Auteur Topic: [kandidaat] Esmeralda  (gelezen 103413 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #80 Gepost op: 8-10-2009, 22:14:45 »
Het is in ieder geval niet tactvol en evenmin stijlvol.

Ze was ook wel geselecteerd als ze niet op zichzelf had gestemd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #81 Gepost op: 8-10-2009, 22:17:22 »

Ze was ook wel geselecteerd als ze niet op zichzelf had gestemd.

precies  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #82 Gepost op: 8-10-2009, 22:20:43 »
Ik vond het wel goed dat ze op zichzelf stemde. Beter dan die valse bescheidenheid van "ik vind wel dat ik de sterkste ben maar ik zal niet op mezelf stemmen maar zet m'n naam maar wel snel op de lijst".  :-X
Nog even niks.

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #83 Gepost op: 8-10-2009, 22:22:47 »
Onvoorstelbaar dat ze het in haar hoofd haalde om te zeggen: `Er wordt hier niet gevloekt!`
Alsof het eiland haar huis is. Ik hou niet van dergelijk belerend gedrag.

::zwaai:: Dag Esmeralda.
« Laatst bewerkt op: 8-10-2009, 22:29:58 door Sprien, Reden: smileyfix »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #84 Gepost op: 8-10-2009, 22:26:17 »
enEerst agressief opstaan, en dan weglopen of je de wijste bent :-\\ ::niet-ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #85 Gepost op: 9-10-2009, 08:47:59 »
Enige bescheidenheid siert een mens ook wel. Maar goed ze is idd sterk.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #86 Gepost op: 9-10-2009, 10:19:18 »
Heb de afgelopen afleveringen weinig van haar sterke kant gezien...
Alleen een belerend vingertje, en als Dennis een begin maakt met een discussie,
wil zij het afmaken... ::niet-ok::
 

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #87 Gepost op: 9-10-2009, 22:47:37 »
Sterk? Alleen als ze geen tegengas krijgt, Igor gaf ze een flinke bek en mevrouw droop al af....Hopelijk gaat ze nog iets meer tegengas krijgen!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #88 Gepost op: 9-10-2009, 23:06:44 »
Sterk? Alleen als ze geen tegengas krijgt, Igor gaf ze een flinke bek en mevrouw droop al af....Hopelijk gaat ze nog iets meer tegengas krijgen!

Net daarom kan ik Igor momenteel meer appreciëren dan Jill als Robinsonfiguur
« Laatst bewerkt op: 9-10-2009, 23:15:49 door reaver »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #89 Gepost op: 11-10-2009, 18:04:58 »
Ach, iedereen weet diep in z'n hart gewoon dat de kans heel groot is dat Esmeralda gewoon nog weken lang in het spel blijft (en misschien zelfs wel wint). Dat ze wegliep uit de discussie was uiteindelijk alleen maar slim, want nu kan haar niet het verwijt worden gemaakt dat ze zat te stoken of iets dergelijks.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #90 Gepost op: 11-10-2009, 18:16:22 »
Ach, iedereen weet diep in z'n hart gewoon dat de kans heel groot is dat Esmeralda gewoon nog weken lang in het spel blijft
Ben bang dat je gelijk hebt. Ik heb het idee dat ze haar 'leiderschap' redelijk in stand weet te houden, ondanks de komst van de twee mannen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #91 Gepost op: 12-10-2009, 10:27:30 »
Ach, iedereen weet diep in z'n hart gewoon dat de kans heel groot is dat Esmeralda gewoon nog weken lang in het spel blijft (en misschien zelfs wel wint). Dat ze wegliep uit de discussie was uiteindelijk alleen maar slim, want nu kan haar niet het verwijt worden gemaakt dat ze zat te stoken of iets dergelijks.

En terecht toch, vind haar erg sterk.
En dat ze wegloopt bij die discussie met Igor, groot gelijk.
Heb nog nooit zo een eikel gezien zeg.
Wat een agressieve kop!
Ook bij die discussie met Yolanda had ie zo een hele irritante kop. Ik drink een kokosnoot op in mijn eentje, dat is toch normaal. Me myself en I zijn het belangrijkste........................grh

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #92 Gepost op: 12-10-2009, 16:00:50 »
Ach, iedereen weet diep in z'n hart gewoon dat de kans heel groot is dat Esmeralda gewoon nog weken lang in het spel blijft (en misschien zelfs wel wint). Dat ze wegliep uit de discussie was uiteindelijk alleen maar slim, want nu kan haar niet het verwijt worden gemaakt dat ze zat te stoken of iets dergelijks.

Precies, en ik vraag me af in welke mate haar fanatisme tijdens de proef met Jill( ::love::) de algemene opinie over haar beinvloed heeft. Ik vond het wel te recht dat ze probeerde in te grijpen bij de discussie met Igor deze ging duidelijk de verkeerde kant op(qua agressie >:D) en dan kan zo een opmerking wel eens helpen. Dat het verkeerd uitpakte is een tweede. Maar ze liet Dennis tenminste niet alleen staan want de agressie van Igor was erg op Dennis gericht terwijl deze toch echt namens meerdere mensen sprak.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #93 Gepost op: 12-10-2009, 16:24:04 »
Precies, en ik vraag me af in welke mate haar fanatisme tijdens de proef met Jill( ::love::) de algemene opinie over haar beinvloed heeft. Ik vond het wel te recht dat ze probeerde in te grijpen bij de discussie met Igor deze ging duidelijk de verkeerde kant op(qua agressie >:D) en dan kan zo een opmerking wel eens helpen. Dat het verkeerd uitpakte is een tweede. Maar ze liet Dennis tenminste niet alleen staan want de agressie van Igor was erg op Dennis gericht terwijl deze toch echt namens meerdere mensen sprak.

