Auteur Topic: [kandidaat] Marina  (gelezen 85040 keer)

Offline Robin2003

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #80 Gepost op: 8-10-2009, 23:56:26 »
Ik vraag me af hoe ze er zelf over dacht (haar rol/finaleplaats) voordat Eddy haar hier over bevroeg. Ik kreeg het idee dat hij woorden bij haar in de mond legde. Ik heb haar voor deze eilandraad er nog niet over gehoord. Speelt Eddy een psychologisch spelletje met zijn suggestieve vragen (die hij in dezelfde zin zelf bevestigd ::))?

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #81 Gepost op: 9-10-2009, 00:08:35 »
Speelt Eddy een psychologisch spelletje met zijn suggestieve vragen (die hij in dezelfde zin zelf bevestigd ::))?
m.a.w.  ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw:: Een retorische vraag
« Laatst bewerkt op: 9-10-2009, 02:01:15 door Sprien, Reden: smileyfix! »

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #82 Gepost op: 9-10-2009, 08:45:23 »
Als men hier dan klaagt over zeurders op het eiland, dan is dit toch wel het toppunt: je gaat naar de finale en dan vindt je er daarom niet zoveel meer aan. Ik zou zeggen geniet van de ervaring, ga lekker uitzoeken hoe je kan overleven, zonder stress en zonder oeverloze concurrentie en achterklap.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #83 Gepost op: 9-10-2009, 10:17:02 »

Als men hier dan klaagt over zeurders op het eiland, dan is dit toch wel het toppunt: je gaat naar de finale en dan vindt je er daarom niet zoveel meer aan. Ik zou zeggen geniet van de ervaring, ga lekker uitzoeken hoe je kan overleven, zonder stress en zonder oeverloze concurrentie en achterklap.
Kan me hier alleen maar bij aansluiten!!!!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #84 Gepost op: 9-10-2009, 11:30:29 »
Ik vind niet dat ze zeurt. Ze verteld alleen maar dat er wel degelijk nadelen zitten aan die finaleplaats. Voor haar is de spanning uit t spel.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #85 Gepost op: 9-10-2009, 11:48:44 »
Ze zei ook dat ze misschien een baaldag had en dat ze er de volgende dag anders over zou denken. Ik hoop het, want als je gaat zitten sikkeneuren over de finaleplek dan heb je er weinig aan.
Nog even niks.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #86 Gepost op: 9-10-2009, 11:50:50 »
Ik vind niet dat ze zeurt. Ze verteld alleen maar dat er wel degelijk nadelen zitten aan die finaleplaats. Voor haar is de spanning uit t spel.
En tot de eilandraad heeft zij geen moment over haar nu-al-zekere-finaleplaats gepiekerd.
Het is pas begonnen NA de eilandraad. E.R. is gewoon een psychologisch spelletje. Mensen in een situatie plaatsen, en kijken hoe ze er op reageren. Als Eddy haar die vraag niet had gesteld, zou ze volgens mij nooit over haar bevoorrechte positie lopen nadenken.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #87 Gepost op: 9-10-2009, 12:11:22 »
Je kunt nooit weten waarover een ander piekert of wat hij denkt.
Zij heeft een eerlijk antwoord gegeven op de vraag van EZ

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #88 Gepost op: 9-10-2009, 12:53:30 »
Je kunt nooit weten waarover een ander piekert of wat hij denkt.
Zij heeft een eerlijk antwoord gegeven op de vraag van EZ

Wat kan ze ontzettend zeuren zeg, dat lijkt me pas frustrerend.
Ze heeft finaleplaats op zak, zekerheid tot op het eind en dan gaat ze zitten klagen.
Alle kandidaten hebben stress, moeten het spel spelen om er niet uitgegooid te worden en mevrouw vindt zichzelf zielig. Marina GO HOME!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #89 Gepost op: 9-10-2009, 13:06:08 »
Als men hier dan klaagt over zeurders op het eiland, dan is dit toch wel het toppunt: je gaat naar de finale en dan vindt je er daarom niet zoveel meer aan. Ik zou zeggen geniet van de ervaring, ga lekker uitzoeken hoe je kan overleven, zonder stress en zonder oeverloze concurrentie en achterklap.

De één gaat erheen voor het overleven opzich, de ander gaat erheen voor het spel, de spanning en jezelf in het spel proberen te blijven houden. Ik kan me goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van, goh, ik zit hier eigenlijk maar te wachten tot de finale komt, tot die tijd heb ik niks te vrezen. Ik zou er zelf namelijk ook heen gaan met de motivatie om de finale te bereiken en uiteindelijk te winnen en als die motivatie gelijk al weggenomen wordt omdat je al in de finale zit, is het logisch dat je je enigszins verveelt.

En tot de eilandraad heeft zij geen moment over haar nu-al-zekere-finaleplaats gepiekerd.
Het is pas begonnen NA de eilandraad. E.R. is gewoon een psychologisch spelletje. Mensen in een situatie plaatsen, en kijken hoe ze er op reageren. Als Eddy haar die vraag niet had gesteld, zou ze volgens mij nooit over haar bevoorrechte positie lopen nadenken.
Dat weet je helemaal niet, Marina kon al zat lang met die gedachte in haar hoofd zitten of heeft ze die al wel besproken maar is dat nooit op tv gekomen. Eddy en Evy vragen baseren hun vragen meestal op wat er de afgelopen tijd is gebeurd in het kamp.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #90 Gepost op: 9-10-2009, 13:15:17 »
Wat kan ze ontzettend zeuren zeg, dat lijkt me pas frustrerend.
Ze heeft finaleplaats op zak, zekerheid tot op het eind en dan gaat ze zitten klagen.
Alle kandidaten hebben stress, moeten het spel spelen om er niet uitgegooid te worden en mevrouw vindt zichzelf zielig. Marina GO HOME!

