Auteur Topic: [kandidaat] Esmeralda  (gelezen 103644 keer)

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #140 Gepost op: 30-10-2009, 07:53:45 »
Toch verbazingwekkend dat ze geen enkele stem tegen krijgt. Ik vind haar van de kandidaten die nu over zijn het minst sympathiek lijken.

Weer geen stem! we zien echt maar de helft volgens mij! Wat is daar allemaal gebeurd?

Offline Simone Kat

  • Kandidaat ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #141 Gepost op: 30-10-2009, 13:58:14 »
ben ik met je eens, echt ongelooflijk, van marcel ook trouwens, krijgen wij nu zo'n ander beeld van de kandidaten te zien dan hoe ze daar waren? (Simone? Hoe zag jij die 2 daar?)

Kan ik nu nog niets over zeggen maar misschien blijkt het in de komende uitzendingen..

Offline terje7601

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #142 Gepost op: 30-10-2009, 14:44:27 »
Inderdaad, echt bizar dat ze alweer geen enkele stem kreeg.
Al van toen ze Jill zo uitkafferde op de proef, heeft ze het bij mij helemaal verkorven. Ten eerste was het vooral "haar" fout dat ze niet over de balken raakten & ten tweede: zoiets doe je gewoon niet.
Gisteren tijdens de proef trok ze Marjolein op een bepaald moment gewoon bij het haar. Ook niet echt respectvol.
En ze irriteert me in nog wel meer dingen. Gisteren ook weer: Jeroen & Rita stappen nog maar van de boot & Esmeralda al direct: "We [haar heb ik alvast niet in de buurt gezien] hebben een varaan gevangen. En nu jullie weer, ha ha ha...", dan denk ik toch echt: "hou nu gewoon even je mond & doe niet zo kinderachtig..."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #143 Gepost op: 30-10-2009, 15:30:55 »
En nu jullie weer, ha ha ha...", dan denk ik toch echt: "hou nu gewoon even je mond & doe niet zo kinderachtig..."

Vooral die toon waarop ze "HA HA HA!" zei, was inderdaad vreselijk.  ::niet-ok::

Gisteren tijdens de proef trok ze Marjolein op een bepaald moment gewoon bij het haar.

Ze trok ook Marjoleins zwembroek helemaal in een string. Volgens mij kon Marjolein die broek daarna weggooien. Het zag er inderdaad niet uit als de hoogste vorm van fairplay, van Esmeralda's kant. Bij de mannen leek het worstelen er een stuk netter aan toe te gaan. En in de uitgezonden beelden heb ik Marjolein ook niet aan Esmeralda's haar en zwembroek zien trekken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #144 Gepost op: 30-10-2009, 15:49:02 »
ze lijkt hier niet echt een positieve indruk achter te laten, en toch 0 stemmen..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #145 Gepost op: 30-10-2009, 16:30:30 »
Mijn vader is Favouriet van haar maar, ik precies het tegen overgestelde van leuk, ik vind haar echt een  ::niet-ok:: Ze kan misschien wat Robinson capiciteiten hebben maar, dat vind ik van de rest ook, ze zitten er niets voor niets nog in. ;)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #146 Gepost op: 30-10-2009, 21:07:45 »
Kan ik nu nog niets over zeggen maar misschien blijkt het in de komende uitzendingen..

een teaser? spannend ;)

Offline lievelien

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #147 Gepost op: 31-10-2009, 15:21:03 »
Esmeralda is voor mij DE winnaar. Hoop dus heel hard dat ze er nog eventjes in blijft. Iedereen moet voor haar gaan uitkijken denk ik. Waarom ze nou samenspant met Dennis is mij wel een raadsel, maar....ze is veel sterker dan hem....dus voor hij het door heeft wordt hij er uitgewipt door haar.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #148 Gepost op: 31-10-2009, 16:34:10 »
Mijn vader is Favouriet van haar ...

Is jouw vader de favoriet van Esmeralda? Spannend!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #149 Gepost op: 31-10-2009, 19:26:13 »
Is jouw vader de favoriet van Esmeralda? Spannend!
::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #150 Gepost op: 31-10-2009, 19:50:53 »
Is jouw vader de favoriet van Esmeralda? Spannend!

Hij heet toch geen Dennis hè? :P
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #151 Gepost op: 2-11-2009, 12:15:55 »
Esmeralda was niet echt sportief bezig met de proef; het had niet veel gescheeld, of ze had Marjolein in haar nakie gezet (wat dan wel weer 'spannende' tv zou hebben opgeleverd...  ::hypocriet::) Gelukkig hield Marjolein het heel goed vol! Zodat ze dus niet de proef won!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #152 Gepost op: 5-11-2009, 21:17:27 »
Er wordt wel gevloekt, maar niet op dit forum... aldus Esmaralda die het (nu) op tv zelf even wel doet.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #153 Gepost op: 5-11-2009, 21:18:51 »
Ook al vind ik haar niet echt leuk,
ze heeft verdient gewonnen!
There's no show like a reality show ;)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #154 Gepost op: 5-11-2009, 21:37:10 »
Ze is zooo niet iemand die ik aardig vind, maar dat ze even Marjolein apart neemt, en dan ook echt luistert, vind ik wel heel okay ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #155 Gepost op: 5-11-2009, 21:42:35 »
Ja, Esmeralda heeft punten verdiend. Leuk dat eens iemand niet door een hele groep geconfronteerd wordt. Ook mooi dat ze als enige niet op Marjolein leek te stemmen. :)
Nog even niks.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #156 Gepost op: 5-11-2009, 21:49:18 »
Emotioneel moment, waarbij Esmeralda ook menselijke trekjes vertoonde. Op deze manier gun ik Esmeralda de overwinning, en des te meer omdat ze na het gesprekje met Marjolein haar stem op Merjolein heeft ingetrokken. Maar daarmee wordt een ander het slachtoffer.

Moeilijk hoor. Maar welke keus heb je met die persoonlijke brieven? Je mag dan wel winnen, maar bent vervolgens voor de niet gekozenen de boeman (boevrouw, in dit geval).

Zouden ze het Esmeralda echt kwalijk nemen? Er was toch geen alternatief, ze kon er toch niet voor kiezen om GEEN medekandidaten die persoonlijke brieven te gunnen?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #157 Gepost op: 5-11-2009, 22:00:08 »
ik vind haar steeds minder sympathiek. en dan was het misschien wel netjes om marjolein apart te nemen, maar waarom? het leek moeder overste wel die iemand op het matje riep. waarom zou marjolein aan haar verantwoording moeten afleggen? ::ohno::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #158 Gepost op: 5-11-2009, 22:03:43 »
Waarom had ze niet in het begin van de proef de taken al beter verdeeld? Het was toch te verwachten dat het beter zou gaan als Esmeralda ging tillen en Marjolein met die balken zou schuiven?
Ik ben zelf ontzettend fanatiek altijd, maar het fanatisme van Esmeralda kan ik niet zo hebben  :-X
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #159 Gepost op: 5-11-2009, 22:05:08 »
Ik vind haar met de aflevering onsympathieker worden.

Dat gebrul, die barse stem en dat bazige gedoe: het staat me allemaal vreselijk tegen. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.