Auteur Topic: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers  (gelezen 157210 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #40 Gepost op: 28-03-2010, 22:23:02 »
Nieuwtje:
Het is nu zeker: De komende Expeditie Robinson wordt een serie met bekende Nederlanders en Vlamingen!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeee....  >:(  (ik weet het, het is niet het meest beargumenteerde commentaar van me... maar jullie snappen wat ik bedoel)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2010, 07:21:13 »
Stiekem wordt de editie dan toch er eentje met onbekende mensen  ::tandpastasmiley::

"Onder meer de Antwerpse bokser Sugar Jackson is al gevraagd" nog nooit van gehoord.

Zitten we hier echt op te wachten?
« Laatst bewerkt op: 18-04-2010, 11:31:19 door Phraser »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #42 Gepost op: 29-03-2010, 16:19:54 »
Stiekem wordt de editie dan toch er eentje met ontbekende mensen  ::tandpastasmiley::

"Onder meer de Antwerpse bokser Sugar Jackson is al gevraagd" nog nooit van gehoord.

Zitten we hier echt op te wachten?
Is dat niet die Belgische bokser die op doping was betrapt maar weer is vrijgesproken? Maar in ieder geval erg jammer dat dit nu ook al met zogenaamde BN-ers en BV-ers moet gaan gebeuren. Ik zal in ieder geval wel gaan kijken, maar ik weet niet of het het programma te goede gaat komen (ik weet wel bijna zeker van niet) dat er nu zogenaamde bekende mensen meedoen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #43 Gepost op: 29-03-2010, 16:32:38 »
Ik bedoelde er ook mee te zeggen dat ik niet zit te wachten op, voor de helft wel bekende deelnemers ( Bn'ers) en de andere helft onbekende deelnemers( BVérs). Verwachten ze bij 2BE nu echt dat de kijkcijfers dramatisch zullen stijgen als er voor hen bekende belgen mee doen?

RTL5 wil er trouwens alleen maar mee doorgaan als ze echt 'bekende sterren' zover krijgen om deel te nemen. Als Wipeout een voorbode is, dan kan het idee per direct al de prullenbak in  ::rofl::




Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #44 Gepost op: 30-03-2010, 19:44:31 »
Is dat niet die Belgische bokser die op doping was betrapt maar weer is vrijgesproken? Maar in ieder geval erg jammer dat dit nu ook al met zogenaamde BN-ers en BV-ers moet gaan gebeuren.

Hij had een dopingcontrole gemist omdat het Vlaams doping tribunaal de oproep naar een geheel foutief adres had gestuurd.

Ik weet niet of hij zal ingaan op het aanbod omdat ER bekend staat voor de enorme sloop op je lichaam en als topsporter kan hij dat zich eigenlijk niet veroorloven.

Stiekem wordt de editie dan toch er eentje met ontbekende mensen  ::tandpastasmiley::

"Onder meer de Antwerpse bokser Sugar Jackson is al gevraagd" nog nooit van gehoord.

Zitten we hier echt op te wachten?

Als ik kijk naar de bekende Nederlanders die in 71° Noord de revue hebben gepasseerd kende ik daar ook amper 2 mensen van.  Als men bekende koppen wil die zowel in België en Nederland gekend zijn, kunnen ze nog lang zoeken.

Evi verwacht tegen begin oktober een 2de kindje dus ze mogen stilaan enkele knopen gaan doorhakken of de boel gaat misschien helemaal niet meer door. 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #45 Gepost op: 31-03-2010, 12:17:24 »
Ah, in oktober... Ik zag haar gisteren bij De klas van Frieda, en daar zei ze het al dat ze de tweede verwachtte... En ze deed het best wel goed!
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #46 Gepost op: 31-03-2010, 14:12:28 »
Ah, in oktober... Ik zag haar gisteren bij De klas van Frieda, en daar zei ze het al dat ze de tweede verwachtte... En ze deed het best wel goed!


Ja was wel grappig vooral dat stukje over haar wiskundeleraar die

Nul en één schreef bij het behaalde resultaat op toetsen;

Frieda: "Waarom deed die dat"
Evi:  "Omdat hij nen ambetante vent was"

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Roos en Evi waren best een topteam maar had meer het gevoel dat Roos meer cadeautjes kreeg tijdens de finaleproef...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #47 Gepost op: 2-04-2010, 14:16:41 »
Het verschil in niveau van de eindvragen was inderdaad behoorlijk groot...
Ich bin ein Bärliner!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #48 Gepost op: 2-04-2010, 22:07:32 »
als ze een antwerpse boxer al een a ster noemen..

kan je ook een idols winnaar een schaatser een popstar winnaar een ex deelnemer van de reuni, een ex deelnemer van lingo.. iemand uit een reclame spot .

wie kent er nou een boxer.. bijna geen enkele nederlander volgens mij..

een voordeel dan heb je wel expeditie robinson met onbekende mensen..
gaat het in elk geval door.. liever dat dan helemaal geen er.
of volgend jaar weer met onbekende nederlanders. en belgen
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #49 Gepost op: 11-04-2010, 11:15:30 »
Of bekende Vlamingen. En Nederlanders.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #50 Gepost op: 12-04-2010, 19:10:47 »
Of bekende Vlamingen. En Nederlanders.

