Auteur Topic: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers  (gelezen 156802 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Gepost op: 2-02-2010, 15:29:23 »
Citaat
Expeditie Robinson zoekt Bekende Nederlanders

RTL 5 is op zoek naar bekende sterren die mee willen doen aan het programma Expeditie Robinson met presentatoren Eddy Zoëy en Evi Hanssen. Dat zei RTL- presentator Albert Verlinde dinsdag op Q-Music. “Ze zoeken bekende Nederlanders en bekende Vlamingen die mee willen doen. Ze moeten een maand ergens gaan zitten om de meest gruwelijke omstandigheden te doorstaan en rauwe vis te eten, en dergelijke. Aan mij is het niet besteed, eerlijk gezegd“, liet Verlinde weten.

Verlinde verwacht geen indrukwekkende line-up. “Ik denk Viola Holt en Emile Ratelband of zo“, liet de showbizzdeskundige weten.

Bron

Boe.  ::niet-ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #1 Gepost op: 2-02-2010, 16:02:00 »
Ik betwijfel of dat het programma te goede komt. Doet me te veel denken aan Bobo's in de bush, en dat was ook niet om over naar huis te schrijven. Ook Peking Express vips was niet de meest interessante serie, dus hopelijk laten ze dat...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #2 Gepost op: 2-02-2010, 16:17:11 »
Weer een mooi concept gekilled door er bekend volk in te stoppen.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2010, 16:33:05 »
Weer een mooi concept gekilled door er bekend volk in te stoppen.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Erg is dat hè? Waarom denken ze toch dat de kijker dat leuk vindt? Het concept is al bij voorbaat tot mislukken gedoemd omdat bekende mensen altijd met hun imago bezig zijn en dus nooit spontaan zullen reageren.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2010, 19:35:47 »
Geweldig! In dat geval kunnen we namelijk kijken naar afgeschreven BN'ers die eigenlijk helemaal niet aan Expeditie Robinson mee willen doen maar toch overstag zijn gegaan om zichzelf te kunnen promoten. Een aantal deelnemers zal er na een paar dagen wel genoeg van hebben omdat het toch zwaarder is dan ze verwacht hadden. Daarop volgt natuurlijk een dramatisch afscheid waarbij de barre omstandigheden extra benadrukt worden. De overgebleven BN'ers proberen er vervolgens een gezellig avontuur van te maken omdat ze bang zijn hun 'reputatie' te beschadigen en geen idee hebben dat ze midden in een keihard spel zijn beland. Kortom het zal waarschijnlijk leiden tot een zoetsappig en voorspelbaar Expeditie Robinson seizoen. Mocht dit doemscenario uitkomen dan sla ik wederom een jaar over.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2010, 20:02:16 »
Het zal dan zeker een voorspelbaar seizoen worden. 30 dagen is ook heel wat anders dan 45 dagen, zoals dat nu altijd is gedaan.

Mochten ze inderdaad dit idee gaan uitwerken, dan ben ik bang dat er weer een uniek concept om zeep wordt geholpen. De kracht van het programma is juist om de ( onbekende ) mensen uit hun veilige omgeving te halen en deze te laten bloot staan aan elkaar en de natuur.

Bitch fighten zoals we dit jaar hebben gezien, of de uitbarsting van Igor zullen we in zo'n editie niet snel terug zien. BN-ers zijn toch bezig met hun imago.

Ook zullen de stemrondes ronduit saai zijn, aangezien iedereen elkaar enigzins kent, waardoor ze elkaar eerder op vooroordelen weg zullen stemmen.

