Auteur Topic: [kandidaat] Esmeralda  (gelezen 103558 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #240 Gepost op: 22-11-2009, 12:45:44 »
het voelt wel een beetje als 'net goed', en dan hoop ik ook nog dat Dennis wint
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #241 Gepost op: 23-11-2009, 10:21:30 »
Bijna ... bij lange na niet....    Maar het was wel een mooi moment, die koppen waren geweldig... je zag de uitslag heeeel langzaam naar binnen glippen en verwerkt worden..., oren, cochlea, gehoorszenuw, primaire kernen.... cortex.... verwerking... besef...limbisch systeem... motorisch systeem... uitdrukking ::rofl:: gewéldig!

Ben benieuwd wat er gebeurd donderdag!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #242 Gepost op: 23-11-2009, 11:05:54 »
Ik vind het jammer dat ze zo overdreven reageert. Dit is een spel dit hoort erbij. Ik snap dat het niet leuk is, maar ik zou zeggen touche.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #243 Gepost op: 23-11-2009, 23:43:53 »
What goes around comes around.
::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #244 Gepost op: 23-11-2009, 23:52:48 »
Ik vind het jammer dat ze zo overdreven reageert. Dit is een spel dit hoort erbij. Ik snap dat het niet leuk is, maar ik zou zeggen touche.

Ik had niet anders verwacht, ik denk dat zij overal wat "heftiger" op reageert (en dat is niet negatief bedoeld)Marcel mag "blij" zijn dat ze huilt, ze had hem net zo goed met de parang achterna kunnen zitten ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #245 Gepost op: 24-11-2009, 18:06:21 »
Heb liever dat Esmeralda doorgaat dan Dennis. Dennis zoekt het maar uit.
Maar hoe dan ook, met Marcel en Marina is de kans klein dat één van beide alsnog de volgende eilandraad haalt.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #246 Gepost op: 24-11-2009, 19:43:03 »
Heb liever dat Esmeralda doorgaat dan Dennis. Dennis zoekt het maar uit.
Maar hoe dan ook, met Marcel en Marina is de kans klein dat één van beide alsnog de volgende eilandraad haalt.
De kans is heel groot dat een van de twee de volgende eilandraad haalt, want daarin wordt er niemand uitgestemd. Alleen het tweede finale ticket wordt uitgedeeld en er wordt volgens mij niemand meer uitgestemd d.m.v. een eilandraad.

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #247 Gepost op: 24-11-2009, 20:56:36 »
Hahaha, je hebt gelijk. ::jaja::
Talk is cheap, but it ain't free

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #248 Gepost op: 24-11-2009, 21:08:29 »
Swifty,

Bedankt voor het filmpje van het pardon.... geweldig, heb helemaal in een deuk gelegen..... whahahahahaha (heb alleen wel het idee dat ik ER vorig jaar niet gezien heb.....)
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #249 Gepost op: 24-11-2009, 21:34:29 »
Ik vond het filmpje ook erg leuk om nog een keer te zien.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #250 Gepost op: 24-11-2009, 21:42:45 »
Van mij mag ze gaan. Ik heb nog liever zeurkous en beroepsroddeltante Dennis dan Esmeralda.
Hard. Komt soms venijnig over. Teveel tEStosteron als je 't mij vraagt...
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #251 Gepost op: 24-11-2009, 21:51:52 »
Heb ook nog eens hartelijk om het pardon-filmpje gelachen. Zagen jullie trouwens de overeenkomst met dit jaar? Geert vond dat Hiu haar belofte had moeten houden, zelfs als dat betekende dat ze er zelf uit gestemd zou worden. Dennis die vindt dat er ook door Jeroen voor het eten gekozen moet worden, zelfs als dat betekent dat hij zijn immuniteit kwijt is en er dus uit gestemd zal worden.

