, we zullen zien hé misschien komen er nog wel mannen bij Expeditie Robinson weet je het nooit wat er gebeurd. ::jaja::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #5 Gepost op: 23-07-2009, 12:59:44 »
Ik moest er niet aan denken, met 15 andere vrouwen op een eiland  :-X

Zal zeker vuurwerk geven!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: ER 2009
« Reactie #6 Gepost op: 23-07-2009, 13:04:23 »
Ik moest er niet aan denken, met 15 andere vrouwen op een eiland  :-X

Zal zeker vuurwerk geven!

Ja dat denk ik ook wel, irritatie`s, frustratie`s en gejank maken deze Robinson 2009 tot een heuse catfight. mooi gesproken weer hé. ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #7 Gepost op: 23-07-2009, 13:09:15 »
Eddy Zoëy,de "pietzak"  ::) ::)

Offline Egelot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #8 Gepost op: 23-07-2009, 13:21:27 »
Nieuw seizoen: alleen maar vrouwen

Als de dames net een beetje gewend zijn aan elkaar, wacht hen gelijk alweer de volgende verrassing. Een onverwachte wending met grote gevolgen, die in twee extra uitzendingen bij RTL 5 te zien zijn op zondag 6 en 13 september.

Bron: rtl.nl

Waarvoor zouden die twee extra uitzendingen zijn? ??? Als ik dit lees denk ik dat er toch mannen bij komen, en dat ze in die 2 extra afleveringen laten zien hoe de mannen tot nu toe moeten hebben overleven.

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #9 Gepost op: 23-07-2009, 15:44:13 »
Wat me ook opvalt aan de foto is, dat de dames allemaal binnen een bepaalde leeftijdscategorie liggen. Dat snap ik aan de ene kant van RTL wel, aangezien het programma op de 'jongerenzender' wordt uitgezonden. Aan de andere kant is dat wel een gemiste kans, aangezien het programma altijd een vaste kijkersgroep heeft, van jong tot oud. Het kan zijn dat velen van hen, het nieuwe concept niet echt aanspreekt. Ik ben daarom ook benieuwd hoe het programma gaat doen met deze insteek en een nieuw uitzenddag.

Ik verwacht idem met die twee extra afleveringen dat er misschien 2 mannen worden voorgesteld, die beide kampen gaan leiden en dan tot de samensmelting immuniteit hebben. . Een andere verrassing kan ik me nog niet bedenken.

Toen bekend werd gemaakt dat ze in 2007 met honderd deelnemers waren, zag ik daar erg naar uit. De uiteindelijke uitvoering van dat concept viel me erg tegen. Hopelijk is dat dit jaar anders. Een aantal achterbakse acties zie ik dan wel weer gebeuren.   
« Laatst bewerkt op: 23-07-2009, 15:45:56 door Phraser »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: ER 2009
« Reactie #10 Gepost op: 23-07-2009, 17:49:19 »
ow...kreun...als ik iets niet interessant vind zijn het vrouwen van onder de vijfendertig. :-\\
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER 2009
« Reactie #11 Gepost op: 23-07-2009, 20:15:05 »
alleeen vrouwen... ik ben beniuewd..
het is al eens vaker met een vrouwen en een mannen eiland.. de dames konden aardig bekvechten.

volgend jaar alleen mannen:P
« Laatst bewerkt op: 24-07-2009, 22:43:00 door mooneyeslinda »
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #12 Gepost op: 23-07-2009, 21:22:33 »
Alleen maar vrouwen?
Hebben we hier niet al genoeg van op tv?
Heel jammer en vraag me af of dit wat gaat worden.
Maar wie weet, ik ga het iig een kans geven.
(Met enige tegenzin.....)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #13 Gepost op: 24-07-2009, 01:17:15 »
Hmm tsja.. we zullen zien. Ik wacht rustig af.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #14 Gepost op: 24-07-2009, 17:47:49 »
Brrr. Ik hoop dat er toch ergens een geheim eilandje is met wat mannen. Of met wat oudere mensen. Anders is dit alweer de derde keer dat Nederlandse mannen geen kans maken op deelname aan ER.
Nog even niks.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #15 Gepost op: 24-07-2009, 18:20:43 »
Hmm, ben toch wel benieuwd naar de grote wending tijdens het 'women only' seizoen. Tóch niet zo women only?  ;D
OH WACHT!
Ik zie nu dat er in dit artikel staat '.. gaat van start met .. ' en in een ander artikel stond '.. begint met ..' over alleen vrouwen, dus laat de mannen maar komen :D

Ook leuk zou zijn dat de mannen niet de leiding krijgen, maar de vrouwen de leiding over de mannen.. Een soort slaafje ofzo.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 24-07-2009, 18:36:55 door Marijee »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2009
« Reactie #16 Gepost op: 24-07-2009, 20:12:30 »
Het is toch elk jaar zo?
"Dit jaar is het België tegen Nederland!" Na drie afleveringen worden de kampen al gemixt en is dat thema al van tafel geveegd.
"Dit jaar wordt het jong tegen oud!" Idem
"Dit jaar zijn ze met kettingen aan elkaar geschakeld!" Dat was in de eerste aflevering al gedaan.

Dus nu komen er na drie afleveringen vast ook wel mannen bij.
« Laatst bewerkt op: 25-07-2009, 14:21:59 door Robbieazerty »

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: ER 2009
« Reactie #17 Gepost op: 24-07-2009, 20:48:19 »
Amen.
The sun came up and reality set in.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: ER 2009
« Reactie #18 Gepost op: 24-07-2009, 22:43:40 »
zou me niet verbazen..
met de 100 ging het ook heel vlug terug na veel minder
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2009
« Reactie #19 Gepost op: 25-07-2009, 18:39:36 »
Ik ga er ook vanuit dat er wel mannen bij gaan komen. Ik hoop het in ieder geval wel. Wekenlang alleen maar vrouwen trek ik niet hoor!
Misschien kunnen ze wel mannen "winnen"... ;D ;D