Hopelijk vind zo'n editie geen doorgang en komen ze deze maand gewoon met de bekendmaking dat iedereen zich weer kan inschrijven voor een nieuwe editie. Ik sta vooraan ;)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #6 Gepost op: 2-02-2010, 23:00:54 »
Spijtige situatie. Ik denk dat ik er ook niet naar ga kijken op die manier. Maar goed met ON-ers slaan de kijkcijfers ook al jaren niet meer uit naar wat het ooit was. Dus grijpt men naar dit BN-er-plan als laatste redmiddel van ER. En als dat niet aanslaat, dan gaat ER echt ter ziele. Maar eerst nog een pijnlijke laatste stuiptrekking á la Sterrenslag.

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #7 Gepost op: 2-02-2010, 23:17:09 »
tja men hoopt dat enkele bekende zielen zwaar op hun bek zullen gaan maar dat is voor mij niet echt een motivatie om zeker te kijken.  ::ohno::

Dat het jaar na jaar een dalend kijkersaantal heeft hangt niet alleen af of er al dan niet een bekende kop te bespeuren is maar eerder aan de contante wijziging van het originele concept in combinatie dat kijkbuiskijkend Vlaanderen en Nederland niet echt de overdaad van reclame wil slikken.

Een bekende koppenreeks mag er gerust komen maar dan aanvoegend en niet in de plaats van het originele format met 16-18-20 onbekenden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #8 Gepost op: 3-02-2010, 02:13:15 »
Ik sta vooraan ;)

Niet voorkruipen he, Lukas en ik waren eerst  ;D

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #9 Gepost op: 3-02-2010, 22:26:29 »
Niet voorkruipen he, Lukas en ik waren eerst  ;D

Kijk, zo te lezen hebben ze geen bn-ers nodig om een leuk en goed seizoen te hebben. Met deze diehards weet je zeker dat er geen uitvallers zijn dit jaar  ::tandpastasmiley:: Dat zou al een interessant seizoen op zich worden.

Na 10 seizoen is de rek er uit nog niet uit om over te schakelen naar een versie met bn-ers. Survivor gaat ook al het 20e seizoen in en daar is nog geen seizoen hetzelfde waardoor het niet verveeld.

Met een beetje creativiteit van de programmamakers zelf kan het programma nog jaren mee.

En mocht RTL er niet verder mee te willen, dan mag het wel naar de publieke omroep. Daar scoort 51 graden noord in het 2e seizoen ook beter dan het 1e seizoen op rtl5 zelf.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #10 Gepost op: 4-02-2010, 12:03:39 »
Kijk, zo te lezen hebben ze geen bn-ers nodig om een leuk en goed seizoen te hebben. Met deze diehards weet je zeker dat er geen uitvallers zijn dit jaar  ::tandpastasmiley:: Dat zou al een interessant seizoen op zich worden.

Met een beetje creativiteit van de programmamakers zelf kan het programma nog jaren mee.

Forummers van Realitynet tegen bekend smoelenwerk uit België en Nederland in Expeditie Robinson. Dat zou nog eens een idee zijn  ;D

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #11 Gepost op: 4-02-2010, 12:55:38 »
Forummers van Realitynet tegen bekend smoelenwerk uit België en Nederland in Expeditie Robinson. Dat zou nog eens een idee zijn  ;D

Dat is echt een leuk idee! ::ok::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #12 Gepost op: 4-02-2010, 23:57:30 »
Wat een K*TZOOI! ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Ik haak echt af, ik ken al helemaal geen BV's, laat staan BN'ers  :-\\ euh... wat ze voor mij natuurlijk OV's en ON'ers maakt ;D
maar ik heb geen zin om naar een hoop uitgebluste en uitgeblutste karakters te kijken die denken dat ze halfgod(inn)en zijn. ::)

Tijd voor de makers van ER om terug te kijken op de voorbije seizoenen en te zien dat ze niet goed bezig zijn. ::ohno::
Hun ego's zijn belangrijker dan kijkcijfers, het enige wat ze moe(s)ten doen is gewoon SPIEKEN en kopiëren!! ::vergroot::
Maar neen, neeneen, "wij kunnen het anders en beter". ::ohno:: Niet dus. Enkel 'anders'. ::niet-ok::

