Auteur Topic: Ergerlijke momenten  (gelezen 107212 keer)

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #200 Gepost op: 15-10-2010, 16:40:16 »
Dennis: "Wij hadden makkelijk de finale kunnen halen." ::)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #201 Gepost op: 15-10-2010, 19:26:58 »
Dennis: "Wij hadden makkelijk de finale kunnen halen." ::)


Ja natuurlijk, als iedereen het Dennis en John eenvoudigweg gegund had zaten ze inderdaad in de finale! Het is mij alleen even ontgaan waarom ze veronderstelden dat de anderen zich wel even zouden opofferen om de weg naar de finale vrij te maken voor het zelfverklaarde koningskoppel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #202 Gepost op: 15-10-2010, 20:35:36 »
Wat ik ergelijk vind....

is dat steeds in de EXPEDITIE ROBINSONforum weer Survivor naar voren wordt gehaald. De hele tijd kom ik weer een opmerking over Survivor tegen.
ER komen zelfs namen van Survivor hier in het forum naar voren.

Dat boeit me echt helemaal niks en heeft voor mij totaal geen meerwaarde, aangezien ik geen flauw idee heb over wie jullie het hebben.
Als je het over Survivor wilt hebben, gebruik dan de topic ER versus Survivor, of ga naar het survivorforum.
Maar ga niet Survivor in de topic over Iwein naar voren halen, ik wordt daar helemaal flauw van.



Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #203 Gepost op: 15-10-2010, 20:59:46 »
Wat ik ergelijk vind....

is dat steeds in de EXPEDITIE ROBINSONforum weer Survivor naar voren wordt gehaald. De hele tijd kom ik weer een opmerking over Survivor tegen.
ER komen zelfs namen van Survivor hier in het forum naar voren.

Dat boeit me echt helemaal niks en heeft voor mij totaal geen meerwaarde, aangezien ik geen flauw idee heb over wie jullie het hebben.
Als je het over Survivor wilt hebben, gebruik dan de topic ER versus Survivor, of ga naar het survivorforum.
Maar ga niet Survivor in de topic over Iwein naar voren halen, ik wordt daar helemaal flauw van.





Sluit ik me bij aan...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #204 Gepost op: 15-10-2010, 21:00:58 »
Wat ik ergelijk vind....

is dat steeds in de EXPEDITIE ROBINSONforum weer Survivor naar voren wordt gehaald. De hele tijd kom ik weer een opmerking over Survivor tegen.
ER komen zelfs namen van Survivor hier in het forum naar voren.

Dat boeit me echt helemaal niks en heeft voor mij totaal geen meerwaarde, aangezien ik geen flauw idee heb over wie jullie het hebben.
Als je het over Survivor wilt hebben, gebruik dan de topic ER versus Survivor, of ga naar het survivorforum.
Maar ga niet Survivor in de topic over Iwein naar voren halen, ik wordt daar helemaal flauw van.

De programma’s zijn op veel vlakken met elkaar te vergelijken, het trekken van parallellen is amper te vermijden voor de mensen die zowel Survivor als Expeditie Robinson volgen. Net zoals er ook vaak vergelijkingen worden gemaakt met oudere seizoenen van Expeditie Robinson. Niet iedereen heeft die oudere seizoenen van Expeditie Robinson gezien maar wanneer het om de een of andere reden ter sprake komt is dat heel begrijpelijk. Aangezien Survivor en Expeditie Robinson broertjes van elkaar zijn komt ook Survivor vaak ter sprake. Soms zijn de Survivor conversaties enigszins offtopic maar dat gebeurt met zoveel onderwerpen. Naar mijn mening leidt dat vaak juist tot leuke discussies. Op een gegeven moment is namelijk elke minuut van de aflevering wel besproken en dan is er creativiteit nodig om het forum ook tussen de afleveringen door levend te houden (dus buiten het spitsuur op de donderdagavond). Met andere woorden: de discussies over Survivor liggen vaak in het verlengde van Expeditie Robinson en zelfs wanneer de gesprekken offtopic zijn heb ik niet het idee dat de overige discussies op het forum daardoor gehinderd worden.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #205 Gepost op: 15-10-2010, 21:37:56 »
In een topic over Goede tijden, slechte tijden, ga ik ook geen voorbeelden halen uit the bold and the beautifull.
Zijn ook broertjes van mekaar (al kijk ik beiden niet, maar om dezelfde lijn aan te geven).


