Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Maxim  (gelezen 29660 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #60 Gepost op: 1-10-2010, 19:06:28 »
Ik vatte dat: "omdat ik ruzie met je heb gehad", meer op als een: "ach ja, ik moet toch op iemand stemmen en met de rest heb ik helemaal geen problemen gehad, dus dan maar "John". Volgens mij zei hij heel overdreven "één keer een ruzietje" ofzo. Zou het moeten nakijken voor de precieze woorden, maar daarvoor ben ik nu te lui.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #61 Gepost op: 1-10-2010, 19:40:18 »
Volgens mij zei hij zoiets als: "Omdat je één keer vervelend tegen me deed".  Hij legde inderdaad wel de nadruk op één keer.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #62 Gepost op: 2-10-2010, 00:17:18 »
Ik ga hem niet echt missen.
Slechte humor, veel klagen, weinig toevoeging, geen sympathie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #63 Gepost op: 2-10-2010, 21:54:38 »
Ik ga hem niet echt missen.
Slechte humor, veel klagen, weinig toevoeging, geen sympathie.
::niet-ok::
ben ik toch echt niet met je eens!!!, hij zorgde letterlijk en figuurlijk voor veel sjeu. Je schildert hem op deze wijze af als een negatief mens en dat zie ik totaal anders.
Nee, jammer dat hij moest vertrekken. Zijn ietwat naieve uitspraak omtrent zijn fysieke gesteldheid heeft hem zijn nek gekost, althans zoals wij het hebben mogen ervaren!!!!
grtz

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #64 Gepost op: 2-10-2010, 22:34:06 »
::niet-ok::
ben ik toch echt niet met je eens!!!, hij zorgde letterlijk en figuurlijk voor veel sjeu. Je schildert hem op deze wijze af als een negatief mens en dat zie ik totaal anders.

En ik weer niet met jou Rinck. ;D

Ik zeg niet dat een slecht mens is, maar wel een rare vogel. Tijdje terug zat ie in een soort praatprogramma en had daar toch ook wat vreemde uitspraken. Laten we zeggen dat het zeker geen doorsnee persoon is. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #65 Gepost op: 2-10-2010, 23:34:11 »
ik vond m al niet leuk ten tijde van Rembo & Rembo, en dat is hier helaas niet veranderd... Maar idd, niet doorsnee, en dat is op zich een goed iets ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #66 Gepost op: 3-10-2010, 02:21:49 »
  Zijn ietwat naieve uitspraak omtrent zijn fysieke gesteldheid heeft hem zijn nek gekost, althans zoals wij het hebben mogen ervaren!!!!
grtz
Nee hoor, dit heeft hij bewust zo gepland. Hij heeft dit zelfs met Anthony besproken en hem zelfs een tip gegeven hoe te handelen na zijn vertrek.
Hij heeft zich er bewust laten uitstemmen.
Voor hem was de lol eraf zodra hij geen kapitein meer was en zijn munt moest inleveren.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #67 Gepost op: 3-10-2010, 12:23:44 »
Nee hoor, dit heeft hij bewust zo gepland. Hij heeft dit zelfs met Anthony besproken en hem zelfs een tip gegeven hoe te handelen na zijn vertrek.
Hij heeft zich er bewust laten uitstemmen.
Voor hem was de lol eraf zodra hij geen kapitein meer was en zijn munt moest inleveren.

Inside information..?  ::vergroot::

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #68 Gepost op: 3-10-2010, 14:39:50 »
Dit was natuurlijk gewoon zelfsabotage, je slechte fysieke gesteldheid uitgebreid aan de orde stellen bij je kampleden en vervolgens de persoon die mogelijk ook stemmen ontvangt even meedelen dat je enkele stemmen verwacht van andere kandidaten. Misschien had Antony wel door dat Maxim niet erg goed in de groep lag en fysiek zwak was maar het laatste wat je doet als je wilt blijven is een ander een extra reden geven om op je te stemmen. Maxim heeft overduidelijk niet gevochten voor zijn plaats op het eiland, zijn missie leek eerder op het vergaren van zoveel mogelijk stemmen middels het geven van een overvloed aan redenen om hem eruit te stemmen. Maxim heeft wat mij betreft gewoon opgegeven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #69 Gepost op: 3-10-2010, 17:33:45 »
Inside information..?  ::vergroot::
Nee hoor, gewoon de uitzending kijken en gesprekken luisteren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #70 Gepost op: 3-10-2010, 23:44:01 »
Nee hoor, gewoon de uitzending kijken en gesprekken luisteren.

Ik had ook wel het idee dat hij er op z'n minst ernstig rekening mee hield dat hij moest vertrekken inderdaad.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #71 Gepost op: 5-10-2010, 11:04:01 »
Maxim heeft wat mij betreft gewoon opgegeven.
Hij heeft het alleen op een chiquere manier gedaan dan Stephanie...
Ich bin ein Bärliner!