Auteur Topic: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u  (gelezen 74599 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #20 Gepost op: 14-10-2010, 21:23:12 »
Dennis en John vanaf nu een stelletje?  ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #21 Gepost op: 14-10-2010, 21:26:23 »
Yay for Evi! Super! Wat een machtige aflevering.

ja mee eens. Ik was niet zo voor dat afvallen op dat eiland gedoe. Maar dit neemt een leuke wending
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #22 Gepost op: 14-10-2010, 21:28:00 »
Bah, bah, bah.
Kijk, Dennis en John vond ik niet geweldig ofzo. Aan het begin ging het nog wel, na het valsspeel-conflict werd dat veel minder.
Maar nu ze weggaan, wordt het allemaal veel minder leuk. Deze discussie was de eerste in tijden, en nu wordt het weer slaap-slaap met Iwein en Tatiana, en moederlijk, irritant gedrag van Martine.
Als Sugar er ook nog uit gaat, gaat het hem voor mij niet meer worden.
Als alleen de belgen overblijven en Sebastiaan en Saar ofzo ;\.

Ik hoop voor nu dat Sugar erin blijft, en dat Martine eruit gaat. Sinds ze Nienke eruit heeft gestemd heb ik de oorlog aan haar verklaart xd.
Tatiana gun ik wel een plek in de samensmelting als ze tenminste goed in de proeven blijkt te zijn, anders zsm opzouten. ga nu weer verderkijken.

Offline kiev

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #23 Gepost op: 14-10-2010, 21:36:08 »
Die belgen zijn echt zo walgelijk echt want een walgelijk slag mensen is dat!!!!!!!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #24 Gepost op: 14-10-2010, 21:37:26 »
Superaflevering! Hopelijk geeft Saar volgende week op als kers op de taart.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #25 Gepost op: 14-10-2010, 21:37:44 »
RTL, alsjeblieft: volgend jaar ER zonder BELGEN!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #26 Gepost op: 14-10-2010, 21:39:45 »
RTL, alsjeblieft: volgend jaar ER zonder BELGEN!

Graag! Ik vind complotten niet erg zolang ze door interessante karakters worden gemaakt.

Straks hebben we een finale tussen Zsofi, Antony en Martine.  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #27 Gepost op: 14-10-2010, 21:41:04 »
Ja, de Belgen laten zich wel weer kennen als een stelletje Calimero's.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #28 Gepost op: 14-10-2010, 21:41:15 »
Die belgen zijn echt zo walgelijk echt want een walgelijk slag mensen is dat!!!!!!!
RTL, alsjeblieft: volgend jaar ER zonder BELGEN!

Wat een belachelijke opmerkingen weer hier op het forum, om maar direct weer een heel volk te gaan generaliseren... ::ohno:: ::niet-ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #29 Gepost op: 14-10-2010, 21:41:32 »
De Belgen zijn dit jaar anders een stuk boeiender dan de Nederlanders, muv Nienke en Sebastiaan.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #30 Gepost op: 14-10-2010, 21:42:49 »
Graag! Ik vind complotten niet erg zolang ze door interessante karakters worden gemaakt.

Straks hebben we een finale tussen Zsofi, Antony en Martine.  ::niet-ok::

Ik vind complotten ook prima. Maar waarom moet dat - van de kant van de Belgen - toch altijd langs de landsgrenzen lopen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #31 Gepost op: 14-10-2010, 21:43:57 »
De Belgen zijn dit jaar anders een stuk boeiender dan de Nederlanders, muv Nienke en Sebastiaan.

ben jij naar herhalingen van vorig jaar aan het kijken ofzo, of kijk je maar de helft van de afleveringen
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #32 Gepost op: 14-10-2010, 21:44:44 »
Bah, bah, bah.
Kijk, Dennis en John vond ik niet geweldig ofzo. Aan het begin ging het nog wel, na het valsspeel-conflict werd dat veel minder.
Maar nu ze weggaan, wordt het allemaal veel minder leuk. Deze discussie was de eerste in tijden, en nu wordt het weer slaap-slaap met Iwein en Tatiana, en moederlijk, irritant gedrag van Martine.
Als Sugar er ook nog uit gaat, gaat het hem voor mij niet meer worden.
Als alleen de belgen overblijven en Sebastiaan en Saar ofzo ;\.