En dat er personages uit vorige seizoenen uit ER naar voren worden gehaald, ik heb die afleveringen gezien, en de enige die ik me goed voor de geest kan halen zijn John en Carl, maar zodra er begonnen wordt over Huikwan (ofzoiets) heb ik geen flauw idee over wie jullie het hebben, maar dan hebben we het in ieder geval nog wel over ER.

Hou ER gewoon ER, en hou Survuvor bij Survivor, en ga die twee niet door mekaar halen, daar Survivor en Er dan misschien wel broertjes zijn, Amerikanen zijn zo wie zo al totaal anders als Europeanen.

Ik erger me er gewoon kapot aan.
het kan voor mensen al verwarrend genoeg zijn om namen uit vorige seizoenen naar voren te halen, haal dan ook niet nog een ander programma erbij.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #206 Gepost op: 15-10-2010, 21:57:07 »
In een topic over Goede tijden, slechte tijden, ga ik ook geen voorbeelden halen uit the bold and the beautifull.
Zijn ook broertjes van mekaar (al kijk ik beiden niet, maar om dezelfde lijn aan te geven).


En dat er personages uit vorige seizoenen uit ER naar voren worden gehaald, ik heb die afleveringen gezien, en de enige die ik me goed voor de geest kan halen zijn John en Carl, maar zodra er begonnen wordt over Huikwan (ofzoiets) heb ik geen flauw idee over wie jullie het hebben, maar dan hebben we het in ieder geval nog wel over ER.

Hou ER gewoon ER, en hou Survuvor bij Survivor, en ga die twee niet door mekaar halen, daar Survivor en Er dan misschien wel broertjes zijn, Amerikanen zijn zo wie zo al totaal anders als Europeanen.

Ik erger me er gewoon kapot aan.
het kan voor mensen al verwarrend genoeg zijn om namen uit vorige seizoenen naar voren te halen, haal dan ook niet nog een ander programma erbij.

Wanneer er in een topic over GTST opeens over soaps in het algemeen gepraat gaat worden (net zoals we bij ER vaak over het spelconcept praten) zou ik het anders volstrekt logisch vinden wanneer iemand begint over de Bold and the Beautiful. Daarnaast: Survivor en Expeditie Robinson vertonen heel wat meer overeenkomsten dan twee willekeurige soaps. En dat Amerikanen en Europeanen anders zijn doet niet echt ter zake, Vlamingen en Nederlanders zijn ook anders zo ook mannen en vrouwen (waarbij ik doel op vergelijkingen met kandidaten uit andere ER-seizoenen). Afijn ik begrijp niet echt waarom jij je zo ergert aan zoiets onbeduidends, temeer omdat de Survivor gesprekken lang niet altijd offtopic zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #207 Gepost op: 15-10-2010, 21:59:56 »
Wat ik ergelijk vind....

is dat steeds in de EXPEDITIE ROBINSONforum weer Survivor naar voren wordt gehaald. De hele tijd kom ik weer een opmerking over Survivor tegen.
ER komen zelfs namen van Survivor hier in het forum naar voren.

Tsja, dat is natuurlijk logisch aangezien ER en Survivor hetzelfde spel zijn.

Citaat
Dat boeit me echt helemaal niks en heeft voor mij totaal geen meerwaarde, aangezien ik geen flauw idee heb over wie jullie het hebben.
Als je het over Survivor wilt hebben, gebruik dan de topic ER versus Survivor, of ga naar het survivorforum.
Maar ga niet Survivor in de topic over Iwein naar voren halen, ik wordt daar helemaal flauw van.

