Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Maxim  (gelezen 29785 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat Nl] Maxim
« Gepost op: 18-08-2010, 12:32:48 »

In dit topic kun je alles kwijt over de Nederlandse deelnemer Maxim Hartman, presentator.

Voor meer informatie over hem, klik hier
« Laatst bewerkt op: 2-09-2010, 14:24:54 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #1 Gepost op: 24-08-2010, 18:08:40 »
Bij Peking Express was hij helemaal in de bonen van Regina, ben benieuwd hoe dat nu uitpakt nu ze de hele tijd in badkleding rondloopt. :P

Daarnaast kan hij volgens mij nog wel een vervelend mannetje worden, zo ging het in Peking Express in ieder geval wel.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #2 Gepost op: 24-08-2010, 19:10:25 »
Oh hij ook? Die was irritant ja bij Peking Express! Dacht dat ie heel leuk zou worden (vond Rembo & Rembo vroeger fantastisch), maar dat viel toen dik tegen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #3 Gepost op: 24-08-2010, 19:11:07 »
Ik kan 'm me helemaal niet meer herrineren in PE. :-[ Blijkbaar geen indruk gemaakt. ::ohno::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #4 Gepost op: 24-08-2010, 19:23:05 »
Hij was toch met Guido Weijers en gaf het uiteindelijk op omdat ie het niet leuk vond en toen moest Guido dus ook maar naar huis?

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #5 Gepost op: 24-08-2010, 20:40:29 »
Hij was toch met Guido Weijers en gaf het uiteindelijk op omdat ie het niet leuk vond en toen moest Guido dus ook maar naar huis?

Klopt. Vond ik destijds erg sneu voor Guido. Hopelijk weet 'ie zich nu wél als een teamplayer op te stellen.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #6 Gepost op: 24-08-2010, 23:32:45 »
Klopt. Vond ik destijds erg sneu voor Guido. Hopelijk weet 'ie zich nu wél als een teamplayer op te stellen.
en anders gaat hij naar huis.
Vond het toen zo triest dat hij op gaf, dan zet je toch door voor je teamgenoot...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #7 Gepost op: 25-08-2010, 00:32:24 »
Hij was toch met Guido Weijers en gaf het uiteindelijk op omdat ie het niet leuk vond.

Imo een dikke blunder om zo'n type te casten voor dit soort programma.

Zulke mensen hebben niet eens het besef welke kansen ze krijgen en mogen van mijn part een permanente ban krijgen voor elk ander spel/reality programma  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #8 Gepost op: 25-08-2010, 14:20:58 »
Ze hadden beter Guido Wijers kunnen uitnodigen denk ik...
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #9 Gepost op: 25-08-2010, 14:44:15 »
Eens met Vieffan, reaver en LdHmolletje.

Van mij hadden ze hem ook niet hoeven selecteren.  ::ohno:: Bij PE vond het er al snel niks meer aan en verveelde zich. Lekker uitgangspunt voor ER dus... Volgens mij is het risico op verveling daar namelijk nog íets groter dan bij PE, waar je als een gek van de ene naar de andere bestemming reist...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #10 Gepost op: 30-08-2010, 11:59:58 »
Als ik het goed begrijp wordt hij baas van een kamp. Dat is jammer, had het leuk gevonden als deze goser met groot ego juist niet de baas was. Kwam bij mij niet erg sympatiek over in het introductiefilmpje, maar wie weet.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #11 Gepost op: 1-09-2010, 20:36:04 »
Hij was toch met Guido Weijers en gaf het uiteindelijk op omdat ie het niet leuk vond en toen moest Guido dus ook maar naar huis?

Oh was hij dat? En zo'n iemand selecteren ze voor een show die misschien nog tien keer saaier is dan Peking Express? Ik dacht dat ER juist geen vrijwillige afvallers meer wilde.  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline Cazper

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #12 Gepost op: 2-09-2010, 16:28:49 »
Heb het siezoen met hem in PE gemist... maar gezien hij mijn ware jeugdheld is geef ik hem een kans :) En een lapzwans in de groep is natuurlijk wel leuk voor de scheve verhoudingen die weer zorgen voor kijk plezier  ::hypocriet::

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #13 Gepost op: 2-09-2010, 17:49:11 »
Vind het wel leuk dat 'ie meedoet. Iemand die je het bloed onder de nagels vandaan kan halen. Dat zorgt allicht voor wat vuurwerk. Het valt me op dat er sowieso behoorlijk wat grote "egootjes" zijn gecast. Van de Vlamingen kan ik dat niet echt beoordelen maar volgens mij zijn zowel Maxim, lange Frans, Kim, Regina als Saar niet echt muurbloempjes die op de achtergrond zullen blijven. Van John van Lottum herinner ik me dat hij het enfant terrible van het Nederlandse tennis was. Zo werd hij in ieder geval door de Nederlandse sportpers vaak genoemd. Verwacht dus nog wel een conflictje hier en daar. ;D

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #14 Gepost op: 2-09-2010, 22:50:05 »
Dat shirt zou niet mijn 1e keus zijn om aan te doen, ::rofl::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #15 Gepost op: 2-09-2010, 22:58:47 »
wat kon die lang na de hut zoeken maar wel gewonnen.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #16 Gepost op: 2-09-2010, 23:18:13 »
Rembo!  ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #17 Gepost op: 3-09-2010, 17:56:00 »
Hij komt op mij over als een eigengereid manetje dat slecht naar anderen luistert. Dat gaat hem vast een hoop botsingen opleveren.
Geniet nooit met mate...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #18 Gepost op: 3-09-2010, 19:21:42 »
Ik ben benieuwd hoe Maxim de leidersrol gaat invullen. Hij leek deze eerste aflevering erg content met zijn rol, grappig daarbij was dat hij het als een soort vanzelfsprekendheid beschouwde. Een natuurlijke leider kon ik deze aflevering echter niet in hem ontdekken, hij had af en toe meer weg van een autocraat. Weliswaar beroepte hij zich op de stem van de meerderheid maar het is nog maar de vraag of hij dat als een valide argument zou beschouwen indien de meerderheid het NIET met hem eens was.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Maxim
« Reactie #19 Gepost op: 4-09-2010, 09:25:57 »
Weliswaar beroepte hij zich op de stem van de meerderheid maar het is nog maar de vraag of hij dat als een valide argument zou beschouwen indien de meerderheid het NIET met hem eens was.

Hij gebruikte mi een legitiem argument in de discussie met Frans, nl dat Frans moest aangeven waar het dan een betere plek was. En zo ver wij gezien hebben had Frans daarop geen antwoord.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”