Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Maxim  (gelezen 29777 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #40 Gepost op: 16-09-2010, 22:36:40 »
Als je Peking Express hebt gezien, kan dat geen verrassing zijn. Daar was het namelijk exact hetzelfde verhaal. Slechte casting dus.

Het betreffende seizoen heb ik niet gekeken. Maxim was voor mij een grote onbekende, aan het begin van dit seizoen kreeg ik even de indruk dat hij ondanks zijn autoritaire houding uiteindelijk wel voor de winst speelde maar daar kom ik nu noodgedwongen op terug.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #41 Gepost op: 18-09-2010, 19:28:55 »
Ik kan me herinneren dat hij in Peking Expess VIP verliefd was op Regina, ben benieuwd of dat echt was en nu nog invloed kan hebben

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #42 Gepost op: 18-09-2010, 19:31:49 »
Ik kan me herinneren dat hij in Peking Expess VIP verliefd was op Regina, ben benieuwd of dat echt was en nu nog invloed kan hebben
Ik denk het niet.
Aangezien we bijna een heel kamp hebben gezien met regina,Sebastiaan,Sugar,Anthony....
Denk niet dat maxim daar bij zit.
En verwacht trouwens ook niet dat hij de samensmelting haalt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #43 Gepost op: 19-09-2010, 09:52:29 »
Maximus is egenlijk een heel negatief mens. Als het rustig en in harmonie is vindt Maximus dat saai en gaat hij onrust stoken. (Heb je straks het paradijs op aarde, gaat Maximus een beetje onrust stoken. ::tandpastasmiley::)

Of Maximus is niet zozeer negatief als wel arrogant. Maximus denkt dat hij ook verantwoordelijk is voor het spektakel op het eiland. Maximus als under cover regisseur op het eiland om het vurtje op te stoken als het saai wordt en gebruikt daar zijn kampgenoten voor. 

“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #44 Gepost op: 20-09-2010, 10:08:39 »
Als je Peking Express hebt gezien, kan dat geen verrassing zijn. Daar was het namelijk exact hetzelfde verhaal. Slechte casting dus.

Slechte casting? Ik denk juist dat hem daarom mee genomen hebben! Iemand die schijt heeft aan alles en overal tegen aan trapt. Zorgt voor actie.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #45 Gepost op: 20-09-2010, 11:25:57 »
Bij PE heeft hij uiteindelijk opgegeven, naar eigen zeggen omdat hij zich verveelde. Mooi uitgangspunt voor een deelname aan ER, inderdaad.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #46 Gepost op: 20-09-2010, 11:28:36 »
Eigenlijk had Guido Weijers ook mee moeten doen, dan had Maxim waarschijnlijk wel de drama gehad die hij wilde. :P
Nog even niks.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #47 Gepost op: 20-09-2010, 16:09:52 »
Eigenlijk had Guido Weijers ook mee moeten doen, dan had Maxim waarschijnlijk wel de drama gehad die hij wilde. :P
Eigenlijk moest Maxim bij Sergio in het kamp zitten.
Dan heb je alles behalve rust!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #48 Gepost op: 30-09-2010, 22:00:59 »
Wat een flop. Dit viel natuurlijk te verwachten: wat een slechte casting! ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #49 Gepost op: 30-09-2010, 22:24:54 »
Hij is ook wel een slechte verliezer. Eerst zegt hij dat het hem niks uitmaakt als hij naar huis gaat. Sterker nog, hij zorgt er persoonlijk voor dat hij eruit gestemd wordt, door te zeggen dat hij er fysiek doorheen zit. En dan wordt hij eruit gestemd en dan gaat ie tegen iedereen zeggen: 'niet bedankt' wat ontzettend kinderachtig zeg.  ::niet-ok::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #50 Gepost op: 30-09-2010, 22:35:54 »
Hij is ook wel een slechte verliezer. Eerst zegt hij dat het hem niks uitmaakt als hij naar huis gaat. Sterker nog, hij zorgt er persoonlijk voor dat hij eruit gestemd wordt, door te zeggen dat hij er fysiek doorheen zit. En dan wordt hij eruit gestemd en dan gaat ie tegen iedereen zeggen: 'niet bedankt' wat ontzettend kinderachtig zeg.  ::niet-ok::

Nah, volgens mij bedoelde hij het niet zo serieus. Voor mijn gevoel was het op zijn eigen humoristische manier.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #51 Gepost op: 30-09-2010, 22:38:53 »
Oh nou ja, ik vind Maxim sowieso niet zo grappig, dus daar kan het aan liggen.  :P En volgens mij begreep Sugar zijn humor ook niet helemaal.   ;)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #52 Gepost op: 30-09-2010, 22:43:04 »
Ik zag er ook de humor niet van in, zag t meer als een stoot onder de gordel.
Maar ik ben niet verbaasd hem zoiets te horen zeggen.

