Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 27279 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 12-11-2009, 21:28:03 »
oef, hoop dat jeroen toch erin blijft op een of andere manier!

Ja ik hoop het ook!! ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 11
« Reactie #21 Gepost op: 12-11-2009, 21:37:44 »
Had toch gelijk het word een Nederland-Belgie strijd weer, hoop echt dat Jeroen blijft hij is veel eerlijker dan Kurt, Kurt loopt met iedereen mee. ::ohno::

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2009, 21:40:23 »
Had toch gelijk het word een Nederland-Belgie strijd weer, hoop echt dat Jeroen blijft hij is veel eerlijker dan Kurt, Kurt loopt met iedereen mee. ::ohno::

Ja daar lijkt het wel op.

Ze krijgen een uitnodiging voor iets waarvoor iedereen zijn/haar immuniteit verliest.
Dus marina kan eruit worden gestemd op dat moment?

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 11
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2009, 21:41:11 »
Mensen reageren alleen zo overdreven fel als Marina als de ander de spijker op zijn kop heeft geslagen. Jeroen heeft helemaal niet gezegd dat hij de sterkste was, hij zei alleen dat hij dacht dat de anderen daarom op hem stemden.  ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #24 Gepost op: 12-11-2009, 21:51:26 »
oef, hoop dat jeroen toch erin blijft op een of andere manier! Spannend! Hij had wel gelijk wat betreft zn zegje vorige week, waar Marina zwaar overdreven op reageerde..
Ik vond dat Marina gelijk had, hoewel ik Jeroen zeker een sterke kandidaat vind, vind ik hem ook wel erg overtuigd van zijn eigen kunnen !!!  ::jaja::
Dennis vond ik deze aflevering wel sterk, gewoon nuchter !
Proef was wel leuk, maar niet spannend om naar te kijken, omdat het niet heel goed in beeld werd gebracht.
Ik ga steeds meer voor Esmeralda als Robinson !!!!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #25 Gepost op: 12-11-2009, 22:05:06 »
Volgens mij is dit de stemming:

Jeroen 6
Kurt 4
Rita 3
Marcel 1

Iedereen stemt op Jeroen, behalve Jeroen ;)
Jeroen stemt op Kurt en Marcel?

Dennis --> Kurt
Esmaralda --> Kurt
Kurt --> Rita (stemt niet op Marcel en kan niet op zichzelf stemmen)
Marcel --> Rita (stemt niet op Kurt en kan niet op zichzelf stemmen)
Marina --> Rita?
Rita --> Kurt (op beeld)


Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #26 Gepost op: 12-11-2009, 22:06:29 »
Mensen reageren alleen zo overdreven fel als Marina als de ander de spijker op zijn kop heeft geslagen. Jeroen heeft helemaal niet gezegd dat hij de sterkste was, hij zei alleen dat hij dacht dat de anderen daarom op hem stemden.  ::jaja::

Ik heb soms wel de indruk dat de produktie dan ook kandidaten iets in het oor fluistert van: ga het hem maar even recht voor zijn raap zeggen. Reactie was zwaar overtrokken en getuigt niet van veel emotionele intelligentie. Past ook niet in een tactisch spel van haar (heeft ze ook niet nodig)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #27 Gepost op: 12-11-2009, 22:08:16 »
Ik heb soms wel de indruk dat de produktie dan ook kandidaten iets in het oor fluistert van: ga het hem maar even recht voor zijn raap zeggen. Reactie was zwaar overtrokken en getuigt niet van veel emotionele intelligentie. Past ook niet in een tactisch spel van haar (heeft ze ook niet nodig)
Weet niet of dat waar is, als je veel op elkaars lip zit met weinig voedsel e.d. krijg je nou eenmaal irritaties waarop je dit soort uitbarstingen kunt krijgen.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #28 Gepost op: 12-11-2009, 22:12:12 »
Oei, ik ben bang dat dit geen leuke aflevering gaat worden.  :-X
Na het zien van de aflevering lijkt het een Kurt-aflevering te zijn.
Jouw voorspelling lijkt in mijn ogen de juiste te zijn.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #29 Gepost op: 12-11-2009, 22:13:26 »
Spannend duel volgende week, dat zal het stembeeld doen veranderen.

