Auteur Topic: [kandidaat] Eva  (gelezen 56272 keer)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #40 Gepost op: 9-09-2009, 20:04:33 »
Nog nooit gehoord van; "Al wat je zegt kan tegen je gebruikt worden" kortom hetgeen wat je niet zegt kan ook niet ten laste worden gelegd...

Nou, geniet nog maar even verder van je zwart/wit visie op de wereld.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #41 Gepost op: 9-09-2009, 20:05:04 »
Leg uit!

Ze gaf het zelf aan op de finale eilandraad  ::vergroot::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #42 Gepost op: 9-09-2009, 20:05:50 »
Volgens mij kunnen we wel uren discussieren maar kunnen we dat beter in een ander topic doen het gaat niet meer over Eva namelijk, en ik ben het niet eens met je Richard dus ik hou erover op jij je gelijk ik me gelijk goed? ;) Als je echt verder wil discussieren je weet me te vinden. ::rofl:: ;)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #43 Gepost op: 9-09-2009, 20:05:54 »
Ik snap dan weer niet waarom je haar niet Robinsonwaardig vindt als je wel vindt dat ze verdiend heeft gewonnen. Dat is nogal tegenstrijdig.
heel simpel, als je wint of verdiend hebt gewonnen hoef je niet gelijk robinsonwaardig te zijn ::jaja::
Ik denk niet dat Yin helemaal alleen op een eiland kan overleven, maar het spel heeft ze slim gespeeld en daardoor gewonnen, met een groep kan ze geweldig overweg
Frank, al dump je hem midden in het oerwoud, hij zal zich staande weten te houden ;D
dat noem ik robinsonwaardig
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #44 Gepost op: 9-09-2009, 20:06:44 »
Ze gaf het zelf aan op de finale eilandraad  ::vergroot::

Ik geloof niet dat ik Yin heb horen vertellen waarom ik geluk heb gehad met het winnen van de pool...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #45 Gepost op: 9-09-2009, 20:07:38 »
Nou, geniet nog maar even verder van je zwart/wit visie op de wereld.

Ik ben idd kleurenblind  :-\\

Wat is jou excuus?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #46 Gepost op: 9-09-2009, 20:08:53 »
 ::ontopic::  Ik snap niets meer van dit forum... in de draad van Simone gaat het over Olga... en in de draad van Eva gaat het over Yin.... ???
Zullen we een topic over Yin openen... kunnen jullie daar verder praten over Eva ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #47 Gepost op: 9-09-2009, 20:09:08 »
heel simpel, als je wint of verdiend hebt gewonnen hoef je niet gelijk robinsonwaardig te zijn ::jaja::
Ik denk niet dat Yin helemaal alleen op een eiland kan overleven,

Ik denk juist van wel, maar goed dat weten we niet.

Citaat
maar het spel heeft ze slim gespeeld en daardoor gewonnen, met een groep kan ze geweldig overweg

Mee eens, en dat vind ik dus voldoende om als Robinsonwaardig gezien te worden.

Citaat
Frank, al dump je hem midden in het oerwoud, hij zal zich staande weten te houden ;D
dat noem ik robinsonwaardig

Tsja, maar Frank vond ik dan weer niet heel sterk qua gameplay. Ook niet slecht of zo, maar in ieder geval niet een interessante speler.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #48 Gepost op: 9-09-2009, 20:11:08 »
Ik geloof niet dat ik Yin heb horen vertellen waarom ik geluk heb gehad met het winnen van de pool...

Ik ook niet ::vergroot:: Enkel dat de factor geluk een grote rol speelde voor een finaleplaats.

Terug  ::ontopic:: graag

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #49 Gepost op: 9-09-2009, 20:11:26 »
Ik ben idd kleurenblind  :-\\

Kleurenblinden zien de wereld niet in zwart/wit

Citaat
Wat is jou excuus?

Waar heb ik een excuus voor nodig?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #50 Gepost op: 9-09-2009, 20:24:06 »
Waar heb ik een excuus voor nodig?

Dat je andere posts afkraakt als zwart/wit terwijl je commentaar ook niet al te kleurrijk is...   

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #51 Gepost op: 9-09-2009, 20:31:30 »
Dat je andere posts afkraakt als zwart/wit

Het enige dat ik als zwart/wit aanduidt is jouw visie dat slechts datgene wat je letterlijk zegt tegen je gebruikt kan/mag worden.

Dat is namelijk imo echt volstrekte onzin, zowel in het spel ER als in het echte leven.

Citaat
terwijl je commentaar ook niet al te kleurrijk is... 

Ik weet niet precies wat je hier mee bedoelt, maar met zwart/wit visies heeft het volgens mij weinig te maken. Als dat wel zo is, dan hoor ik graag van je welke mening van mij jij te zwart/wit vindt.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #52 Gepost op: 9-09-2009, 20:32:49 »
 ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #53 Gepost op: 9-09-2009, 20:37:30 »
::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic::

Ik vond dat Eva het goed heeft aangepakt met die gelijkstand, haar valt niet veel te verwijten  ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #54 Gepost op: 9-09-2009, 20:41:00 »
Ik vond dat Eva het goed heeft aangepakt met die gelijkstand, haar valt niet veel te verwijten  ;)

Tja, iemand heeft het voortouw genomen en wordt daar uiteindelijk op afgerekend... Als iemand anders iets gezegd had was die persoon waarschijnlijk het haasje geweest... op dat moment ken je de mensen meestal niet goed genoeg om een afgewogen besluit te maken... Dus eigenlijk ben ik het wel met je eens... en hoewel Eva het zei, was de rest het er blijkbaar uiteindelijk wel mee eens...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #55 Gepost op: 9-09-2009, 20:42:09 »
Dank Dwaastoo, idd liever weer  ::ontopic::


Over Yin is vorig jaar genoeg gezegd, over haar Robinsonwaardigheid en die van anderen zou wellicht een ander topic beter geschikt zijn.

Hier graag weer verder over Eva, al of niet over de discussie met Carine
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #56 Gepost op: 9-09-2009, 20:42:58 »
Een hele reeks irritante smilies..

Als je even mee had gelezen had je kunnen weten dat deze discussie wel degelijk ontopic is. De stelling van Reaver is dat Carine geen reden had om Eva te beschuldigen aangezien Eva niet letterlijk heeft gezegd dat ze Carine minder positief vond. Mijn stelling is dat dit niet klopt omdat door te zeggen dat Yolande postiever is Eva indirect impliceert dat Carine minder postief is (lijkt me eigenlijk vrij logisch ook) en dat daarom Carine wel degelijk een reden heeft om Carine te beschuldigen.

Daarnaast is deze manier van proberen haar handen schoon te wassen een slechte tactische zet van Eva, vind ik.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #57 Gepost op: 9-09-2009, 20:43:55 »
Ik geloof niet dat ik Yin heb horen vertellen waarom ik geluk heb gehad met het winnen van de pool...
maar als je dus geen geluk had, dan had je kennis voor af >:D

Ik hoop dat Eva ver komt ::jaja::
Menno is gek

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #58 Gepost op: 9-09-2009, 20:45:04 »
maar als je dus geen geluk had, dan had je kennis voor af >:D

Mensenkennis ja, en kennis van het spelletje...

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [kandidaat] Eva
« Reactie #59 Gepost op: 9-09-2009, 20:45:24 »
Als je even mee had gelezen had je kunnen weten dat deze discussie wel degelijk ontopic is.
het ging net 12 posts over yin ::jaja::
Menno is gek