Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 35258 keer)

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #100 Gepost op: 22-11-2009, 14:48:40 »
Rita had wel wat meer dankbaarheid mogen tonen jegens Jeroen, hij heeft haar tenslotte toch mee genomen naar dat hotel uitje en lekker eten. Ik vind haar erg ondankbaar, en die hoeft van mij niet in de finale te komen.

maar ja dan zou dat ook moeten gelden voor Marina die een brief kreeg van Esmeralda, nee hoor gewoon op stemmen....

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #101 Gepost op: 22-11-2009, 18:57:47 »
maar ja dan zou dat ook moeten gelden voor Marina die een brief kreeg van Esmeralda, nee hoor gewoon op stemmen....
je hebt helemaal gelijk, was ik glad vergeten. Dankbaarheid bestaat niet in de 'jungle'
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #102 Gepost op: 23-11-2009, 09:52:57 »
hey
het was inderdaad een knappe aflevering  ::ok::
wat gaan we nog meemaken  ::)
zullen moeten afwachten tot donderdag ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #103 Gepost op: 24-11-2009, 23:35:17 »
Ik snap eigenlijk niet hoe ze het volgende week gaan doen.
Gaat iedereen stemmen op degene die ze in de finale willen hebben?
Dan kan je dus beter op een zwakkere kandidaat stemmen.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 12
« Reactie #104 Gepost op: 25-11-2009, 00:53:16 »
Ik snap eigenlijk niet hoe ze het volgende week gaan doen.
Gaat iedereen stemmen op degene die ze in de finale willen hebben?
Dan kan je dus beter op een zwakkere kandidaat stemmen.

Je kunt ervan op aan dat ze gaan stemmen voor iemand die ze het wél gunnen, en dat ze NIET stemmen voor iemand met wie ze een probleem hebben gehad. Slimme zet in deze ER2009, zo schuiven ze de persoon die het minst slecht ligt in de groep in de finale!!
:)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #105 Gepost op: 25-11-2009, 01:00:56 »
Je kunt ervan op aan dat ze gaan stemmen voor iemand die ze het wél gunnen, en dat ze NIET stemmen voor iemand met wie ze een probleem hebben gehad. Slimme zet in deze ER2009, zo schuiven ze de persoon die het minst slecht ligt in de groep in de finale!!
:)

In dat geval kunnen ze toch beter een Jeroen als 2 de finalist nemen en zo de kansen op eigen winst verhogen door een fysiek zwakkere persoon mee te laten doen in de proef...  Hij ligt volgens mij niet slecht in de groep maar is een enorme fysieke bedreiging voor de rest...

Aan de andere kant is het ook niet slecht om een ergerlijke figuur als 2de te stemmen in de hoop dat deze persoon geen stemmen zal krijgen voor de titel...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #106 Gepost op: 25-11-2009, 01:41:54 »
Wat ik me afvraag: degene die uit die stemming als winnaar naar voren komt, hoeft die geen enkele proef meer te doen en kan die door de afvallers/tv-kijkers tot Robinson gekozen worden?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 12
« Reactie #107 Gepost op: 25-11-2009, 09:33:18 »
Dat is een hele goede vraag, al denk ik eerlijk gezegd dat de tv-kijkers wel niet zullen mogen stemmen. Als ik de radiobode mag geloven zou volgende week de laatste aflevering zijn; en hoe zou je dan willen gaan stemmen?
En het lijkt mij inderdaad zo dat degene die morgen direct naar de finale wordt gestemd niet aan de evnetuele proeven van die aflevering zou mee moeten doen...
Ich bin ein Bärliner!