Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Dennis  (gelezen 58139 keer)

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #180 Gepost op: 18-10-2010, 18:28:13 »
dennis kreeg er vandaag in So you think you can dance flink van langs van een aantal mensen vanwege zijn opgeven in ER :P was leuk om te zien ;D

Ik ben dus benieuwd, dat was uit de mond van Jan Kooijman, die doet mee met Wie is de Mol. Zal mij benieuwen hoe hij het daar in zal afbrengen.
Maar het was echt een briljante opmerking van Jan "Ja Dennis Weening, vooral nooit opgeven".

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #181 Gepost op: 18-10-2010, 21:28:35 »
Niet alleen jan Kooyman hoor. Ook zijn mede-presentatrice wreef het hem goed onder de neus. Ze zei iets in de trant van "ja, ik ben er nog hoor, ík maak een programma wel altijd af".
En er was nog zo een moment, maar die weet ik even niet meer.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #182 Gepost op: 18-10-2010, 21:54:16 »
net was hij ook in een live stream van nu.nl actie voor de donorweek. en daarbij belde hij een aantal (bekende) mensen die er ook over begonnen, maar hij wilde er niks over zeggen :P.

Sander lantinga vroeg of er iets gebeurd was, daarop zei dennis 'ja'

Offline Brook

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #183 Gepost op: 18-10-2010, 23:10:41 »
Volgens mij stond deze er nog niet, nog wat slap gelul van Dennis over z'n vertrek:
http://www.youtube.com/watch?v=aEs4qh9pSY4

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #184 Gepost op: 19-10-2010, 19:28:41 »
Volgens mij stond deze er nog niet, nog wat slap gelul van Dennis over z'n vertrek:
http://www.youtube.com/watch?v=aEs4qh9pSY4

Ik krijg het idee dat Dennis zelf ook niet zo goed meer weet waarom hij destijds heeft opgegeven, in elk interview worden weer andere argumenten naar voren gebracht. Inmiddels hebben het spelconcept, de proeven, het overleven, het wachten, de teleurstelling n.a.v. de stemronde en het naderende WK de revue gepasseerd. Misschien hebben al deze elementen invloed gehad op de uiteindelijke beslissing maar het komt op mij over alsof Dennis aan het zoeken is naar een reden terwijl hij eigenlijk niet kan verklaren waarom hij toentertijd heeft besloten zijn Expeditie te beëindigen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #185 Gepost op: 19-10-2010, 20:59:14 »
maar het komt op mij over alsof Dennis aan het zoeken is naar een reden terwijl hij eigenlijk niet kan verklaren waarom hij toentertijd heeft besloten zijn Expeditie te beëindigen.

heb de laatste tijd wat wetenschappeijke artikelen gelezen waarin ook steeds beweerd wordt dat mensen eerst iets doen en dan pas gaan rationaliseren waarom ze dat gedaan hebben, denkende dat dat echt hun beweegredenen waren. Conclusie: Dennis is een mens!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #186 Gepost op: 19-10-2010, 21:10:08 »
heb de laatste tijd wat wetenschappeijke artikelen gelezen waarin ook steeds beweerd wordt dat mensen eerst iets doen en dan pas gaan rationaliseren waarom ze dat gedaan hebben, denkende dat dat echt hun beweegredenen waren. Conclusie: Dennis is een mens!
Hij heeft anders lang genoeg op die stenen gezeten om te bedenken welke smoezen hij ging verzinnen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #187 Gepost op: 19-10-2010, 22:40:36 »
Maar dat bedoel ik nu juist. Eerst was er de emotie dat hij niet meer door wilde gaan. Daarna moest hij voor zichzelf nog gaan bedenken waarom hij eigenlijk niet door wilde gaan. En het blijkt dat de hersenen er dan van overtuigd zijn dat die redenen de echte beweegredenen zijn en niet de emotie die er aan vooraf ging. Ofzo.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #188 Gepost op: 19-10-2010, 23:16:18 »
Het is gewoon heel simpel denk ik; hij miste de mentaliteit om door te gaan. Dat kan gewoon best een reden op zich zijn. Daar hoeft helemaal niet iets specifieks aan ten grondslag te liggen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #189 Gepost op: 19-10-2010, 23:19:28 »
en zo komt er een einde aan de expeditie voor mijn naamgenoot ::niet-ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #190 Gepost op: 20-10-2010, 00:02:44 »
Het is heel simpel in mijn ogen, what you see is what you get.

Offline oliviavia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #191 Gepost op: 22-10-2010, 12:15:25 »
Wij zijn zo teleurgesteld in Dennis, vond hem altijd heel sympathiek en stoer overkomen in andere programma's maar we zijn echt afgeknapt op hem door wat hij in ER naar voren bracht: een verwend ventje die vooral zichzelf geweldig vindt en die als hij zijn zin niet krijgt gaat muiten. En dan mokken op "zijn meisjes"  ::ohno:: dat ze hem niet kozen.
Lijkt wel de kleuterschool! Sugar is een hele terechte keuze voor de samensmelting, hij is met weinig tevreden, werkt tot het gaatje en blijft positief, zelfs met serieuze pijn. Kan je van Dennis niet zeggen.
So what dat hij een halve rookworst en een gummibeer meenam, dat deed hij om goed in de groep te komen liggen niet omdat hij zo onzelfzuchtig was (zijn eigen woorden) , puur tactiek en geen liefdadigheid of vriendschapsgebaar.
We bekijken Dennis nu ook in andere programma's met heel andere ogen en zien een zielige drama opgever die totaal niet Robinson waardig is en die zijn vrienden wil dwingen hem voor te trekken.
Goed dat hij er zelf is uitgestapt anders hadden deze zwakke kenmerken hem later wel opgebroken.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #192 Gepost op: 22-10-2010, 21:06:09 »
Haha, "een gummibeer"...  ::rofl::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #193 Gepost op: 9-11-2010, 22:38:18 »
Nu op Veronica, Dennis in het progamma 'Waar is de Mol'. Hij komt mij zeer zeker niet over als een verwend ventje, maar ik heb juist heel veel bewondering voor hem, hoe hij zich door het leven heeft geknokt. Dan bedoel ik vooral de eerste 20 jaar van z'n leven.