Auteur Topic: [kandidaat] Jeroen  (gelezen 113147 keer)

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #300 Gepost op: 4-12-2009, 11:32:40 »
Fantastisch spel van deze man. Nooit opgeven en twee keer zoooo dichtbij de feitelijke overwinning. Zonde zonde.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #301 Gepost op: 4-12-2009, 15:40:38 »
Woooooooow Jeroen zonder baard ;D

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #302 Gepost op: 4-12-2009, 17:05:26 »
Woooooooow Jeroen zonder baard ;D
heeel anders idd....maar hij was volgens mij ok wel veeeeeel afgevallen

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #303 Gepost op: 4-12-2009, 19:14:01 »
Ik weet niet wat het is, maar mijn favorieten vallen altijd vlak voor de finale af  :P

De meesten zagen er nu wel beter uit, maar Jeroen had van mij niet alles eraf hoeven scheren

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #304 Gepost op: 4-12-2009, 20:08:10 »
Het leek wel of hij ook geen wenkbrauwen meer had.

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #305 Gepost op: 4-12-2009, 21:29:24 »
Het leek wel of hij ook geen wenkbrauwen meer had.

Nee inderdaad, het was gewoon een biljartbal. Maar die wenkbrauwen waren sowieso al lichter.

Offline abc123

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #306 Gepost op: 6-12-2009, 20:10:17 »
Ik vind het jammer dat jeroen niet gewonnen heeft. Het is een man met een goed en eerlijk hart,
jammer genoeg leert de geschiedenis ons wel dat die mensen meestal niet overwinnen.
nice one jeroen, voor mij - in hoeverre dat ook wat wil zeggen - heb jij wel gewonnen.

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #307 Gepost op: 7-12-2009, 13:52:49 »
Mag ik jullie allemaal bedanken voor jullie reacties op deze site!!
Het was super leuk om maandag op mijn werk alle reacties te lezen, een mooi begin van mijn week.
 ::joehoe::
En Marcel gefeliciteerd ik hoop dat je het lukt om bar "Mensirip" te openen en dat je niet al dat geld uitgeeft aan vrouwen en drank. ;D
We moeten weer een jaartje wachten en hopen dat er weer een 12de seizoen komt.
En ben je mentaal een sterke pannenkoek geef je dan zeker op.
Rita dikke kus en we spreken elkaar. ::bravo::



 

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #308 Gepost op: 7-12-2009, 14:03:25 »
Hoi Jeroen,
leuk dat je hier ook bent! Jammer dat je je baard eraf gehaald hebt, vond je leuker met baard haha.
Heb nog nooit zo gebaald dat er iemand niet in de finale kwam als vorige week toen jij verloor in die proef. Mijn moeder en ik hebben zitten balen en zitten snotteren op de bank, vooral toen je al die dingen zei over dat je hoopte dat je het goed gedaan had. Wij vonden jou de absolute winnaar van dit jaar, zo eerlijk en een natuurlijke leider. Niks dan respect voor jou en de andere 4 mannen natuurlijk, na die lange jungle tocht, wat moet dat zwaar geweest zijn zeg. Ben je veel afgevallen tijdens de expeditie? Mis je het eiland nog wel eens?

Groetjes Ayla
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #309 Gepost op: 7-12-2009, 14:08:13 »
Hey Blokkenkoning, wist gelijk dat je Jeroen was kan niet anders welkom op dit Forum, ::zwaai:: Wat vond jij het zwaarst uit de gehele Expeditie?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #310 Gepost op: 7-12-2009, 14:25:19 »
Ha ha, blokkenkoning... het was inderdaad een naam waardoor ik direct aan Jeroen moest denken.
Gefeliciteerd met je prestatie! En welkom hier...

'Net-niet' is maar een frustrerend resultaat dat je op de cruciale momenten behaalde, hoewel je met je 'net-wel' met enige hulp van Marcel, wel voor gejuich in mijn kamer hebt gehaald. Overigens ook nog bedankt voor die Marcel-imitatie van je! Dat was het meest hilarische moment van de expeditie voor me!

Al met al chapeau! ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #311 Gepost op: 7-12-2009, 15:12:23 »
Hee Jeroen, welkom hier ook leuk dat je meepost!

