Auteur Topic: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers  (gelezen 157764 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #100 Gepost op: 4-06-2010, 15:14:33 »
Hadden ze echt willen refreshen, zoals ze deze editie hebben omgedoopt, had dan alleen een editie gemaakt met onbekende Nederlanders, zeker nu als Pepsi als sponsor hebben. Hoe spijtig dat zou zijn voor de belgen.

En de Belgen op die manier bedanken bedanken om 10 jaar te sponsoren in een product waar enkel de Nederlanders de laatste jaren de kans krijgen om iets van het programma te winnen. ondanks dat het merendeel van de crew Belgen waren/zijn.

Ondankbare gedachtegang imo...  >:(
 

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #101 Gepost op: 4-06-2010, 15:33:30 »
Het ging mij er meer om dat deze noodgreep, een editie met bekende vlamingen en nederlanders, voornamelijk uit de kant van 2BE kwam en niet vanuit RTL, om de teruggang in kijkcijfers op te kunnen vangen. In Nederland zijn na al die seizoenen de kijkcijfers nog meer dan uitstekend. Vandaar ook min of meer mijn verontwaardiging om nu met deze editie te komen. Zeker omdat ik verwacht dat dit de doodsteek zal gaan worden van het programma.

Uit de woorden van Eddy, kon je ook opmaken, dat hij zelf niet echt zat te wachten op deze editie, zeker niet als je nu hoort dat Lange Frans als A-ster wordt gezien  ::ohno::

BTW, dat Nederlanders wel iets kunnen winnen en Belgen niet, dat betekent in mijn ogen ook dat 2BE, niet echt zijn kijkers betrokken wilt hebben bij het programma zelf. 


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #102 Gepost op: 4-06-2010, 16:11:27 »
lange frans was trouwens wel een A-ster, maar inmiddels is hij beetje uit the scene geloof ik.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #103 Gepost op: 5-06-2010, 18:04:07 »
lange frans was trouwens wel een A-ster, maar inmiddels is hij beetje uit the scene geloof ik.

Ja, Lange Frans is echt geen D-ster. :)
Nog even niks.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #104 Gepost op: 5-06-2010, 21:34:12 »
Frans is zeker geen A-ster maar lijkt mij wel een erg leuke kandidaat.. 

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #105 Gepost op: 6-06-2010, 16:46:52 »
Het ging mij er meer om dat deze noodgreep, een editie met bekende vlamingen en nederlanders, voornamelijk uit de kant van 2BE kwam en niet vanuit RTL, om de teruggang in kijkcijfers op te kunnen vangen. In Nederland zijn na al die seizoenen de kijkcijfers nog meer dan uitstekend.

BTW, dat Nederlanders wel iets kunnen winnen en Belgen niet, dat betekent in mijn ogen ook dat 2BE, niet echt zijn kijkers betrokken wilt hebben bij het programma zelf. 

Daar het productiehuis van de laatste reeksen, enkel in Nederland een vestiging heeft zal er wellicht ook iets mee te maken hebben...  ::vergroot::

Ik heb ook de indruk dat RTL met veel grotere budgetten werkt of ze toch via een heel andere manier bekomen.

Bij VTM/VMM zie je ook he ene realityprogramma na de andere waar er gesmst moet worden om een winnaar te bepalen, dus die budgetten hangen grotendeels af van dat sms gedoe. Op dat gebied zijn de Belgen te makkelijk beïnvloedbaar door ze een gevoel van beslissingsrecht ervoor in de plaats te geven. 

Ik weet niet hoe het in Nederland aan toe gaat maar de 'lees'-media heeft in België naar mijn gevoel ook een grote invloed:

Vroeger waren er af en toe interviews te lezen over Expeditie Robinson in verschillende tijdschriften, nu is het enkel een kleine vermelding waard tussen de ultra compacte tv-gidsen. --> Ze besteden liever volledige pagina's over de schermutselingen achter de schermen bij een boer die een lief zoek, 'sterren' die een poging doen om nog eens in de kijker te staan door mee te doen aan een sms-danswedstrijd, enz...  De roddelboekjes wrijven in hun handen en duiken zelfs in de portemonnee om de nodige schandalen achter de schermen te kunnen publiceren en het slechtste geval verzinnen ze gewoon wat.  En wat er in die boeksjes te lezen valt wekt dan weer de interesse in een programma...

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #106 Gepost op: 7-06-2010, 18:48:21 »
Who in the hell is "Lange Frans"  ???  Blijkbaar voor de Belgen ook *D* sterren bij de Nederlanders.




Lange Frans is een nederlandse rapper en presentator. check wikipedia maar eens voor info.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #107 Gepost op: 7-06-2010, 20:48:27 »
Lange Frans is een nederlandse rapper en presentator. check wikipedia maar eens voor info.

Heb ik toen gedaan hoor  ::trots::

Maar na die info had ik toch  ::ohno:: zo van 'Aha die gast' 


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #108 Gepost op: 8-06-2010, 21:35:14 »
Frans is zeker geen A-ster maar lijkt mij wel een erg leuke kandidaat.. 