En Esmeralda krijgt dus vooral geen stemmen omdat iedereen stemt op mensen die toch wel veel stemmen zullen krijgen  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #30 Gepost op: 12-11-2009, 22:29:37 »
En Esmeralda krijgt dus vooral geen stemmen omdat iedereen stemt op mensen die toch wel veel stemmen zullen krijgen  ::)

Ja, het belangrijkste is dus om in het begin geen stemmen tegen te krijgen. Daarna glip je er een beetje doorheen. Maar ze zal ook wel iets goeds doen, de Belgen spraken in het begin van de show er wel over om op Dennis te stemmen. Hij kreeg immuniteit en daarna lijken ze voor Rita gegaan te zijn en niet Esmeralda, dus ze doet wel iets goed.
Nog even niks.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #31 Gepost op: 12-11-2009, 22:39:39 »
Ja Marina heeft lekker kletsen die zit al vanaf het begin op rozen en heeft niks te vrezen.
IK vind Marina een roddeltante, probeert iedereen tegen Jeroen op te zetten.
IK vind het echt niks dat Marina meteen in het begin een blijvende immuniteit had.
IK ben bang dat Jeroen het einde van deze expeditie niet haalt, of hij moet de volgende afleveringen de proeven winnen.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #32 Gepost op: 12-11-2009, 22:47:06 »
Ik vond dat Marina gelijk had, hoewel ik Jeroen zeker een sterke kandidaat vind, vind ik hem ook wel erg overtuigd van zijn eigen kunnen !!!  ::jaja::
Dennis vond ik deze aflevering wel sterk, gewoon nuchter !
Proef was wel leuk, maar niet spannend om naar te kijken, omdat het niet heel goed in beeld werd gebracht.
Ik ga steeds meer voor Esmeralda als Robinson !!!!

Sinds wanneer is overtuigd zijn van je eigen kunnen verkeerd? Laten we wel wezen, hij heeft geen zwak moment gekent fysiek en is 1 van de top providers voor het kamp. Lijkt er bovendien op dat er verdacht veel "tactische" stemmen op Jeroen landen (Kurt, Dennis, Rita). Consensus in de groep is gewoon dat Jeroen de sterke speler er collectief uitgewerkt gaat worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11
« Reactie #33 Gepost op: 12-11-2009, 22:51:33 »
Sinds wanneer is overtuigd zijn van je eigen kunnen verkeerd? Laten we wel wezen, hij heeft geen zwak moment gekent fysiek en is 1 van de top providers voor het kamp. Lijkt er bovendien op dat er verdacht veel "tactische" stemmen op Jeroen landen (Kurt, Dennis, Rita). Consensus in de groep is gewoon dat Jeroen de sterke speler er collectief uitgewerkt gaat worden.


Goed gezegd! Zo zie ik het ook...
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #34 Gepost op: 12-11-2009, 22:57:19 »
Sinds wanneer is overtuigd zijn van je eigen kunnen verkeerd? Laten we wel wezen, hij heeft geen zwak moment gekent fysiek en is 1 van de top providers voor het kamp. Lijkt er bovendien op dat er verdacht veel "tactische" stemmen op Jeroen landen (Kurt, Dennis, Rita). Consensus in de groep is gewoon dat Jeroen de sterke speler er collectief uitgewerkt gaat worden.
Amen  ::hypocriet::
There's no show like a reality show ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #35 Gepost op: 12-11-2009, 23:01:28 »
Goed gezegd! Zo zie ik het ook...
::ok::

Amen! En zoals hierboven al gezegd, Marina maakt er wat anders van. Jeroen zegt dat hij een sterke speler is en er daarom op hem gestemd wordt. En dat is toch ook zo?
Marcel zegt dat ook, ik stem op jou Jeroen, want jij bent mijn sterkste tegenstander.

