Auteur Topic: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u  (gelezen 74613 keer)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #80 Gepost op: 14-10-2010, 22:41:04 »
Nog een toevoeging. De deelnemers maken er een landenstrijd van, maar hier op het forum mogen we daar niet op reageren. Idioot hoor.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #81 Gepost op: 14-10-2010, 22:55:52 »
Wat mij betreft wordt er ook zo min mogelijk ingegrepen in de discussies die hier gaande zijn, zolang de mensen niet op overdreven wijze de kandidaten of elkaar gaan schofferen is er niet veel aan de hand. Over het algemeen vind ik minder censuur prettiger, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik weinig tot geen aanstoot neem aan geschreven (of gesproken) teksten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #82 Gepost op: 14-10-2010, 22:58:47 »
Het spijt me om te moeten zeggen maar, die belgen willen er echt een Nederland-Belgie strijd van maken, ze willen nu Regina en de volgende keer Saar eruit gooien en eerlijk gezegd vind ik dit seizoen aller slechst tot nu toe echt heel jammer maargoed ben benieuwd naar de volgende afleveringen maar, ben er niet overtuigd van dit seizoen. ::ohno::

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #83 Gepost op: 14-10-2010, 23:00:55 »
Volgende keer een Duits Nederlandse Robinson, das pas lache.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #84 Gepost op: 14-10-2010, 23:03:49 »
Volgende keer een Duits Nederlandse Robinson, das pas lache.  ::rofl::
haha dan verstaan ze elkaar niet eens, niet dat wij de belgen zo goed verstaan ::hypocriet::.
Maar dat zou wel lachen zijn jah.

ps: kijk nu Er 2007 ( had ik niet gezien) en jij bent echt een held, om naar het verliezerseiland te gaan! erg tof!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #85 Gepost op: 14-10-2010, 23:05:34 »
Volgende keer een Duits Nederlandse Robinson, das pas lache.  ::rofl::

Ik vrees dat het forum dan ontploft, door middel van een Stielhandgranate welteverstaan :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #86 Gepost op: 14-10-2010, 23:05:56 »
Wat mij betreft wordt er ook zo min mogelijk ingegrepen in de discussies die hier gaande zijn, zolang de mensen niet op overdreven wijze de kandidaten of elkaar gaan schofferen is er niet veel aan de hand. Over het algemeen vind ik minder censuur prettiger, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik weinig tot geen aanstoot neem aan geschreven (of gesproken) teksten.
Het lijkt net alsof wij hier zelf op dat eiland zitten met zn allen.
Dat zou pas interesante tv zijn!
Je weet zeker dat er genoeg aanvaringen zullen zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #87 Gepost op: 14-10-2010, 23:06:22 »
haha dan verstaan ze elkaar niet eens, niet dat wij de belgen zo goed verstaan ::hypocriet::.
Maar dat zou wel lachen zijn jah.

ps: kijk nu Er 2007 ( had ik niet gezien) en jij bent echt een held, om naar het verliezerseiland te gaan! erg tof!

Ja Frans is meer een held dan Dennis & John haha je moet er altijd proberen wat van te maken overal proberen van te genieten toch ook al is  het nog zo uitzichtloos je doet mee of je doet het niet lijkt me zo?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #88 Gepost op: 14-10-2010, 23:07:18 »
Nog een toevoeging. De deelnemers maken er een landenstrijd van, maar hier op het forum mogen we daar niet op reageren. Idioot hoor.
als ik Swify goed begrijp mogen we best over de landenstrijd praten. Helemaal geen probleem. Maar accepteert ze geen opmerkingen over "rotbelgen"

Dus je mag nog best zeggen dat je iwein geweldig vindt spelen of juist totaal niet met zijn manier eens bent. Medelijden hebben met Saar en Regina omdat ze opeens in de NED- BEL minderheid zitten .
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #89 Gepost op: 14-10-2010, 23:08:16 »
Ja Frans is meer een held dan Dennis & John haha je moet er altijd proberen wat van te maken overal proberen van te genieten toch ook al is  het nog zo uitzichtloos je doet mee of je doet het niet lijkt me zo?
zekers! Je gaat erheen om te winnen!
Dan moet je alle kansen grijpen.
Alleen als je er fysiek echt doorheen zit zou ik het begrijpen.
Wil zelf ook graag aan ER meedoen.:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #90 Gepost op: 14-10-2010, 23:09:49 »
ps: kijk nu Er 2007 ( had ik niet gezien) en jij bent echt een held, om naar het verliezerseiland te gaan! erg tof!
[/quote]

Kijk eerst de hele serie af en als je me dan nog een held vind, oke dan. ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #91 Gepost op: 14-10-2010, 23:10:38 »
Ja het lijkt idd net alsof wij op het eiland zitten maar ik leef altijd heel erg mee met wat er op de eilanden gebeurd en kan me daarom ook enorm irriteren als er dingen naar mijn mening niet eerlijk gaan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #92 Gepost op: 14-10-2010, 23:10:51 »
als ik Swify goed begrijp mogen we best over de landenstrijd praten. Helemaal geen probleem. Maar accepteert ze geen opmerkingen over "rotbelgen"

Dus je mag nog best zeggen dat je iwein geweldig vindt spelen of juist totaal niet met zijn manier eens bent. Medelijden hebben met Saar en Regina omdat ze opeens in de NED- BEL minderheid zitten .

en anders gebruik je gewoon de sterretjes ****
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #93 Gepost op: 14-10-2010, 23:14:16 »
Ik vond het wel een gave aflevering  ::bravo::

Die Dennis liet zich lekker kennen, vond 'm tot nu toe erg sterk, maar vandaag... ::ohno:: karakterloos !!!
Ook John was een sterke symphatieke gozer, maar om nou zo op te geven...

Maar desondanks gave aflevering:
 ::ok:: Evi was Briljant
 ::ok:: Iwein met zijn opmerking: kunnen we er niet 1 vermoorden
 ::ok:: Jackson die zo blij was dat hij terug op het eiland was
 ::ok:: die enorme regen buien blijven facinerend voor het spel



Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #94 Gepost op: 14-10-2010, 23:16:30 »
ps: kijk nu Er 2007 ( had ik niet gezien) en jij bent echt een held, om naar het verliezerseiland te gaan! erg tof!


Kijk eerst de hele serie af en als je me dan nog een held vind, oke dan. ::rofl::
Zal ik doen.
Maar alleen al omdat je op naar het afvallerseiland ging verdient respect.
Vond je in de eerste afleveringen soms een beetje stokerig maar dat heb je goed gemaakt ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #95 Gepost op: 14-10-2010, 23:23:40 »
haha dan verstaan ze elkaar niet eens, niet dat wij de belgen zo goed verstaan ::hypocriet::.
Maar dat zou wel lachen zijn jah.

ps: kijk nu Er 2007 ( had ik niet gezien) en jij bent echt een held, om naar het verliezerseiland te gaan! erg tof!

Wacht maar
ps: kijk nu Er 2007 ( had ik niet gezien) en jij bent echt een held, om naar het verliezerseiland te gaan! erg tof!


Kijk eerst de hele serie af en als je me dan nog een held vind, oke dan. ::rofl::

Hehehe! :rofl:

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #96 Gepost op: 14-10-2010, 23:26:19 »
Leuke aflevering, ik vind het echt wel een leuke wending deze samensmeltingsproef. Tja, John en Dennis, ik vond ze leuke kandidaten, maar dat was na vandaag wel definitief over. Toen Evi zei dat ze gewoon opgaven ook gaan zeggen: Nee, hoor ik vond dit spel gewoon stom. Pffff. Goed gedaan van Evi, maar ik zat echt met plaatsvervangende schaamte te kijken naar die twee.

Jammer dat het nu zo'n België-Nederland strijd wordt. Dat is echt voor het eerst bij expeditie Robinson volgens mij. Terwijl dat voor mij echt van geen belang is. Ook wel apart dat de Belgen zeiden dat de Nederlandse dames daar zo mee bezig waren en dat dat voor hen van geen belang is. Terwijl ik Antony in de hele expeditie nog over bijna niks anders heb horen praten over Belg vs Nederlander. Echt super jammer op deze manier. Hopelijk weten Saar en Regina 't nog om te keren en werken ze toch Iwein er nog uit. Ik bedoel al die Belgische dames wilden op hem of Tatiana stemmen op het vorige eiland en nu is 't ineens een gezellig Belgisch theekransje geworden daar. Hopelijk verandert er volgende week iets waardoor het landenstrijd aspect er een beetje afgaat, want zo vind ik het ook niet zo leuk om naar te kijken.

Sugar vindt ik wel echt geweldig. Daar mogen mannen als John en Dennis nog eens een voorbeeld aan nemen. Goed hij zit op een mooier eiland. Maar hij zal zich vast behoorlijk beroerd hebben gevoeld en dan is hij door het dolle heen als ie weer op zijn eigen eiland terug is.  ::ok::


Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #97 Gepost op: 14-10-2010, 23:26:32 »
In mijn ogen.. iedereen die het idee opvat om mensen er een voor een uit te werken (zoals Iwein al vanaf het begin mee bezig is) is een lafaard. Als hij nou op andere vlakken liet zien dat hij van nut is voor het team of een sympathieke speler was, dan zou ik zijn spelletjes misschien kunnen vergeven. Hij geeft echter zelf aan fysiek zwak te zijn, dus verwacht ik dat hij andere trucjes laat zien op zo'n eiland. Maar als ze een nieuwe hut bouwen op het strandje en ze vragen zijn mening... *ruis* hij heeft geen suggesties, zie hem nooit koken of vuur maken. Het enige waar hij echt goed in is, is konkelen. En daar is hij een ster in, dat is wel gebleken.

Ik hoop echt heel erg dat het tij gaat keren voor de "goeien". En dat zijn voor mij; Regina, Sebastiaan en ook Zsofi (zij bracht namelijk vorige keer een stem op Iwein uit).

Ik ben nu al nieuwsgierig naar volgende week..
Arienne

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #98 Gepost op: 14-10-2010, 23:29:07 »
Het is overigens zeker niet zo dat Iwein helemaal niks doet op het eiland. Ik heb hem mee zien helpen met bouwen en het uitzetten van het visnet in deze aflevering.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7. Donderdag 14 oktober: 20:30u
« Reactie #99 Gepost op: 14-10-2010, 23:29:36 »
In mijn ogen.. iedereen die het idee opvat om mensen er een voor een uit te werken (zoals Iwein al vanaf het begin mee bezig is) is een lafaard. Als hij nou op andere vlakken liet zien dat hij van nut is voor het team of een sympathieke speler was, dan zou ik zijn spelletjes misschien kunnen vergeven. Hij geeft echter zelf aan fysiek zwak te zijn, dus verwacht ik dat hij andere trucjes laat zien op zo'n eiland. Maar als ze een nieuwe hut bouwen op het strandje en ze vragen zijn mening... *ruis* hij heeft geen suggesties, zie hem nooit koken of vuur maken. Het enige waar hij echt goed in is, is konkelen. En daar is hij een ster in, dat is wel gebleken.

Ik hoop echt heel erg dat het tij gaat keren voor de "goeien". En dat zijn voor mij; Regina, Sebastiaan en ook Zsofi (zij bracht namelijk vorige keer een stem op Iwein uit).

Ik ben nu al nieuwsgierig naar volgende week..
Ja, de grote vraag is: wie gaat er nog meer opgeven?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human