Auteur Topic: [kandidaat] Marina  (gelezen 85171 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #60 Gepost op: 19-09-2009, 18:17:42 »
Ik vond Marina afgelopen aflevering veel leuker dan in de eerste aflevering, eigenlijk. Heb me zeker niet aan haar geërgerd, en dat deed ik wel in de eerste aflevering.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #61 Gepost op: 24-09-2009, 21:43:36 »
Ik begin haar echt sympatiek te vinden.
De eerste aflevering had ik haar het liefste op de boot terug naar huis,
maar nu komt ze pas echt los denk ik.
Zonder het gezeur van de andere vrouwen,
jawel, Marina heeft het helemaal goed gemaakt voor mij!  ::ok::
There's no show like a reality show ;)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #62 Gepost op: 24-09-2009, 22:50:16 »
ik vind haar nu ook veel leuker

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #63 Gepost op: 24-09-2009, 23:10:32 »
Zo te zien heeft ouwe snoeper Marcel Marina nu al helemaal ingepalmd. Misschien is ie toch terug gekomen op dat hij haar te oud vond.  ::rofl::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #64 Gepost op: 24-09-2009, 23:23:46 »
Ik vind haar een moordwijf een vrouw met ballen. Ze staat haar mannetje wel.
Als ze zo doorgaat heeft ze de finaleplaats nog verdiend ook.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #65 Gepost op: 25-09-2009, 11:49:03 »
3 afleveringen immuniteit voor de leider is een beetje teveel van het goede.
Ik heb deze uitspreek van JP van ER2005 gehaald. Maar ook al had hij het over de leider en immuniteit, het principe is hetzelfde; en dit moet niet te lang duren.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #66 Gepost op: 25-09-2009, 12:49:15 »
Ik heb deze uitspreek van JP van ER2005 gehaald. Maar ook al had hij het over de leider en immuniteit, het principe is hetzelfde; en dit moet niet te lang duren.

Die positie als leider werd ook gegeven en zorgde een voordeel tegenover andere kampgenoten die geen kans maakte op deze immuniteit. (Uit dat standpunt kon ik Carl wel volgen)

Bij de proef kwam Marina als laatste aan van het fysieke gedeelte en kon alsnog iedereen achter zich laten.  Op dat moment kreeg iedereen de kans dus op dat gebied is het verdient... Ten opzichte van de mannen is dat weer een andere zaak.

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #67 Gepost op: 26-09-2009, 14:55:43 »
hi allen

ja ja Marina denk dat er veel hun mening misschien moeten herzien of hebben hun mening al herzien .
Toen ze alleen moest vertrekken ,zouden er misschien andere beginnen te zagen ,zij was heel kordaat ,tof leuk
Leuk met Marcel:" wij zijn de 2 oudste met de denkproef.En zo te zien in de volgende aflevering wil ze Marcel zeker niet laten gaan ::jaja::
en ik denk dat ze goed met de mannen omkan ,denk dat ze dat zo wel wat gewoon is door haar werk hier in Antwerpen ::ok::
 ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #68 Gepost op: 27-09-2009, 01:08:13 »
Toen ze alleen moest vertrekken ,zouden er misschien andere beginnen te zagen ,zij was heel kordaat ,tof leuk

Ik denk dat Marina juist om het feit dat iedereen daar aan het zagen was zo blij was dat ze ergens anders heen mocht.

En inderdaad zeg, een vrouw met ballen dit. Ik vind ook al een stuk minder erg dat ze al finalist is, want zonder die proef had ze een grote kans gemaakt om het zo ook wel te halen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #69 Gepost op: 28-09-2009, 16:51:01 »
Marina met haar volle borst vooruit en dan al die kerels achter haar aan geweldig. ::rofl:: ::ok:: Ik vind Marina wel aardig en ze doet het ook anders niet onaardig, ze heeft wel Robinson kwaliteiten maar, dat je met 1 proef al gelijk in de Finale staat vind ik mij te hoog gegrepen wat vinden jullie nou daarvan,?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #70 Gepost op: 28-09-2009, 17:03:10 »
Wat mij opviel was dat toen ze in het kamp waren ze geen vuur kon krijgen. Terwijl ze net die proef had gewonnen. (eerste aflevering)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #71 Gepost op: 28-09-2009, 17:05:21 »
Wat mij opviel was dat toen ze in het kamp waren ze geen vuur kon krijgen. Terwijl ze net die proef had gewonnen. (eerste aflevering)

