Auteur Topic: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers  (gelezen 157211 keer)

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #20 Gepost op: 13-02-2010, 09:55:23 »
Ediie heeft op de radio gezegd dat ze de editie alleen met 'echte sterren'willen hebben. Dat lijkt me echt een utopie, dus er gloort weer hoop aan de horizon  ::tandpastasmiley::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #21 Gepost op: 14-02-2010, 13:27:51 »
Verschrikkelijk, dit gaat idd een soort bobo's in de bush worden. Bah!  ::niet-ok::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #22 Gepost op: 14-02-2010, 13:33:11 »
Verschrikkelijk, dit gaat idd een soort bobo's in de bush worden. Bah!  ::niet-ok::

Kan Bonny St. Claire haar Carmen rollers weer meenemen.  ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #23 Gepost op: 14-02-2010, 14:10:37 »
Verschrikkelijk, dit gaat idd een soort bobo's in de bush worden. Bah!  ::niet-ok::

Kende het concept niet maar na wat opzoekwerk kan men volgens mij dat concept beter houden bij de originele naam en niet onder Expeditie Robinson dat zou pas Robinson-onwaardig zijn...

Gaan die bekende koppen enkel voor de eer spelen of krijgt de winnaar ook 50 000€? Alsof de 'echte sterren' nog niet genoeg verdienen.  ;)

Ik zou zeggen spoel dat bn/bv-idee door de plee en terug back to basics
« Laatst bewerkt op: 14-02-2010, 14:26:48 door reaver »

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #24 Gepost op: 15-02-2010, 07:36:55 »
Weer een mooi concept gekilled door er bekend volk in te stoppen.  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
waarom telekens die bvs  ::ohno::
 ::ohno:: ::ohno::

hopelijk veranderen ze nog van gedachten ::jaja::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #25 Gepost op: 15-02-2010, 07:43:50 »
Eddy Wally zal niet bij die Bv's horen om op een eiland te zitten.  Die springt liever uit een vliegmasjien  ;D
als hij tomaten zou mogen meenemen ,zou hij wel meedoen ,want hij geeft ze zlef aan de mensen ,zodat ze ermee kunnen gooien ::jaja:: ::zwaai::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #26 Gepost op: 15-02-2010, 07:47:00 »
Haha ja! ::rofl::
Diene is trouwens slimmer dan hij eruit ziet, weet je dat in zijn contract staat dat als er ook maar iemand één ding naar hem gooit hij zijn optreden stopzet met volle behoud van loon? Met als gevolg dat hij altijd wat vroeger thuis is dan voorzien, tenzij in geval van een optreden in het bejaardentehuis of zo. En dan nog.
>:D
Nu ik door mijn tomatenvoorraad heen ben heb ik al een nieuw realityprogramma gevonden voor België btw: de kinderpuzzel. Een soort van WIDM maar dan met kinderen erbij. De deelnemers moeten raden welk kind bij wie hoort, terwijl er ook veel 'neppers' tussenlopen. Moeilijk!! 7 koppels, 32 kinderen, slechts 14 kinderen zijn van de 7 koppels. Van Bart De Pauw. Check it out. Heel spannend! Ik ken één van de 7 koppels goed maar ze lossen NIETS!  >:( ;D ::ok::

denk dat het een leuk en aangenaam program zal worden ,kinderen zijn echt en natuurlijk
dus een leuke zondagavond tegemoet deze week ::zwaai:: ::ok::
dieren zijn je echte vrienden

Offline stressie mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #27 Gepost op: 15-02-2010, 07:48:41 »
Niet voorkruipen he, Lukas en ik waren eerst  ;D
Hi goede morgen

Voorkruipen moeten we niet doen ,eerst zien dat er degelijk een inschrijvingsformulier tevoorschijn komt binnenkort ::jaja:: ::vergroot::
dieren zijn je echte vrienden

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #28 Gepost op: 17-02-2010, 13:46:48 »
Via google ben ik vandaag op het volgende gestuit, ik weet niet in hoeverre het betrouwbaar is


--> ER 2010

Zouden ze het dan toch doen zonder de Belgen?  Beetje raar want Evi staat er nog steeds op voor de presentatie...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #29 Gepost op: 17-02-2010, 15:38:38 »
Misschien dat ze Evi willen houden omdat ze hier ook zo mateloos populair is?
Ich bin ein Bärliner!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2010, 23:37:48 »
BAH, dan Zijn de andere reeksen ook vaak met bn ers

netzoals bijvoorbeeld wie is de mol..
dat was toch net wat leuker met onbekenden. helemaal met er.

