Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Dennis  (gelezen 58192 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat Nl] Dennis
« Gepost op: 18-08-2010, 12:32:12 »
In dit topic kun je alles kwijt over de Nederlandse deelnemer Dennis Weening, presentator.

Voor meer informatie over hem, klik hier
Keep calm and eat chocolates!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #1 Gepost op: 21-08-2010, 13:04:16 »
Ik vond hem in WISDM erg leuk, maar... dit is toch een ander verhaal. En op de een of andere manier vind ik hem wat veranderd.

Ik ben benieuwd of hij "vrienden" wordt met Sebastiaan en tegen te rest gaan samenspannen of dat die 2 elkaar volkomen achterbaks en slinks proberen af te troeven.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #2 Gepost op: 22-08-2010, 11:42:06 »
Dennis  ::bravo::
Ik vond hem super in WIDM en So you think you can dance presenteert ie ook heel leuk.
Dus ik verwacht niks dan goeds!

Offline Injetta01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2010, 22:13:39 »
Heb ik hem nou gemist in die voorbeschouwing????????? ::)

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #4 Gepost op: 2-09-2010, 16:58:44 »
Heb ik hem nou gemist in die voorbeschouwing????????? ::)
Was net wat aan het snuffelen door de lijst met kandidaten en kan me inderdaad niet herinneren dat Dennis in het promo-filmpje te zien was ??? Misschien valt er direct aan het begin van de expeditie een deelnemer af (Dennis?) en had men onvoldoende materiaal om van hem een leuk filmpje in elkaar te zetten.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #5 Gepost op: 2-09-2010, 17:41:57 »
Bron:  tvgids.nl

Weening gemeen van de honger

Wekenlang met een groep mensen overleven op een onbewoond eiland: elk jaar is er een groep survivors in spe die deze uitdaging in Expeditie Robinson aanneemt. Dit jaar is RTL erin geslaagd om een groep BN’ers en BB’ers (bekende Belgen) te strikken voor een eilandavontuur. Dennis Weening was altijd al een vaste kijker en zei ook meteen ja toen hij werd uitgenodigd. “Ik heb een grote mond en dacht dat ik makkelijk kon zeggen wel zin te hebben in zo’n avontuur. Toen kwamen ze ineens met een BN’er-editie en kon ik niet meer terug.”

Kroket
Een trip naar een tropisch eiland was het resultaat, maar het viel Weening niet mee. “Ik heb ongelooflijk genoten, maar ook veel spijt gehad dat ik ja had gezegd. Vooral de nachten waren zwaar. En de verveling. En de honger. En de muggen en de vliegen. Moet ik nog even doorgaan? Ik ben door de ontberingen wel op een andere manier naar het leven gaan kijken. Dingen meer gaan waarderen. Bij elke kroket die ik nu eet denk ik terug aan het eiland en herinner ik me hoe erg ik naar zo’n ding heb verlangd."

Gemeen
Dat hij met collega’s op het eiland zat maakt volgens Weening geen verschil. “Ik denk niet dat het wat uitmaakt of je met BN’ers of onbekende Nederlanders op zo’n eiland zit. Als je op de survivalmodus overgaat ben je je imago binnen een dag vergeten. Je lichaam vraagt dan om maar een ding: eten. Dan komt je ware aard naar boven. Ik word bijvoorbeeld heel gemeen als ik honger krijg."

De Mol
Op het eiland ontmoet Weening Regina Romeijn, een oude bekende van zijn deelname aan Wie is… De Mol?. “Regina heeft toen verloren omdat zij niet geloofde dat ik de Mol was. Nu zat ze weer met mij in een programma en was het de vraag of ze dit keer wel van me kon winnen. Maar ik was van plan ervoor te zorgen dat ze ook ditmaal van me zou verliezen. Hoe het afloopt zul je allemaal wel zien."




Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #6 Gepost op: 3-09-2010, 00:59:40 »
Haha en daar was het antwoord. Dennis alleen op een eiland en in de vooruitblik van volgende week ook direct een visje gevangen. Misschien leider van een afvallerskamp o.i.d.? We zullen het zien ;)
« Laatst bewerkt op: 3-09-2010, 01:07:45 door Shamrock »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #7 Gepost op: 3-09-2010, 14:52:52 »
Ben erg benieuwd wat ze met deze twist gaan doen.
Inderdaad een afvallerseiland..?
In het verleden heb ik kansen voor afvallers om terug te keren altijd leuk gevonden,
dus zo'n afvallerseiland lijkt mij een goed idee.

