Auteur Topic: [kandidaat] Carine  (gelezen 46370 keer)

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #40 Gepost op: 8-09-2009, 08:45:18 »
Ik zie net dat in de kandidatenlijst op de 2BE website Carine de enige is zonder achternaam. Vreemd, mischien wil ze anoniem blijven.....

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #41 Gepost op: 8-09-2009, 10:05:32 »
Ligt er de eerste de beste gelegenheid uit, denk ik. En terecht.

En voor een advocate heeft ze inderdaad verdomd weinig steekhoudende argumenten om haar standpunt duidelijk te maken.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #42 Gepost op: 8-09-2009, 17:09:12 »
Er is al een vermeld dat het spel voor haar van ondergeschikt belang is maar ze werkelijk op een onbewoond eiland wil zitten...

Dat zitten neemt ze echt wel letterlijk (volgens de montage dan toch) maar onbewoond? Het kleinste kind weet toch dat je daar niet helemaal alleen zit op dat eiland?  In een stukje zag je haar ook om hulp roepen om het vuur af te dekken voor de regen.  Moet je eens doen op een onbewoond eiland  ;D in de hoop dat de apen en de familie van Lucky(de gesneuvelde varaan in 2008) een handje komen helpen...  :D

Heeft ze het spelletje "De Sims: Op een onbewoond eiland" teveel gespeeld ofzo? Daar kun je idd apen africhten  ::wenkbrauw::

Maar nu ff serieus.  De aanval op eva was totaal ongegrond en ze stond er duidelijk niet voor open om dit uit te praten, enkel met verwijten liggen gooien  ::ohno:: niet echt de manier hoe een charismatisch hulpvaardig persoon zou reageren althans zo beschreef ze zichzelf...
« Laatst bewerkt op: 8-09-2009, 20:02:55 door reaver »

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #43 Gepost op: 8-09-2009, 19:01:04 »
Dat zitten neemt ze echt wel letterlijk

::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #44 Gepost op: 8-09-2009, 20:03:26 »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #45 Gepost op: 10-09-2009, 12:05:32 »
Maar nu ff serieus.  De aanval op eva was totaal ongegrond en ze stond er duidelijk niet voor open om dit uit te praten, enkel met verwijten liggen gooien  ::ohno:: niet echt de manier hoe een charismatisch hulpvaardig persoon zou reageren althans zo beschreef ze zichzelf...

In dat opzicht is ze wel goed in haar baan...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #46 Gepost op: 10-09-2009, 13:39:47 »
"Vergeten en vergeven", daar heeft deze mevrouw geloof ik niet van gehoord.  ??? Totaal overdone om met name Eva aan te vallen op het feit dat zij er als eerste uitgestemd is.

Carine heeft toch zelf ook op iemand moeten stemmen? Had me nou geleken als die persoon Carine er op aangesproken had op dezelfde manier  ::)

Ik ga even kijken op wie zij ook alweer gestemd heeft.

edit: Rtl gemist werkt niet  >:(
« Laatst bewerkt op: 10-09-2009, 13:41:22 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #47 Gepost op: 10-09-2009, 14:16:56 »
Carine heeft toch zelf ook op iemand moeten stemmen? Had me nou geleken als die persoon Carine er op aangesproken had op dezelfde manier  ::)

Ik ga even kijken op wie zij ook alweer gestemd heeft.

edit: Rtl gemist werkt niet  >:(



Carine had op Yolanda gestemd..

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #48 Gepost op: 17-09-2009, 22:28:59 »
Ik kan me overigens wél voorstellen dat ze over d´r nek gaat van dat getut, dat zou ik ook doen. Vlechtjes in elkaars haar draaien, mag ik ff een teiltje! ::kots::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #49 Gepost op: 17-09-2009, 22:31:12 »
op dat moment voelde ik wel een klein beetje sympathie voor haar.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #50 Gepost op: 17-09-2009, 22:33:46 »
Ik weet niet waarom,
maar om de een of andere reden blijf ik haar sympatiek vinden.
En ik hoop dat de komst van de andere vrouwen en mannen een redding voor haar zal zijn!
There's no show like a reality show ;)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #51 Gepost op: 17-09-2009, 22:42:21 »
ik vind het wel grappig hoe ze zich daar gedraagd.
ze blijft gewoon bij haar mening, ze heeft het begin ook niet echt bepaald makkelijk mee..

misschien nu wel.. zonder alleen kletsende dames.. en alhoewel nu met 14..

ik zelf zou denk ik ook niet alleen met zoveel dames de hele dag willen zitten.. ook niet met mannen.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline desiree

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #52 Gepost op: 17-09-2009, 23:50:44 »
Carine !!!!! tja , wat moeten we nu met jou..je geeft wel een extra dimensie aan de expeditie tot nog toe. We zullen dus moeten afwachten of jouw case wordt geclosed. Misschien kun je nog altijd in hoger beroep gaan indien je teveel stemmen krijgt. We zullen zien., ! ::zwaai::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #53 Gepost op: 17-09-2009, 23:58:34 »
Ik vind haar maar nix. ::ohno::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #54 Gepost op: 18-09-2009, 17:08:40 »
ik vind het wel grappig hoe ze zich daar gedraagd.
ze blijft gewoon bij haar mening

Het komt mij eerder beetje laf over. Ze durft zich niet te laten zien, ze durft er niet voor te gaan. Het ziet eruit dat ze bang is nog een keer afgewezen te worden.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #55 Gepost op: 19-09-2009, 18:25:53 »
Ik vind haar stiekem best een beetje aandoenlijk, dat ze zo moe wordt van dat getut van die andere vrouwen vind ik ook best begrijpelijk. Hopen dat ze zich met wat mannen en andere vrouwen erbij wat beter gaat voelen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #56 Gepost op: 19-09-2009, 18:29:09 »
Wat een irritant mens zeg. ::niet-ok:: Ze kan er niet tegen dat de anderen zoveel kletsen. ::) Het komt er gewoon op neer dat de anderen het gezellig hebben met elkaar en dat zij er volledig buiten valt. :P Gaat ze aandacht lopen trekken door zich steeds pontificaal af te zonderen en maar op de anderen te mopperen. Bah. ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #57 Gepost op: 20-09-2009, 21:34:05 »
Wat een irritant mens zeg. ::niet-ok:: Ze kan er niet tegen dat de anderen zoveel kletsen. ::) Het komt er gewoon op neer dat de anderen het gezellig hebben met elkaar en dat zij er volledig buiten valt. :P Gaat ze aandacht lopen trekken door zich steeds pontificaal af te zonderen en maar op de anderen te mopperen. Bah. ::niet-ok::

Ja dat vind ik ook... ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #58 Gepost op: 22-09-2009, 20:52:49 »
Ik begrijp niet waarom ze t zichzelf zo moeilijk maakt.
Misschien is dat de advokate in haar. altijd klaar voor de tegenaanval, gegrond of ongegrond.
Daardoor komt ze wel heel onsympathiek over en dat was niet nodig geweest.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [kandidaat] Carine
« Reactie #59 Gepost op: 24-09-2009, 20:43:39 »
Vorige week klaagde ze nog over het feit dat de meiden zelfs een plekje voor de schoenen hadden en nu laat ze zelf het schoenenplekje aan de nieuwkomers zien.  ::rofl::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)