 ::jaja:: klopt dat was nog bij de Damesgroep op Kamp Zuid.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #72 Gepost op: 28-09-2009, 20:18:32 »
Dat geeft maar weer aan hoe hoog het geluksgehalte is in ER bij het maken van vuur. En dat die eerste proef dus veel te zwaar weegt.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #73 Gepost op: 28-09-2009, 20:25:36 »
Wat mij opviel was dat toen ze in het kamp waren ze geen vuur kon krijgen. Terwijl ze net die proef had gewonnen. (eerste aflevering)

ja dat heb ik ook gezien, misschien waren de bestanddelen te vochtig en dan heb je zowiezo al een probleem , toch is mij ook opgevallen dat wanneer ze alleen op het eiland NOORD zat, ze  een groot vuur had, zou ze dat alleen aangekregen hebben of heeft de crew dat aangestoken ?
het is een kwestie van met droge ingrediënten te beginnen, ook viel mij op dat ze mentaal sterk is vooral als oudste , trouwens alle oudsten , de jongere deelneemsters hebben honger of heimwee en vallen bijna flauw, dat zegt toch wel iets  ::oink::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #74 Gepost op: 28-09-2009, 21:02:32 »
de crew heeft die echt niet aangestoken hoor, heeft ze helemaal zelf moeten doen.

Offline asi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #75 Gepost op: 1-10-2009, 15:07:52 »
Ben ook benieuwd hoe ze het gaat doen naarmate de dagen/weken vorderen. Blijft ze gemotiveerd
nu ze immuniteit heeft tot het einde...
kan me voorstellen dat de spanning die je beleeft tijdens proeven en eilandraden afneemt voor je als je toch niet weg hoeft!

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #76 Gepost op: 2-10-2009, 14:16:56 »
ja dat heb ik ook gezien, misschien waren de bestanddelen te vochtig en dan heb je zowiezo al een probleem , toch is mij ook opgevallen dat wanneer ze alleen op het eiland NOORD zat, ze  een groot vuur had, zou ze dat alleen aangekregen hebben of heeft de crew dat aangestoken ?
het is een kwestie van met droge ingrediënten te beginnen, ook viel mij op dat ze mentaal sterk is vooral als oudste , trouwens alle oudsten , de jongere deelneemsters hebben honger of heimwee en vallen bijna flauw, dat zegt toch wel iets  ::oink::
hi
de ouderen hebben al wat meer levenservaring ::rofl::
ze doen het inderdaad goed ::jaja::
doe zo verder leeftijdsgenoten ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #77 Gepost op: 8-10-2009, 22:08:51 »
Beetje vreemd dat ze nu hardop zegt dat ze de immuniteit een 'vergiftigd geschenk' vindt. Dat kan ze beter voor zichzelf houden. Nu gaan andere mensen zich alleen maar aan haar ergeren: Wat zeurt ze?! Ik had die immuniteit graag gehad!"

Ik betwijfel ten zeerste of ze anders wél bij de drie meest waardevolle kampleden was gekozen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline semadima

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • kritiek krijgen doet beter leven
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #78 Gepost op: 8-10-2009, 23:43:31 »
Nu gaan andere mensen zich alleen maar aan haar ergeren: Wat zeurt ze?! Ik had die immuniteit graag gehad!"

welke andere mensen ?? thuis of op het eiland, zeuren ??
ik denk dat iedereen die immuniteit graag had gehad, of niet ?
eerder had ik al geschreven dat het een vergiftigd geschenk was en ze neemt mij de woorden uit de mond, toch is ze op haar hoede , ze zegt niet veel en blijft op de achtergrond, spijtig, denk wel dat ze pittig uit de hoek kan komen, misschien later
« Laatst bewerkt op: 9-10-2009, 02:00:38 door Sprien, Reden: quotefix! »

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marina
« Reactie #79 Gepost op: 8-10-2009, 23:48:39 »
Ik betwijfel ten zeerste of ze anders wél bij de drie meest waardevolle kampleden was gekozen.

Ja viel me ook al op, zou ze dat werkelijk geloofd hebben ::oink::. Misschien belemmert zo'n immuniteitsketting je vermogen tot zelfreflectie  ???