Ik hoop voor nu dat Sugar erin blijft, en dat Martine eruit gaat. Sinds ze Nienke eruit heeft gestemd heb ik de oorlog aan haar verklaart xd.
Tatiana gun ik wel een plek in de samensmelting als ze tenminste goed in de proeven blijkt te zijn, anders zsm opzouten. ga nu weer verderkijken.

Idem hier  ;D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #33 Gepost op: 14-10-2010, 21:45:03 »
Een veelbewogen aflevering! Met een mijns inziens geweldige samensmeltingsproef waarbij het kaf van het koren wordt gescheiden, oftewel de jongens van de mannen. Dennis en John waren in dit geval de jongetjes, ze konden zich niet over de teleurstelling en het troosteloze vooruitzicht heen zetten en bewezen daarmee mentaal zeer zwak te zijn. Het waren echt net twee mokkende kinderen die het spelletje plotseling niet meer leuk vonden omdat hun winstkansen aan het slinken waren. En dat ook nog proberen hun 'eer' te redden door zichzelf boven het spel te plaatsen en met Evi in discussie te treden over de reden voor hun vertrek. Ze hebben gewoon de handdoek in de ring gegooid omdat ze niet in staat waren de desillusie te boven te komen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #34 Gepost op: 14-10-2010, 21:45:28 »
De Belgen zijn dit jaar anders een stuk boeiender dan de Nederlanders, muv Nienke en Sebastiaan.

Alleen Sugar, Sergio en Iwein. De rest voegt weinig toe.
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #35 Gepost op: 14-10-2010, 21:45:38 »
Dennis en John: "wij zijn geen opgevers en we hadden makkelijk de finale kunnen halen"  ::rofl::

Crybabies!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #36 Gepost op: 14-10-2010, 21:46:38 »
RTL, alsjeblieft: volgend jaar ER zonder BELGEN!

Graag meer Belgen zoals Iwein en Antony, geweldige spelers met inhoud en humor!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #37 Gepost op: 14-10-2010, 21:47:19 »
ben jij naar herhalingen van vorig jaar aan het kijken ofzo, of kijk je maar de helft van de afleveringen

Nee, je hebt gelijk. Frans was ook wel boeiend.

De rest zijn opgevers of mensen die weigeren het spel te spelen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #38 Gepost op: 14-10-2010, 21:48:11 »
Wat een belachelijke opmerkingen weer hier op het forum, om maar direct weer een heel volk te gaan generaliseren... ::ohno:: ::niet-ok::

Ehm, ik zei niets over het het hele Belgische volk.
Ik zie liever geen Belgen meer in ER. Toch een subtiel, maar belangrijk verschil.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #39 Gepost op: 14-10-2010, 21:48:32 »
Een veelbewogen aflevering! Met een mijns inziens geweldige samensmeltingsproef waarbij het kaf van het koren wordt gescheiden, oftewel de jongens van de mannen. Dennis en John waren in dit geval de jongetjes, ze konden zich niet over de teleurstelling en het troosteloze vooruitzicht heen zetten en bewezen daarmee mentaal zeer zwak te zijn. Het waren echt net twee mokkende kinderen die het spelletje plotseling niet meer leuk vonden omdat hun winstkansen aan het slinken waren. En dat ook nog proberen hun 'eer' te redden door zichzelf boven het spel te plaatsen en met Evi in discussie te treden over de reden voor hun vertrek. Ze hebben gewoon de handdoek in de ring gegooid omdat ze niet in staat waren de desillusie te boven te komen.

100% mee eens.

Eindelijk was ER qua spanning en amusement eens op het niveau van Survivor.