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #53 Gepost op: 1-10-2010, 01:43:16 »
Hallo idd niet alles zo serieus nemen. Als je Maxim een beetje kent dan weet je dat hij zo is, en hij heeft gelijk waarom bedanken als ze je eruit stemmen. Hij heeft niet gevraagd om op hem te stemmen, hij heeft alleen aangegeven dat hij er fysiek doorheen zit. En als de groep dat dan als , stem me eruit opvatten. ja dan zou ik ook geen dankje wel zeggen!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #54 Gepost op: 1-10-2010, 09:10:00 »
Sukkel heeft zichzelf buiten spel gezet. Dat hij dan zielig gaat doen.... zegt veel over wat voor soort persoon hij is.

Maar wel prachtig dat hij weg is.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #55 Gepost op: 1-10-2010, 10:49:44 »
Ik denk dat de WIDM kijkers hier harder over Maxim oordelen dan degenen die hem alleen bij ER hebben gezien. Weliswaar bepaald niet de meest sympathieke kandidaat en inderdaad een beetje dom om over je eigen fysieke uitputting te praten, maar echt opgegeven heeft hij dit keer niet. Vergeet niet dat Sugar in het begin ook een paar keer heeft gezegd dat hij het zo vreselijk zwaar heeft. Later heeft hij dat gerelativeerd, net als Maxim. En eigenlijk zat iedereen te klagen na die ene zware nacht.
Het 'niet-bedankt' was duidelijk ook niet al te serieus bedoeld, want hij gaf gewoon handen, high-fives en zelfs een knuffel.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #56 Gepost op: 1-10-2010, 12:28:45 »
Hallo idd niet alles zo serieus nemen. Als je Maxim een beetje kent dan weet je dat hij zo is, en hij heeft gelijk waarom bedanken als ze je eruit stemmen. Hij heeft niet gevraagd om op hem te stemmen, hij heeft alleen aangegeven dat hij er fysiek doorheen zit. En als de groep dat dan als , stem me eruit opvatten. ja dan zou ik ook geen dankje wel zeggen!

Als je bij iedereen langsgaat om te vertellen dat je zwak bent en het niet erg vindt om naar huis te gaan kun je er zeker van zijn dat je weggaat, zeker in een team dat het zo goed met elkaar kan vinden.
Nog even niks.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #57 Gepost op: 1-10-2010, 12:38:43 »
Ik denk dat de WIDM kijkers hier harder over Maxim oordelen dan degenen die hem alleen bij ER hebben gezien.
Ik neem aan dat je de Peking Express kijkers bedoelt? Maar in ieder geval denk ik dat nu hij weg is je niet veel mist. Hij voegde niet al te veel toe en had ook niet veel inbreng meer. En hij leek er echt compleet doorheen te zitten. Alleen vraag ik me dan af waarom hij tijdens de eilandraad steeds zuurder ging kijken; hij had zeker niet verwacht van iedereen de tegenstem te krijgen... Wat mij betreft de terechte afvaller van gisteren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #58 Gepost op: 1-10-2010, 14:06:57 »
Ach ja natuurlijk: Peking Express! WIDM doet ie volgend jaar aan mee  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #59 Gepost op: 1-10-2010, 18:06:18 »
Alleen vraag ik me dan af waarom hij tijdens de eilandraad steeds zuurder ging kijken
dat verbaasde mij ook al. Want hij gaf toch eerder aan dat hij zelf de oorzaak
Ik geloof ook trouwens dat dat 'niet bedankt' een poging tot humor was. Wat we me wel tegenviel was de reden die hij gaf om tegen John te stemmen. Hij deed alsof hij het express had uitgelokt, en het dus leuk vond dat John tegengas gaf. En nu nam hij het hem dus kwalijk.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”