Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Dennis  (gelezen 58262 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #120 Gepost op: 14-10-2010, 23:48:37 »
Weinig meer aan toe te voegen. "Ik had best de finale gehaald, maar dit is gewoon een stomme proef."  ::niet-ok:: Ja, als iedereen zelf de proeven mag uitkiezen waar ie Expeditie Robinson wint, dan kan iedereen wel winnen.  ::)

Offline Aap

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #121 Gepost op: 14-10-2010, 23:55:02 »
Valt hij ff compleet door de mand zeg. "Dus jullie vinden mij niet het meest waardevolle kamplid? Oké, dan verlaat ik de expeditie! Ik had makkelijk de finale kunnen halen met mijn billenmaat John maar ik heb er nu geen zin meer in. Doei!".

Een van de, zo niet dé, grootste losers van ER aller tijden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #122 Gepost op: 15-10-2010, 00:00:08 »
Hij had allang gezien dat hij nooit deze expeditie zou kunnen winnen. Er zijn sterkere en slimmere mensen in t spel en niet alleen maar mannen. dan moest hij ook nog de camera delen met zoveel mensen. Dat is niks voor hem.
Hij is, was en blijft een onsympatiek zielig figuur.

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #123 Gepost op: 15-10-2010, 00:04:53 »
Oh oh Denno... Hebben z'n meisjes hem toch even een verblijf op het eiland met vruchten en kokospalmen door de neus geboord... Wat egoïstisch van ze...  ::) Het feit dat de medekampgenoten het dak van de hut binnen no time hadden gerepareerd, is toch ook wel een teken dat meneer de nodige Robinson skills mist. Ik vond dat Evi die spijker op de kop sloeg.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #124 Gepost op: 15-10-2010, 00:08:34 »
 ::zwaai:: Daaaag Dennis,
Wat ben jij ongelofelijk door de mand gevallen.
"Ik had de finale makkelijk kunnen halen" dat zullen we nooit weten, maar.....
met die instelling denk ik uhhhh  ::ohno::

Offline Duco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #125 Gepost op: 15-10-2010, 01:33:10 »
Ben ik dan de enige die zich herinnert dat Dennis een week alleen op een eiland heeft gezeten, zoveel mogelijk voedsel heeft bewaard en nog is zo zijn best had gedaan op het eiland samen met dennis voor de hele groep?

Als ikzelf rekening houd met al die feiten vind ik het helemaal niet raar dat Dennis teleurgesteld,gekwetst,zich in de steekgelaten EN kwaad voelde dat hij niet gekozen werd door Regina en Saar (en dan hou ik nog niet eens rekening met het feit dat ze al goed bevriend waren voor de expeditie). 

Dan reageren Regina en Saar ook nog eens alsof het super raar was dat hij zich zo voelde, dat zijn dan je vrienden waar je het van moet hebben. En mensen begrijpen niet dat dit je over de rooie kan laten gaan?

Nou vind ik het zelf wel wat aan de impulsieve kant door gelijk op te geven met z'n twee'tjes, maar helemaal GEK vind ik het dus niet.

Vind het dus jammer dat Dennis eruit ligt.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #126 Gepost op: 15-10-2010, 02:03:03 »
In dit spel heb je geen vrienden ook al denk je dat wel.
Hij heeft inderdaad eten bewaard en alleen gezeten maar dat wil nog niet zeggen dat hij dan de oppergod moet zijn. Ze kozen voor Sugar dus heeft hij dat verdiend. Het ging om gunnen weet je nog?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #127 Gepost op: 15-10-2010, 02:58:09 »
Ben ik dan de enige die zich herinnert dat Dennis een week alleen op een eiland heeft gezeten, zoveel mogelijk voedsel heeft bewaard en nog is zo zijn best had gedaan op het eiland samen met dennis voor de hele groep?

Nee, maar herinner me ook dat hij zelf toegeeft dat hij best Sneaky is/kan zijn.

Ook vond ik dat hij het niet iets te mooi verwoorde wat hij gespaard had maar verzweeg wat hij naar binnen heeft gewerkt.

John heeft door dit aan te halen bij Regina en Saar anti-propaganda voor Dennis gemaakt...


Dat zijn dan je vrienden waar je het van moet hebben.

Expeditie Robinson is naar mijn mening dan ook geen spel dat je met vrienden/kennissen speelt.   
« Laatst bewerkt op: 15-10-2010, 03:07:14 door reaver »

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #128 Gepost op: 15-10-2010, 07:45:01 »
Dat is het probleem als je het met BNers speelt. Grote kans dat die elkaar al kennen. Dat is echt wel een nadeel. Aan de andere kant leverde het gisteren wel leuke tv op want Dennis ging er van uit dat "zijn meisjes" wel even op hem zouden stemmen.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #129 Gepost op: 15-10-2010, 08:55:51 »
Ben ik dan de enige die zich herinnert dat Dennis een week alleen op een eiland heeft gezeten, zoveel mogelijk voedsel heeft bewaard en nog is zo zijn best had gedaan op het eiland samen met dennis voor de hele groep?

Als ikzelf rekening houd met al die feiten vind ik het helemaal niet raar dat Dennis teleurgesteld,gekwetst,zich in de steekgelaten EN kwaad voelde dat hij niet gekozen werd door Regina en Saar (en dan hou ik nog niet eens rekening met het feit dat ze al goed bevriend waren voor de expeditie). 

Dan reageren Regina en Saar ook nog eens alsof het super raar was dat hij zich zo voelde, dat zijn dan je vrienden waar je het van moet hebben. En mensen begrijpen niet dat dit je over de rooie kan laten gaan?