Maar A sterren (als je daaronder Paul de Leeuw, Linda de Mol, Marco Borsato etc bedoeld) krijg je toch nooit voor zo'n show.
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #109 Gepost op: 8-06-2010, 22:20:09 »
Maar A sterren (als je daaronder Paul de Leeuw, Linda de Mol, Marco Borsato etc bedoeld) krijg je toch nooit voor zo'n show.

Net daarom ... is zo'n editie dan echt wel nodig? Gaat dit concept werkelijk de kijkcijfers redden (in België)?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #110 Gepost op: 9-06-2010, 14:53:43 »
Net daarom ... is zo'n editie dan echt wel nodig? Gaat dit concept werkelijk de kijkcijfers redden (in België)?
Ik weet het werkelijk niet... Ik denk dat een heleboel af zou hangen van hoe die (zogenaamde) sterren met het programma en de ontberingen omgaan! Ik zal in ieder geval wel gaan kijken, omdat het gewoon een leuk goed inelkaar zittend programma is. Het is alleen te hopen dat er hierna weer een serie komt met onbekende mensen! Overigens is het werken met (zogenaamde) sterren niet altijd slecht. WIDM is wat mij betreft niet echt achteruit gegaan (oke, ze zijn vaak sterren in het zichzelf verdacht maken) en ook die editie van PE vond ik best de moeite waard!
Ich bin ein Bärliner!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #111 Gepost op: 19-06-2010, 23:46:19 »
ik denk nog aan een kruizing er en bobo's in de bush..
dat was was pas een verschikkelijk programma.. die naam alleen al.

ik ga wel kijken, en ben benieuwd.

lange frans was toch met zon andere een zanger..
das tenminste een redelijk bekende die ik weleens op tv voorbij heb zien komen
bij zon kinderprogramma meen ik. en wel meer. soort oude a nu b ster. nog geen d.

liever hem dan a ster paul de leeuw ..
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #112 Gepost op: 25-06-2010, 17:59:34 »
Ik hoor net bij Oranje-vi dat oud-tennisser John van Lottum mee deed. En nu alweer thuis is!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #113 Gepost op: 25-06-2010, 18:49:56 »
Dan zou hij denk ik niet de winnaar zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #114 Gepost op: 26-06-2010, 20:35:21 »
Ik hoor net bij Oranje-vi dat oud-tennisser John van Lottum mee deed. En nu alweer thuis is!

Wederom een naam die me niet echt iets zegt  ???

Als ze nu volk naar huis sturen, gaan ze de afgevallen kandidaten niet als jury gebruiken?

ze zijn maar met 10 dus als er slechts 1 naar huis gaat en een final 2 zijn er een oneven paar juryleden... of zal het toch met een sms voting worden?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #115 Gepost op: 27-06-2010, 12:33:32 »
John van Lottum in Expeditie Robinson 2010
Eddy Zoëy vertrok eerder deze maand met een dozijn bekendere Nederlanders naar het verre Oosten voor de opnames van Expeditie Robinson VIP. Waar de deelnemers doorgaans tot kort voor uitzending geheim blijven, is de eerste kandidaat inmiddels uitgelekt: John van Lottum. De oud-tennisser vertelde in VI oranje deze week over zijn avontuurtje in Expeditie Robinson. In totaal is hij zo’n drie weken weggeweest, naar mijn inschatting te kort om de finale te halen van het spelprogramma. Expeditie Robinson VIP is dit najaar op RTL 5 te zien.

Bron: Zappenblog.nl
« Laatst bewerkt op: 27-06-2010, 12:35:36 door Nîcky »

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #116 Gepost op: 28-06-2010, 07:27:00 »
Ik denk dat je als productieteam nu niet echt blij bent. Oke, de winnaar is dan niet bekend gemaakt, maar het spelverloop, is al wel boven tafel gekomen.

Jammer dat dat nu al wat gelekt is, mijn anticipatie voor dit seizoen wordt er zo niet beter op  ::ohno::

In de spelvoorwaarden voor de prijsvraag ( vertrek begin juli) stond een boetebeding vermeld, zal dat ook gelden voor deelnemers zelf?  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 28-06-2010, 07:36:11 door Phraser »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #117 Gepost op: 28-06-2010, 13:56:47 »
Vast wel... Maar ik denk dat zij zo'n boete makkelijker kunnen betalen dan jij en ik... (neem ik aan...  ::helderziend::)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #118 Gepost op: 28-06-2010, 14:34:04 »
Eddie mag nog wel op zijn blog schrijven dat hij niet gaat zeggen welke BN'ers er meedoen, want stel je voor dat je hem of haar dan ondertussen al ziet, terwijl de opnamens nog duren, dan weet je in elk geval wie er niet heeft gewonnen. Chapeau  ::rofl::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #119 Gepost op: 28-06-2010, 17:18:16 »
Eddie mag nog wel op zijn blog schrijven dat hij niet gaat zeggen welke BN'ers er meedoen, want stel je voor dat je hem of haar dan ondertussen al ziet, terwijl de opnamens nog duren, dan weet je in elk geval wie er niet heeft gewonnen. Chapeau  ::rofl::

mja daarom dat ik vraag of ze de afgevallen kandidaten dus niet als jury gaan gebruiken. Ze zijn met 10 dat is in een  'normale' editie de samensmelting dus de 10 zouden normaal gezien toch allemaal een maandje wegblijven...