Nou, ze kunnen veel van me vragen, maar NIET dat ik mezelf vrijwillig laat afslachten. Alsof ze dat zelf wél zouden doen. We hebben in het voorfilmpje al kunnen zien hoe goed Dennis (en Esmeralda ::ontopic:: ) met stemmen op zijn persoontje kan omgaan.  ::ohno:: ::niet-ok:: >:D   
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #252 Gepost op: 24-11-2009, 22:18:44 »
Dennis die vindt dat er ook door Jeroen voor het eten gekozen moet worden, zelfs als dat betekent dat hij zijn immuniteit kwijt is en er dus uit gestemd zal worden.
  
Hoe kom je nou daarbij? Dat heb ik toch helemaal niet uit de beelden kunnen afleiden.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #253 Gepost op: 24-11-2009, 22:52:17 »
Hoe kom je nou daarbij? Dat heb ik toch helemaal niet uit de beelden kunnen afleiden.

Tja, ik wel. Ik vond Dennis ontzettend drammen, terwijl hij best besefte wat dat voor Jeroen zou betekenen, namelijk een enkeltje Schiphol. Jeroen kon geen kant op. Als hij voet bij stuk had gehouden hadden ze hem dat ook weer voor de voeten gegooid.

Zo zie je maar dat objectiviteit niet bestaat en dat mensen heel verschillende dingen uit dezelfde beelden kunnen halen. ::jaja:: 
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #254 Gepost op: 26-11-2009, 22:01:37 »
Opgeruimd staat netjes. ::ok:: Wat een gejank nu zij werd weggestemd, terwijl iedereen die tot nu toe vertrok zijn lot maar moest accepteren. ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Kokosnoot007

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #255 Gepost op: 26-11-2009, 22:51:11 »
Opgeruimd staat netjes. ::ok:: Wat een gejank nu zij werd weggestemd, terwijl iedereen die tot nu toe vertrok zijn lot maar moest accepteren. ::ohno::

Vind ik ook. Wat een toneelspel zeg. Doe even normaal met je "ik kan tenminste nog in de spiegel kijken" en  "ik kan met opgeheven hoofd hier weg". Mensen die zulke dingen zeggen vertrouw ik per definitie niet. De rest kan ook gewoon met opgeheven hoofd weg hoor, die zijn alleen slimmer. Zij heeft zich gewoon rijk gerekend en dacht mooi zo naar de finale door te stomen. Zulke arrogantie wordt gewoon direct afgestraft, heel mooi. Ik vroeg me ook af waar de opmerking: "en nou gaan ze voor gaas" opsloeg toen ze afscheid nam van Dennis. Doe even normaal, het is een spel. Slechte verliezer, ben blij dat ze eindelijk weg is.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #256 Gepost op: 26-11-2009, 23:00:59 »
Gaat volgens mij nog lekker natrappen tijdens de finaleeilandraad  ::jaja::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #257 Gepost op: 26-11-2009, 23:05:35 »
Ik ben ook blij dat ze weg is.
Dom wicht.
Juist zij zou eens wat vaker in de spiegel moeten kijken.
En dan dat gejank opeens alsof er anders geen camera meer op haar gericht zou worden.

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #258 Gepost op: 27-11-2009, 00:33:00 »
Oei oei. Ging lelijk de fout in met haar ikbenzwaarokee opmerkingen. Weinig sympathiek allemaal.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #259 Gepost op: 27-11-2009, 01:54:55 »
Vind ik ook. Wat een toneelspel zeg. Doe even normaal met je "ik kan tenminste nog in de spiegel kijken" en  "ik kan met opgeheven hoofd hier weg". Mensen die zulke dingen zeggen vertrouw ik per definitie niet. De rest kan ook gewoon met opgeheven hoofd weg hoor, die zijn alleen slimmer. Zij heeft zich gewoon rijk gerekend en dacht mooi zo naar de finale door te stomen. Zulke arrogantie wordt gewoon direct afgestraft, heel mooi. Ik vroeg me ook af waar de opmerking: "en nou gaan ze voor gaas" opsloeg toen ze afscheid nam van Dennis. Doe even normaal, het is een spel. Slechte verliezer, ben blij dat ze eindelijk weg is.

Hear hear.