Forummers van Realitynet tegen bekend smoelenwerk uit België en Nederland in Expeditie Robinson. Dat zou nog eens een idee zijn  ;D
Waar is die pen, met plezier, ik teken onmiddellijk, we spelen ze op onze strandsloefen naar huis! ::jaja::

ECHT BOE!! ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: *begint met tomaten te gooien*
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #13 Gepost op: 5-02-2010, 01:12:04 »

begint met tomaten te gooien


Eddy Wally zal niet bij die Bv's horen om op een eiland te zitten.  Die springt liever uit een vliegmasjien  ;D

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #14 Gepost op: 5-02-2010, 11:12:23 »
Eddy Wally zal niet bij die Bv's horen om op een eiland te zitten.  Die springt liever uit een vliegmasjien  ;D

Haha ja! ::rofl::
Diene is trouwens slimmer dan hij eruit ziet, weet je dat in zijn contract staat dat als er ook maar iemand één ding naar hem gooit hij zijn optreden stopzet met volle behoud van loon? Met als gevolg dat hij altijd wat vroeger thuis is dan voorzien, tenzij in geval van een optreden in het bejaardentehuis of zo. En dan nog.
>:D
Nu ik door mijn tomatenvoorraad heen ben heb ik al een nieuw realityprogramma gevonden voor België btw: de kinderpuzzel. Een soort van WIDM maar dan met kinderen erbij. De deelnemers moeten raden welk kind bij wie hoort, terwijl er ook veel 'neppers' tussenlopen. Moeilijk!! 7 koppels, 32 kinderen, slechts 14 kinderen zijn van de 7 koppels. Van Bart De Pauw. Check it out. Heel spannend! Ik ken één van de 7 koppels goed maar ze lossen NIETS!  >:( ;D ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #15 Gepost op: 5-02-2010, 12:02:21 »
Dan zou ik liever zo'n reeks zien zoals bij survivor : een groep 'Die hard fans' tegen een groep 'ex deelnemers' (Ze zijn dan toch ook min of meer bekend eh, en daar zou ik meer mee kunnen leven  ;D )

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #16 Gepost op: 5-02-2010, 12:19:29 »
Ik ook! ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #17 Gepost op: 5-02-2010, 22:38:38 »
Forummers van Realitynet tegen bekend smoelenwerk uit België en Nederland in Expeditie Robinson. Dat zou nog eens een idee zijn  ;D
Dat zou ik dan weer wel leuk vinden. Of zelfs fans vs celebrities. :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #18 Gepost op: 10-02-2010, 19:01:07 »
Vind ik heel erg jammer dat het met BN`ers is maar, voor 1 keer niet erg maar zal dan wel weer voor altyd zijn en daar baal ik van. ::ohno:: ::niet-ok::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #19 Gepost op: 10-02-2010, 21:48:32 »
Vind ik heel erg jammer dat het met BN`ers is maar, voor 1 keer niet erg maar zal dan wel weer voor altyd zijn en daar baal ik van. ::ohno:: ::niet-ok::

Dat er een keer een editie komt met bekend smoelwerk goh ze kunnen maar proberen... maar het vervelende is nu dat toch een aantal mensen op de aanmeldingen zaten te wachten en nu een beetje met een teleurstelling en frustratie zitten.  Blijkbaar wordt er zoals gewoonlijk voorrang gegeven aan vermoedelijk 'uitgeblust' bekend volk.  Het zou ook maar voor 30 dagen zijn dus beetje watjes-survival.

Als men nu simpelweg de gewone Robinson rond mei-juni laat doorgaan en die 30 dagen pussy-editie later opnemen in het regenseizoen (juli-augustus) op de leeggevreten eilanden om de lat toch een beetje hoger te leggen ter compensatie van het verkorte afkooksel ;D


« Laatst bewerkt op: 22-07-2010, 00:54:14 door reaver »