IK had je de overwinning echt gegunt, ongeloofelijk hoe jij steeds terug kwam!
En ik herkende je zowat niet meer in de eilandraad na de finale ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #312 Gepost op: 7-12-2009, 15:17:41 »
Hoi Jeroen, welkom op dit forum! ::hug::
Erg gewoon, toe je fakkel er steeds net naast ging. :o
Ik bestierf het gewoon, en dan aiiii was Marcel toch nog eerst! Om zot te worden! :\'(
Jij had anders zeker én verdiend ER 2009 gewonnen!! ::jaja::

Zeg, wat we ons hier afvragen: mogen jullie nu alles over ER vertellen zonder beperking, of blijven jullie gehouden aan een (beperkte) geheimhouding? ???
Groetjes!!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #313 Gepost op: 7-12-2009, 15:23:40 »
Had je nou echt het spelletje niet door? Pas na die hint met een koevoet van Marcel?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #314 Gepost op: 7-12-2009, 15:29:15 »
Hallo Jeroen
Leuk je hier op t forum te zien.
Je hebt een geweldige prestatie geleverd, je hebt niks gewonnen daar koop je dus niks voor. Maar die geweldige ervaring zal je van je leven nooit meer vergeten.
En Jeroen...laat alsjeblieft weer een baardje groeien, het stond je zo mooi ::schaam:: ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #315 Gepost op: 7-12-2009, 15:31:46 »
Jeroen...laat alsjeblieft weer een baardje groeien, het stond je zo mooi ::schaam:: ::jaja::

Als lieve vrouwen dat zeggen Jeroen zou ik dat zeker doen... ::ok:: ;) ::hug::

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #316 Gepost op: 7-12-2009, 17:17:18 »
Hey Blokkenkoning, wist gelijk dat je Jeroen was kan niet anders welkom op dit Forum, ::zwaai:: Wat vond jij het zwaarst uit de gehele Expeditie?
Het zwaarst vond ik het moment dat ik voor het eerst zoveel stemmen kreeg na de samensmelting (daarna was ik er wel redelijk aan gewend haha)

Offline sander123

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #317 Gepost op: 7-12-2009, 17:20:27 »
zullen we effe naar de nette gaan kijken ... JEROEN??

die imitatie was echt hilarisch :p heb echt wel gelachen


ik vond het erg jammer dat je niet gewonne had maar ik gunde het marcel ook natuurlijk



toen ik je daar met die puzzel bezig zag werd ik effe niet goed, dennis en marcel waren al ver weg en jij stond daar nog te sukkelen met die laatste cijfers ::rofl:: de moed zou gewoon in mn schoene gezonken zijn, was echt wel een goeie recovery van jou.
Ik vond u een prachtige kandidaat en hoop dat er nog eens een strijd der titanen komt ofzo dat we u dan nog eens in actie kunnen zien ^^

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #318 Gepost op: 7-12-2009, 17:22:38 »
Bedankt voor je antwoord Jeroen, ik had die huldiging gezien op de site leuk hoor heb je verdient, wist je dat Marcel en Rita en Jill en ook Simone ook hier op het Forum zijn, heel veel plezier, je was echt de waardigste Robinson dit jaar samen met Rita en de Marcel hé. ;D

Offline Blokkenkoning

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat] Jeroen
« Reactie #319 Gepost op: 7-12-2009, 17:26:03 »
Had je nou echt het spelletje niet door? Pas na die hint met een koevoet van Marcel?
Véél deelnemers ontkenden dat er buiten de camera om gepraat werd en afspraken werden gemaakt.
Dit was meer voor mij een bewijs dat dit wel gebeurde ik heb ook tegen marcel gezegd dat ik een gesprek prima vond maar wel met de camera erbij (anders hadden jullie die stemafspraak mooi gemist)
Bedankt voor je antwoord Jeroen, ik had die huldiging gezien op de site leuk hoor heb je verdient, wist je dat Marcel en Rita en Jill en ook Simone ook hier op het Forum zijn, heel veel plezier, je was echt de waardigste Robinson dit jaar samen met Rita en de Marcel hé. ;D