Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sugar  (gelezen 49687 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #120 Gepost op: 28-10-2010, 22:44:07 »
Wel een bijzondere exit.  ;D

Ik zie steeds dat beteuterde gezicht van Sugar voor me als ik aan het moment terugdenk :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #121 Gepost op: 28-10-2010, 22:47:50 »
Martine wilde hem naderhand een knuffel  ::hug:: geven. Je zag Sugar denken: "wat krijgen we nou ???" Dat zal hij nog niet veel mee hebben gemaakt; dat zijn tegenstander na de wedstrijd nog even wil knuffelen. Hij was duidelijk niet in de stemming (of "in the mood" om in stijl te blijven  ;))
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #122 Gepost op: 28-10-2010, 23:16:35 »
Sugar kan best wel eens gaan winnen. Doorzetter en goed liggend in de groep, maar ook sluwer dan we misschien wel denken.

Alleen jammer dat ie zijn nies niet kan inhouden.
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #123 Gepost op: 28-10-2010, 23:19:48 »
Het was mij totaal onduidelijk waarom iedereen nou opeens op Jackson ging stemmen. Werd totaal niet in beeld gebracht. Raar.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #124 Gepost op: 28-10-2010, 23:21:26 »
men vond dat hij verzwakt was. Dat gaf Martine aan en Zsofi ook volgens mij. Sebastiaan was het denk ik zat om in drievoud te praten
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #125 Gepost op: 28-10-2010, 23:30:29 »
Opeens is het van Nederland - België naar Sterk - Zwak gegaan en Sugar werd gezien als één van de zwakste. Zo kwam het tenminste op mij over.
Nog even niks.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #126 Gepost op: 28-10-2010, 23:31:24 »
Het was mij totaal onduidelijk waarom iedereen nou opeens op Jackson ging stemmen. Werd totaal niet in beeld gebracht. Raar.


Ik vind sowieso alles raar, sober, alles er doorheen gejetzt, afgeraffeld. Voor mij liever geen herhaling van dittum volgend jaar.  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #127 Gepost op: 28-10-2010, 23:32:40 »
ja en dan kan er ook nog een man vs vrouw strijd ontstaan.
Dit is wel een heel vaag seizoen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #128 Gepost op: 28-10-2010, 23:34:53 »
Volgens mij is iedereen op zoek naar groepjes maar durft niemand dat hardop uit te spreken na het succe van Sergio/Iwein. :P
Nog even niks.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #129 Gepost op: 28-10-2010, 23:35:52 »
Ik vind het zo vaag dat men juist nu het ieder voor zich is, probeert om de zwakken er uit te stemmen. Je zou verwachten dat je dat doet zolang je nog van elkaar afhankelijk bent bij de proeven. Nu moet je toch juist de concurentie zien weg te werken?

Ook Saar die tegen Sugar zegt: "ja nu kunnen we niet anders meer, nu moeten we wel op iemand stemmen" of iets van die strekking. Bij elke eilandraad moet je toch op iemand stemmen? Lijkt me een onzinopmerking dus. Maar zal wel een gevalletje je moet toch iets zeggen zijn geweest.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #130 Gepost op: 29-10-2010, 10:25:57 »
Ik denk dat iedereen verrast was door de 2 stemmen die ze moesten uitbrengen.
je kiest dan denk ik ook voor iemand waarvan je denkt dat die persoon meer stemmen zal krijgen. Kennelijk vonden bijna alle kandidaten dat van Martine en Sugar.

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #131 Gepost op: 29-10-2010, 10:40:24 »
Ik vond het ook opvallend dat sugar op sebastiaan stemde  ??? zit je een week met zn 2tjes op een eiland.. stemmen ze allebei op elkaar ??? beetje vreemd

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #132 Gepost op: 29-10-2010, 11:10:15 »
Was me niet opgevallen, maar dan was hij achteraf gezien de enige die het nog tactisch speelde; de sterke er uit ipv de zwakke. Had ik niet achter hem gezocht.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #133 Gepost op: 29-10-2010, 12:02:17 »
Jammer dat hij naar huis moest door een evenwichtsverlies dankzij een nies. Maar ik heb wel het idee dat het voor hem beter is, want als je hem zo op het eiland zag, leek hij mij inderdaad het meest verzwakt van allemaal...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pingu89

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #134 Gepost op: 29-10-2010, 13:35:19 »
Logisch dat sugar het meest verzwakte van iedereen... omdat hij zoveel spieren heeft heeft hij veeeeel meer voedingsstoffen nodig. Eigenlijk is het beste gewoon om al dun te zijn en amper spieren te hebben om aan expeditie robinson mee te doen. Dan kan je veel beter tegen weinig voedsel ::vergroot::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #135 Gepost op: 29-10-2010, 13:39:06 »
Logisch dat sugar het meest verzwakte van iedereen... omdat hij zoveel spieren heeft heeft hij veeeeel meer voedingsstoffen nodig. Eigenlijk is het beste gewoon om al dun te zijn en amper spieren te hebben om aan expeditie robinson mee te doen. Dan kan je veel beter tegen weinig voedsel ::vergroot::
Iwein kon er ook heel erg goed tegen ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #136 Gepost op: 29-10-2010, 14:21:18 »
Eigenlijk is het beste gewoon om al dun te zijn en amper spieren te hebben om aan expeditie robinson mee te doen. Dan kan je veel beter tegen weinig voedsel ::vergroot::


Je kan dan misschien beter tegen weinig voedsel maar je kan dan ook geen zak meer uitvoeren...


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #137 Gepost op: 29-10-2010, 14:27:29 »

Je kan dan misschien beter tegen weinig voedsel maar je kan dan ook geen zak meer uitvoeren...


idd, waarschijnlijk blijft er dan niets van je over.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #138 Gepost op: 30-10-2010, 12:17:52 »
Hij zag er zo uitgemergeld uit dat ik het niet zo raar vind dat iedereen op hem stemde. Dus misschien maar beter dat ie weg is. Volgende keer Martine weg, dat zou terecht zijn.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #139 Gepost op: 1-11-2010, 17:07:08 »
Wel apart dat ze nu tijdens de samensmelting eerst de zwakken eruit gaan stemmen. Voor de samensmelting oké. Maar nu moet je gewoon de sterkeren eruit stemmen toch?

Ik ga Sugar wel missen. Wel echt een bizarre manier om het spel te moeten verlaten. Maar ook absoluut onvergetelijk.  ::joehoe::