Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 50882 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 22-10-2009, 21:44:43 »
Wow. Dolk in je rug is er niks bij. Jeroen krijgt stank voor dank.

Hopelijk wint hij het volgende week van Simone dan is het ByeBye Simone. ::joehoe::

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 22-10-2009, 21:45:29 »
Simone of Jeroen?
100% Simone eruit  ::zwaai:: ::joehoe::

Dit zag ik ook niet aankomen ik dacht eerder aan Marcel en Simone.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 22-10-2009, 21:46:41 »
Hé Marcel, er wordt hier niet gevloekt, hè.

Dat geldt dan ook voor Marjolein!!!

Eindelijk een gave aflevering!!! En dan het einde..Jeroen had ik nooit verwacht!!! echt heel erg jammer. Zag liever Esmeralda of Dennis vertrekken. Beetje stiekem hoe ze doen. En dan alaweer uitvallen tegen Igor. Complimenten voor het winnen van de eetproef. Ik dacht al meteen; dat is echt een proef voor hem!
Hoe hij ook op het laatste nog de hersenen pakt die Marjolein niet had opgekregen!!!  ::ok::
Ik hoop dat Jeroen doorgaat! Aan de proef te zien zal het op geluk aankomen...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 22-10-2009, 21:48:54 »
Geweldige aflevering. Leuk die feestmaal, maar nu is het echt ieder voor zich. De twist op de eilandraad vond ik geweldig. Wel jammer voor Jeroen, maar eigenlijk gun ik iedereen (behalve Igor) wel om ver te komen, dus er moet op iemand gestemd worden. Maar nu er eindelijk open kaart gespeeld wordt, wordt het interessant. Ben heel benieuwd naar volgende week :D

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 22-10-2009, 21:51:32 »
Had Jeroen nu 6 stemmen? Dat is dus twee/derde. Kurt niet denk ik en Igor ook niet en Rita niet, vermoed ik.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Noffeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 22-10-2009, 21:52:17 »
Ik vond het echt een superaflevering, en jeeee wat een verrassend einde. Ik had Simone wel verwacht, maar Jeroen? Nee echt niet....wel jammer, ik vind hem wel tof. Ik sta altijd wel versteld vrouwen als Esmerelda en Simone, zo mannelijk! Echt haar op de tanden, of het nou zo positief is, weet ik niet! :o
Ik hoop dat Simone het duel verliest volgende week....alhoewel, begreep ik nou dat er volgende weeek een aflevering komt met de story so far? Echt belachelijk ::oink:: Ik wil het verdere verloop zien!  ::bravo::
Je wordt zelf niet wit als je een ander zwart maakt!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 22-10-2009, 21:54:58 »
Het mooie aan de nieuwe stemmethode is dat degene die er uit zou vliegen nu verhaal kan halen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 22-10-2009, 21:55:53 »
....alhoewel, begreep ik nou dat er volgende weeek een aflevering komt met de story so far?

Ik meen dat ik hoorde dat die op RTL7 kwam, en dus de reguliere uitzending zal dan wel op RTL5 doorgaan???? ??? ???
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Indri-indri

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 22-10-2009, 21:57:02 »
Ik snap niet dat de anderen zeggen dat Igor liegt. Hij zegt gewoon dat hij egoïstisch is, en dat hij zin had in kokosmelk tijdens de zonsopgang.
Niks mis mee lijkt me. Per slot van rekening had iedereen zijn maag vol, dus delen was niet meteen noodzakelijk.
Daarna bewijst iedereen boter op zijn hoofd te hebben, want nu blijkt maar weer eens dat elke, echt elke deelnemer er voor zichzelf zit.
Deze eilandraad maakt dat overduidelijk.

De potten verwijten de ketel dat hij zwart ziet.
Voor mij is Igor de winnaar.
En er is nog geen enkele andere winnaar geweest in de eerdere versies van ER die er op uit was om een ander die winst te gunnen.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 22-10-2009, 21:57:15 »
Had Jeroen nu 6 stemmen? Dat is dus twee/derde. Kurt niet denk ik en Igor ook niet en Rita niet, vermoed ik.
Denk ook niet dat Simone op hem heeft gestemd...
There's no show like a reality show ;)

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 22-10-2009, 21:58:04 »
Het mooie aan de nieuwe stemmethode is dat degene die er uit zou vliegen nu verhaal kan halen.

