Auteur Topic: [kandidaat] Carine  (gelezen 46382 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
[kandidaat] Carine
« Gepost op: 23-08-2009, 16:07:52 »
« Laatst bewerkt op: 6-09-2009, 22:27:55 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #1 Gepost op: 3-09-2009, 21:44:19 »
Observerend...  ??? heeft ze eigenlijk iets bijgedragen bij de opbouw van het kamp?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #2 Gepost op: 3-09-2009, 21:58:37 »
Leuke vrouw, zorgt voor wat spanning. ::trots::
Nog even niks.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2009, 22:02:43 »
Helemaal redelijk is ze niet naar mijn idee,
maar toch vind ik haar wel iets hebben.
Ze gooide een paar belachelijke argumenten in die discussie, dat wel;
'Dat komt door u leeftijd, we praten ovr 20 jaar wel verder..'
Vind ik belachelijk,
iemand van 25 kan meer levenservaring hebben dan iemand van 40, dus dat vond ik niet terecht.
Denk wel dat ze voor flink wat spanning gaat zorgen,
voor hoe lang ze er nog in zit tenminste..
There's no show like a reality show ;)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2009, 22:09:40 »
Als het zo doorgaat, ga ik me nog flink aan haar irriteren (maar dat zel wel door mijn leeftijd komen  :P). En dan ook nog die opmerking: ik stem objectief en dan precies degenen die haar hadden weggestemd onderaan zetten en helemaal onderaan degene met wie ze die discussie had. En dan elke keer als argument gebruiken: 't zal je leeftijd wel zijn. Ik hoop toch dat ze als advocaat met betere argumenten komt, anders zal ze toch niet veel zaken winnen zeg.  :-X

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #5 Gepost op: 3-09-2009, 22:11:46 »
Als het zo doorgaat, ga ik me nog flink aan haar irriteren (maar dat zel wel door mijn leeftijd komen  :P). En dan ook nog die opmerking: ik stem objectief en dan precies degenen die haar hadden weggestemd onderaan zetten en helemaal onderaan degene met wie ze die discussie had. En dan elke keer als argument gebruiken: 't zal je leeftijd wel zijn. Ik hoop toch dat ze als advocaat met betere argumenten komt, anders zal ze toch niet veel zaken winnen zeg.  :-X

Allee he tis een advocaat, die zijn gewend om zich in allerlei bochten te wringen, met maar een doel, ik moet winnen.  >:D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #6 Gepost op: 3-09-2009, 22:12:51 »
Kreeg meteen een deja vu:
"Ja, kom over 10 jaar terug en als je dan meedoet dan kom je WEL ver"

Aldus Hans ER2008.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #7 Gepost op: 3-09-2009, 22:20:07 »
Kreeg meteen een deja vu:
"Ja, kom over 10 jaar terug en als je dan meedoet dan kom je WEL ver"

Aldus Hans ER2008.

Hans? Wie was dat nou toch weer?  ::tandpastasmiley:: Heeft in ieder geval op mij zo weinig indruk gemaakt dat ik 'm niet meer voor de geest kan halen.  ::rofl:: Of bedoel Hans uit 2007 soms?  ;D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #8 Gepost op: 3-09-2009, 22:25:08 »
Ik denkt dat ze zichzelf al de strop heeft omgedaan tijdens het gesprek rond het vuur na de proef...


Ook een tactische fout om het in haar eentje tegen de mondige dames Eva en Yolanda op te nemen denk ik.  Fysiek zie ik in haar ook geen proeventijger dus bij het eerstvolgende verlies van de immuniteitsproef zou het wel eens exit Carine kunnen zijn.

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #9 Gepost op: 3-09-2009, 22:26:02 »
Ze liet zich kennen als een afgewezen bakvisje met haar oh zo objectieve lijstje  ::rofl::

Leuk om je aan iemand te ergeren, maar ze zal er niet lang in blijven zitten heb ik zo'n vermoeden...

Werd ze er toch terecht meteen uitgestemd  ::jaja::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #10 Gepost op: 3-09-2009, 22:27:29 »
Hans? Wie was dat nou toch weer?  ::tandpastasmiley:: Heeft in ieder geval op mij zo weinig indruk gemaakt dat ik 'm niet meer voor de geest kan halen.  ::rofl:: Of bedoel Hans uit 2007 soms?  ;D

Hans uit 2007 is een toffe pee ::ok::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #11 Gepost op: 3-09-2009, 22:31:40 »
Hans uit 2007 is een toffe pee ::ok::

Zeker en vast.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #12 Gepost op: 3-09-2009, 22:32:02 »
ze werkte me op de lachspieren met haar in haar kruis gepikte opmerkingen, zo onredelijk naar de anderen toe. ze mag nog wel even blijven.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #13 Gepost op: 3-09-2009, 22:34:47 »
Tot nu toe irritatiefactor nr. 1.

Ze heeft wel bevestigd dat de eerste indruk van de anderen klopte.
Zoals ze met haar leeftijd loopt te schermen, bah.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #14 Gepost op: 3-09-2009, 22:36:10 »
Ik heb direct al een dikke streep door haar naam gezet op het moment dat ze vertelde dat het spel voor haar van ondergeschikt belang was. Vervolgens gooit ze ook nog haar eigen glas kapot door zo'n beetje alles fout te doen nadat ze een fikse waarschuwing kreeg in de vorm van drie tegenstemmen. Serieus....waar halen ze dit soort mensen vandaan en waarom laten ze dit soort mensen meedoen aan Expeditie Robinson?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #15 Gepost op: 3-09-2009, 22:38:47 »
Ik hoop voor haar cliënten dat ze het in de rechtzaal allemaal wat tactischer speelt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #16 Gepost op: 3-09-2009, 22:40:23 »
Ik heb direct al een dikke streep door haar naam gezet op het moment dat ze vertelde dat het spel voor haar van ondergeschikt belang was. Vervolgens gooit ze ook nog haar eigen glas kapot door zo'n beetje alles fout te doen nadat ze een fikse waarschuwing kreeg in de vorm van drie tegenstemmen. Serieus....waar halen ze dit soort mensen vandaan en waarom laten ze dit soort mensen meedoen aan Expeditie Robinson?

Helemaal mee eens..... je zou toch denken dat die twee (Sabine ook dus) wel proberen ets meer in de gunst van de roep te komen... en je kunt moeilijk de mensen écht kwalijk nemen dat je weggestemd wordt... je wordt niet op je persoonlijkheid weggestemd maar op je eerste indruk... Uiteindelijk moet er toch echt gestemd worden... vraag me af hoe he ze het hadden gevonden als de rollen waren omgedraaid en zij tot de personen hadden behoord die iemand weggetsemd zouden hebben...

Ach ja, de productie zet natuurlijk direct alle verhoudigen op scherp... is ze in ieder geal goed gelukt ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #17 Gepost op: 3-09-2009, 23:13:02 »
Ze liet zich kennen als een afgewezen bakvisje met haar oh zo objectieve lijstje  ::rofl::

Leuk om je aan iemand te ergeren, maar ze zal er niet lang in blijven zitten heb ik zo'n vermoeden...

Werd ze er toch terecht meteen uitgestemd  ::jaja::

Hier ben ik het voor de volle 100% mee eens, een stemming bijna meteen na aankomst is net een loterij
dus daar moet je je overheen zetten. Met haar gedrag er na heeft ze alleen maar de anderen hun gelijk bevestigd..
Zal snel exit zijn(en daar ben ik stiekem niet treurig om)

Offline 010

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #18 Gepost op: 4-09-2009, 01:04:23 »
"Vergeten en vergeven", daar heeft deze mevrouw geloof ik niet van gehoord.  ??? Totaal overdone om met name Eva aan te vallen op het feit dat zij er als eerste uitgestemd is. Leek me aan het begin van de uitzending wel een slimme en weldenkende vrouw maar door haar opmerkingen over leeftijd en de beschuldigingen aan het adres van de jongere kandidates komt ze op mij een beetje over op een verzuurde en gefrusteerde dame met haar op de tanden. Blegh... voor nu  ::niet-ok::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #19 Gepost op: 4-09-2009, 02:06:55 »
Carine de meest spraakmakende kandidaat ever in de ER geschiedenis wat een verschrikking ze is totaal oneerlijk bezig, wat kunnen die kandidaten er nou aan doen om iemand weg te moeten stemmen en dan zo achterbaks lopen doen en die houding van haar en de hele tyd die leeftijd erbij halen, die haalt de eindstreep verre van niet. ::ohno::