Dennis vind ik wel een leuke gast,
zie hem ook wel ver komen..
There's no show like a reality show ;)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #8 Gepost op: 3-09-2010, 15:48:51 »
Ik ben werkelijk benieuwd naar welke rol Dennis zal gaan krijgen in deze serie! In ieder geval lijkt het eiland wel visrijk te zijn, of hij moet bij die vis alle geluk van de wereld hebben gehad!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #9 Gepost op: 3-09-2010, 18:22:49 »
Bron:  tvgids.nl

Gemeen
Dat hij met collega’s op het eiland zat maakt volgens Weening geen verschil. “Ik denk niet dat het wat uitmaakt of je met BN’ers of onbekende Nederlanders op zo’n eiland zit. Als je op de survivalmodus overgaat ben je je imago binnen een dag vergeten. Je lichaam vraagt dan om maar een ding: eten. Dan komt je ware aard naar boven. Ik word bijvoorbeeld heel gemeen als ik honger krijg."

De Mol
Op het eiland ontmoet Weening Regina Romeijn, een oude bekende van zijn deelname aan Wie is… De Mol?. “Regina heeft toen verloren omdat zij niet geloofde dat ik de Mol was. Nu zat ze weer met mij in een programma en was het de vraag of ze dit keer wel van me kon winnen. Maar ik was van plan ervoor te zorgen dat ze ook ditmaal van me zou verliezen. Hoe het afloopt zul je allemaal wel zien."






Arme arme Regina!
Hij gaat er alles aan doen om haar niet te laten winnen. ( wat ik haar wel gun)
En dan gaat hij ook nog gemene dingen doen als hij honger krijgt ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #10 Gepost op: 4-09-2010, 22:44:47 »
Dennis ::tandpastasmiley:: had alweer een vis aan de haak.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #11 Gepost op: 6-09-2010, 09:25:49 »
De Mol
Op het eiland ontmoet Weening Regina Romeijn, een oude bekende van zijn deelname aan Wie is… De Mol?. “Regina heeft toen verloren omdat zij niet geloofde dat ik de Mol was. Nu zat ze weer met mij in een programma en was het de vraag of ze dit keer wel van me kon winnen. Maar ik was van plan ervoor te zorgen dat ze ook ditmaal van me zou verliezen. Hoe het afloopt zul je allemaal wel zien."

Dat is wel het grote nadeel van een editie met BNérs, dat ze elkaar dus kennen. En al redenen hebben om elkaar weg te stemmen.
« Laatst bewerkt op: 6-09-2010, 13:45:07 door Swifty, Reden: quote gerepareerd »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #12 Gepost op: 6-09-2010, 22:36:59 »
Ja, dan heb je het risico dat je hetzelfde krijgt als met de Strijd der Titanen: toen hadden ze van tevoren al complotten gesmeed.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #13 Gepost op: 9-09-2010, 18:36:46 »
Paar seconden preview van Dennis alleen op het eiland op de rtl site. (dont know of belgische peepz hem kunnen zien)

http://www.rtl.nl/components/reality/expeditierobinson/miMedia/2010/week36/di_wateenlevendennis.avi_plain.xml

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #14 Gepost op: 9-09-2010, 21:59:52 »
Ik vind het een leuke kerel, maar ik vind dit nog een beetje teveel 'gespeeld'. Maar goed is natuurlijk ook zijn enige afleiding.
« Laatst bewerkt op: 9-09-2010, 22:01:35 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #15 Gepost op: 9-09-2010, 22:00:27 »
ja, tuurlijk kletst hij veel tegen de camera, heeft ie nog een beetje een soort van aanspraak en contact ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #16 Gepost op: 9-09-2010, 22:16:35 »
Het vissen ging lekker! ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #17 Gepost op: 10-09-2010, 09:51:27 »
Dennis is echt grappig. Tot nu toe doet hij het wel goed. Ik snap wel dat je 't in je eentje op zo'n eiland af en toe niet echt meer ziet zitten. Maar hij weet zichzelf toch steeds weer te motiveren.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #18 Gepost op: 10-09-2010, 12:48:37 »
Dennis doet het echt prima in zijn eentje.
Ook geweldig grappig hoe impulsief hij is. ::rofl::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Dennis
« Reactie #19 Gepost op: 10-09-2010, 13:11:45 »
Ik vind het wel een goede keuze om Dennis in z'n eentje te zetten.
Het lijkt me iemand die altijd publiek nodig heeft, hij gebruikt de camera ook nu daarvoor. Boeiend om te zien hoe hij zich redt, zonder aandacht.
Tot nu toe erg goed, vind ik, van wat we zagen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”