Mag ik nog wat gal spugen over Marina? Ik word niet goed van haar gezeur en die immuniteit heeft haar zeker geen goed gedaan in de loop van het spel. In het begin leek ze me nog wel ok op haar manier, maar tegenwoordig vind ik haar een stooktrol eerste klas. ::niet-ok::

Misschien heeft Jeroen wel de vinger op de zere plek gelegd, toen hij het over vriendjespolitiek had.  ::tandpastasmiley::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 11
« Reactie #36 Gepost op: 12-11-2009, 23:15:22 »
Misschien heeft Jeroen wel de vinger op de zere plek gelegd, toen hij het over vriendjespolitiek had.  ::tandpastasmiley::

Tuurlijk heeft hij dat! ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #37 Gepost op: 12-11-2009, 23:40:38 »
Ik vond dat Marina gelijk had, hoewel ik Jeroen zeker een sterke kandidaat vind, vind ik hem ook wel erg overtuigd van zijn eigen kunnen !!!  ::jaja::
Dennis vond ik deze aflevering wel sterk, gewoon nuchter !
Proef was wel leuk, maar niet spannend om naar te kijken, omdat het niet heel goed in beeld werd gebracht.
Ik ga steeds meer voor Esmeralda als Robinson !!!!

Jeroen is sterk maar realiseert zich niet dat het niet alleen om de fysieke gesteldheid gaat.
Veel sympathie voor Dennis en Esmeralda, heb het idee dat die heel verkeerd zijn neergezet de eerste uitzendingen. Kreeg erg positief beeld en beide hebben nagenoeg geen stemmen gehad. Zijn nuchter en recht voor zijn raap!

Begin echt een hekel te krijgen aan MArcel wat een huichelaar. Ik wil Kurt terug hebben want die stemt niet op mij (oftewel ik vind het een loser maar heb me bij m ingelikt en dat is belangrijk).

Hoe oud was ie ook alweer? 52 wat zielig als je dan zo in elkaar zit

Offline Otherfool

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #38 Gepost op: 13-11-2009, 01:30:24 »
Het zal interessant worden wie de proef gaat winnen. Wint Kurt dan krijgen we een ouderwetse NL - Belgie. Mijn persoonlijke voorkeuren na deze aflevering:

1. Jeroen. De enige echte Robinson.
2. Marcel. Doktert de stemmen prima uit, is slim met het spel bezig en heeft duidelijke meerwaarde.
3. Rita. Meest sympathieke kandidaat. Als ze fysiek iets sterker zou zijn een waardig winnares.
4. Esmeralda. Beetje kleurloos. Wel sterk, weinig memorabel.
5. Dennis. Waait rustig mee maar ik vind hem in niks echt overtuigen. Wel redelijk slim en getruct.
6. Kurt. Misschien wel mijn eerste favoriet valt steeds verder terug. Te slapjes allemaal.
7. Marina. Treurnis ten top.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #39 Gepost op: 13-11-2009, 02:06:10 »
Het zal interessant worden wie de proef gaat winnen. Wint Kurt dan krijgen we een ouderwetse NL - Belgie. Mijn persoonlijke voorkeuren na deze aflevering:

1. Jeroen. De enige echte Robinson.
2. Marcel. Doktert de stemmen prima uit, is slim met het spel bezig en heeft duidelijke meerwaarde.
3. Rita. Meest sympathieke kandidaat. Als ze fysiek iets sterker zou zijn een waardig winnares.
4. Esmeralda. Beetje kleurloos. Wel sterk, weinig memorabel.
5. Dennis. Waait rustig mee maar ik vind hem in niks echt overtuigen. Wel redelijk slim en getruct.
6. Kurt. Misschien wel mijn eerste favoriet valt steeds verder terug. Te slapjes allemaal.
7. Marina. Treurnis ten top.

Ik sluit me hier zowaar helemaal bij aan!