Auteur Topic: [kandidaat] Esmeralda  (gelezen 103082 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #100 Gepost op: 13-10-2009, 21:42:25 »
ja haha zo lijkt t wel alsof ik er bij was maar geloof me maar dan was t héeéééééééél anders gelopen.
T gekonkel begon al toen ze terugliepen naar t kamp.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #101 Gepost op: 13-10-2009, 23:54:17 »
ja haha zo lijkt t wel alsof ik er bij was maar geloof me maar dan was t héeéééééééél anders gelopen.
T gekonkel begon al toen ze terugliepen naar t kamp.

Wat moet je dan als je die kokosnoten hebt gevonden ??? Igor heeft eten voor zichzelf gemaakt en opgegeten zonder overleg met anderen. Kan me een bananen incidentje herinneren dat ook tot veel onrust leidde, waarom zou het nou anders zijn. Eten is heel belangrijk tijdens expeditie robinson, en Igor gaat daar wel heel licht mee om..

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #102 Gepost op: 14-10-2009, 00:06:53 »
Wat moet je dan als je die kokosnoten hebt gevonden ???

Het is nog helemaal niet zeker of ze wel van Igor waren. er worden op dezelfde eilanden ook opnames van andere zenders uit t buitenland gemaakt daar kan t ook nog vandaan komen Niemand had de moed om t hem te vragen.Hij was gewooon al veroordeeld voordat hij zich verdedigen kon.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #103 Gepost op: 14-10-2009, 11:06:31 »
Het is nog helemaal niet zeker of ze wel van Igor waren. er worden op dezelfde eilanden ook opnames van andere zenders uit t buitenland gemaakt daar kan t ook nog vandaan komen Niemand had de moed om t hem te vragen.Hij was gewooon al veroordeeld voordat hij zich verdedigen kon.

Maar zouden die kokosnoten niet worden weggehaald, zeker gezien het feit dat ze zo dicht bij het kamp lagen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #104 Gepost op: 14-10-2009, 11:13:03 »
Maar zouden die kokosnoten niet worden weggehaald, zeker gezien het feit dat ze zo dicht bij het kamp lagen?
Weggehaald? Ik begrijp even niet wat je bedoeld.

Misschien zijn ze er wel bewust neergelegd door iemand van de productie om uit t lokken wat er nu gaande is.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #105 Gepost op: 14-10-2009, 11:21:13 »
Misschien was het wel gewoon een aap die daar een kokosnoot heeft zitten eten! ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #106 Gepost op: 14-10-2009, 11:23:02 »
Weggehaald? Ik begrijp even niet wat je bedoeld.

Misschien zijn ze er wel bewust neergelegd door iemand van de productie om uit t lokken wat er nu gaande is.
Zo zou het natuurlijk ook kunnen, maar wat ik bedoelde, was dat als die kokosnoten er nog van een vorige expeditie zouden hebben gelegen, dat die door de redactie toch wel zouden zijn weggehaald!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #107 Gepost op: 14-10-2009, 11:33:15 »
Dat kan ook. Ik weet niet hoe een oude kokosnoot eruit ziet maar t hoort gewoon bij zo een eiland tis organisch dus waarom weghalen.
Maar we hebben al allerhande redenen gevonden hoe die dingen daar kunnen komen dus snap ik niet dat op t eiland meteen Igor de schuld krijgt.(Zonder dat hij t weet)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #108 Gepost op: 15-10-2009, 13:54:09 »
Tuurlijk kunnen er kokosnoten liggen, maar hoe zijn die dan op de plek terecht gekomen, waar ze gevonden zijn? Volgens mij werden ze immers niet in de buurt van bomen gevonden, maar juist aan het water. Hooguit dat ze in dat geval door de zee van een ander eiland zijn meegekomen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #109 Gepost op: 15-10-2009, 21:55:15 »
Misschien was het wel gewoon een aap die daar een kokosnoot heeft zitten eten! ::jaja::

