Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 50873 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 8
« Reactie #60 Gepost op: 23-10-2009, 00:11:36 »
En daar hebben we even op mogen wachten.  ;)

Da's een feit! ::jaja::

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #61 Gepost op: 23-10-2009, 03:06:57 »
5 stemmen op Jeroen, wat een (onaangename) verrassing. Geen zes trouwens, maar vijf. Simone had er zes.

O, en er is wel degelijk een kotssmiley:  ::kots::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #62 Gepost op: 23-10-2009, 08:18:35 »
Ik geloof dat Dennis, Esmeralda, Marcel en Marina een sterke kliek is. Dus die willen Jeroen eruit, maar van Marjolein en Igor valt het me tegen. Marjolein vind ik leuk maar is een beetje een meeloper,en Igor stemgedrag snap ik nog niet helemaal.
Maar die vier, dat wordt moeilijk om te breken denk ik.

Het is logisch dat Marjolein meestemde met de grote groep, ze moest tenslotte haar eigen hachje redden  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #63 Gepost op: 23-10-2009, 08:43:41 »
Leuke aflevering!

Ik hoop dat Simone volgende week verliest en dat Jeroen blijft!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 8
« Reactie #64 Gepost op: 23-10-2009, 08:52:26 »
Leuke aflevering!

Ik hoop dat Simone volgende week verliest en dat Jeroen blijft!

Same here!! 
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #65 Gepost op: 23-10-2009, 09:11:35 »
 ::bravo::   Wat een superaflevering gisteravond !!   ::bravo::
De proef was goed, het feestmaal leuk, de eetproef weer om te kotsen (maar met een gemotiveerde winnaar ::ok::) en het nieuwe stemsysteem is ook super !! Weggestemd worden en dan (pas de volgende dag) een herkansing krijgen, geweldig. Je blijft dan je eigen lot beslissen en dat is wel so fair !!!

Ik hoop inderdaad niet dat we volgende week The Story So Far krijgen, het is net zo leuk !!!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #66 Gepost op: 23-10-2009, 09:32:39 »
::bravo::   Wat een superaflevering gisteravond !!   ::bravo::
De proef was goed, het feestmaal leuk, de eetproef weer om te kotsen (maar met een gemotiveerde winnaar ::ok::) en het nieuwe stemsysteem is ook super !! Weggestemd worden en dan (pas de volgende dag) een herkansing krijgen, geweldig. Je blijft dan je eigen lot beslissen en dat is wel so fair !!!

Ik hoop inderdaad niet dat we volgende week The Story So Far krijgen, het is net zo leuk !!!


Die is aanstaande zondag om 22.30 uur volgens de TV gids!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #67 Gepost op: 23-10-2009, 09:34:30 »
 ::rofl::Ik geniet met volle teugen!! Vooral van Igor, hij moet het tegen de rest opnemen, wat een hypocrisie in die groep zeg, bahbah...Igor is voor mij de winnaar, al vanaf de eerste keer met de mannen.
De rest leunt allemaal angstvallig op elkaar, en vormt groepjes...pffff...doorsnee hoor..  ::pinokkio::
En Marjolein is grappig, ook zij mag blijven, wat mij betreft.
En die Dennis en Kurt...ik heb er niet zoveel woorden voor  :-X ::ohno:: stokertjes, weinig eigen karakter
 
 


Ik vind dat je Dennis en Kurt heel veel ziet. Hebben een duidelijke mening en dat vind ik juist getuigen van een duidelijk karakter. Ik vind Marjolein, Rita nietszeggende mensen!

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #68 Gepost op: 23-10-2009, 09:35:48 »
Dennis kreeg nul stemmen, dus Igor heeft niet op hem gestemd!

Blijkt toch dat dingen op TV anders worden neergezet.
Als Dennis en Igor echt zo veel discussie hadden had Igor wel op Dennis gestemd.
Dennis was voor zover ik kon zien ook de enige die Igor een compliment gaf, chapeau voor Igor !

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #69 Gepost op: 23-10-2009, 09:37:20 »
Ik heb nog nooit zo genoten als van deze uitzending.  ::rofl::
Geweldig hoe t allemaal ging en nog beter nu er een beetje te zien was hoe ze werkelijk in elkaar steken. Ik walg meer van Dennis als van die eetproeven waarbij ik zat te kokhalzen en dat zegt genoeg. Ik begrijp niet dat Es geen stemmen kreeg.
Oo zeer vermakelijk hoe Sabine t oog wegknalde bij haar verlies.
Er werd daar zo veel geroddeld dat Marina haar mening over Igor al met en dag helemaal omgegooid had.