Nou vind ik het zelf wel wat aan de impulsieve kant door gelijk op te geven met z'n twee'tjes, maar helemaal GEK vind ik het dus niet.

Vind het dus jammer dat Dennis eruit ligt.

Ze waren helemaal niet bevriend voor de expeditie, ze kenden elkaar ( Regina en Dennis van WIDM )Saar had hem volgens mij een paar keer ontmoet. Waarom verdiend dennis het meer om door te gaan dan Sugar? Hij heeft alleen op een eiland gezeten, ja en? Hij heeft eten bewaard ( nie zoveel hoor ) om een wit voetje te halen bij de rest zoals regina zei.
En als zijn meisjes ( brrr ) voor een ander kiezen is het voor hem klaar. Beetje kleuterig vind je ook niet?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #130 Gepost op: 15-10-2010, 11:04:12 »
Mooi, met een dergelijke instelling ben je het ook niet waard om door te gaan.
Kan ook niet zeggen dat ik hem zal missen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #131 Gepost op: 15-10-2010, 12:31:59 »
Wat een tegenvaller die Dennis. Ik had niet verwacht dat hij zo makkelijk zou opgeven enkel omdat dit een 'stom spel' zou zijn. Gelukkig is hij wel fantastisch aangepakt door Evy!  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #132 Gepost op: 15-10-2010, 13:29:19 »
Ze waren helemaal niet bevriend voor de expeditie, ze kenden elkaar ( Regina en Dennis van WIDM )Saar had hem volgens mij een paar keer ontmoet. Waarom verdiend dennis het meer om door te gaan dan Sugar? Hij heeft alleen op een eiland gezeten, ja en? Hij heeft eten bewaard ( nie zoveel hoor ) om een wit voetje te halen bij de rest zoals regina zei.
En als zijn meisjes ( brrr ) voor een ander kiezen is het voor hem klaar. Beetje kleuterig vind je ook niet?

helemaal met rogue eens ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #133 Gepost op: 15-10-2010, 14:11:56 »
Ik snap eigenlijk best dat hij het niet zag zitten om weer terug te gaan naar dat eiland. Maar hij moet zichzelf niet boven het spel plaatsen. Hij is gewoon opgestapt omdat het te zwaar was voor hem. Nou, dat kan.

Wat ik nog steeds niet snap is de enorme egotripperij van deze jantje lacht jantje huilt omtrent die hele gunbedoening. "Jullie zijn mijn meisjes", gadverdamme, hoe neerbuigend is dat, zeg. Zelf op John stemmen (met een quasi-verveelde motivatie), er blind van uitgaan dat nog twee anderen het hem 't meeste gunnen, en dan als een klein kind gaan janken als blijkt dat andere mensen zowaar hun eigen keuzes kunnen maken. In één woord walgelijk. Ik vraag me trouwens af hoe hij had gereageerd als Saar en Regina op elkaar hadden gestemd.

Hoe dan ook, opgeruimd staat netjes.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #134 Gepost op: 15-10-2010, 14:46:38 »
Ik snap eigenlijk best dat hij het niet zag zitten om weer terug te gaan naar dat eiland.

De ex-bewoners van Zuid gaven toch duidelijk aan dat het daar veel beroerder was dan hier, dus hij heeft wat dat betreft niets te klagen. Hadden de Zuidelingen dan ook massaal moeten opstappen als ze terug waren gezet op dat eiland?
En zijn reactie op Martine's opmerking dat het hier veel beter is (Wij komen van The Island of hell) "ja natuurlijk jullie kennen het hier niet, voor jullie is het nieuwigheid". Nee Dennis, daar ging het niet over! Het ging er over dat het hier helemaal zo erg nog niet is en dat je niet moet zeuren.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #135 Gepost op: 15-10-2010, 16:30:59 »
Volgens Dennis heeft zijn vrouw tegen hem gezegd dat hij alleen maar aan Expeditie Robinson mag denken. Ze zal wel erg teleurgesteld zijn dat hij aan bier en cheeseburgers ging denken  :-X
Weet je het niet, antraciet

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #136 Gepost op: 15-10-2010, 18:40:56 »
Enkele reacties van hem die op zijn twitteraccount staan:

Citaat
Dusss... Ik verwachte wel wat "reacties" maar dit slaat alles.. Het spijt me wel echt dat ik veel mensen heb teleurgesteld.. Echt.. Sorry..

Citaat
Vooral de mensen die me gesuport hebben.. Thankx. Punt blijft: ik heb opgegeven. Maar.. Er speelde wel veel meer dan werd uitgezonden..

Citaat
En daar baal ik wel echt van.. Morgenavond zit ik bij Ekstra weekend op 3FM en dan vertel ik wel meer. Gr. Dennis
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #137 Gepost op: 15-10-2010, 19:25:32 »
Interessant.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #138 Gepost op: 15-10-2010, 21:42:37 »
Dennis is/was zojuist bij Ekstra Weekend op 3FM...


Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #139 Gepost op: 15-10-2010, 21:56:55 »
Wel goed dat hij er realistisch over is en snapt dat mensen teleurgesteld in hem zijn. Wat ik niet goed begrijp is dat hij enerzijds begrip vraagt maar anderzijds toch niet keihard durft toe te geven dat hij gefaald heeft. Want dat heeft hij natuurlijk gewoon. Dan kan die proef nog zo op het verkeerde moment komen. Het is en blijft een kwestie van mentaliteit en in dat aspect was Dennis niet sterk genoeg. Ik vind het verder trouwens nog steeds een erg leuke kerel, jammer dat hij niet zo goed is in ER als dat hij was in WIDM.