Auteur Topic: [kandidaat] Rita  (gelezen 134738 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #100 Gepost op: 5-11-2009, 11:58:11 »
Ik begrijp ook niet helemaal waarom Rita nu opeens de favoriete deelnemer is van zovelen. Puur omdat ze ziek is geweest maar niet heeft opgegeven? Als dat de reden is om iemand als favoriet te zien dan is het blijkbaar erg triets gesteld met de overige deelnemers.

Dat ligt denk ik aan smaken die verschillen. Ik kan me niet voorstellen dat Dennis een favoriet is. Rita komt heel positief over. Ze is vriendelijk, doet t goed in de groep, is mentaal duidelijk heel sterk. Dat spreekt sommige mensen aan. En dat ze dan ook nog eens ziek is geweest en daar zo goed is uitgekomen (geloof me, ziek in de expeditie is echt wel even iets anders dan thuis in je bed of op de bank) dat wekt sympathie.En laten we wel wezen, ze heeft wel gewoon de samensmeltingsproef goed gedaan. Dat kan ik van Esmeralda niet zeggen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #101 Gepost op: 5-11-2009, 11:59:16 »
Dat ligt denk ik aan smaken die verschillen. Ik kan me niet voorstellen dat Dennis een favoriet is. Rita komt heel positief over. Ze is vriendelijk, doet t goed in de groep, is mentaal duidelijk heel sterk. Dat spreekt sommige mensen aan. En dat ze dan ook nog eens ziek is geweest en daar zo goed is uitgekomen (geloof me, ziek in de expeditie is echt wel even iets anders dan thuis in je bed of op de bank) dat wekt sympathie.En laten we wel wezen, ze heeft wel gewoon de samensmeltingsproef goed gedaan. Dat kan ik van Esmeralda niet zeggen.

Precies ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #102 Gepost op: 5-11-2009, 11:59:41 »
Dat ligt denk ik aan smaken die verschillen. Ik kan me niet voorstellen dat Dennis een favoriet is. Rita komt heel positief over. Ze is vriendelijk, doet t goed in de groep, is mentaal duidelijk heel sterk. Dat spreekt sommige mensen aan. En dat ze dan ook nog eens ziek is geweest en daar zo goed is uitgekomen (geloof me, ziek in de expeditie is echt wel even iets anders dan thuis in je bed of op de bank) dat wekt sympathie.En laten we wel wezen, ze heeft wel gewoon de samensmeltingsproef goed gedaan. Dat kan ik van Esmeralda niet zeggen.

Couldn't agree more!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #103 Gepost op: 5-11-2009, 12:41:50 »
Waarom mag Marcel zich het laplazerus zuipen en niks doen en Igor niet? De "R-Factor"????

Misschien heel dom hoor, maar wat is de R-factor? ???
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #104 Gepost op: 5-11-2009, 13:39:31 »
Misschien heel dom hoor, maar wat is de R-factor? ???

Robinson-factor  ???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #105 Gepost op: 5-11-2009, 13:59:21 »
Robinson-factor  ???

Aha. Bedankt. ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #106 Gepost op: 5-11-2009, 14:09:41 »
En wanneer heeft dan iemand de R-Factor? Moet je daarvoor fysiek supersterk zijn en de grote leider zijn? Of heb je ook de R-factor als je lichamelijk opbent, maar toch doorgaat en er vervolgens veel sterker uitkomt? Ik zie dat allebei als een evengrote prestatie, dus voor beide kanten kun je wat mij betrefd een R-factor noemen.
Wat ik echter totaal geen R-factor kan en mag noemen is het zogezegde roddel en achterklap...
Ich bin ein Bärliner!