Ja dat, en ook dat je er niet direct uitligt. Je krijgt als het ware een tweede kans om terug in het spel te komen, namelijk door het duel te winnen. Is het niet geheel afhankelijk van anderen en zal het lastiger worden een complot te maken!! Leuk!!!! ::ok::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 22-10-2009, 21:58:16 »
Hé Marcel, er wordt hier niet gevloekt, hè.

Dat viel mij ook op. Wel flink doen als je makkelijk kan scoren, maar Marcel komt er mee weg. Zo ook daar waar het betreft even je roes uitslapen. Ernstig minder hoor. En dan wordt er ineens wel onwijs op Jeroen gestemd. Een laffe keuze, maar goed zo kom je er natuurlijk ook in ER. Het is het spel.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 22-10-2009, 21:58:26 »
Denk ook niet dat Simone op hem heeft gestemd...
je hebt gelijk. Had hij wel zes stemmen?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 22-10-2009, 21:59:42 »
Ik meen dat ik hoorde dat die op RTL7 kwam, en dus de reguliere uitzending zal dan wel op RTL5 doorgaan???? ??? ???

Ik denk gewoon op 5, zal wel stom zijn om een samenvatting en een nieuwe aflevering op dezelfde tijd te zetten.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 22-10-2009, 22:04:39 »
Had Jeroen nu 6 stemmen? Dat is dus twee/derde. Kurt niet denk ik en Igor ook niet en Rita niet, vermoed ik.

Ja klopt, vind ik ergens wel vreemd dat hij 6 stemmen krijgen, maar ik heb 2 theorieën:
- we stemmen op als tweede op Jeroen, want die wordt er niet uitgestemd.
- We stemmen op als eerste op  Jeroen, want anderen zullen op hem stemmen (zie vorig punt).

Dus je weet niet welke stemmen er bewust zijn gekozen en welke in mindere mate.
Marjolein wordt hierdoor niet ontterecht 'gevrijwaard' van eliminatie.
Ze was sterk in deze aflevering.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 22-10-2009, 22:05:09 »
Het mooie aan de nieuwe stemmethode is dat degene die er uit zou vliegen nu verhaal kan halen.
dat vind ook ik een leuke wending nmet de eiland raad!! iedereen wist al hoe het allemaal ging en nu niet.

haha die gezichten..

tja dan stem je op iemand of 2 mensen.. en die gene blijft nog een nacht op het eiland..
dan kun je dus wel alles gaan uitleggen aangezien bijv simone nu nog kwader is.. en jeroen ook..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 22-10-2009, 22:07:40 »
Ik heb het niet zo op dit soort kunstjes, het zoveelste nieuwe stemsysteem dat enkel dient om de kandidaten en kijkers eenmalig te verrassen. Door dit soort kunstmatige spelwendingen wordt het laatste beetje initiatief bij de kandidaten weggehaald. Ze kunnen steeds minder proactief optreden en strategische keuzes maken omdat de ingrepen van de productie uiteindelijk toch doorslaggevend zijn. Het spel wordt dit seizoen naar mijn mening teveel gestuurd door de productie.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 22-10-2009, 22:07:49 »
Ik denk gewoon op 5, zal wel stom zijn om een samenvatting en een nieuwe aflevering op dezelfde tijd te zetten.
misschien komy de uitzending erna om half 10.. is toch wel vaker zo met bijvoorbeeld een voorstelaflvering voor afl. 1
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline jeroen vermeule

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 22-10-2009, 22:12:33 »
zo zie je maar dat je nooit voorop moet lopen. Hoe dat ook is van Jeroen. Die zal nu wel een grote kater hebben. Simone ook.
Ik zou echt "Des Duivels" zijn. Hoop toch dat Jeroen doorgaat. En dan die Dennis eruit. Dat is echt een sneaky guy!!!!!


Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 22-10-2009, 22:14:04 »
zo zie je maar dat je nooit voorop moet lopen. Hoe dat ook is van Jeroen. Die zal nu wel een grote kater hebben. Simone ook.
Ik zou echt "Des Duivels" zijn. Hoop toch dat Jeroen doorgaat. En dan die Dennis eruit. Dat is echt een sneaky guy!!!!!


Aflevering 10
Een duel tussen Dennis en Igor, de twee vrienden voor het leven.  >:D >:D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle