Auteur Topic: [kandidaat] Carine  (gelezen 46334 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #60 Gepost op: 24-09-2009, 21:26:30 »
Precies ja, viel me ook al op. Raar mens!
En ook zoals ze ging staan afgeven op die constructie van Rita en Birgit...
Laat haar alsjeblieft opgeven!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #61 Gepost op: 24-09-2009, 21:48:03 »
Raar mens.... Die vind dat iedereen maar naar haar moet luisteren omdat ze ouder is.  ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #62 Gepost op: 24-09-2009, 21:49:44 »
Ja, en dan zegt ze dat Birgit een betweter is.... Wie komt er nu andermans werk afzeiken?? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #63 Gepost op: 24-09-2009, 21:52:00 »
Nog steeds.. vind ik haar leuk.
Misschien omdat ze een outkast is,
maar misschien ook wel omdat ik stiekem erg veel om haar kan lachen.
Haar mentiliteit van 'hou ouder, hoe slimmer je bent'.. hylarisch gewoon  ::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #64 Gepost op: 24-09-2009, 21:57:36 »
Hilarisch inderdaad, zo'n persoon zou ik dus nooit serieus nemen. Ze waant zich de oude wijze koningin die alles al heeft meegemaakt en derhalve kan putten uit een bron van levenservaring terwijl het steeds duidelijker wordt dat ze op bepaalde fronten ernstig onderontwikkeld is.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #65 Gepost op: 24-09-2009, 22:00:05 »
Het moment dat ze aan Esmeralda kwam vragen of ze nog wat kon doen, had iets tragikomisch...
De gevallen koningin. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #66 Gepost op: 24-09-2009, 22:03:26 »
ze hangt overal maar een beetje bij. krijgt niet echt aansluiting. probeert het wel maar op zo'n onhandige, sociaal kreupele manier.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #67 Gepost op: 24-09-2009, 22:15:14 »
probeert het wel maar op zo'n onhandige, sociaal kreupele manier.

 ::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #68 Gepost op: 24-09-2009, 22:15:56 »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #69 Gepost op: 24-09-2009, 23:10:50 »
Ze komt bij mij heel onzeker over, kijk naar haar gezicht toen de kandidaten bij de proef bijeen werden gezocht.
Ze weet heel goed wie ze kan afkraken en wie niet en zorgt altijd dat er geen of weinig getuigen zijn. Dat dan weer wel
Hoe komt ze erbij dat een oudere altijd alles beter weet? Dan moet ik toch wel heel erg slim zijn ::jaja::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #70 Gepost op: 25-09-2009, 00:53:19 »
Weer zeveren over die leeftijd.  Mijn dochter is dit en Birgit is dat...
en iemand van 19 moet niet vertellen hoe ik iets moet doen... Wie ging er zich ook weer moeien.. veel bla bla en weinig of niets actie.   ::niet-ok::

Ik wil haar wel eens serieus op haar bek zien gaan bij een proef.  ::schaam:: of zoals Jeff Probst het letterlijk zou zeggen; "Carine takes a faceplant"  ::tandpastasmiley::
 

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #71 Gepost op: 25-09-2009, 23:01:21 »
van mij mag ze eruit ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #72 Gepost op: 26-09-2009, 00:30:18 »
Carine zonder naam, 40 jaar , Brussel. Advocaat. Woont samen met haar Golden Retiever Puppie.
Wat heeft ze te verbergen?? ::vergroot::
Of is gewoon een plotse drang naar privacy terwijl je je inschrijft voor een kijkcijferkanon?? :-\\

- Lukas aan 't speurneuzen op het net -
::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #73 Gepost op: 26-09-2009, 00:30:49 »
van mij mag ze eruit ::jaja::

Van mij ook ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline putje67

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #74 Gepost op: 27-09-2009, 10:47:55 »
Het moment dat ze aan Esmeralda kwam vragen of ze nog wat kon doen, had iets tragikomisch...
De gevallen koningin. ::)
you read my mind ;-)

Ik ben er eigl nog niet uit of ik haar nu al eruit wil..  Wat mij betreft is ze nog niet klaar met de confrontatie met zichzelf.. (maar van enige Robinson-eigenschappen is er bij haar alvast geen spoor!)

Putje

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #75 Gepost op: 27-09-2009, 13:02:49 »
Carine zonder naam, 40 jaar , Brussel. Advocaat. Woont samen met haar Golden Retiever Puppie.


Op het eiland zegt ze dat ze 45 is. ::vergroot::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #76 Gepost op: 28-09-2009, 00:25:07 »
Op het eiland zegt ze dat ze 45 is. ::vergroot::

Inderdaad :P had het ook al opgemerkt! Er is btw nog iemand op het eiland die zijn leeftijd maar moeilijk kan onthouden! ;)

Volgens mij gaat ze zo over de schreef gaan dat ze de productie gevraagd heeft haar achternaam te schrappen (die hebben toegestemd ondanks het feit dat ze niks te vragen heeft wegens onder contract), en je vindt ze op 't web terug met de voornaam "Carine" en "Carina". Ze is de enige zonder achternaam, en ze is niet het zonnetje in huis, to say the least. Dat belooft dus!!
::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #77 Gepost op: 28-09-2009, 00:36:33 »
Inderdaad :P had het ook al opgemerkt! Er is btw nog iemand op het eiland die zijn leeftijd maar moeilijk kan onthouden! ;)

Volgens mij gaat ze zo over de schreef gaan dat ze de productie gevraagd heeft haar achternaam te schrappen (die hebben toegestemd ondanks het feit dat ze niks te vragen heeft wegens onder contract), en je vindt ze op 't web terug met de voornaam "Carine" en "Carina". Ze is de enige zonder achternaam, en ze is niet het zonnetje in huis, to say the least. Dat belooft dus!!
::vergroot::


Er zijn in andere reeksen ook al andere achternamen niet vermeld geweest. In 2007 waren er zelfs een paar waarvan geen leeftijd of beroep vermeld was.  Met persoonlijke gegevens onder contract zal er wel een bepaalde regeling getroffen kunnen worden (tenslotte is Carine Advocate) dus denk niet dat er zo ver gegraven moet worden naar de achterliggende reden...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #78 Gepost op: 28-09-2009, 00:39:38 »
Er zijn in andere reeksen ook al andere achternamen niet vermeld geweest. In 2007 waren er zelfs een paar waarvan geen leeftijd of beroep vermeld was.  Met persoonlijke gegevens onder contract zal er wel een bepaalde regeling getroffen kunnen worden (tenslotte is Carine Advocate) dus denk niet dat er zo ver gegraven moet worden naar de achterliggende reden...

Advocates zoeken cliënten, en hoe meer er vraag is naar hun diensten, hoe hoger ze hun prijs per uur kunnen zetten.
Hoe meer bekendheid, hoe meer dinero dus, tenzij... :o
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #79 Gepost op: 28-09-2009, 00:42:49 »
Advocates zoeken cliënten, en hoe meer er vraag is naar hun diensten, hoe hoger ze hun prijs per uur kunnen zetten.
Hoe meer bekendheid, hoe meer dinero dus, tenzij... :o

tenzij mensen die kijken niet kunnen relativeren dat dit een spel is.