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #107 Gepost op: 5-11-2009, 14:17:51 »
Misschien kun je je antwoord na de quote zetten en niet erin, dat leest wat makkelijker voor "ons" (om in jullie, wij, hullie en zullie taal te spreken ::rofl::)
zal proberen buiten het citaat te zetten, begrijp niet goed het het komt maar ja,, en ehh een zullie, hullie taal, heb ik nog nooit van gehoord,


"Afgerekend bij jullie" vind ik nog al een barre uitspraak  ;) Maar ik begrijp je en als ik voor mezelf spreek dan denk ik dat de "X-Factor" ook een rol speelt: een soort van "klik, match" die je bij bepaalde mensen wel hebt en bij bepaalde mensen niet. Marjolein bijvoorbeeld, die is ook fysiek en mentaal sterk, maar daar heb ik helemaal niks mee, vind haar niet zo eruit springen als Rita. En dat valt misschien niet helemaal goed uit te leggen maar misschien begrijp je wat ik bedoel.
begrijp wel dat je een klik kunt hebben met iemand, bij mij is dat bij rita andersom en dat versterkt het negatieve zoals bij jullie het positieve, als we eerlijk zijn , ze heeft nog niet veel uitgespookt ik denk zelfs het minst van allen

En ik denk dat kandidaten misschien datzelfde hebben. Waarom mag Marcel zich het laplazerus zuipen en niks doen en Igor niet? De "R-Factor"????
wat er ginder echt gebeurt hebben wij het raden naar, de camera's zullen ook geen 100 % aanwezig zijn, misschien heeft hij een les psychologie gekregen van rita

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #108 Gepost op: 5-11-2009, 14:18:28 »
verd****, weer in het citaat ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 5-11-2009, 14:27:37 door Swifty, Reden: vloek aangepast »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #109 Gepost op: 5-11-2009, 14:26:21 »
verd****, weer in het citaat ::schaam::
Er word hier niet gevloekt ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-11-2009, 14:27:51 door Swifty, Reden: vloek aangepast »

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #110 Gepost op: 5-11-2009, 14:35:03 »
Er word hier niet gevloekt ::rofl::
oké sorry ::schaam::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #111 Gepost op: 5-11-2009, 16:47:04 »
Ik weet het niet goed bij haar.  Ze komt mentaal heel sterk over en ik denk is sommige momenten wel te sterk dan goed voor haar is. 
Knap dat ze haar slechte periode wist te overtreffen.  Is zeker geen luie doos.
Ik vraag me af in welke proef met fysieke kwaliteiten ze zou kunnen uitblinken bij de dames...

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #112 Gepost op: 5-11-2009, 17:01:23 »
Ik vraag me af in welke proef met fysieke kwaliteiten ze zou kunnen uitblinken bij de dames...
om terlangst blijven slapen  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-11-2009, 17:13:21 door Swifty, Reden: Quote gerepareerd »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #113 Gepost op: 5-11-2009, 17:06:56 »
om terlangst blijven slapen  ::rofl::

Lijkt me een leuke proef ::ok:: Wil je ze even voordoen tot einde december?  >:D

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #114 Gepost op: 5-11-2009, 17:10:46 »
Lijkt me een leuke proef ::ok:: Wil je ze even voordoen tot einde december?  >:D
neen want ik kan niet goed tegen mij verlies, en dan win jij  ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #115 Gepost op: 5-11-2009, 17:24:04 »
Ik kan niet goed tegen mij verlies

Zelfkennis ... Wijsheid

Mythe ontkracht  ;D

Nu terug  ::ontopic:: graag
« Laatst bewerkt op: 5-11-2009, 17:26:43 door reaver »

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #116 Gepost op: 5-11-2009, 22:52:43 »
Rita leek vandaag eindelijk eens niet meer vel over been te zijn... in ieder geval zat er weer wat vorm in haar gezicht.... gelukkig... dat zag er een stuk beter uit ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #117 Gepost op: 6-11-2009, 00:37:22 »
Lijkt me een leuke proef ::ok:: Wil je ze even voordoen tot einde december?  >:D

P-plan (puik plan)!
 >:D
Rita is gewoon een ijzersterke vrouw, ik hoop dat ze wint, maar ze is nu al een echte Robinson!
Chapeau Rita, écht waar!
::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #118 Gepost op: 6-11-2009, 00:41:38 »
om terlangst blijven slapen  ::rofl::

Ik las in het topic van Marcel, dat je degenen die niet voor Marcel waren jaloers noemde. Nou laat ik dat nu over jou denken kwa Rita.   ::tandpastasmiley::

Ik hoop overigens, dat Rita de volgende ronde haalt, maar ben bang van niet.
En die stomme blokjes komen mijn neus uit; konden ze nu echt niet iets beters verzinnen? Valt me zwaar tegen.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #119 Gepost op: 6-11-2009, 00:43:24 »
wat is terlangst blijven slapen?