Auteur Topic: [kandidaat] Carine  (gelezen 46124 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #100 Gepost op: 1-10-2009, 23:49:33 »
Jammer dat ze haar zin heeft en naar huis mocht. de manier waarop beviel me niet net of onze soldaat de beslissing alleen nam. "wegwezen" en Carine trok d'r staart in en ging.
Ik had graag gezien dat ze nog een paar weken mijn donderdagavond kwam verzieken want stiekum genoot ik wel van haar. Als iemand zijn ontevredenheid zo laat zien weet ik weer hoe tevreden ik ben met de kleinste dingetjes.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #101 Gepost op: 1-10-2009, 23:55:24 »
Ja, who's next met de irritaties?
Igor?

De grootste kanshebbers zijn in mijn ogen Igor, Esmeralda en Simone.

Marcel en Dennis zouden ook irritant kúnnen worden (maar zijn dat nu wat mij betreft nog niet). Ligt er bijvoorbeeld aan of Dennis Igor volgende week wel of niet terecht beschuldigt.
Ik ben nog niet zo'n fan van Marina en Sabine, maar het lijkt me sterk dat dat échte irritatiefactoren worden.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #102 Gepost op: 2-10-2009, 00:06:55 »
Wat een loser. ::niet-ok::

Ja echt hé! Carine-zonder-naam had mi haar achternaam niet geheim moeten houden, binnen enkele weken weet niemand nog hoe ze heet, wie ze was en waar ze vandaan komt. Een beetje gaan verkondigen hoe dìt moet, hoe dàt moet, mensen afbreken, betweter, stoere praat zonder ruggengraat, opgever, negativisme ten top, "iedereen is fout bezig behalve ik", ... pfff
ALS ze al levenswijsheid zou hebben, dan heeft ze dan toch heel goed verborgen kunnen houden, en dan druk ik me nog heel voorzichtig uit.

Mijn besluit: ik zou het eerlijk gezegd niet beter kunnen zeggen dan KD net gedaan heeft.
Blij dat ze weg is.
<==/==4::vlagrechts::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #103 Gepost op: 2-10-2009, 01:14:23 »
Jammer dat ze haar zin heeft en naar huis mocht. de manier waarop beviel me niet net of onze soldaat de beslissing alleen nam. "wegwezen" en Carine trok d'r staart in en ging.
Ik had graag gezien dat ze nog een paar weken mijn donderdagavond kwam verzieken want stiekum genoot ik wel van haar. Als iemand zijn ontevredenheid zo laat zien weet ik weer hoe tevreden ik ben met de kleinste dingetjes.

Ik las ooit iets over een trouw PVDA'er die elke maand een VVD congres bezocht:

'om mijn walging op peil te houden'

Exact de reden waarom ik elke week weer een stukje Carine nodig had. Dit soort mensen verzin je gewoon niet.

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #104 Gepost op: 2-10-2009, 08:10:57 »
Bye bye Carine, ga maar lekker thuis zitten sippen... ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #105 Gepost op: 2-10-2009, 08:25:23 »
Jammer dat ze haar zin heeft en naar huis mocht. de manier waarop beviel me niet net of onze soldaat de beslissing alleen nam. "wegwezen" en Carine trok d'r staart in en ging.
Ik had graag gezien dat ze nog een paar weken mijn donderdagavond kwam verzieken want stiekum genoot ik wel van haar. Als iemand zijn ontevredenheid zo laat zien weet ik weer hoe tevreden ik ben met de kleinste dingetjes.
De "soldaat" (is ze niet!!)  was duidelijk aan het overleggen Marlie...heb je niet goed opgelet, en ze zei ook nog daarna dat ze Carien nog wel een tijdje had willen houden. Maarja als iedereen nog gemotiveerd is, is het toch duidelijk dat je een ongemotiveerde naar huis gaat sturen??
« Laatst bewerkt op: 2-10-2009, 10:15:37 door asi »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #106 Gepost op: 2-10-2009, 08:31:13 »
Jammer dat ze haar zin heeft en naar huis mocht. de manier waarop beviel me niet net of onze soldaat de beslissing alleen nam. "wegwezen" en Carine trok d'r staart in en ging.

