Auteur Topic: [kandidaat] Marina  (gelezen 84775 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #20 Gepost op: 3-09-2009, 22:32:44 »
Ze kwam me al zo bekend voor, ik kon haar echter niet direct plaatsen!

De vaardigheden (vuur maken) die ze daar heeft opgedaan hebben haar waarschijnlijk de finaleplaats bezorgd.

Dacht ik ook  ::vergroot::

Al herinner ik me niet meer op welke manier ze daar vuur maakten voor de bootproef.  Op de aparte eilanden kregen ze een bepaalde hoeveelheid lucifers mee...  maar ervaring in dit soort zaken kan handig en in dit geval de doorslag geven...

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #21 Gepost op: 4-09-2009, 01:55:04 »
Marina heeft inderdaad in terra Incognita gezeten, lijkt me wel een aardige vrouw maar, ze moet niet denken dat ze er al is met die Finale plaats. :)

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #22 Gepost op: 4-09-2009, 18:15:12 »
heb het moeten opnemen en net naar gekeken.
Ik zou er niet zo blij mee zijn , ik vind het een beetje een vergiftigd geschenk maar dat zullen we wel zien op het einde in de finale, kan me wel indenken dat je op dat moment superblij bent dat je al weet dat je er tot op het einde inzit, als het weer niet veranderd want robinson heeft al in het verleden nog zo'n geschenken afgepakt en dan vlieg je er zo meeteen weer uit (afrekenen) spannend toch al ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #23 Gepost op: 4-09-2009, 23:03:48 »
De kans dat ze wint is nogal klein. Ik denk dat er bij de rest toch een soort sentiment heerst van: zij heeft het al gehaald, en wij moeten er nog voor werken. In de finale zal dan veel sneller de lotgenoot van de jury worden gekozen, en dat is dus niet Marina.

En ik herkende haar ook uit Terra Incognita ja. Na Prince dus de tweede Robinson-kandidaat die we al kenden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #24 Gepost op: 4-09-2009, 23:16:32 »
Denk ook dat Marina er nog niet is met die finaleplaats. Ze moet het eerst nog maar eens ongeschonden zien te halen. Het kan een flink blok aan je been zijn, en ik durf te wedden dat ze soms hoopt dat ze die immuniteit NIET gewonnen had.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #25 Gepost op: 4-09-2009, 23:19:01 »
Denk ook dat Marina er nog niet is met die finaleplaats. Ze moet het eerst nog maar eens ongeschonden zien te halen. Het kan een flink blok aan je been zijn, en ik durf te wedden dat ze soms hoopt dat ze die immuniteit NIET gewonnen had.
weet niet hoor, lijkt me niet echt het type dat zonder die immuniteit de finale zou kunnen halen :)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #26 Gepost op: 4-09-2009, 23:32:57 »
Ik weet niet hoe ver ze in TI is gekomen. Ik denk wel dat ze voor haar plekje zou vechten (in de goede zin van het woord), en dat ze ervoor zal willen zorgen dat de andere kampleden haar die finaleplek gaan gunnen, die ze nu in de schoot geworpen heeft gekregen. Nou ja, ze heeft die proef eerst moeten winnen, uiteraard.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #27 Gepost op: 4-09-2009, 23:36:54 »
Ik weet niet hoe ver ze in TI is gekomen.

Niet ver. Vlak voor de 'samensmelting' (die was er niet, maar het moment toen ongeveer de helft van de kandidaten naar een nieuw eiland ging) viel ze af. Ik kan het me niet precies meer herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #28 Gepost op: 4-09-2009, 23:44:13 »
dan heeft ze hier puur geluk dat ze wel die supervrijstelling in het kwadraat te pakken heeft gekregen.

Ik heb nog steeds het vermoeden dat het allemaal anders loopt dan iedereen nu denkt.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #29 Gepost op: 5-09-2009, 00:17:33 »
dan heeft ze hier puur geluk dat ze wel die supervrijstelling in het kwadraat te pakken heeft gekregen.


Puur geluk is een beetje kort door de bocht vind ik... de anderen hadden duidelijk een fysiek voordeel met het zwemmen/duiken, maar hadden problemen met de eetproef en de meeste nog meer problemen met vuur maken.

Dat is net het mooie aan die combinatieproeven, alle aspecten tellen. 

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #30 Gepost op: 5-09-2009, 10:28:57 »
Puur geluk is een beetje kort door de bocht vind ik...

Dat is net het mooie aan die combinatieproeven, alle aspecten tellen. 
Met puur geluk bedoel ik dus precies te zeggen wat jij hier zegt, vertaal het als een “mazzeltje“ dat ze juist met deze proef de winnares was.
« Laatst bewerkt op: 5-09-2009, 10:32:30 door Bodejos »

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #31 Gepost op: 6-09-2009, 17:16:06 »
Is het iemand opgevallen dat ze over Bea zei, vlak na het graven en "er zit koraal in de grond"-gedoe?

"Rustig aan meisje, misschien mag je morgen weer naar huis"
En toen zo'n blik naar een mede-expeditielid van: "Haha, ik weet wat er gaat gebeuren".

Best eng nietwaar:P?
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #32 Gepost op: 6-09-2009, 17:18:00 »
"Rustig aan meisje, misschien mag je morgen weer naar huis"
En toen zo'n blik naar een mede-expeditielid van: "Haha, ik weet wat er gaat gebeuren".

Volgens mij was die blik naar Simone. En Simone moest natuurljk de lijst nog opstellen.
En aangezien ze het al eerder op een negatieve manier over Bea gehad hadden... kan ik me voorstellen dat Marina al een beetje verwachtte dat Bea onderaan zou komen te staan.
The sun came up and reality set in.

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #33 Gepost op: 6-09-2009, 17:24:33 »
...En Simone moest natuurljk de lijst nog opstellen...

Als ik het goed heb is haar naam Sabine:P. Maar verder heb je gelijk, ze keek inderdaad naar Sabine. Dat verklaart het toeval dan ook weer:P
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #34 Gepost op: 6-09-2009, 17:27:05 »
Als ik het goed heb is haar naam Sabine:P. Maar verder heb je gelijk, ze keek inderdaad naar Sabine. Dat verklaart het toeval dan ook weer:P

Excuus je hebt gelijk. Ik heb net het verslag gemaakt maar ben de namen en gezichten nog niet echt machtig :P
The sun came up and reality set in.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #35 Gepost op: 6-09-2009, 21:25:00 »
Is het iemand opgevallen dat ze over Bea zei, vlak na het graven en "er zit koraal in de grond"-gedoe?

"Rustig aan meisje, misschien mag je morgen weer naar huis"
En toen zo'n blik naar een mede-expeditielid van: "Haha, ik weet wat er gaat gebeuren".

Best eng nietwaar:P?

Eng, of bitchy en arrogant. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #36 Gepost op: 6-09-2009, 22:07:31 »
Eng, of bitchy en arrogant. :-\\

Dus ideaal voor in een programma als dit  ;D

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #37 Gepost op: 6-09-2009, 22:09:46 »
Dus ideaal voor in een programma als dit  ;D

::jaja:: (en voor ons forum... :P)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #38 Gepost op: 6-09-2009, 22:25:27 »
Dus ideaal voor in een programma als dit  ;D

Dat is helemaal waar. ;D Heb je de 'bitch slap' van Marina in de reclame voor de volgende aflevering gezien? ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #39 Gepost op: 6-09-2009, 22:49:28 »
Ze heeft in aflevering 1 ff met haar sokken gemept  ::jaja:: maar eerst liet ze er ff aan ruiken  ;D