Auteur Topic: [kandidaat] Dennis  (gelezen 112121 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #40 Gepost op: 14-09-2009, 17:08:21 »
Ik vind Dennis juist wel een hele leuke gozer...en laten we eerlijk zijn het oog wil ook wat...jammer dat hij homo is. En dat klagen van hem valt ook wel mee, laten we eerlijk zijn, iedereen weet dat de tv makers personen op een bepaalde manier willen neerzetten. Volgens mij houdt Igor ook wel van de mannenliefde, wat denken jullie?

Ik denk helemaal niks, maar volgens z'n introfilmpje had ie een vriendin.

Met dat neerzetten heb je natuurlijk wel een punt, misschien klaagde Dennis helemaal niet meer dan de rest.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #41 Gepost op: 14-09-2009, 23:12:02 »
Ik vond het klagen van Dennis eigenlijk wel meevallen. En daarbij zei hij over de kikker dat hij vrijwel alles zou gaan doen wat in de expeditie voorbij zou komen (of iets dergelijks) en dat zou je niet verwachten van zo'n persoonlijkheid. ::ok:: dus !
The sun came up and reality set in.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #42 Gepost op: 18-09-2009, 00:35:32 »
Hij was opvallend stil wanneer de andere mannen over Igor aan het 'roddelen' waren aan het kampvuur.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #43 Gepost op: 18-09-2009, 01:11:47 »
Hij was opvallend stil wanneer de andere mannen over Igor aan het 'roddelen' waren aan het kampvuur.
Ja dat vond ik ook al.
Ik vond dat overigens wel een slimme keuze.
There's no show like a reality show ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #44 Gepost op: 18-09-2009, 01:33:18 »
Wat die stilte betreft, ik denk ook dat dat heel bewust was.

Misschien omdat hij vermoedde dat Igor ze kon horen, maar misschien ook wel omdat hij wist dat hij zich dan waarschijnlijk het minst positief zou uitlaten, en niet heel veel bijval verwachtte van de rest. Marcel en Kurt en in iets mindere mate Jeroen zijn van die milde types. Wellicht leek het Dennis op dat moment niet slim om Igor af te vallen?

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #45 Gepost op: 18-09-2009, 01:47:41 »
Ja dat vond ik ook al.
Ik vond dat overigens wel een slimme keuze.

Het verbaast mij niks. Ik vond hem tijdens de vorige aflevering ook al vrij slim overkomen. Dit was ongetwijfeld bewust gedaan. Goede zet!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #46 Gepost op: 18-09-2009, 07:28:58 »
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Dennis de leukste kandidaat vind.
Hij is de enige die een beetje de humor van de expeditie inziet en het niet allemaal even serieus neemt.
Ik vind hem erg grappig en een aanwinst voor het programma  ::bravo:: ::bravo::


Hij kletste niet achter Igor zijn rug vanavond maar gaf wel duidelijk zijn mening op het moment dat het er toe deed.
Hij lijkt me vrij direct en duidelijk en vond het knap dat hij zijn mond kon houden want die Igor haalt het bloed onder je nagels vandaan.

Hoop dat hij nog lang in de expeditie zit  ::joehoe::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #47 Gepost op: 18-09-2009, 08:47:20 »
En misschien houdt Dennis niet van roddelen, maar wilde hij niet perse zichzelf meteen naar voren schuiven als de moralist van het stel.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Tammy Flora

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #48 Gepost op: 18-09-2009, 10:12:36 »
Ik vind Dennis ook echt de leukste kandidaat. Hij is tenminste gewoon lekker zichzelf en heeft absoluut humor. Maarre die Igor die spoort niet helemaal hoor. Alleen gaan slapen en dan een soort van beledigd zijn dat er over je gesproken wordt, tja als je toch wat hersencellen hebt, dan zou je dat enigszins verwachten.
Verder het feit dat Dennis wat stiller was, is toch goed? Ik vond het inderdaad ook heel knap  ::ok:: dat hij zijn mond kon houden, want die Igor is vrij irritant. Ook het feit dat hij opeens onder water gaat, hele rare gast...en communicatief is hij vrij zwak

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #49 Gepost op: 18-09-2009, 10:59:15 »
Hij houdt zijn mond, maar praat er wel over dat hij Igor weg kan stemmen omdat hij zich buiten de groep plaats. Beetje vreemd vond ik dat.
Nog even niks.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #50 Gepost op: 18-09-2009, 12:49:02 »
En misschien houdt Dennis niet van roddelen, maar wilde hij niet perse zichzelf meteen naar voren schuiven als de moralist van het stel.