Je moet wel een beetje opletten, je haalt de namen door elkaar.
Het was Simone die dat oog weggooide en niet Es?????
Wel wakker blijven !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 8
« Reactie #70 Gepost op: 23-10-2009, 09:42:11 »
Dit was echt met afstand de beste aflevering tot nu toe van dit seizoen!  ::ok:: Met een interessant begin, een leuke proef en een verrassend einde! En een aantal mensen die hun ware gezicht hebben laten zien... (vooral Marcel en Kurt) Daarnaast een overdreven reactie dat Esmeralda het eiland had gehaald, het is nu duidelijk wie een 'hechte' groep vormen: Dennis, Marina, Esmeralda, Marcel. Dan een stomdronken Marcel, die uiteindelijk niet eens wordt gestrafd waar Jeroen, die volgens mij veel doet , wel een dolk in zijn rug krijgt. Hoewel het niet mijn favoriete kandidaat is, vind ik het fantastisch dat Igor de rest een poepje heeft laten ruiken... Tot slot hoop ik echt dat Jeroen de proef wint, en dat zo snel mogelijk Dennis, Esmeralda of Marcel van het eiland vliegt... ::joehoe::
Ich bin ein Bärliner!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 8
« Reactie #71 Gepost op: 23-10-2009, 10:25:33 »
::kots:: ::kots:: ::kots:: ::kots:: ::kots:: ::kots::

Die bedoel ik! Maar die is niet van hier hè?
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 8
« Reactie #72 Gepost op: 23-10-2009, 10:27:55 »
5 stemmen op Jeroen, wat een (onaangename) verrassing. Geen zes trouwens, maar vijf. Simone had er zes.

O, en er is wel degelijk een kotssmiley:  ::kots::

Ik heb ´m eindelijk gevonden. Bedankt.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #73 Gepost op: 23-10-2009, 10:37:03 »
Je moet wel een beetje opletten, je haalt de namen door elkaar.
Het was Simone die dat oog weggooide en niet Es?????
Wel wakker blijven !

Om t moeilijker te maken.
Jij bent ook nog niet uitgeslapen ik had t over Sabine ::pinokkio::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #74 Gepost op: 23-10-2009, 11:13:32 »
Ja, de leukste aflevering tot nu toe! Igor bevalt me eigenlijk wel, heerlijk hoe hij doet  ::tandpastasmiley::

Wel jammer dat dan 2 van mijn favorieten volgende week tegen elkaar moeten strijden. Hoop dan toch dat Jeroen wint.

EDIT: Ik was trouwens alweer vergeten dat er 3 nietszeggende mensen uit zijn :P
« Laatst bewerkt op: 23-10-2009, 11:15:05 door TheeZakje »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #75 Gepost op: 23-10-2009, 11:55:57 »
Ik geloof dat Dennis, Esmeralda, Marcel en Marina een sterke kliek is. Dus die willen Jeroen eruit, maar van Marjolein en Igor valt het me tegen. Marjolein vind ik leuk maar is een beetje een meeloper,en Igor stemgedrag snap ik nog niet helemaal.
Maar die vier, dat wordt moeilijk om te breken denk ik.

Als Marjolein het niet had gedaan, had ze zelf misschien de meeste stemmen gekregen en was zij mogelijk afgevallen. Het leek erop dat voormalig noord op Jeroen/Sabine stemde en voormalig zuid op Marjolein/verschillende mensen stemden.
Nog even niks.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #76 Gepost op: 23-10-2009, 12:01:27 »
Als Marjolein het niet had gedaan, had ze zelf misschien de meeste stemmen gekregen en was zij mogelijk afgevallen. Het leek erop dat voormalig noord op Jeroen/Sabine stemde en voormalig zuid op Marjolein/verschillende mensen stemden.
Maar dat betekent, dat het op voormalig Noord algemeen bekend was dat ze op Jeroen en Simone (Sabine is al naar huis ::tandpastasmiley::) gingen stemmen. Want hoe wist Marjolein anders dat dat de  'targets' waren van het 'viermanschap'.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #77 Gepost op: 23-10-2009, 12:08:02 »
Volgens mij zit Marjolein ook wel dicht in het groepje Marina/Esmeralda/Marcel/Dennis. Een paar afleveringen geleden zei Marina(?) wie het meest verdiende om de samensmelting te halen en toen noemde ze Marjolein als één van de eerste.

Oh ja, ik haal Simone en Sabine steeds door elkaar. :P
Nog even niks.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #78 Gepost op: 23-10-2009, 12:12:46 »


Oh ja, ik haal Simone en Sabine steeds door elkaar. :P

Geeft niks daar heb ik ook last van ::rofl::

Offline Passie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #79 Gepost op: 23-10-2009, 12:20:31 »
Blijkt toch dat dingen op TV anders worden neergezet.
Als Dennis en Igor echt zo veel discussie hadden had Igor wel op Dennis gestemd.
Dennis was voor zover ik kon zien ook de enige die Igor een compliment gaf, chapeau voor Igor !
Ja dat klopt, was ik ook redelijk verbaasd over...zegt wel weer iets, Igor is gewoonweg niet voorspelbaar, leuk