Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Dennis  (gelezen 58255 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #140 Gepost op: 16-10-2010, 00:02:25 »
Tssssssss hij wilde gewoon t Wk volgen. Ik wist wel dat t een loser is. En nu hij begrijpt hoe hij bij t volk is overgekomen meent hij dit weer recht te kunnen breien. Nou ik geloof er geen ju van. Wat mij beteft maakt hij t hiermee nog erger.

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #141 Gepost op: 16-10-2010, 11:36:02 »
Zoals eerder op het forum is gesuggereerd, was er dus een stemafspraak tussen Regina, Saar, Dennis en John, blijkt uit het filmpje. Wat dat betreft heeft Dennis een punt dat het niet handig was om voor (mogelijke rivaal) Sugar te kiezen. Maar zijn aanname dat de meisjes wel even op hem zouden stemmen was natuurlijk net zo onhandig en naïef. Niks mis mee als ze onderling hadden afgesproken dat één van hen de stemmen zou krijgen. Dat is niet gebeurd en dan moet je niet gaan mopperen als het anders loopt. Blijf het jammer vinden dat hij mede hierom heeft opgegeven.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #142 Gepost op: 16-10-2010, 18:03:04 »
Zoals eerder op het forum is gesuggereerd, was er dus een stemafspraak tussen Regina, Saar, Dennis en John, blijkt uit het filmpje.

En Regina en Saar dan maar lekker acteren tijdens het acteren. 'WTF doe jij hier...'

Het verklaart ook waarom John ineens voor dat platform is gegaan bij de herindeling.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #143 Gepost op: 16-10-2010, 18:05:04 »
En Regina en Saar dan maar lekker acteren tijdens het acteren. 'WTF doe jij hier...'

Het verklaart ook waarom John ineens voor dat platform is gegaan bij de herindeling.

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Die afspraak kwam er nadat Dennis bij Regina en Saar in het team kwam.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #144 Gepost op: 16-10-2010, 19:01:12 »
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Die afspraak kwam er nadat Dennis bij Regina en Saar in het team kwam.


Zou best kunnen...

Maar adhv van een paar artikels gelezen te hebben sluit ik die mogelijkheid niet uit: er zou een samenkomst plaatsgevonden hebben in Amsterdam waar afspraken werden gemaakt nog voor de expeditie moest beginnen.  Jammer genoeg worden er geen specifieke namen genoemd...

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #145 Gepost op: 17-10-2010, 00:16:57 »

Zou best kunnen...

Maar adhv van een paar artikels gelezen te hebben sluit ik die mogelijkheid niet uit: er zou een samenkomst plaatsgevonden hebben in Amsterdam waar afspraken werden gemaakt nog voor de expeditie moest beginnen.  Jammer genoeg worden er geen specifieke namen genoemd...

Weten ze van tevoren dan alle namen van de deelnemers? Dennis was in ieder geval niet bekend bij de rest.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #146 Gepost op: 17-10-2010, 00:24:11 »
Weten ze van tevoren dan alle namen van de deelnemers? Dennis was in ieder geval niet bekend bij de rest.

Goeie vraag...

Voor de expeditie van start ging waren er al enkele (mogelijke) namen uit België vrijgegeven via bepaalde media. Ik weet niet of dat voor Nederland ook het geval was...
« Laatst bewerkt op: 17-10-2010, 01:02:31 door reaver »

