Auteur Topic: [kandidaat] Rita  (gelezen 134384 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #340 Gepost op: 6-12-2009, 17:50:58 »
Ha Rita!
Leuk dat je hier post!

Zou je misschien eens een foto kunnen plaatsen hoe je er nu uitziet? Altijd wel leuk om het verschil te zien met tijdens de expeditie. (uiteraard alleen als je wilt)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #341 Gepost op: 6-12-2009, 20:30:07 »
Hi Rita,
 
Onwijze prestatie heb jij geleverd! Wat een sterke vrouw! Respect!

::zwaai::

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #342 Gepost op: 6-12-2009, 20:41:30 »
Ha Rita, tof dat je hier bent.
En bedankt voor mijn 10de plek in de poule. Vanaf week 1 (vanaf het moment met het blauwe oog) had ik je al op de tweede plek.

Vraagje: was het achteraf niet beetje onverantwoordelijk om je te laten 'begaven' in het ijs, en denk je dat je daar die krampen van gekregen hebt?
 ::love::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #343 Gepost op: 6-12-2009, 21:06:57 »

Vraagje: was het achteraf niet beetje onverantwoordelijk om je te laten 'begaven' in het ijs, en denk je dat je daar die krampen van gekregen hebt?
 ::love::

Ik had al veel last van blaas (onsteking) en darmen voor die proef in 't ijs dus denk niet dat het veel uitmaakte (het werd niet erger/minder erg daardoor...)
Probleem was dat veel kokos eten funest is voor je spijsvertering. Het laxeert enorm of het stopt juist alles. Een van de twee uitersten dus en bij mij was het dat laatste! En de periode rond de proef in het ijs heb ik dagenlang vrijwel alleen maar kokos gegeten.
(en er zijn altijd artsen bij elke proef etc aanwezig om je in de gaten te houden hoor! Ze laten je niet doodgaan daar!) 

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #344 Gepost op: 6-12-2009, 21:11:54 »
Hoi Rita! Blij dat je weer OK bent!! ::hug::
Zeg, ik heb een vraagje:
Zou het kunnen dat er dingen gebeuren tijdens de expeditie waar je niets over mag zeggen, zelfs na het spel? ???
Of mogen jullie nu volledig vrijuit praten?
Thx!
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #345 Gepost op: 6-12-2009, 21:47:36 »
Tijdens de aflevringen mag je niks zeggen natuurlijk over het verdere spelverloop!
(vandaar dat ik ook pas online ben gekomen nadat het voor mij afgelopen was!)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #346 Gepost op: 6-12-2009, 21:49:04 »
Tijdens de aflevringen mag je niks zeggen natuurlijk over het verdere spelverloop!
(vandaar dat ik ook pas online ben gekomen nadat het voor mij afgelopen was!)

Hoi Rita! Dank je voor je antwoord.
Dat wisten we natuurlijk al, en dat is ook logisch, maar heb je de VOLLEDIGE VRIJHEID om NA het spel alles te zeggen wat je wil?
Dat was eigenlijk onze vraag... :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #347 Gepost op: 6-12-2009, 21:51:23 »
Ha Rita, zou jij nog een keer gaan, bv zoals op andere topic reeds geopperde strijd der Titanen II?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #348 Gepost op: 7-12-2009, 10:57:14 »
Rita, wat zou je eventuele wannabe-Robinsons aanraden als ze zich besluiten op te geven voor een eventuele nieuwe serie? Heb je bijv. tips o.i.d.?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #349 Gepost op: 9-12-2009, 20:13:13 »
Hoi Rita! Dank je voor je antwoord.
Dat wisten we natuurlijk al, en dat is ook logisch, maar heb je de VOLLEDIGE VRIJHEID om NA het spel alles te zeggen wat je wil?
Dat was eigenlijk onze vraag... :-\\


Ik heb geen spreekverbod... gelukkig!
Wel wil RTl geschreven pers (artikel in tijdschrift of zo) wel graag vooraf lezen, maar verder niet hoor!

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #350 Gepost op: 9-12-2009, 20:22:12 »
Ha Rita, zou jij nog een keer gaan, bv zoals op andere topic reeds geopperde strijd der Titanen II?



oei... moeilijke vraag!
Wordt me bijna elke dag gesteld, maar ik weet nog steeds of ik ja of misschien moet antwoorden. Ik vond het super, had het absoluut niet willen missen en kijk er met veel plezier op terug. Maar ja dat eten, he..? Ik denk dat mijn lijf niet gemaakt is voor zo weinig voedsel! En om me opnieuw dat aan te doen? Ik heb tot een paar weken geleden 'last' gehad van de expeditie (en ben in juni al thuisgekomen). En zelfs mijn gezin heeft er onder te lijden gehad (een bacterie meegenomen die het hele gezin door is gegaan met als gevolg dat ik met mijn dochtertje in het ziekenhuis heb gezeten in Turkije!!) En dat is het me niet nog een keer waard...
Net als het extreme haarverlies en alle spijsverteringsproblemen, verstoorde suikerspsiegel, extreem veel gewicht verloren, te snel weer aangekomen (16 kg in 3 weken) dus dat het nou echt goed is voor je lijf; nee.