Ik vond haar reactie op dat vloeken gewoonweg belachelijk, Igor heeft haar heel netjes terechtgewezen dat hij haar inbreng niet hoefde over zijn taalgebruik.  De reactie dat Esmeralda had in het privé-interview 'Igor is gigantisch uit zijn plaat geklapt en ik ben weggelopen' was ook overdreven.  Op dat moment voelde ze zich gewoon voor schut gezet omdat ze rechtgesprongen was en te trots was om terug te gaan zitten...

Ik vind ook niet dat men 'namens' andere mensen moet praten. Marcel hield tijdens heel het gesprek netjes zijn mond en wanneer het bekoeld, dus na inbreng van Marina en Yolanda, goot Marcel subtiel figuurlijk nog ff wat olie op het vuur.  ::niet-ok::


Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #94 Gepost op: 12-10-2009, 16:31:16 »
Ik vond haar reactie op dat vloeken gewoonweg belachelijk, Igor heeft haar heel netjes terechtgewezen dat hij haar inbreng niet hoefde over zijn taalgebruik.  De reactie dat Esmeralda had in het privé-interview 'Igor is gigantisch uit zijn plaat geklapt en ik ben weggelopen' was ook overdreven.  Op dat moment voelde ze zich gewoon voor schut gezet omdat ze rechtgesprongen was en te trots was om terug te gaan zitten...

Ik vind ook niet dat men 'namens' andere mensen moet praten. Marcel hield tijdens heel het gesprek netjes zijn mond en wanneer het bekoeld, dus na inbreng van Marina en Yolanda, goot Marcel subtiel figuurlijk nog ff wat olie op het vuur.  ::niet-ok::


vod jij Igor's reactie op esmeralda netjes ::oink::
dat droop egt van de arrogantie, juist die reactie van hem irriteerde ik me aan,
dat gescheld, oke, maar die arrogante reactie richting esmeralda vond ik egt niet kunnen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #95 Gepost op: 12-10-2009, 16:41:09 »
vod jij Igor's reactie op esmeralda netjes ::oink::
dat droop egt van de arrogantie, juist die reactie van hem irriteerde ik me aan,
dat gescheld, oke, maar die arrogante reactie richting esmeralda vond ik egt niet kunnen

Hij heeft toch niets verkeerd gezegd, het was allemaal gegrond. Esmeralda wilde hem berispen als een kind van 6 jaar op wat gevloek. Igor heeft duidelijk gemaakt dat hij dit niet pikt.
1/ hij bepaald zelf wel wat hij al dan niet mag zeggen, 2/ waarom moet ze rechtspringen en met het vingertje wijzen? en  3/ Igor was wel degelijk tegen Dennis bezig dus waarom moet ze haar mond ertussen roeren met een opmerking dat geen steek houdt qua inhoud van de discussie.  Ik vond Igor nog netjes.  Ik had op een heel andere manier gereageerd  >:D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #96 Gepost op: 12-10-2009, 16:46:47 »
Je hebt gelijk dat esmeralda wel raar reageerde over dat gevloek van Igor,
dat vond ik ook heel raar ::jaja::
Maar zoals ik ook had gezegd, mijn mening over igors reactie is anders dan de jouwe
Ik denk dat als hij aggressief had gereageerd ik me minder zou ergeren dan dat hij op zo'n arrogante (kleutertoon) reageerd tegen esmeralda ::jaja:: ::tandpastasmiley::

maar meningen kunnen verschillen ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #97 Gepost op: 12-10-2009, 16:50:07 »
getergde igor. dennis had hem al even zitten sarren natuurlijk he?! ik vond igor's reactie niet echt over de top.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #98 Gepost op: 12-10-2009, 18:27:36 »
Ik zie ook niet wat Igor fout deed. Hij voelde zich aangevallen. Die 3 hadden al bekonkeld dat ze hem wel eens even aan de tand gingen voelen en Dennis zou t woord doen. Alleen al hoe hij het gesprek begon? Heb je lekker gegeten? (of zoiets) bah misselijkmakend. Esmeralda zat gewoon te wachten totdat zij haar inbreng kon geven maar dat mislukte en ze liep met staart tussen de benen weg. Marcel zat er voor spek en bonen bij en durfde pas iets te zeggen toen alleen Dennis er nog zat.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #99 Gepost op: 13-10-2009, 18:08:13 »
Ik zie ook niet wat Igor fout deed. Hij voelde zich aangevallen. Die 3 hadden al bekonkeld dat ze hem wel eens even aan de tand gingen voelen en Dennis zou t woord doen. Alleen al hoe hij het gesprek begon? Heb je lekker gegeten? (of zoiets) bah misselijkmakend. Esmeralda zat gewoon te wachten totdat zij haar inbreng kon geven maar dat mislukte en ze liep met staart tussen de benen weg. Marcel zat er voor spek en bonen bij en durfde pas iets te zeggen toen alleen Dennis er nog zat.



Lijkt wel of jer erbij was op het eiland of heb ik niet goed zitten opletten  ::ohno::
Heb niks van gekonkel gemerkt. Volgens mij was het eten van de kokos de druppel aangezien Yolanda ook al zat te zeuren over Igor zijn gedrag die avond ervoor.

Ben het met je eens dat Marcel beetje slappe hap was..............