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #147 Gepost op: 17-10-2010, 01:19:46 »
Volgens mij was er in Nederland niets bekend gemaakt. Maar een beetje gewiekste kandidaat kan natuurlijk wel zelf gaan rondvragen. Juist doordat het wereldje waaruit gerecruit werd dit keer redelijk beperkt was, is de kans groot dat je zo een paar namen kunt achterhalen.
Maar het kan natuurlijk zijn dat ze een verbod hadden om hun eigen deelname vroegtijdig bekend te maken en dat er een flinke boete op stond. Zeker bij Dennis.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #148 Gepost op: 17-10-2010, 09:46:02 »
Voor zover ik me kan voorstellen, hebben Dennis, Regina Saar en misschien John misschien best afgesproken om niet op elkaar te stemmen als het ging om eruit stemmen. Niemand kon van te voren natuurlijk weten dat er een "gunstemming" zou komen, dus daar kunnen ze nooit een afspraak over gemaakt hebben. De reactie van Dennis was gewoon heel aanmatigend. In zijn commentaar nu achteraf haalt hij nog steeds zijn 2 teleurstellingen door elkaar. Hij heeft dat kennelijk nodig om zijn opgeven te rechtvaardigen. Maar het klopt voor geen meter. Dat "zijn meisjes"het veel zwaarder hebben gehad dan hij en John door een week op eiland Zuid, in het fijne gezelschap van aartsluie en complotsmedende belgen, is kennelijk totaal niet relevant voor de 2 heren. Ik vind Dennis een leuke kerel, maar het zou hem sieren als hij nu gewoon kon zeggen dat het niemands schuld is behalve zijn eigen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #149 Gepost op: 17-10-2010, 12:18:14 »
Voor zover ik me kan voorstellen, hebben Dennis, Regina Saar en misschien John misschien best afgesproken om niet op elkaar te stemmen als het ging om eruit stemmen. Niemand kon van te voren natuurlijk weten dat er een "gunstemming" zou komen, dus daar kunnen ze nooit een afspraak over gemaakt hebben. De reactie van Dennis was gewoon heel aanmatigend. In zijn commentaar nu achteraf haalt hij nog steeds zijn 2 teleurstellingen door elkaar. Hij heeft dat kennelijk nodig om zijn opgeven te rechtvaardigen. Maar het klopt voor geen meter. Dat "zijn meisjes"het veel zwaarder hebben gehad dan hij en John door een week op eiland Zuid, in het fijne gezelschap van aartsluie en complotsmedende belgen, is kennelijk totaal niet relevant voor de 2 heren. Ik vind Dennis een leuke kerel, maar het zou hem sieren als hij nu gewoon kon zeggen dat het niemands schuld is behalve zijn eigen.
Ik zou het ook een betere keuze vinden als John, Dennis en Regina (als ze een stemafspraak zouden hebben) dan op Saar zouden stemmen.
Zij heeft het het zwaarst gehad ( Regina ook, maar die is mentaal veel sterker) en is ook nog eens de jongste.
Ik zou in ieder geval niet voor John kiezen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #150 Gepost op: 17-10-2010, 22:38:50 »
dennis kreeg er vandaag in So you think you can dance flink van langs van een aantal mensen vanwege zijn opgeven in ER :P was leuk om te zien ;D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #151 Gepost op: 17-10-2010, 23:11:29 »
dennis kreeg er vandaag in So you think you can dance flink van langs van een aantal mensen vanwege zijn opgeven in ER :P was leuk om te zien ;D
Dat programma had dus eigenlijk eenmalig 'So you think you could survive Expedition Robinson' moeten heten  ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #152 Gepost op: 17-10-2010, 23:12:57 »
Dat programma had dus eigenlijk eenmalig 'So you think you could survive Expedition Robinson' moeten heten  ;D
Dan zou Dennis er de eerste ronde uitliggen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #153 Gepost op: 18-10-2010, 00:11:18 »
Dat programma had dus eigenlijk eenmalig 'So you think you could survive Expedition Robinson' moeten heten  ;D

 ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #154 Gepost op: 18-10-2010, 00:32:18 »
Hij zegt toch dat hij in een bepaalde emotie is meegegaan en dat nooit had moeten doen. Dat hij had moeten wachten tot die emotie wat was afgezwakt. Ik kan me best voorstellen dat je zoiets overkomt als je honger en ontberingen ondergaat. Ik denk dat niemand hier kan voorspellen hoe hij of zij in zo'n situatie zou handelen, tenzij je al eens in zo'n situatie hebt gezeten.
Geniet nooit met mate...

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #155 Gepost op: 18-10-2010, 00:49:13 »
Dat is achteraf gel*l. Hij heeft tijd genoeg gehad om dit excuus in elkaar te draaien.
Niet meer relevant, het gaat erom wat er daar gebeurde en gezegd werd.

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #156 Gepost op: 18-10-2010, 07:25:22 »


Weening Whining ::zwaai::
Carpe Diem

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #157 Gepost op: 18-10-2010, 09:47:21 »
Dat is achteraf gel*l. Hij heeft tijd genoeg gehad om dit excuus in elkaar te draaien.
Niet meer relevant, het gaat erom wat er daar gebeurde en gezegd werd.

Ja, dat is achteraf gel*l. Je kan moeilijk dat excuus van te voren bedenken. ::)

Het gaat erom dat hij een verklaring geeft voor wat er daar gebeurd en gezegd is. En dat het niet allemaal even goed en fraai was, dat weet hij zelf ook wel.

Maar om iemand zo neer te sabelen is zó gemakkelijk. Ik zou wel eens willen zien hoe mensen die hier hier zo hard op hem reageren in een dergelijke situatie zouden handelen. Kijken of ze dan nog zo'n grote mond zouden hebben.
Geniet nooit met mate...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #158 Gepost op: 18-10-2010, 11:44:41 »
Weten ze van tevoren dan alle namen van de deelnemers? Dennis was in ieder geval niet bekend bij de rest.
Dat vraag ik me nog steeds af... Ik heb namelijk een foto gezien waar alle (!) deelnemers aan ER op de zeilboot op stonden, dus ook Dennis. En volgens mij was die foto vantevoren gemaakt. Ik heb die foto doorgemaild, alleen is hij nooit geplaatst... Maar ik denk nog steeds dat de deelname van Dennis toch wel bekend was...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #159 Gepost op: 18-10-2010, 11:46:45 »
Dat vraag ik me nog steeds af... Ik heb namelijk een foto gezien waar alle (!) deelnemers aan ER op de zeilboot op stonden, dus ook Dennis. En volgens mij was die foto vantevoren gemaakt. Ik heb die foto doorgemaild, alleen is hij nooit geplaatst... Maar ik denk nog steeds dat de deelname van Dennis toch wel bekend was...
Die foto was gefotoshopt.
Je zag duidelijk dat Sergio, Maxim en Dennis er in `geplakt waren.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human