Of een zeeeeer bejaarde japanse soldaat uit WO2 die nog altijd niet weet dat de oorlog voorbij is, kom op joh wat denk je zelf?  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #110 Gepost op: 16-10-2009, 15:51:49 »
Of een zeeeeer bejaarde japanse soldaat uit WO2 die nog altijd niet weet dat de oorlog voorbij is, kom op joh wat denk je zelf?  ::rofl::

Of een chinees op een fiets


(koekoe? ::zwaai::)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #111 Gepost op: 16-10-2009, 16:12:44 »
Of een chinees op een fiets


(koekoe? ::zwaai::)

Zal hiervan afgevallen zijn...  ::vergroot::


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #112 Gepost op: 19-10-2009, 09:46:39 »
Wow, dan hebben ze dus ook een fiets op het eiland!  ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #113 Gepost op: 19-10-2009, 10:56:33 »
Of hij hij die kokosnoten op dat strand heeft opgegeten of niet, ik heb nog nooit tijdens ER gezien dat iemand zijn eigen eten klaarmaakt en het vervolgens allemaal opeet.. Eten is heel belangrijk tijdens een expeditie en als je er mee om gaat als Igor deed zou het me meer verbazen als er helemaal niks van gezegd werd...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #114 Gepost op: 19-10-2009, 11:05:12 »
Of hij hij die kokosnoten op dat strand heeft opgegeten of niet, ik heb nog nooit tijdens ER gezien dat iemand zijn eigen eten klaarmaakt en het vervolgens allemaal opeet.. Eten is heel belangrijk tijdens een expeditie en als je er mee om gaat als Igor deed zou het me meer verbazen als er helemaal niks van gezegd werd...


Igor is ook enkele keren alleen op expeditie geweest en hoe groot is de kans dat de anderen hebben zitten snoepen van de kokos of andere zaken?

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #115 Gepost op: 19-10-2009, 13:41:55 »
Zou kunnen maar kan ik me eigenlijk niks bij voorstellen, als je kampgenoten dit merken lig je er toch uit in de groep. En dat ze zoiets hadden van "Igor is weg...ETEN" geloof ik ook niet daarvoor zitten in deze groep een paar mensen die zoiets niet zouden kunnen of willen doen.

Maar waar het hele kamp bij staat ff gaan koken en daarna opeten, ben kennelijk de enige die dit niet vind kunnen, dan vraag je gewoon om problemen..

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #116 Gepost op: 19-10-2009, 16:12:50 »

Maar waar het hele kamp bij staat ff gaan koken en daarna opeten, ben kennelijk de enige die dit niet vind kunnen, dan vraag je gewoon om problemen..
Ik weet niet,
oke, het is niet netjes.
Maar er waren 3 kampleden aanwezig terwijl hij dit deed,
dan had iemand er maar iets van moeten zeggen.
Dat achteraf gelul is naar mijn mening inderdaad zwak, zeker met 3 tegen 1.

Maaar, terug naar Esmeralda ;)
Ik vind het iritante trio echt helemaal niks,
maar van deze drie mag ik haar nog wel het meest.
There's no show like a reality show ;)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #117 Gepost op: 22-10-2009, 22:01:30 »
Ik dacht dat deze dame zo anti-vloeken was. Maar als we Marjolein moeten geloven kan zij er ook wat van...
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #118 Gepost op: 22-10-2009, 22:02:47 »
Ik dacht dat deze dame zo anti-vloeken was. Maar als we Marjolein moeten geloven kan zij er ook wat van...

Gelegenheidsmoralist?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Esmeralda
« Reactie #119 Gepost op: 22-10-2009, 22:03:49 »
Ik dacht dat deze dame zo anti-vloeken was. Maar als we Marjolein moeten geloven kan zij er ook wat van...
Precies wat ik ook dacht.
Maar misschien wordt vloeken wel getolereerd als een proef mislukt en je misschien wel moet vertrekken..
There's no show like a reality show ;)