Auteur Topic: [kandidaat] Esmeralda  (gelezen 103744 keer)

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #220 Gepost op: 20-11-2009, 13:42:36 »
Haar houding van onaantastbaarheid was niet terecht, mooi om dat afgestraft te zien worden.  ::trots::

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #221 Gepost op: 20-11-2009, 14:11:04 »
Het was bijna net zo mooi als het 'pardon' vorig jaar ::jaja::

Bijna.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #222 Gepost op: 20-11-2009, 14:18:10 »
Het is maar te hopen dat het fruit haar goed gesmaakt heeft, want het is wel haar ondergang geworden! ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #223 Gepost op: 20-11-2009, 14:43:59 »
Het is maar te hopen dat het fruit haar goed gesmaakt heeft, want het is wel haar ondergang geworden! ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

O god ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht!

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #224 Gepost op: 20-11-2009, 15:01:29 »
Noemde Esmeralda Marina nou een man?
"Ik heb op Kurt en Jeroen gestemd, omdat ik niet met 5 mannen over wil blijven"  ???

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #225 Gepost op: 20-11-2009, 16:30:40 »
Vind het niet slecht dat ze eindelijk de druk van een mogelijk vertrek eens aan kan voelen.  Ze heeft imo niet echt een foutloos parcours afgelegd en werd daar tot gisteren nooit voor afgestraft, hetzelfde voor Dennis.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #226 Gepost op: 20-11-2009, 16:42:19 »
Heb het ook gehoord, van die 5 mannen.........

En het is maar goed dat nu ook eens anderen aan de beurt komen met het duel.

Jeroen heeft helemaal gelijk: laat nu ook eens anderen aan den lijve ondervinden hoe het is om in de gevarenzone te zitten.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2009, 17:26:19 door Bodejos »

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #227 Gepost op: 20-11-2009, 17:17:03 »
Mooi moment toen bij de stemming de gezichten van Esmeralda en Dennis steeds meer verschoten en op onweer kwamen te staan...
Het was bijna net zo mooi als het 'pardon' vorig jaar ::jaja::
Het Pardon-moment 10 seconde eerder toen andere gezichten op onweer stonden lijkt op dit moment.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #228 Gepost op: 20-11-2009, 17:20:32 »
Noemde Esmeralda Marina nou een man?
"Ik heb op Kurt en Jeroen gestemd, omdat ik niet met 5 mannen over wil blijven"  ???
Ja daar lijkt het wel op, want Igor is weg en Marina niet.

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #229 Gepost op: 20-11-2009, 17:27:16 »
Wat zonde van die immuniteit.
Vind haar trouwens wel een symphatieke speler hoor, hoop niet dat ze eruit vliegt.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #230 Gepost op: 20-11-2009, 17:34:03 »
Vind haar trouwens wel een symphatieke speler hoor, hoop niet dat ze eruit vliegt.

Sympathiek ???? Neen zeker niet... Ik weet nog hoe boos ze was in het begin met die proef tegen Jill omdat die steeds in het water viel. Je mag je teamgenoten aanmoedigen maar zij is TE fanatiek.. Zij en Dennis zijn teveel met het spel bezig en kunnen weinig genieten op het eiland.

Hulde aan Jeroen, Marcel en Rita... 3 dappere mensen elk op hun gebied :
Jeroen, sterke speler, eerlijk, recht door zee
Marcel : lieve man, tacticus, steeds op zoek naar vis... Ook nog goed in de proeven (minder goed in het schatten van tijden  ::rofl::)
Rita : zacht van karakter, heel sterk, hoewel ze hard vermagerd is... Een minpuntje : begrijp niet waarom ze op Jeroen gestemd heeft, na die heerlijke date in Kuala Lumpur !

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #231 Gepost op: 20-11-2009, 17:36:59 »
Wat zonde van die immuniteit.
Vind haar trouwens wel een symphatieke speler hoor, hoop niet dat ze eruit vliegt.