ik had het al een keer als topic geopend toen leek me het wel wat.

maar als ik zo na gedenken.. zouden er echt 16 bn ers zijn die het voor het spel en serieus gaan doen..
en niet na 2 dagen al na huis willen..
wat moeten die met 50.000..euro
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #31 Gepost op: 15-03-2010, 12:22:02 »
wat moeten die met 50.000..euro
Tja, er zijn er maar weinig die het aan een goed doel geven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #32 Gepost op: 16-03-2010, 13:07:24 »
Ediie heeft op de radio gezegd dat ze de editie alleen met 'echte sterren'willen hebben. Dat lijkt me echt een utopie, dus er gloort weer hoop aan de horizon  ::tandpastasmiley::

Echte sterren in Nederland? Wie gaan we zien? Gordon?

Nee, jammer dit.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #33 Gepost op: 16-03-2010, 18:57:29 »
Tja.... als er een reeks met BN-ers komt, is dat een reeks die de Dwaas niet zal volgen ::ohno:: jammer hoor als het echt zo zou blijken te zijn...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #34 Gepost op: 18-03-2010, 17:59:24 »
wat moeten die met 50.000..euro

Beroemd zijn betekent niet dat je gelijk multimiljonair bent. :P Ik denk niet dat er veel BN'ers zijn voor wie 50.000 niets voorsteld en de BN'ers voor wie dat wel geldt zullen sowieso niet meedoen.
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #35 Gepost op: 19-03-2010, 00:07:12 »
Beroemd zijn betekent niet dat je gelijk multimiljonair bent. :P Ik denk niet dat er veel BN'ers zijn voor wie 50.000 niets voorsteld en de BN'ers voor wie dat wel geldt zullen sowieso niet meedoen.

As je onder de categorie van 'echte sterren' valt dan leg ik toch de link dat ze geld hebben hoor  ::jaja::

Ik hoop enkel dat ze op tijd inzien dat de kijker er niet echt op zo'n bekende editie zit te wachten.  In België zijn de Big Brother edities met vips geflopt.  71° Noord (toen enkel met onbekende Belgen) had meer bijna 2 x zoveel kijkers dan de BN/BV-edities nu.  Ik denk ook dat er meer geacteerd gaat worden voor de camera dan dat het spel serieus gespeeld gaat worden indien zo'n reeks zou doorgaan... 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #36 Gepost op: 19-03-2010, 14:42:01 »
Peking Express VIPs door India was nu ook niet de meest interessante serie... Al moet ik toegeven dat het bij Wie is de Mol toch niet slecht uitgepakt heeft... (al is een serie met onbekende Nederlanders ook zeker welkom)
Ich bin ein Bärliner!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #37 Gepost op: 22-03-2010, 23:40:11 »
Beroemd zijn betekent niet dat je gelijk multimiljonair bent. :P Ik denk niet dat er veel BN'ers zijn voor wie 50.000 niets voorsteld en de BN'ers voor wie dat wel geldt zullen sowieso niet meedoen.
ja oke, een bn er uit een soap serie is natuurlijk ook een bn er of iemand die geweldig kan zingen. of een voetballer.

zijn niet allemaal rijke zangers en mode mensen of acteurs.

je bent al best snel bn er natuurlijk na een tv serie of iets. en niet meteen iemand met een topsalaris

bij bijv wie is de mol ken ik de helft niet. soms nog minder.

als het maar bijv geen dikke dennis word of die jaap uit de gouden kooi of de tokkies..
of paul de leeuw.. of die thijs die modestylist die er echt zelf (vind ik) verschrikkelijk uit ziet.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #38 Gepost op: 28-03-2010, 20:38:20 »
Nieuwtje:
Het is nu zeker: De komende Expeditie Robinson wordt een serie met bekende Nederlanders en Vlamingen!

Bericht gespot op een blog. Geen vermelding van enige bron, maar dit betekend niet veel goeds.

Ik denk dat dit veel kwaad bloed zal gaan zetten bij de fans. Wat dan uiteindelijk het einde kan gaan betekenen. Ik kijk in elk geval niet uit naar deze eventuele editie.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2010: met BN'ers
« Reactie #39 Gepost op: 28-03-2010, 20:57:47 »
Er is nog niets zeker denk ik...

Een artikel van gisteren.

Al ga ik niet akkoord dat het voor Vlaanderen een 'opsteker' gaat worden.
« Laatst bewerkt op: 28-03-2010, 21:00:01 door reaver »