Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 50890 keer)

Offline Passie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #40 Gepost op: 22-10-2009, 22:15:38 »
  ::rofl::Ik geniet met volle teugen!! Vooral van Igor, hij moet het tegen de rest opnemen, wat een hypocrisie in die groep zeg, bahbah...Igor is voor mij de winnaar, al vanaf de eerste keer met de mannen.
De rest leunt allemaal angstvallig op elkaar, en vormt groepjes...pffff...doorsnee hoor..  ::pinokkio::
En Marjolein is grappig, ook zij mag blijven, wat mij betreft.
En die Dennis en Kurt...ik heb er niet zoveel woorden voor  :-X ::ohno:: stokertjes, weinig eigen karakter
 
 

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #41 Gepost op: 22-10-2009, 22:17:20 »
Aflevering 10
Een duel tussen Dennis en Igor, de twee vrienden voor het leven.  >:D >:D
Dennis kreeg nul stemmen, dus Igor heeft niet op hem gestemd!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #42 Gepost op: 22-10-2009, 22:19:51 »
Dennis kreeg nul stemmen, dus Igor heeft niet op hem gestemd!
Nee, ik denk dat Igor op Kurt en Jeroen heeft gestemd.
There's no show like a reality show ;)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #43 Gepost op: 22-10-2009, 22:21:36 »
Wauw, beste aflevering tot nu toe,Marcel die zwaar door de mand valt in mijn ogen, een feestje vieren ok maar een vent in de kroeg is een vent s'morgensvroeg!! En die rare reactie van Curd, moeten toch iets gemist hebben als kijkers want ik had totaal niet de indruk dat Igor zich aan het drukken was. Vond dat Igor zich heeeeeeel netjes bleef gedragen onder deze aanvallen, was mij niet gelukt ::ohno:: Stond alleen al daarom helemaal aan zijn kant tijdens de proef en was blij dat hij gewonnen had ::ok:: Was ook leukere tv voor de eilandraad ::trots::

En wat een mes in de rug van Jeroen, zag ik totaal niet aankomen :o Hoop dat hij het toch haalt

Ps: heb de tvgids in huis en daarin staat  ER:the story so far op zondag gepland om half elf ;)

Offline Passie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #44 Gepost op: 22-10-2009, 22:22:40 »
Ik snap niet dat de anderen zeggen dat Igor liegt. Hij zegt gewoon dat hij egoïstisch is, en dat hij zin had in kokosmelk tijdens de zonsopgang.
Niks mis mee lijkt me. Per slot van rekening had iedereen zijn maag vol, dus delen was niet meteen noodzakelijk.
Daarna bewijst iedereen boter op zijn hoofd te hebben, want nu blijkt maar weer eens dat elke, echt elke deelnemer er voor zichzelf zit.
Deze eilandraad maakt dat overduidelijk.

De potten verwijten de ketel dat hij zwart ziet.
Voor mij is Igor de winnaar.
En er is nog geen enkele andere winnaar geweest in de eerdere versies van ER die er op uit was om een ander die winst te gunnen.

Oooo, ik ben het zooo met jou eens, Igor is de winnaar, hij blijft bij zichzelf..kicke!!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 8
« Reactie #45 Gepost op: 22-10-2009, 22:23:20 »
Dat is misschien ook leuk om te kijken ja The Story so far op Zondagavond, Bedankt Weener01. :)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 8
« Reactie #46 Gepost op: 22-10-2009, 22:30:41 »
Ik heb het niet zo op dit soort kunstjes, het zoveelste nieuwe stemsysteem dat enkel dient om de kandidaten en kijkers eenmalig te verrassen. Door dit soort kunstmatige spelwendingen wordt het laatste beetje initiatief bij de kandidaten weggehaald. Ze kunnen steeds minder proactief optreden en strategische keuzes maken omdat de ingrepen van de productie uiteindelijk toch doorslaggevend zijn. Het spel wordt dit seizoen naar mijn mening teveel gestuurd door de productie.
ik vind dit beter dan dat het zoals vorig jaar ging.. yin en hans samen met geert hadden alle troeven in handen.. toen hebben ze dan die munt erbij gedaan.. en die vond hans hellaas. maar zo gaat het spel dan.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #47 Gepost op: 22-10-2009, 22:31:18 »
je hebt gelijk. Had hij wel zes stemmen?

Waarschijnlijk heeft heel voormalig noord op hem gestemd? Dennis, Esmeralda, Igor, Marcel, Marina en Marjolein?
Nog even niks.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #48 Gepost op: 22-10-2009, 22:39:51 »
Waarschijnlijk heeft heel voormalig noord op hem gestemd? Dennis, Esmeralda, Igor, Marcel, Marina en Marjolein?

Ja dat zal het zijn. raar maar heb deze expeditie helemaal niet dat noord tegen zuid gevoel gehad maar speelt blijkbaar toch mee. Je merkte zowiezo dat er heel veel over elkaar gekletst werd en dat dit allemaal voor waar werd aangenomen. (Curd-Igor, Jeroen-Marina)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 8
« Reactie #49 Gepost op: 22-10-2009, 22:41:54 »
Ja dat zal het zijn. raar maar heb deze expeditie helemaal niet dat noord tegen zuid gevoel gehad maar speelt blijkbaar toch mee.