'sympathiek' heeft voor mij toch een hele andere gevoelswaarde die ik niet bepaald aan de beelden koppel waarop Esmeralda te zien waren.  :-\\

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #232 Gepost op: 20-11-2009, 18:33:16 »
Hmm..
In de proeven kan ze inderdaad erg bot overkomen, daar heb je gelijk in.
Haar uitlatingen tegen Jill waren in mijn ogen ook echt over de schreef.
Ze is niet mijn favoriet, maar ik vind haar zeker niet achterbaks of arrogant.
Toen ze met Marjolein sprak over haar zwakheid/adrenalinekick, en vooral dat ze daarna ook in de close-up zegt dat Marjolein hierdoor in haar ogen 'meer mens' is, vond ik haar toch symphatiek overkomen. Hetzelfde geldt na het gesprek met Marcel (ook al belazert hij haar), ze is in mijn ogen geen botte tante, ze heeft zeker ook een hele 'menselijke' kant.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #233 Gepost op: 20-11-2009, 19:58:13 »
ze is in mijn ogen geen botte tante, ze heeft zeker ook een hele 'menselijke' kant.
Ben ik helemaal met je eens. Ze komt regelmatig nogal bot over, maar ze bedoelt het allemaal niet zo, volgens mij.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #234 Gepost op: 20-11-2009, 22:57:33 »
Ben ik helemaal met je eens. Ze komt regelmatig nogal bot over, maar ze bedoelt het allemaal niet zo, volgens mij.

Ze hoeft van mij niet te winnen, maar ik vind haar zeker niet achterbaks. Ze is in mijn optiek wel té direct en wat subtieler zou wel mogen.
Ik snap overigens wel dat ze zich terecht door Marcel verraden voelt, ik vond dat zelf ook niet zo kies van Marcel. Maar goed het spel ...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #235 Gepost op: 20-11-2009, 23:05:47 »
Het was bijna net zo mooi als het 'pardon' vorig jaar ::jaja::

Bijna ... bij lange na niet....    Maar het was wel een mooi moment, die koppen waren geweldig... je zag de uitslag heeeel langzaam naar binnen glippen en verwerkt worden..., oren, cochlea, gehoorszenuw, primaire kernen.... cortex.... verwerking... besef...limbisch systeem... motorisch systeem... uitdrukking ::rofl:: gewéldig!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #236 Gepost op: 22-11-2009, 01:13:14 »
Ik heb zeker geen hekel aan 'r of zo, maar ik ben wel een beetje klaar met haar eigenlijk. Ik vind haar gewoon niet interessant, ze heeft maar bar weinig te melden. Ik denk dat ik liever heb dat Dennis doorgaat, die is wat "inhoudelijker" of zo. Esmeralda en Marina zijn de twee mensen die nog over zijn die ik de minste zinnige dingen hoor zeggen.

Offline fugazi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #237 Gepost op: 22-11-2009, 09:41:28 »
Ik heb ook liever dat Dennis door gaat dan Esmeralda. Ik heb al tijden de indruk dat Esmeralda alleen maar met Dennis meelift en misschien wel de broek aan heeft, zonder dat Dennis het met zijn enthousiasme in de gaten heeft. Laat Dennis maar de hete kastanjes uit het vuur halen, dan kan ik mij nog proberen zo sociaal mogelijk op te stellen tegenover de anderen en het publiek. De proef met de brieven vond ik dan ook werkelijk geniaal gespeeld van haar. Zeer geraffineerd, maar het ligt er mij net iets te dik bovenop allemaal. Bij de vraag: wie gebruikt wie van deze 2, zou het antwoord voor Dennis nog wel eens verrassend kunnen zijn.

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #238 Gepost op: 22-11-2009, 11:36:16 »
En nu is E. opeens boos en gaat ze huilen. Net goed die stemming!!! Hopelijk ligt ze er volgende week uit!  ::zwaai: Jeroen mag de expeditie gaan winnen!!!

Offline kijker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #239 Gepost op: 22-11-2009, 12:14:23 »
Om nog even te genieten van het "Pardon?" moment van verleden jaar :

« Laatst bewerkt op: 22-11-2009, 13:16:52 door Swifty, Reden: Youtube aangepast naar directe link »