Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Maxim  (gelezen 29778 keer)

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2010, 14:53:52 »
Even afwachten met hem. Ik denk dat hij irritanter gaat worden dan lange frans.

Dat gezag van hem is mij niet duidelijk, en zo heel erg slim en opmerkzaam komt hij ook niet over.
Als je een hut al niet kunt vinden.....
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2010, 12:51:38 »
Hij gebruikte mi een legitiem argument in de discussie met Frans, nl dat Frans moest aangeven waar het dan een betere plek was. En zo ver wij gezien hebben had Frans daarop geen antwoord.

Frans gaf als antwoord in ieder geval niet hier (of iets dergelijks) alleen dat hoorde Maxim niet want die ging meteen al verder met zijn eigen betoog.
De vraag is natuurlijk of een geschikte plek niet dicht bij de waterlijn makkelijk te vinden was of dat daar eerst naar gezocht moest worden.
Geniet nooit met mate...

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2010, 17:08:29 »
Lijkt me zo'n typische Robinson; goed in proeven, sociaal persoon, ligt goed in de groep en weet veel van overleven.
Maar met zulke kandidaten heb ik het zo'n beetje wel een beetje gehad. 'Kzie liever iemand als Saar of Kim winnen.
Hij schoot trouwens wel een beetje overdreven uit zijn slof tegenover Lange Frans.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2010, 17:35:46 »
Lol, is juist een totaal NIET sociaal persoon... :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2010, 15:49:15 »
Echt heel sociaal komt hij ook niet echt op mij over... En ik denk dat het hem ook niet echt veel kan uitmaken waar de hut wordt gebouwd, aangezien hij toch zo ver ik weet, in de leidershut kan slapen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #25 Gepost op: 8-09-2010, 01:39:31 »
Echt heel sociaal komt hij ook niet echt op mij over... En ik denk dat het hem ook niet echt veel kan uitmaken waar de hut wordt gebouwd, aangezien hij toch zo ver ik weet, in de leidershut kan slapen!

Ik denk eerder de indruk dat hij juist wel wel de controle wilde hebben bij de bouw van de hut.  Hij haalde wel aan dat er met andere mensen overlegd was maar heb de indruk dat de Belgische vrouwen (nog) niet echt zijn gezag in vraag willen stellen itt. de Nederlandse Vrouwen tegenover Sergio.

Ik had iets van: laat de andere kampleden toch beslissen waar ze willen slapen en hoe die hut er moet uitzien.  Als het kamp alsnog onder water komt te staan en de immuniteit vervalt is het wel makkelijker de vinger te wijzen naar de leider die het een beetje verknoeid heeft.  ::jaja::

Aan de andere kant weten we niet of hij op zijn eentje al begonnen was aan een constructie voor zijn mede-eilandbewoners, in dat geval is zijn reactie op Frans z'n houding enigszins wel begrijpelijk...

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #26 Gepost op: 8-09-2010, 23:08:29 »
Maar hij wil dus bewijzen dat ie wel zo'n macho is als ie beweert te zijn (of zoiets, ik weet de exacte woorden niet, bovendien is dat met PE al falikant afgelopen) en vervolgens zegt ie dat ie in die opdracht met het vuur maken al bijna wou opgeven!  ???

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #27 Gepost op: 9-09-2010, 01:44:20 »
vervolgens zegt ie dat ie in die opdracht met het vuur maken al bijna wou opgeven!  ???

Ik vond het toch vrij raar dat de tondel in de pan na een ruime tijd begon te roken nadat hij dat vuurstaal erin had gegooid ???  Zou hij hulp gekregen hebben?  ::vergroot::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #28 Gepost op: 9-09-2010, 23:14:00 »
Hij praat veel maar zegt niks. Je hebt niks aan die man.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #29 Gepost op: 9-09-2010, 23:15:53 »
Misschien hadden ze beter de andere Rembo kunnen vragen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #30 Gepost op: 16-09-2010, 22:04:58 »
En inderdaad, hij gaat zich weer hetzelfde gedragen als in Peking Express: ruzie uitlokken omdat hij het 'saai' vindt.

Irritante man.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #31 Gepost op: 16-09-2010, 22:07:10 »
En inderdaad, hij gaat zich weer hetzelfde gedragen als in Peking Express: ruzie uitlokken omdat hij het 'saai' vindt.

Irritante man.
ja hea, ik dacht je kan beter in harmonie leven op kamp noord dan in de tweesplitsing van kamp zuid.
En nu er een herindeling komt zal het voor hem niet bepaald positieve uitwerkingen hebben.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #32 Gepost op: 16-09-2010, 22:09:13 »
En inderdaad, hij gaat zich weer hetzelfde gedragen als in Peking Express: ruzie uitlokken omdat hij het 'saai' vindt.

Irritante man.
Zorgt wel weer voor leuke tv!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #33 Gepost op: 16-09-2010, 22:10:34 »
Zorgt wel weer voor leuke tv!
tja, als ik weet dat het nep is bij hem, vind ik het weer saai.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #34 Gepost op: 16-09-2010, 22:13:43 »
Zorgt wel weer voor leuke tv!

Ligt eraan wat je leuke tv vindt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #35 Gepost op: 16-09-2010, 22:14:16 »
Valt me een beetje van hem tegen, schijnbaar heeft hij geen interesse in het winnen van het spel. Dan vraag ik me af, wat doe je daar in godsnaam?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #36 Gepost op: 16-09-2010, 22:15:38 »
Valt me een beetje van hem tegen, schijnbaar heeft hij geen interesse in het winnen van het spel. Dan vraag ik me af, wat doe je daar in godsnaam?

Als je Peking Express hebt gezien, kan dat geen verrassing zijn. Daar was het namelijk exact hetzelfde verhaal. Slechte casting dus.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #37 Gepost op: 16-09-2010, 22:17:52 »
Hij is waarschijnlijk weg binnen no time,
niet de moeite waard om te druk over te maken.
There's no show like a reality show ;)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #38 Gepost op: 16-09-2010, 22:17:56 »
Ligt eraan wat je leuke tv vindt.

Nouja zoals hij zelf zegt, als het eiland één en al bejaardentehuis is en er verder geen discussies en/of conflicten zijn, dan is het weinig aan om te kijken voor mij als kijker...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #39 Gepost op: 16-09-2010, 22:23:40 »
Neppe, uitgelokte, in scène gezette ruzies maken het er voor mij bepaald niet interessanter op. Ruzie maken om de ruzie slaat wat mij betreft nergens op.

Overigens wordt er in bejaardentehuizen meer gepest en getreiterd dan waar dan ook, maar dat terzijde.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.