Zal misschien ook komen doordat ze de kampen bijna elke week husselden.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #50 Gepost op: 22-10-2009, 22:52:26 »
Waarschijnlijk heeft heel voormalig noord op hem gestemd? Dennis, Esmeralda, Igor, Marcel, Marina en Marjolein?
Ik geloof dat Dennis, Esmeralda, Marcel en Marina een sterke kliek is. Dus die willen Jeroen eruit, maar van Marjolein en Igor valt het me tegen. Marjolein vind ik leuk maar is een beetje een meeloper,en Igor stemgedrag snap ik nog niet helemaal.
Maar die vier, dat wordt moeilijk om te breken denk ik.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #51 Gepost op: 22-10-2009, 22:59:23 »
Ik heb nog nooit zo genoten als van deze uitzending.  ::rofl::
Geweldig hoe t allemaal ging en nog beter nu er een beetje te zien was hoe ze werkelijk in elkaar steken. Ik walg meer van Dennis als van die eetproeven waarbij ik zat te kokhalzen en dat zegt genoeg. Ik begrijp niet dat Es geen stemmen kreeg.
Oo zeer vermakelijk hoe Sabine t oog wegknalde bij haar verlies.
Er werd daar zo veel geroddeld dat Marina haar mening over Igor al met en dag helemaal omgegooid had.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 8
« Reactie #52 Gepost op: 22-10-2009, 23:22:10 »
Wat een topaflevering! Die Marcel had er van mij uit gemogen: ligt de hele dag zijn roes uit te slapen en komt daar nog mee weg ook. En dan die eetproef weer, alleen daarom zou ik nooit aan ER willen meedoen. Ik word al misselijk van het kijken, laat staan als je al die lekkernijen op moet eten.

Was niet niet Jennifer in De Strijd der Titanen die zo vreselijk moest kotsen? Ik denk dat het mij ook zo zou vergaan. (Jammer dat er geen kots-smiley´s zijn.)
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #53 Gepost op: 22-10-2009, 23:23:00 »
Voor al die mensen die Igor zo'n winnaar vinden en de rest verwijten stiekem hetzelfde te denken als Igor:

Dat zegt denk ik meer over jezelf als persoon dan over hoe het werkelijk zit. Natuurlijk wil iedereen winnen en als puntje bij paaltje komt stem je uit eigenbelang. Er zijn echter nog altijd dingen zoals redelijk met elkaar omgaan, delen van eten en samenwerken met de simpelste dingen. Igor (je moet hem zo ongeveer babysitten) faalt keihard op dat gebied, en dat is iets wat je eigenlijk van ieder mense moet kunnen verwachten. Daar bovenop verliest hij continue dingen en draait daar omheen. Ja, een echte winnaar. Typisch gevalletje we steunen de underdog maar. Sorry, maar dat moest er even uit.  ::jaja::  

Voor mij zijn mensen als Jeroen, Rita en Simone momenteel de winnaars. Zeggen waar het op staat en werken keihard voor het team (zover ze dat kunnen) en zijn sterk in het koppie.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #54 Gepost op: 22-10-2009, 23:25:17 »
Bovendien: Kurt lijkt me een zeer redelijk mens (vanuit mijn luie stoel  ::trots::). Lijkt me dat je aardig uit de pas moet lopen om hem "kwaad" te krijgen.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #55 Gepost op: 22-10-2009, 23:33:23 »
Ik begrijp heel goed wat je hierboven bedoeld maar ik sta nu toch achter Igor en dat heeft hij te danken aan zijn medekampers. Hun gedrag is ver beneden peil.
Ik vind dat hij zich heel goed staande houd terwijl bijna het hele kamp over hem heenvalt. Dennis geeft zoals altijd de aanzet.
Dit doen ze omdat dit zo afgesproken is net zoals ze allemaal op Igor zouden stemmen.
De opmerking van Kurt komt regelrecht uit een boekje die kun je nog proberen te gebruiken als je op geen andere manier je gelijk kunt krijgen. En zelfs daar blijft Igor boven staan.
Nu t kamp langzaam een beetje uit elkaar valt kan t zomaar zijn dat Igor volgende week niet meer alleen staat.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 8
« Reactie #56 Gepost op: 22-10-2009, 23:47:28 »
Ik hoop dat Igor niet kan profiteren van eventuele afrekeningen binnen de groep, maar het is heel goed mogelijk dat hij er daarom nog even inblijft, dat in combinatie met zijn drang om immuniteit te halen... Vroeg of laat krijgt hij hoe dan ook de rekening gepresenteerd.
En ondertussen krijgen wij leuke TV!
::jaja::


If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #57 Gepost op: 22-10-2009, 23:58:19 »
^

En daar hebben we even op mogen wachten.  ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #58 Gepost op: 23-10-2009, 00:05:26 »
(Jammer dat er geen kots-smiley´s zijn.)

 ::kots:: ::kots:: ::kots:: ::kots:: ::kots:: ::kots::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #59 Gepost op: 23-10-2009, 00:07:25 »
Bovendien: Kurt lijkt me een zeer redelijk mens (vanuit mijn luie stoel  ::trots::). Lijkt me dat je aardig uit de pas moet lopen om hem "kwaad" te krijgen.

Ik vind Kurt juist een emotioneel onstabiel persoon ofwel heeft hij telkens een masker op...