Je bedoelt Simone? Voor de duidelijkheid, zij is geen militair he (of zoals jij het noemt: soldaat).

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #107 Gepost op: 2-10-2009, 12:31:24 »
Ja, who's next met de irritaties?
Igor?

ik dacht dat we op zoek gingen naar de winnaar maar blijkbaar ook véél naar de irritantste , tja het zijn zij die tv maken natuurlijk, allemaal rond het kampvuur zitten en liedjes zingen arm in arm zou snel vervelen, hup hup met de irritanten ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 2-10-2009, 12:41:30 door Swifty, Reden: quote gerepareerd »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #108 Gepost op: 2-10-2009, 12:48:31 »
Wow, het is haar eindelijk gelukt! Al had ook ik haar nog wel een paar weken zien wegkwijnen op haar eiland...
Ich bin ein Bärliner!

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #109 Gepost op: 2-10-2009, 13:58:46 »
'ja? ga maar'  ::rofl::

met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #110 Gepost op: 2-10-2009, 17:10:47 »
doeg doeg Carine ::zwaai::

Gelukkig maar dat ze weg is, da's beter voor iedereen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #111 Gepost op: 2-10-2009, 19:07:04 »
Wel opmerkelijk dat ze al enkele keren aangaf dat ze weg wil met onrechtreeks gegeven dat ze buiten de groep viel. maw ze vlucht de confrontatie en bij de eilandraad verklaarde ze dat ze nergens voor op de loop gaat.

En dan over honger.  Ze heeft tenslotte vetreserves genoeg, fysiek denk ik dat ze nog redelijk sterk was...

Als 11 dagen honger hebben, je niet kunnen wassen en dezelfde kleren dragen een ongelooflijk prestatie vind vraag ik me echt wel af hoeveel (oftewel hoe weinig) levenservaring deze vrouw voor haar 45 jaar heeft.

En doorzettingsvermogen? Ze kon er nog geeneens klaar en duidelijk op antwoorden.



Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #112 Gepost op: 3-10-2009, 12:23:54 »
Wat een faalmens.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #113 Gepost op: 3-10-2009, 14:57:49 »
Volgens mij vrat het feit dat ze niet goed in de groep lag wel aan haar.
Misschien had ze van zichzelf een heel ander beeld, bv. dat iedereen haar tof vindt en dat ze heel goed met mensen overweg kan? ???
En dan blijkt dat niet zo te zijn, en erger nog: onomkeerbaar, en dan is ze 'gevlucht'!  ::joehoe::
Nu, ik vind het niet erg dat Carine-zonder-achternaam ;D eruit is!
::vlaglinks:: ::vlagrechts::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #114 Gepost op: 3-10-2009, 15:14:59 »
Jammer dat ze eruit ligt, ze zorgde voor de leukste televisie.
Nog even niks.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #115 Gepost op: 3-10-2009, 18:48:57 »
Volgens mij vrat het feit dat ze niet goed in de groep lag wel aan haar.
Misschien had ze van zichzelf een heel ander beeld, bv. dat iedereen haar tof vindt en dat ze heel goed met mensen overweg kan? ???

Dat idee heb ik ook vanaf het begin al. ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #116 Gepost op: 11-10-2009, 20:45:42 »
Ik stel voor dat er volgend jaar, in vergelijk met 'De strijd der Titanen' en 'strijd der Iritanten' (of wellicht wt aardiger titel 'de strijd van de niet zo heel populairen op dit forum' komt. Als kandidaten noem ik vanuit dit jaar bv een Carine.

(ook een idee: 'strijd der ik-wil-naar-huis-dames'.)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #117 Gepost op: 11-10-2009, 21:09:53 »


(ook een idee: 'strijd der ik-wil-naar-huis-dames'.)

En wie dan t meeste zeurt en t hardste jankt mag blijven? Nee jankjewel daar zou ik geen minuut aan willen verspillen.