Tjemig ik vind dit wel zwaar overtrokken, heb jij een andere uitzending gezien als wij? Waneer zegt ze dat ze zichzelf zielig vind. Het lijkt me dat je haar gewoon niet mag.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #91 Gepost op: 9-10-2009, 15:46:12 »
Je kunt nooit weten waarover een ander piekert of wat hij denkt.
Zij heeft een eerlijk antwoord gegeven op de vraag van EZ
hi
Marina is denk ik toch eerlijk (mijn mening) ,kweet ook niet hoe ik zou reageren als je onmiddellijk in de finale zou titten na 1 proef
denk eerste reactie kei tof,maar kan me inbeelden dat je soms toch ergenissen hebt na een tijdje
Ze mag haar mening zeggen ,en ze is toch nog altijd positief
dieren zijn je echte vrienden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #92 Gepost op: 9-10-2009, 16:00:10 »
Het ging er ook om dat er haar als finaliste ook bepaalde zaken niet gegund zal worden, bv luxeprijzen en waarschijnlijk ook de eindoverwinning niet...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #93 Gepost op: 9-10-2009, 17:00:47 »
Het ging er ook om dat er haar als finaliste ook bepaalde zaken niet gegund zal worden, bv luxeprijzen en waarschijnlijk ook de eindoverwinning niet...

Prima dat mag ze toch best zeggen? Maar er zijn mensen die vinden dat gezeur en gunnen haar niet eens meer de expeditie. Das pas zielig.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #94 Gepost op: 9-10-2009, 22:45:21 »
Als men hier dan klaagt over zeurders op het eiland, dan is dit toch wel het toppunt: je gaat naar de finale en dan vindt je er daarom niet zoveel meer aan. Ik zou zeggen geniet van de ervaring, ga lekker uitzoeken hoe je kan overleven, zonder stress en zonder oeverloze concurrentie en achterklap.

Ik denk dat Marina gelijk heeft als het gaat om het beleven van het spel, dat beleeft zij zeker anders dan degene die (nog)moeten knokken voor een finaleplaats. Het zijn terechte  en reele opmerkingen van haar, het duurde alleen lang eer ze er over begon. ;) En voor de produktie was het waarschijnlijk niet de vraag of ze erover zou beginnen maar wanneer, leuke twist aan ER ::ok::

Ik vind dus niet dat ze zeurt, als ze wil genieten van het niets doen had ze wel een ClubMed vakantie geboekt....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #95 Gepost op: 9-10-2009, 22:54:01 »
Ik vraag me af hoe ze er zelf over dacht (haar rol/finaleplaats) voordat Eddy haar hier over bevroeg. Ik kreeg het idee dat hij woorden bij haar in de mond legde. Ik heb haar voor deze eilandraad er nog niet over gehoord.

Zo kwam het op mij ook over. Nadat Eddy er op het eiland iets over had gevraagd, bleef ze er opeens in hangen.
Misschien inderdaad ook niet zo handig van Eddy, want nu wordt het wellicht een "self-fulfilling prophecy".
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #96 Gepost op: 10-10-2009, 13:17:13 »
Ik kan me best voorstellen dat ze het niet leuk vindt dat de spanning eraf is. Maar dat kun je beter voor je houden, óf je moet daad bij woord voegen en die immuniteit inleveren. Maar ik zou de anderen er niet mee lastig vallen, die zouden stuk voor stuk een moord doen voor die ketting.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #97 Gepost op: 11-10-2009, 18:00:36 »
Zo kwam het op mij ook over. Nadat Eddy er op het eiland iets over had gevraagd, bleef ze er opeens in hangen.
Misschien inderdaad ook niet zo handig van Eddy, want nu wordt het wellicht een "self-fulfilling prophecy".

Ik had ook een beetje een self-fulfilling prophecy gedoe. Marina heeft er tot nu toe nog niet over geklaagd, en nu ineens wel.
Goed ik snap verder ook wel dat het niet altijd relaxed is om zo'n ketting te hebben, maar dan moet ze andere doelen gaan stellen (zoveel mogelijk vrienden maken, of zoveel mogelijk eten vinden, of iets in die richting)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #98 Gepost op: 14-10-2009, 11:17:28 »
Misschien zou ze haar onschendbaarheid moeten opgeven? Dat zou haar wel meer credit geven denk ik bij de anderen! En dan kan ze het spel 'echt' gaan beleven!
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #99 Gepost op: 14-10-2009, 15:17:22 »
Misschien zou ze haar onschendbaarheid moeten opgeven? Dat zou haar wel meer credit geven denk ik bij de anderen! En dan kan ze het spel 'echt' gaan beleven!

Ik vrees dat ze dan een te gemakkelijk doelwit is en direct eruit zal gestemd worden als tactische move.