Haha lol ;D been there done that denkt Clown ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Tammy Flora

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #51 Gepost op: 18-09-2009, 13:56:57 »
Hoezo is dat vreemd? Daar gaat toch heel het spel om en het is logisch dat Igor een grote kans maakt weggestemd te worden vanwege zijn gedrag. Als jij niet deelneemt aan het team en jij trekt continue je eigen plan, dan gaan mensen zich irriteren.......ik bedoel je bent met z'n alleen op z'on eiland, dan kun je of het beste ervan maken of je kunt lekker eigenwijs gaan doen

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #52 Gepost op: 19-09-2009, 15:54:20 »
Misschien omdat hij vermoedde dat Igor ze kon horen, maar misschien ook wel omdat hij wist dat hij zich dan waarschijnlijk het minst positief zou uitlaten, en niet heel veel bijval verwachtte van de rest. Marcel en Kurt en in iets mindere mate Jeroen zijn van die milde types. Wellicht leek het Dennis op dat moment niet slim om Igor af te vallen?

Inderdaad ja, in de commentaarstukjes tussendoor is Dennis juist vaak het negatiefst over Igor. Het lijkt me sterk dat hij niks zei omdat hij uit principe tegen roddelen is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #53 Gepost op: 21-09-2009, 17:30:32 »
Inderdaad ja, in de commentaarstukjes tussendoor is Dennis juist vaak het negatiefst over Igor. Het lijkt me sterk dat hij niks zei omdat hij uit principe tegen roddelen is.

Wat een onzin allemaal.
Ik vind hem helemaal niet negatief en hij was de enige die niet meedeed in de discussie.
Wat hij in de commentaar stukjes heeft gezegd heeft ie ook rechtstreeks gezegd tegen Igor.
Hij gaf duidelijk aan dat Igor met het slapen in de bomen een keuze heeft gemaakt om op dat moment geen onderdeel te zijn van het team. Groot gelijk !
Wat de reden is dat hij zich verder afzijdig hield maakt me niet uit maar hij heeft hiermee in ieder geval punten gescoord en ik vond het een strakke actie.

Vind dat hij het super doet  ::pinokkio::
Hoop dat hij ver gaat komen !

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #54 Gepost op: 28-09-2009, 16:58:06 »
Ik denk dat ze Dennis zeurderig over vinden komen omdat hij zo`n irritante stem heeft, wat ik overigens ook vind, maar qua Expeditie doet hij het best goed tot nu toe vind ik. ::jaja::

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #55 Gepost op: 30-09-2009, 16:11:27 »
Ik denk dat ze Dennis zeurderig over vinden komen omdat hij zo`n irritante stem heeft, wat ik overigens ook vind, maar qua Expeditie doet hij het best goed tot nu toe vind ik. ::jaja::
Wat is dat nou weer voor een onzin!
ik hoor hem alleen maar positief zijn. Hij is nuchter, eerlijk en recht door zee.
Dat waardeer ik!
Ga zo door

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #56 Gepost op: 1-10-2009, 22:37:37 »
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Dennis de leukste kandidaat vind.
Hij is de enige die een beetje de humor van de expeditie inziet en het niet allemaal even serieus neemt.
Ik vind hem erg grappig en een aanwinst voor het programma  ::bravo:: ::bravo::


Hij kletste niet achter Igor zijn rug vanavond maar gaf wel duidelijk zijn mening op het moment dat het er toe deed.
Hij lijkt me vrij direct en duidelijk en vond het knap dat hij zijn mond kon houden want die Igor haalt het bloed onder je nagels vandaan.

Hoop dat hij nog lang in de expeditie zit  ::joehoe::


Nou blijkbaar gaat hij volgende week wel achter Igor z'n rug om over hem kletsen.
En ik vind, net als Nîcky, dat hij een zeurderige stem heeft. Ik vind hem zelfs de minst leuke van de mannen!

(En nu verwacht ik eigenlijk commentaar van Expediteur, lijkt wel of die hem persoonlijk kent ofzo :P)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #57 Gepost op: 1-10-2009, 22:41:44 »
Nee, ik vind hem nog steeds oke ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #58 Gepost op: 1-10-2009, 23:07:46 »
Ik vind hem ook wel okee. Ik erger me gauw aan aangeleerd nichterig gedoe maar dat heeft hij gelukkig niet. Go Dennis!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Dennis
« Reactie #59 Gepost op: 2-10-2009, 01:13:48 »
Nou blijkbaar gaat hij volgende week wel achter Igor z'n rug om over hem kletsen.
En ik vind, net als Nîcky, dat hij een zeurderige stem heeft. Ik vind hem zelfs de minst leuke van de mannen!

(En nu verwacht ik eigenlijk commentaar van Expediteur, lijkt wel of die hem persoonlijk kent ofzo :P)

Inderdaad rfeactie van mij......
Ik ken hem niet maar vind gewoon dat hij het heel goed doet.
Blijkbaar mag dat niet meer gezegd worden op dit forum.
Maar gelukkig ben ik niet de enige die Dennis OK vind.
Heb het gevoel dat hij werkelijk een band heeft met de andere kandidaten.

Inderdaad GO DENNIS!