Het feit dat dat jou niet interesseert is niet bepaald een reden voor de rest om het er dan maar niet over te hebben. Misschien kun je het beter gewoon negeren. Dat doe ik ook met dingen mij niet interesseren.  :)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #208 Gepost op: 15-10-2010, 22:07:32 »
Ik heb n.a.v. de discussies waar het ook over eerdere expeditie Robinsons ging, juist de neiging gekregen om alle afleveringen alsnog te bekijken. En dat heb ik vorig jaar dan ook gedaan, zeker geen spijt van gehad.  ::bravo::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #209 Gepost op: 15-10-2010, 22:10:35 »
Ik heb n.a.v. de discussies waar het ook over eerdere expeditie Robinsons ging, juist de neiging gekregen om alle afleveringen alsnog te bekijken. En dat heb ik vorig jaar dan ook gedaan, zeker geen spijt van gehad.  ::bravo::

Nu maar eens aan Survivor beginnen. Krijg je ook vast geen spijt van.  ::tandpastasmiley::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #210 Gepost op: 15-10-2010, 22:16:22 »
Nu maar eens aan Survivor beginnen. Krijg je ook vast geen spijt van.  ::tandpastasmiley::

Dat ik er nog niet aan begonnen ben is een kwestie van tijd, lijkt me namelijk ook wel wat.  ::tandpastasmiley::

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #211 Gepost op: 15-10-2010, 22:21:55 »
Dat ik er nog niet aan begonnen ben is een kwestie van tijd, lijkt me namelijk ook wel wat.  ::tandpastasmiley::

Wel bij seizoen 1 beginnen hoor!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #212 Gepost op: 15-10-2010, 22:25:01 »
Het feit dat dat jou niet interesseert is niet bepaald een reden voor de rest om het er dan maar niet over te hebben. Misschien kun je het beter gewoon negeren. Dat doe ik ook met dingen mij niet interesseren.  :)

Ik kom hier om te babbelen over ER, niet over Survivor.
Er valt weinig te negeren als ik Survivor in diverse topics tegen kom.
Topics die mij niet interesseren, daar kom ik zo wie zo al niet.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #213 Gepost op: 15-10-2010, 22:26:35 »
Dit is natuurlijk wel heel sadistisch pepim en Hatch, over Survivor gaan praten terwijl plotiemoos net haar onvrede daarover geuit heeft! Jullie hadden op zijn minst even kunnen wachten tot de volgende pagina! ;)

Alhoewel, misschien kan plotiemoos er de humor ook wel weer van inzien, als ze haar best doet!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #214 Gepost op: 15-10-2010, 22:30:07 »
Wel bij seizoen 1 beginnen hoor!

Mag ik dan nog even een linkje van je?


@Plotiemoos, sorry het was niet onaardig richting jou bedoeld.  ::sorry::

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #215 Gepost op: 15-10-2010, 22:36:15 »
Pepim, als ik het persoonlijk had opgevat had ik heel anders gereageerd in de topic van de immuniteitsmunt   ::tandpastasmiley::.

 ::bravo:: ::bravo::
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #216 Gepost op: 15-10-2010, 22:40:26 »
Disclaimer: mijn bericht was natuurlijk ietwat sarcastisch bedoeld. Waar is de sarcasme emoticon als je hem nodig hebt?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #217 Gepost op: 15-10-2010, 22:43:44 »
Pepim, als ik het persoonlijk had opgevat had ik heel anders gereageerd in de topic van de immuniteitsmunt   ::tandpastasmiley::.

 ::bravo:: ::bravo::

O gelukkig  ::bravo:: ::ok::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #218 Gepost op: 15-10-2010, 22:47:28 »
Disclaimer: mijn bericht was natuurlijk ietwat sarcastisch bedoeld. Waar is de sarcasme emoticon als je hem nodig hebt?

Nergens en soms doen die emoticons al helemaal niks.  >:D ;)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #219 Gepost op: 15-10-2010, 23:52:53 »
Ik erger me er eerlijk gezegd ook aan en begrijp Plotiemoos dus helemaal.