Nog een keer? Ja (maar alleen wel met iets meer eten!  ;) )

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #351 Gepost op: 9-12-2009, 20:23:10 »
Ha Rita!
Leuk dat je hier post!

Zou je misschien eens een foto kunnen plaatsen hoe je er nu uitziet? Altijd wel leuk om het verschil te zien met tijdens de expeditie. (uiteraard alleen als je wilt)

foto volgt (maar ik kan zo gauw geen leuke van nu vinden waar ik alleen op sta!)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #352 Gepost op: 9-12-2009, 20:26:14 »

Nog een keer? Ja (maar alleen wel met iets meer eten!  ;) )
Ja zeg, dan is het geen Expeditie Robinson mer, he? :)


Die deelneemster uit 2007, Iraidia, if hoe heette ze, die dacht in een 5-sterren-resort terecht te komen. Dan is er geen kunst aan he? Lekker afzien met zoveel cocktails als je maar kunt drinken.....

Grapje, Rita, je hebt getoond ook zonder die luxe 47 dagen door te kunnen komen.

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #353 Gepost op: 9-12-2009, 20:26:54 »
Rita, wat zou je eventuele wannabe-Robinsons aanraden als ze zich besluiten op te geven voor een eventuele nieuwe serie? Heb je bijv. tips o.i.d.?

WEES JEZELF!

 >:D

Wees eerlijk bij het invullen van de vragen, maar probeer ook origineel te zijn.
Vergeet niet dat er jaarlijks zo'n 7000 mensen zichzelf aanmelden... als je daaruit gekozen wilt worden in de eerste selectie dan moet je er dus wel uitspringen. Dus geen saaie antwoorden, maar wel eerlijke antwoorden!
Maar "ze" nieuwsgierig! Zorg dat ze onder de indruk zijn van je antwoorden en benieuwd naar je worden! En daarna natuurlijk waarmaken!!!

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #354 Gepost op: 9-12-2009, 20:33:30 »
Ja zeg, dan is het geen Expeditie Robinson mer, he? :)


Die deelneemster uit 2007, Iraidia, if hoe heette ze, die dacht in een 5-sterren-resort terecht te komen. Dan is er geen kunst aan he? Lekker afzien met zoveel cocktails als je maar kunt drinken.....

Grapje, Rita, je hebt getoond ook zonder die luxe 47 dagen door te kunnen komen.

Precies... dus eigenlijk zou ik dan nee moeten zeggen!!! Ik ben bang dat als ik dit nog een keer doe, ik er fysiek minder goed vanaf ga komen, ik (mijn lichaam dan) ben er niet voor gemaakt denk ik! :\'(

En die luxe was inderdaad ver te zoeken haha! geen tandenborstel (getsie; haar op je tanden!) geen scheermesjes (gelukkig is er niet ingezoemd op overtollig haar  ;) ) geen pen/papier, geen spiegel (maar ja schoonheid is ver te zoeken als je zoveel afvalt!), geen dagcreme oid, geen shampoo en een rugzak die pas na 2 weken kwam (maar ja er zat toch bijna niks in haha!)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #355 Gepost op: 9-12-2009, 20:34:36 »
Vraag ik me toch af hoe ze dan ooit die luxe-dame in 2007 hebben kunnen selecteren. Wat zou die hebben geantwoord op de vraag hoe ze dacht 47 dagen door te komen?  :)


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #356 Gepost op: 12-12-2009, 11:49:30 »
Met 100 kandidaten kun je natuurlijk makkelijk een Iraida selecteren. Zij zat er alleen voor de televisie, iedereen wist dat ze er na een paar dagen vrijwillig uit zou stappen. :P
Nog even niks.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #357 Gepost op: 12-12-2009, 22:29:20 »
Met 100 kandidaten kun je natuurlijk makkelijk een Iraida selecteren. Zij zat er alleen voor de televisie, iedereen wist dat ze er na een paar dagen vrijwillig uit zou stappen. :P

Ze had wél haar slaafje bij hé! ;) ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #358 Gepost op: 13-12-2009, 02:13:34 »
Tjee dat jullie dat nog allemaal weten zeg. Ik moest eerst eens gaan zoeken wie die Iraida was en dan nog dat slaafje.Uiteindelijk vond ik een filmpje over een wokpanruzie.
En zelfs dat kon ik me niet meer herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rita
« Reactie #359 Gepost op: 13-12-2009, 10:19:44 »
ze hebben overigens een waardige comeback gemaakt, met het Stanislav-filmpje........