Dus het idiote dronkemans-hersenkronkel-idee van 'bekend smoelwerk' in de vuilbak en back to basics.  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #51 Gepost op: 14-04-2010, 11:55:06 »
Dus het idiote dronkemans-hersenkronkel-idee van 'bekend smoelwerk' in de vuilbak en back to basics.  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::


Absoluut! Wat misschien wel aardig kan zijn om bijv. 1 of 2 BN-ners/BV-ers mee te laten doen! Kijken hoe die dan reageren op de 'echte' avonturiers!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #52 Gepost op: 14-04-2010, 18:00:14 »
Het probleem is denk ik van BN'ers helemaal niet mee willen doen. En het ook heul anders zouden spelen. Want die moeten meer om hun reputatie denken, zou ik zeggen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #53 Gepost op: 14-04-2010, 21:08:29 »
Het probleem is denk ik van BN'ers helemaal niet mee willen doen.

Dat is helemaal geen probleem  ::ohno:: dat is goed nieuws voor ons  ::jaja::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #54 Gepost op: 14-04-2010, 22:43:30 »
::rofl::
Daar heb je helemaal gelijk in. Het probleem voor de mensen met dit idee dan ;)

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #55 Gepost op: 18-04-2010, 11:36:06 »
Ik denk dat we een reguliere editie wel op onze buik kunnen schrijven:

Update van de site van Eddy Zoey: 

Of een nieuw seizoen van ER doorgaat hangt af van een paar kleine details!! De kleine details kunnen alsnog leiden dat alles voor niets is geweest. Het lijkt er dan toch op dat ze nog druk bezig zijn met een editie met BN'ers of helemaal geen ER dit jaar.



Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #56 Gepost op: 18-04-2010, 14:39:27 »
De details... ;) 

Ik vraag me ook af wat er van dat contract van 2 jaar geleden is overgebleven toen ze nog 5 reeksen gingen maken.  En wanneer ze geen reeks meer maken is dat contractbreuk met een dwangsom tot gevolg? 

De kijkcijfers waren niet voldoende volgens 2BE, maar dat hebben ze volgens mij beetje zelf in de hand gewerkt door o.a. geld te vragen om herhalingen online te kunnen zien terwijl het bij RTL gemist gratis was.  Heb ook meer het idee dat men in Nederland de kijker meer betrekt bij het programma --> Prijsvragen voor eiland-items... Daar was in België geen sprake van. Ik leg ook de link dat teveel reclame de interesse en de spanning van een programma serieus kan doen afnemen als je in België kijkt naar de hoge kijkcijfers van de regionale (regering gesponsorde) zenders zonder onderbrekingen...

We kunnen enkel hopen dat ze alsnog een oplossing willen zoeken en uiteindelijk ook vinden om een reguliere editie te maken die de kijker nog alsnog kan boeien 
« Laatst bewerkt op: 29-05-2010, 16:08:29 door reaver »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #57 Gepost op: 18-04-2010, 15:41:02 »
ze zouden nog 5 reeksen maken, maar het is niet gezegd wanneer. Eddy zegt ook, "Helemaal geen ER DIT jaar". het is te laat om nu nog obn'ers te casten.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #58 Gepost op: 18-04-2010, 17:51:04 »
ze zouden nog 5 reeksen maken, maar het is niet gezegd wanneer. Eddy zegt ook, "Helemaal geen ER DIT jaar". het is te laat om nu nog obn'ers te casten.

Vorig jaar zijn de aanmeldingen en selecties heel snel verwerkt, in 2007 waren de opnames in juli en augustus dus nog tijd genoeg mits ze zich een beetje deftig organiseren en op tijd de juiste knopen doorhakken.  ;)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #59 Gepost op: 21-04-2010, 15:22:20 »
Ik denk dat we een reguliere editie wel op onze buik kunnen schrijven:

Update van de site van Eddy Zoey: 

Of een nieuw seizoen van ER doorgaat hangt af van een paar kleine details!! De kleine details kunnen alsnog leiden dat alles voor niets is geweest. Het lijkt er dan toch op dat ze nog druk bezig zijn met een editie met BN'ers of helemaal geen ER dit jaar.




Beide oplossingen zouden erg jammer zijn!

 ;)